Jump to content

Apa in masina - mi s-a inundat masina de la ploaie


Radugti
 Share

Postare recomandată

Va salut !

Alaltaieri masina mea Audi A4 1.9 TDI 2007 cu 20000 km parcursi mergea perfect ca de obicei (merg rar si o tin in garaj) si am scos-o din garaj sa fac un drum pana la Brasov. Aici s-a intamplat un fenomen foarte ciudat pt un Audi A4 si anume a plouat. Ieri seara am vrut sa ies in oras si cand am vrut sa o deschid... nimic, telecomanda nu mai functiona. Am zis OK, oi fi ramas fara baterie, am deschis usa cu cheia si am pornit masina, a scris pe bord OK dar nu mai mergea inchiderea, nu mai mergeau geamurile, nu puteam sa deschid clapa de la rezervor, nu puteam sa deshid portbagaju, mi se dezactivase ESP-ul, luminile interioare se aprindeau si se stingeau aleator si imi arata ca am deschis portbagajul. I-am scos borna bateriei, am pus-o la loc si la fel. Azi am dus-o la TESS Brasov si acolo s-a constatat ca s-a infundat scrugerea de sub baterie si toata apa de la ploaie a intrat in masina. I-am scos mocheta si dedesubt apa era de 10 cm si computerul de confort scufundat in apa si normal scurt circuitat. Am lasat masina acolo sa se usuce si printr-o minune poate sa isi revina computerul... In concluzie... nu as mai sfatui pe nimeni sa isi ia Audi A4 iar pe cei care au sa verifice scurgerile ca sa nu aibe aceasta surpriza costisitoare. Nu este prima data cand stau cu masina in service, si ma intreb ce are... si asta numai in 20000 km parcursi.

Aveti grija pe viitor, scurgerea e facuta pentru tari civilizate si curate si este gen unisens si se umple cu frunze si gunoaie si se afla exact sub baterie putin inspre spatele masinii.

P.S Mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbata si servo-frana pentru ca s-a umplut cu apa

post-1735-1249732095_thumb.jpg

Modificat de Radugti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte simplu , schimbi masina si gata.

In privinta problemei propiuzise vezi ca baia parbriz e plina de apa si de obicei de acolo apare, curge apa in ea pt ca scurgerile se infunda , daca dadeai un search gaseai sigur aceasta problema la alti colegi.

Bafta!

Se poate sparge sau distruge si pompa de frana si bateria si mai multe , chiar motorul daca pompa de servo frana trage apa de acolo in motor....asa ca vezi daca merg scurgerile pe viitor.

Putea avea si doar 10 km daca o tii sub un pom sau sta tocmai deaia se infunda cu frunze cu nisip cu diferite chestii intrate pe la stergatoare.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Radugti

Am inteles ca esti suparat (si eu as fi in locul tau) dar tot nu am inteles ce vina are masina si grupul VAG, ca tu nu ai verificat scurgerile si ca ele s-au infundat cu frunze si alte cele.

Acele scurgeri se infunda cu frunze (daca nu sunt verificate la timp) si la Golf, si la Passat... si tot asa.

Concluzia mea e alta: verificati scurgerile la ORICE masina si incercati sa le curatati cam o data la 3 luni.

Nu suntem in occident unde drumurile sunt curatate/maturate/spalate/ zilnic. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la ce spune aryes.

eu am patit-o cu masina din semnatura la fel ca tine.am avut-o inundata de 2 ori.a doua oara a murit si modulul de sub mocheta.a trebuit sa cumpar altul.sfatul meu este sa scoti mocheta de tot si sa o pui la uscat,altfel va prinde miros si nu o sa mai poti sta in ea de miros.eu am scos-o de amandoua datile tocmai ca sa evit acest incovenient.este foarte groasa si se imbiba cu multa apa.ia legatura cu cei de la tess si spune-le de acest lucru.altfel apare si mirosul,plus ca o sa ai umezeala print oate mufele de sub mocheta din cauza condensului.

