Jump to content

Sharan - Retrofit/montare tempomat


B.77.JPA
 Share

Postare recomandată

Ai vizualizat si starea butoenelor, a contactului de frana si ambreiaj pe grupul 6 din blocurile de masura de pe engine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, sunt si eu nou pe aici am citit mai multe si nu is in regula cu ceva, la sharan din 2006 1,9 tdi 4 motion 115 cai. Daca pun tempomat , trebuie montata doar maneta si firele? am citit ceva despre vw bora si despre golf ca ar mai fi nevoie de nu stiu ce legaturi in plus :-? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LEgaturile de la firele manetei la cele ale masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ai vizualizat si starea butoenelor, a contactului de frana si ambreiaj pe grupul 6 din blocurile de masura de pe engine ?

Am verificat swichurile de la pedale cu vagcomul cum ai zis tu si functioneaza toate.Mentionez ca si inainte imi facea figuri cateodata tempomatul,trebuia sa apas mai tare pe buton ca sa se seteze,dar acum nu mai merge deloc.Pot sa desfac maneta cumva sa verific contactul la buton?

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca la apasarea ambreiajului un bit se face din 0 in 1 si la apasarea franei ceilalti 2 se fac 11, atunci poti trece la demontarea manetei, se desface partea din spate si se verifica contactele electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se incalzeasca putin si ma bag la mesterit.

Mersi Al Bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutre!

M-am hotarat si eu sa imi montez tempomat (pana marti ca trebuie sa fac niste drumuri luuungi prin tara),am citit cam tot ce se poate despre tempomat ce nu am inteles eu ce varianta de maneta merge pe sharanul din 2001 ca am vazut ca sunt 2 tipuri care teoretic s-ar potrivii una cu butonul din capatul ei pivotant ca cel de la coputerul de bord si o varianta numai cu un buton?

Cum se baga firele in mufa masinii si unde este acea mufa ascunsa in spatele volanului?

Pana la ura se gaseste pe undeva un dyi de montare a tempomatului asa pt........

Sau cat costa (pret de criza :D) si cine poate sa il monteze (DE INCREDRE CA SUNT SATUL DE MECANICI CARE STIU CE FAC SI O FAC PE NIMEREALA)

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e simplu,e un model pt comenzi pe volan si unul cu comenzile pe maneta,se potriveste si de pe golf 4 fara probleme,nu te astepta sa gasesti mufa prin bord ca nu e,trebuie sa faci legaturile din calculator,cel putin eu asa am facut la golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, nu e ca la G4 sau passat sa fie firele trase de la ecu la vreo mufa intermediara. Firele de la tempomat se duc direct la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si eu mi-am montat cruise control pe Sharan. Mi-am cumparat kitul de la VW in Germania cu 110 euro. Am primit maneta, cablurile si cartea cu instructiunile de montaj pas cu pas. Eu mi-am montat-o singur. Mai greu a fost conexiunea firelor la ECU... greu in sensul ca sa numar de 10 ori pozitia fiecarui conector ca sa fiu sigur ca l-am pus unde trebuie. Dupa montaj l-am activat cu Vag Com si gata! Mai multa emotie decat lucru efectiv. Timpi de lucru in cazul meu: 10 minute montarea manetei, aproximativ o ora si jumatate cablarea, 1 minut activarea cu Vag Com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate monta tempomatul si pe un sharan 1997 dar trebuie sa fii atent cum il alegi ptr o masina cu sau fara computer de bord, eu il am montat de acum 4 ani pe un sharan din 97 , ma costat 125 euro la vw si 30 minute montajul, 6 suruburi si 2 mufe care la acest model nu ai cum sa le gresesti, ceea ce a fost mai curios este ca nu a trebuit activat cu vag-com , ciudat dar a functionat, este usor de folosit , la drum lung vine foarte bine ptr ca nu-ti oboseste piciorul si ce este cel mai important ca faci economie de carburant ptr ca motorul merge turat constant.succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

