Jump to content

VW Golf IV GTi flash rot


DeathRider

Postare recomandată

"salutari! am si eu o intrebare: am rulat astazi cu GTi-ul cu 110-120 Km/h in treapta a -II-a si am lasat sa treaca turometrul de 6500, a ajuns la 7000 rot/min si totusi nu mi-a taiat alimentarea cu benzina. Ma intreb daca este normal, pana acum nu am observat acest lucru pentru ca schimbam tot timpul la maxim 6200 rot/min. "

Cred ca o intrebare mai buna e "de ce ai vrea sa mergi peste 6000"? :)

Modificat de jmf
Link către comentariu
  • Replies 420
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DeathRider

    217

  • Circoloco

    27

  • steffan

    27

  • volnick1986

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

si raspunsul este: din placere :-) nu iti imagina ca fac asta de fiecare data cand scot VW ul la plimbare dar uneori ies special undeva pe o sosea, zona, drum mai putin circulat (eventual cu viraje, serpentine si linii drepte) si nu schimb sub 6000; cand am atins 7000 rotatii s-a intamplat pentru ca intre 2 viraje succesive nu mai avea sens sa schimb si a III a pt. ca apoi sa retrogradez in a II a si sa franez mai mult.

....si uite pentru ca vad ca esti din Cluj, o zona bunicica este de la iesirea din Apahida, drumul spre Reghin, in afara localitatiilor sunt cateva zone virajate superbe :-)

Modificat de DeathRider
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

acum numar zilele ...ploioase.... pana scot Golful Variant de la vopsit :-) saptamana viitoare e gata.

Modificat de DeathRider
Link către comentariu

eu cred ca ai pile la vreo vopsitorie sau in loc sa arunci cu bani la lautari,arunci pe vopseluri. :P

cat te costa treaba la variant?

Link către comentariu

iti spun cand primesc factura cu totalul; deocamdata in jur de 1800 Ron m-a costat suspensia (am schimbat amortizoarele fata + spate cu tot cu flanse si cu ce mai trebuia de la KYB) plus placute frana si alte maruntisuri care s-au adunat, revizie.

Link către comentariu

...si din nou "work in progess", Variantul la pregatire..... ce se vede e stratul de filler, primer, grund, vopsea intermediara sau cum vrea fiecare sa-i spuna.

Link către comentariu

mi-as dori sa fie si a mea in stadiul asta...poate reusesc anul asta!

ma gandesc cu groaza la curatenia de dupa,la piesele re-montate...ca nu mai e "de la mama ei"...

de ce nu ii faci un topic separat variantului?

Link către comentariu

la curatenie ma gandesc si eu dar nu renunt pana nu ies ca noi toate piesele demontate; topic separat...hmmm pai eu stiu daca are sens...il pastrez 1-2 ani maxim.

Link către comentariu

fiecare plimbare e un motiv de bucurie:

Modificat de DeathRider
Link către comentariu

Cu o asa masina... te credem pe cuvant. :icon_thumright:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

si un preview al culorii/nuantei de pe Variant; pacat ca in poze nu se poate observa nu capteaza aparatul foto efectul perlei:

Link către comentariu

salut. am si eu o intrebare legata de manerul de la haion. as dori sa-l scot, ca vreau sa fac tot haionul clean...Zi-mi , te rog, daca mai ti minte, cum il dai jos? am scos tija de la inchiderea centralizata, am scos si tija de la maner care il actineaza, am desfacut si cele 2 surubele, si tot mai tine undeva... nu reusesc sa-i dau de cap. de 2 zile ma tot chinui si in zadar. sper sa ma ajuti.mersi frumos. orice informatie e pretioasa :))

Link către comentariu

....hmmm si eu m-am chinuit ceva, dar parca erau 3 suruburi pe maner pe interior; oricum vezi ca pentru a-l scoate trebuie sa scoti acea clema de pe butuc si apoi scoti piesele de pe acolo. Nu se demonteaza asa cu totul, nu iese; la mine era oxidat tare butucul si nici dupa ce am scos clema de siguranta nu am reusit sa-l demontez; spre final am aplicat si forta bruta :D oricum nu mai aveam nevoie de maner si restul de pe acolo.

cauta ceva cu poze pe vw.vortex.com stiu ca era pe acolo.

succes

Link către comentariu

ok.multumesc frumos pentru informatii. :D bafta in continuare cu golfurile :D

Link către comentariu

ai luat masina cu gandul sa o tii 1-2 ani si imediat te-ai apucat sa o vopsesti integral?! u're crazy

culoarea e interesanta,se vede mai ales in pozele 3,4

Link către comentariu

multumesc! chiar ma bucur, clar se simte ca e doar 1.6, dar sincer ma bucur imi place cum sta pe sosea, franele, tinuta de drum totul. Imi voi cumpara si suport de bicicleta ca acum am bare longitudinale si voi iesi mai des cu bicicleta pe trasee, prin paduri, pe munte, etc.

Link către comentariu

Cand o sa sa vina vremea sa plece de la tine (poate si mai devreme), sa-i imprumuti definitiv GTI-ului bratele + lamelele stergatoarelor :icon_thumright:

Link către comentariu

asa voi face, chiar m-am gandit, deocamdata GTi-ul i-a imprumutat jantele BBS Variantului. Cum spuneam GTi-ul asteapta rotile pe 18, pana atunci i-am pus GTi ului jantele de tabla pe 16 ca oricum luna viitoare trebuie sa-i fac itp ul si mai bine asa ca la jantele de aliaj pe puntea spate aveam pneuri atipice 225/50/16 si ma gandesc ca puteau sa comenteze si aveam si distantiere.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!