nu e un motiv sa parasesti grupul vag.nu sunt vinovati de conditiile din romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Alaltaieri masina mea Audi A4 1.9 TDI 2007 cu 20000 km parcursi mergea perfect ca de obicei (merg rar si o tin in garaj) si am scos-o din garaj sa fac un drum"-zice radugti.

cum va explicati existenta frunzelor si a gunoaielor?! masina e din 2007, parca nu as crede ca s au adunat asa de multe incat sa se infunde scurgerea.am avut pana in 2008 un a4 (din 2003),dar asemenea probleme nu am avut.eu zic sa studiezi mai atent ce s a intamplat.e doar o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu imi explic pentru ca nu era nici o frunza cum ma asteptam, pur si simplu putin noroi iar buzele scurgerilor lipite, asta m-a dezamagit (cine a vazut cum arata scurgerea de sub baterie intelege ce spun). Daca scoteam un pumn de moloz ziceam "asta e !" plus dupa cum v-am spus nu tin masina afara niciodata decat maxim 2-3 zile cand sint plecat de acasa. De asta sint ofticat... sint genul de om care am grija maxima de masina si sint meticulos si pretenitios si daca ati mai citit multiplele mele posturi din sectiunea Golf3 intelegeti cata grija am de masina si cat muncesc la ele sa le intretin. De asta am si ales Audi A4 nou, sa scap de reparatii si de grijile pe care le aveam cu Golf3 gen (nu o duc la spalatorie ca se matuieste, nu merg cu 4 in masina ca obosesc suspensia spate, nu iau curbe bruste ca se misca greutatea de pe planetara si atinge, folosesc frana de mana ca ramane blocata.... samd) AM VRUT NUMAI SA AM O MASINA NOUA SI SA SCAP DE TOATE PROBLEMELE, SA STIU CA E SIGURA SI NU MA LASA NICIODATA dupa ce am muncit ca disperatu in zadar la Golfu 3. Nu imi spuneti ca ati fi controlat scurgerile la o masina pe care o tineti numai in garaj plus ca nu mergeti cu ea decat ocazional si niciodata iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare mai mult o eroare de proiectare. se mai intampla. imi pare rau ca ai aflat "the hard way" despre ea. fie o repari cumva, fie schimbi masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radugti: imi pare rau pentru necazul tau. Tind sa cred ca masina a stationat in panta/rampa foarte inclinata + apa in abundenta de la ploaie + ceva mizerie la scurgeri => apa in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roger, nici decum. A stat pe o suprafata plana si a plouat fix doua ore si nu torential, a plouat normal, poate sa confirme oricine e din Brasov ca nu a fost torent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, eu incercam sa vad daca se aplica teoria de la Leon 1M, pentru ca intra apa pe la chedere din acest motiv.

Nasol, pare ciudat totusi sa se infunde acele scurgeri in asa hal incat sa strice tot.

In fine, sper sa rezolvi fara mari batai de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am spalat motoarele, am observat la passatul prietenului meu, B5.5, balta din locasul bateriei ..

eu nu aveam, dar trebuie sa verific pt ca multe frunze am scos de prin zona aia ...

nu va ma zic ce de frunze am gasit in filtrul de aer!

trebuie verificate periodic!

PS: daca nu ma insel, exista o actiune de genul asta la Audi, poate stie vreun coleg din sistem de asta!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La A4 B7 nu e nici o actiune ca i-am intrebat eu pe baietii de la Tess Brasov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca s a intampat ,nu ai ce sa mai faci.timpul inapoi nu l dai...vezi daca poti sa remediezi ce s a stricat,asta fara urmari(atentie la calculator!),daca nu vinde masina. cu toate ca acum numai de vandut masini nu e.la cat inteleg ca ai grija de masina,sigur gasesti calea cea mai buna pentru tine.

succes .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema la A4 din 2002. A intrat apa pe la pedale datorita infundarii scurgerilor iar calculatoruld e confofrt a fost caput. Reparatie 10 milioane. Asta e.. se ntampla si la case mai mari :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind masina ta eu unu` nu as vinde-o (sfat personal); probabil reparatia iti va scoate ceva bani din buzunar dar acum cel putin ii vei cunoaste punctele slabe. Oricum va trebui reparata pt a putea fi vanduta, iar dupa asta, ce vei face?, cumperi alta din DE care poate sa aiba multe alte probleme