faci economie de carburant poate cand cobori o panta colegu,consuml creste si cu 3 litri pe un drum de 500,1000 km unde relieful e diversifcat,vorbesc de drumuri nu de ulitzele Romanesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mi-am cumparat de pe ebay.de un tempomat de sharan si l-am montat pe un Ford Galaxy; mi l-au montat la un service in Timisoara, manopera a fost 215 ron si a fost nevoie si de activarea unui cod in ECU. Eu il folosesc inclusiv in oras si pot spune ca mi-a scazut simtitor consumul. Tot de la tempomat pot pe langa a mentine viteza si a accelera sau decelera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oras il folosesti ?! :eek: Cum reusesti ?S-au doar asa sa te mai joci ......Eu nici pe "autostrazile noastre multe" nu pot sa-l folosesc pe o perioada mai lunga,si atunci merg fara el.Referitor la consum,la mine e invers,scot consum mai mare(0,5-1l/100 km) cu el activat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nici un cod colegu,se activeaza pur si simplu in ECU,in oras nu prea merge,tempomatul nu se activeaza la mai putin de 50km/h,am postat si eu @andrusel,eu la un drum de Italia cresc consumul si cu 3 litrii cu el activat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut, scuze daca e postat pe undeva dar nu am gasit, am nevoie de o schema si poze eventual cu tipul de mufa si lungimea firelor pt un tempomat sa il montez pe golf 4,nu am cablaj si vreau sa il fac eu,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Tip de mufa - nu cred ca te ajuta codul, sa comanzi prin reprezentanta ,.... asa ca, mergi la dezmembrari, cumpara o mufa de la butonul de reglare a oglinzilor - la care mai trebuie sa adaugi niste pini.

Lungimea firelor - pune la 1 metru.

Acum, spor la treaba. Ai toate informatiile necesare.

post-30007-0-35864700-1337154561_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Florin, un sfat practic face mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cineva idee, de ce de fiecare data cand cineva imi pune masina pe diagnoza (ultima a fost la cei cu aerul conditionat - ca sa vada daca sunt ceva probleme de aici) tempomatul nu mai lucreaza.

Am patit aceeasi problema acum vreo luna, am facut o diagnoza in Ploiesti la un service si apoi vreo saptamana/ doua nu a functionat. (este modelul cu comenzile pe volan, pe maneta de lumini fiind doar butonul de pornire). Acum am o saptamana de la ultima diagnoza si nu si-a revenit. Pornesc tempomatul din butonul de pe maneta, se aprinde martorul din bord. Apoi comenzile actionate de pe volan + / - nu au nici un efect (poate nu procedez corect, dar inainte asa mergea).

Oricum vad ca e aproape obligatorie dotarea posesorul de Sharan cu un cablu + soft diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ciudat. Incearca sa-i scoti bornele cateva minute si vezi daca-si revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu diagnoza, la apasarea butoanelor, se vede ceva in blocurile de masura de pe motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde doar un martor in partea stanga langa turometru atunci cand pornesc tempomatul de la butonul de pe schimbatorul defaza lunga.

La apasarea butoanelor de pe volan de + , - sau reset nu se aprinde nimic altceva (si nici cand functioneaza nu se aprinde altceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu e vb de aprins pe cluster. Ci, cu VCDS-ul te conectezi si verifici in blocurile de masura, daca vede butoanele cand le apesi pe volan si daca Ecu le citeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica switch-ul pedalei de frana si nu trebuie sa apesi dupa activare +,- trebuie numai - adica ,,set,, dupa asta poti apasa ambele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-ul de frana.... nu ai cum sa stai cu el defect... ca iti aprinde martorul in bord - spirala - ESP.

Switch-ul de ambreiaj - da, ala poate sa-i cauzeze - ramas cu circuitul pe pozitia pedala apasata - si tempomatul nu mai merge.

De aceea i-am zis sa ne zica ce ii apare in blocurile de masura... sa vedem ce merge si ce nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!