Jump to content

VW Golf IV GTi flash rot


DeathRider

Postare recomandată

  • Replies 420
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DeathRider

    217

  • Circoloco

    27

  • steffan

    27

  • volnick1986

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

am intrebat si eu azi pe cineva pt tine si mi-a zis ca tre sa ai farurile pornite si dupaia stergi parbrizu normal si tii mai mult pe el.

arata super bine masina! sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

merci :(

numai ce am terminat sa-i aplic o ceara de protectie si apoi s-a urcat motanul pe cupola :D

Link către comentariu

iata si motorul

Modificat de Roger
nu mai da quote la mesajul anterior, mai ales ca era al tau. Multumesc
Link către comentariu

merci :) , masina a fost intretinuta bine si cel mai probabil proprietarul din Germania a tinut-o in garaj (proprietarul anterior Jurgen Schmeer este nascut in 1955 :D , de la el masina a ajuns apoi la AUTOWAGENBLAST partener VW AUDI de unde am achizitionat-o eu).

am facut acum un drum de Bucuresti si la intoarcere azi am venit pe autostrada A2 pana la Drajna apoi Slobozia-Braila-Tecuci-Brlad Vaslui IASI si vreau sa spun ca sunt foarte incantat de GTi , nu bate nimic nu trancane, e ok. Drumul e mai lung cu 60 Km decat cel clasic via Focsani - Buzau dar sunt mai putine radare si e mai liber deci ca timp tot acolo iesi.

si pun aici si poza cu motanul surorii din Bucuresti care a pus stapanire pe masina cat timp am stat in Bucuresti :) ii place sa stea pe cupola, asa facea si la Golful pe care l-am avut inainte.

Modificat de WVWZZZ
Quote la mesajul anterior
Link către comentariu
sper sa ma insel: vw nu a produs motoare euro 3 pe benzina.

Deoarece VW nu a produs motoare EURO3 la benzina, ci a trecut direct de la EURO2 la EURO4. Orice VW 1.4-1.6-1.8 benzina care este an model in sasiu 2001 este EURO4 in Romania, chiar daca in Brief scrie Euro3 und D4. Iar motoarele de 2.0i sunt euro 4 din 2000!

Daca informatia este eronata imi cer scuze.

ai dreptate; uite acum am fost la RAR si verdictul e clar EURO2; deci ma pregatesc de ajutat statul roman sa-si refaca bugetul.

taxa in cazul GTi-ului meu este de 3996 euro.

\m/

Link către comentariu

superba masina, ingrijita...motorul arata super. Sa aveti grija unu` de altu` !!!

enorm de mare taxa de prima inmatriculare...mai bine de jumate din valoarea masinii.

Link către comentariu

nu se paote sa fie euro 2. un amic de-al meu a luat un BMW 318CI E46 din 03.2000 si scria pe el D4 si i-au dat euro 3. nu se poate!!! e ridicol! iti zic: mie la D3 mi-au dat euro 2! :beerchug:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

frumos model,motor traznet

imi place mult interiorul

cat mai multi km si drum intins

Link către comentariu

merci :) orice s-ar intampla cand ma urc la volanul GTi -ului ma simt extraodrdinar de bine

Ai fost avertizat de mai multe ori sa nu mai dai quote la postul anterior. Foloseste ADD REPLY si FAST REPLY.

Multumesc.

Modificat de WVWZZZ
Quote la postul anterior
Link către comentariu

Da, e o placere sa conduci un GTI, indiferent de generatie sau versiune...

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri cat mai mult de ea !

Link către comentariu

Am scris celor de la Volkswagen AG Wolfsburg referitor la norma de poluare a GTi -ului meu si ieri am primit si raspunsul.

Mi-au spus ca masina indeplineste normele de poluare Euro2 si ca doar in Germania ea este recunoscuta ca D4 adica are acel sticker verde si deci plateste aceleasi taxe ca un Golf 5 sau chiar Golf 6 (depinde si de motorizare). Deci doar statul roman care vrea sa ia taxe cat mai multe e de vina ca va trebui sa platesc o taxa de inmatriculare destul de mare. Sunt curios daca un neamt vine si ia un Logan de aici de la noi i se cere sa plateasca taxa de prima inmatriculare in Germania.