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am lovit si eu de problema asta, din fericire pentru mine insa, pagubele au fost mult mai mici, m-am ales doar cu o mufa oxidata si cu o pedala de acceleratie schimbata degeaba (initial am crezut ca s-a stricat pedala). Anyway, am inteles ca exista intr-adevar o actiune de la Audi pentru treaba asta (cel putin la B6 e sigur) si modificarea consta in scoaterea acelui "dop" de cauciuc, ca sa ramana gaura mai mare si sa nu se mai infunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatia aceasta nu se poate rezolva pe Casco? Daca da cu grindina si iti sparge parbrizul sau provoaca alte stricaciuni se poate rezolva pe Casco (daca ai full Casco). Se poate justifica "accidentul" prin ploaie torentiala?

In alta ordine de idei, masina tot trebuie reparata fie ca o vinzi fie ca o pastrezi. Daca tot remediezi problemele, nu este mai bine sa pastrezi masina? Daca o vinzi asa cum e pierzi foarte multi bani si nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si naveta spatiala de la NASA a puscat in aer odata. se mai intampla. si am am auzit de un domn care avea C320 benzina si ii tot facea figuri ca nu pornea. il tot ducea la mercedes si ii inebunea pe aia ca masina lui nu merge. aia se uitau si nu gaseau nimic. mergea omul de o gramada de ori la ei si cand il vedeau aia le venea sa il scoata afara. o data era sa ramana pe calea ferata cu el ca nu i-a pornit motorul... si la urma urmei e mercedes. depinde... cum ai norocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor !

Astazi am scos masina de la TESS BRASOV. Mare noroc MARE!!! pe capu meu. Masina a stat la uscat tot weekendul si computerul a fost uscat si curatat si merge perfect. Intradevar a avut ceva erori care au fost sterse cu scannerul si merge absolut tot inclusiv clapeta de la motorina care s-a presupus pana la sergerea codurilor de eroare ca are motorasul ars. Am verificat tot, inchidere, geamuri, inchiderea geamurilor din cheie, lumini interioare, erori pe bord, esp... si merge tot perfect. Tin sa-i multumesc baiatului care s-a ocupat de masina, nu stiu cum il cheama dar un tip foarte de treaba ( daca vede postu se recunoaste ) si pretul reparatiei infim fata de ce se putea intampla.

Recomand oricui TESS Brasov (foarte seriosi si neaglomerati), si spun asta dupa ce am avut probleme si cu PBV si cu PBN. Merita un drum pana la munte chiar si pentru o revizie care se programeaza aproape de pe o zi pe alta. Eu aici imi fac reviziile dupa ce am scos un litru de ulei din motor in urma reviziei la PBN si nu stiam de ce se aprinde martorul filtrului de particule din 500 in 500 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la Bucuresti, am facut 166 km si masina merge perfect dar am o problema si anume mocheta e inca umeda si maine vreau sa devastez masina si sa scot mocheta si as vrea o schema sau niste sfaturi din partea celor care s-au mai apucat sa faca asa ceva. Si vreau sa va mai rog ceva, cine stie ce scurgeri mai are masina si pe unde sint ca as vrea sa le iau pe toate la mana sa le curat, sa le maresc.... de la caz la caz.

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pe mine m-au atentionat de la Nurvil Valcea ca pt A4 2001-2005 s-a dat atentionare service cum undeva sub baterie sau pe langa baterie sunt niste tubulaturi care se infunda. un coleg forumist de la Pitesti are problema asta, urmeaza sa ne apucam de treaba si sa verificam. In weekend o sa verific si eu care e treaba cu masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai cristi snacks, la ce coleg te referi? :)

da, recunosc, ma alatur voua, celor cu baltoc in masina ... nu am avut sculele necesare pt a da bateria jos pt a curata scurgerile respective, e drept nici apa nu mai era acolo!

pt cei care inca mai este o dilema apa de ploaie care ajunge pe mocheta dreapta fata va recomand sa urmariti filmuletul:

http://vimeo.com/4936552

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!