Jump to content

VW Golf IV GTi flash rot


DeathRider

Postare recomandată

  • Replies 420
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DeathRider

    217

  • Circoloco

    27

  • steffan

    27

  • volnick1986

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) alta viata,... parca nu mai e aceeasi masina. :)

Modificat de steffan
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

parca asta era ( este numai carcasa. tranferi tu amplificatorul de antena ca merge, e usor)

post-16226-0-81887700-1301896697_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Frumos golf ,foarte incgrijit.Am avut placerea sa-l vad miercuri .. e o bijuterie ,un interior de 11 Felicitari pentru masinuta ! A ,ca mi-am adus aminte vazand poze cu motorul de pe la inceput...mai bine arata fara vopseaua aia galbena :).

Link către comentariu

merci! am si vopsea argintie termorezistenta.....cine stie, candva poate voi revopsi admisia.

toate bune!

Link către comentariu

Deci ai fost la Cluj miercuri... Tocmai singura data cand nu am fost si eu in Cluj. :( Vroiam sa iti vad si eu bijuteria de GTI live.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

De fiecare data pozele tale ma indeamna la achizitionarea unei masini pentru polish :P. Felicitari pt modul in care o ingrijesti.

Poate te incanta ideea de oglinda retrovizoare neagra de 25 Jahre sau o poti face pe a ta. Va da un aspect mai clean interiorului, privita din fata

Link către comentariu

multumesc!

chiar ma gandeam si vorbeam si cu prietenul meu de la Cluj ca ar mai merge pus pe VW-ul meu niste elemente de pe editia aniversara....cum ar fi si farurile cu interior negru; de oglinda nu stiam adica nu observasem pana acum ca e neagra pe aniversar.

PS: Circoloco, mare atentie la achizitionarea unei masini de polishat, diferenta intre una de calitate care sa dea rezultate optime si una de duzina se simte in rezultatul obtinut in urma polisharii...diferenta e clara si destul de uriasa. :D

Link către comentariu

Ce frumos beading are :)....ce folosesti deasupra ( ma refer la protectie :D...ceara sau sealant si de care? )....Poate ne mai incanti si cu cea rosie, e splendida !

Link către comentariu
Publicat (modificat)

...atat de mult imi place sa am VW ul dat cu ceara incat am trecut si la experimente/teste/combinatii cum vrei sa le zici; pe Polo a fost aplicat asa: 3M Imperial Machine Glaze (care practic scoate in evidenta culoarea) dupa care o ceara 3M Finishing Glaze (mai bogata in Carnauba) dar in combinatie cu o ceara de la Turtle Wax (mai bogata in compusi chimici); in rest lustruire placuta :P

Modificat de DeathRider
Link către comentariu

...poze, la o plimbare spre granita cu Republica Moldova:

'

Link către comentariu

am demontat oglinzile pt. a le revopsi....sa fie perfecte si stralucitoare si pana sunt gata ....here she is, the "sleeping beauty".

Link către comentariu

Salutari tuturor!

deoarece manerul de deschidere a hayonului era degradat am decis sa-l demontez cu intentia de a-l reconditiona, dupa demontare am vazut ca si 3-4 mm din tabla din jurul manerului e afectata de rugina, astfel am decis sa anulez manerul de deschidere si sa gasesc o solutie de a deschide hayonul din telecomanda. Tot ma uit si caut exemple pe forumuri dar nu am gasit ceva concret; daca ma puteti ajuta...please.

Merci.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

work in progress; we're half way there....pictures below

urmeaza slefuirea vopselei intermediare (fuller, filler, primer, grund intermediar, cum vreti sa-i ziceti) apoi se aplica vopsea si lac.....si un polish pt. rectificarea micilor imperfectiuni, daca va fi cazul. Dupa voi vedea ce solutie aleg pt. deschiderea portbagajului

more to come :P

Modificat de DeathRider
Link către comentariu

sa deschizi din telecomanda masinii...cam greu. desi vazusem in trecere pe undeva o cheie cu un buton mic montat pe lateral. cine stie ce a modificat omu' in ea?

la hatchback nu ai 3 butoane,unul din ele pt portbagaj?

singura varianta ar fi buton in interior si actuator (50lei)

Link către comentariu

nu am cheie briceag dar am alarma VIPER si din cate stiu se poate seta ca functie auxiliara pe butonul de panica sa fie deschidere portbagaj; oricum mai mult imi place ideea de a avea un buton in interior precum cel de deschidere a capacului de la rezervor. Actuatorul nu e bun asta care era montat pe hayon? trebuie altul? oricum acum m-am apucat de el il rezolv eu. Ceva si mai tare a facut tipul asta din filmulet. http://www.youtube.com/watch?v=vD_0UDZjOXc

el si-a facut ca la Golf 5/6 deschiderea

Link către comentariu

actuatorul care il ai iti descuie. dar de unde tragi sa ridici capacul cand nu mai ai maner? sa tragi de stergator e urat...ma gandeam la ceva sa iti salte 2cm sa poti apuca.

varianta extrema ar fi sa montezi un amortizor cu gaz/arc sa il deschida de tot. cineva facuse la un golf5 aici pe forum dar deschiderea era cam brutala (se zguduia masina) si crec ca slabeste balamalele dupa 1 an.

in film el are sistemul de la golf 5. nu stiu cat de greu e de adaptat. daca faci rost din dezmembrari...

si eu as vrea deschidere separata...la mine nu stiu ce are dar nu intra cheia decat jumate in broasca de la portbagaj (eu am yala in sigla) si de multe ori trebuie sa descui toata masina sa pun ceva in spate. (la break am cheie briceag dar cu 2 butoane doar)

cu alarma...vroiam sa scriu prima data dar am uitat :P

da,merge montat pe aux doar portbagajul.

dupa filmulet si alarma eu ma gandesc asa: alarma comanda actuator care descuie portbagajul. sigla de golf 5,rabatabila are doar rol de maner,sa ai de ce apuca. simplu dar trebuie ca mereu sa apesi si telecomanda.

daca nu....manerul sa aiba si rol de buton...masina incuiata,totul blocat. masina descuiata,portbagajul descuiat dar capacul la locul lui pana tragi de semn.

Link către comentariu

ai grija cu cheia, nu o mai introduce in broasca...risti sa o scoti greu sau sa ramana intepenita acolo :D; asa era si la mine intra foarte putin poate 1/4 din lungime, totul in broasca era oxidat si pe maner la interior era un strat gros alb-galbui de oxid s-a mancat si garnitura aia de cauciuc dintre partea fixa a manerului si hayon. Am citit pe forumuri cum se demonteaza manerul cu totul si am urmat pas cu pas instructiunile si tot nu am reusit ca la carte pentru ca erau piese, precum broasca, care erau aproape sudate intre ele de la atata oxidare. Cum spuneam intentia mea era doar sa demontez manerul pentru reconditionare....si uite unde am ajuns. :P Partea buna e ca totusi la interior in hayon nu sunt urme de rugina sau alte defectiuni. Cu privire la deschidere, am vazut si varianta in care pe butonii de cauciuc din hayon (cei care atenueaza shocul la inchidere) s-au montat niste arcuri finute care sa impinga 2-3 cm hayonul in afara, cat sa-l poti prinde si sa-l deschizi din lateral.

Link către comentariu

Modalitatea imprumutata de la Golf 5 mi se pare foarte tare. Oricum nu imi vine sa cred de ce ai facut. Nu pentru ca nu arata sau nu va iesii f bine, dar ne-ai obisnuit cu modificari doar OEM :D Spor si asteptam rezultatul final

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!