Gti rocks \m/

Link către comentariu

Superba masina. AM si eu o intrebare: Poti detalia putin procesul de polishare? ma refer la adaptorul ala pentru flex (sau e masian de polishat? :icon_thumright:) si ce pasta/crema/solutie ai folosit? Ms mult!

Link către comentariu

Da este o masina de polishat cu turatie maxima de 2200 rpm si reglabila in 6 trepte, practic se folosesc doar primele 3 trepte, celelalte fiind pt. a usca buretii cu care se aplica pasta abraziva si polishul. (deci in nici un caz un flex) )

Am folosit solutii profesionale auto 3M: pasta abraziva 3M (pasul 1) care indeparteaza oxizii, matuirea lacului si defecte minore precum zgarieturi rezultate in urma spalarii masinii; polish 3M (pasul 2) care uniformizeaza aspectul , luciul masinii, si confera un grad inalt de finisare, luciu; ceara de carnauba 3M (pasul 3) cera confera protectie la praf, oxizi, contaminanti, etc; tot ce inseamna impuritate se depune pe stratul fin de ceara si astfel ceara se comporta ca un strat de protectie. In plus ceara confera un grad de luciu superior asemanator masinilor din show room, saloane auto.

Trebuie doar rabdare si treaba iese excelent , garantat.

Toate cele bune!

Link către comentariu

Ce faci cu taxa aia enorma? O platesti?

Eram sigur ca e euro 2 :P de cand am vazut 99.

Masina e superba!

Link către comentariu

F f f frumoasa masina sa o stapanesti sanatos si la cati mai mult KM fara probleme ! Cate un Clasic HotHatch pe zi ieri o Cupra azi Un GTI tot asa..

Link către comentariu

voi plati taxa, ca asta e, masina e prea frumoasa si nu ma mai pot dezlipi de ea.

Link către comentariu

Pasiunea nu are limite. La un calcul simplu: pret masina+taxa+drum+macar o revizie => 11.000 Euro pentru o masina de 10 ani :angry:

Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Si mie cam tot pe acolo imi dadea calculul :P. Sunt de acord cu pasiunea dar mi se pare totusi cam mult. Imi place tapiteria foarte mult si jantele, dar nu inteleg de ce sunt asa mici...e un GTI. Poate in viitor vei gasi un set de Santa Monica 17". Cred ca vin cel mai bine... dupa BBS-urile de pe 25 Jahre. Sa te bucuri de ea :coffee_lol:

Link către comentariu

asa putin offtopic legat de taxele de poluare

Si eu cand am platit taxa de 2292E la GTI-ul meu D3-EURO 2 mi-am pus niste intrebari.

Ei zic ca e EURO2 nu? In cartea mea zice ca GTI-ul meu 1.8T scoate 187g CO2/km.

Un Golf 5 GTI 2.0T care indeplineste normele EURO 4 scoate 192g CO2/km. Pe un Golf 5 GTI la vremea respectiva in 07.2007 cand am platit eu taxa plateai taxa de aproximativ 500E.

Intrebarea mea finala vine... CARE ESTE DIFERENTA INTRE CO2-ul din toba mea 1.8T D3-EURO 2 pe care am dat 2292E si toba unui 2.0T de Golf 5 GTI EURO 4? CO2 -ul din Golf 5 este mai special? Este mai nepoluant? Mai curat? Sa ne uitam si la cifre. 192 > 187. De ce sa dau eu 2292 E pe masina mea (veche de 10 ani) taxa cand ea are o durata de viata mai scurta (v-a polua pe o durata mai scurta) decat un G5 GTI EURO 4 vechi de cativa ani.

Am trimis un e-mail asemanator la RAR si nici in zi de azi nu mi s-a raspuns.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Te mai asteptam la Cluj. Poate prinzi si o intalnire a membrilor vw forum din Cluj:)

Link către comentariu

super pozele de la Auchan! super masina! e chiar ingrijita.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

merci, merci, :) si mai vin cu siguranta...imi place sa ma plimb sa fiu peste tot :biggrin:; iar in Cluj chiar imi place cat despre locul vostru de intalnire ce sa zic e deosebit; parcarea supraterana cu blocul acela in constructie in spate...ehee.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!