Jump to content

probleme indicator kilometraj


B0BBY
 Share

Postare recomandată

Am urmatoarea problema: acul la kilomertaj incepe sa se miste abia cand ajung pe la 40km/h, adica sta nemiscat si brusc sare la 40, intre 40 si 60 oscileaza ca toti dracii, abia dupa 60 merge lin cum ar trebui sa mearga.

am schimbat cablul si pinionul din cutie, totusi nu cred ca este de la indicator ca uneori cand nu mai merge deloc, isi revine daca scot cablul din cutia de viteze si il pun la loc... :offtopic:

a mai patit cineva ? care este solutia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai schimbat cablul si morcovul s-a comportat la fel ca inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

absolut la fel, nici o imbunatatire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

absolut la fel, nici o imbunatatire.

incearca alt bord, eu pateam diverse dupa ce am desfacut de cateva ori bordul si s-a dus arcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ar fi o solutie dar n-am "marunt" acuma, ma gandeam ca poate e ceva ce merge reparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am dat bordul jos si am testat kilometrajul cu bormasina... merge perfect, deci problema este undeva pana la el ....

l.e. foarte ciudat... l-am verificat tot cu bormasina dar cu cablul lui si nu mai merge, deci buba este pe cablu, intrebarea este ce poate sa aiba ca este doar un cablu si nou pe deasupra :lol:

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sensul celalalt la bormasina.... de obicei patratelul in care intra in cutie nu mai are aceeasi forma si merge ce merge si scapa sau chiar in spatele ceasului unde intra cablul vezi s anu se fi rotunjit peretii.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi rotunjiti peretii, nu ar merge normal pana la 40 si dupa 60kmh. Cel mai probabil cablul intra intr-o rezonanta intre aceste viteze, dupa care merge normal (posibil calitatea arcului din cablu -> indoielnica). Acelasi fenomen (de rezonanta) apare la o janta usor deformata. Ex: pana la 100km/h nu se simte nimic, dupa viteza asta incepe sa trepideze volanul pana la 140, iar apoi nu se mai simte nimic, la cresterea vitezei.

PS. mai verifica daca pinionul de la cutie sau cel din tabloul de bord nu are tentatia de a agata.

Modificat de catalos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi rotunjiti peretii, nu ar merge normal pana la 40 si dupa 60kmh. Cel mai probabil cablul intra intr-o rezonanta intre aceste viteze, dupa care merge normal (posibil calitatea arcului din cablu -> indoielnica). Acelasi fenomen (de rezonanta) apare la o janta usor deformata. Ex: pana la 100km/h nu se simte nimic, dupa viteza asta incepe sa trepideze volanul pana la 140, iar apoi nu se mai simte nimic, la cresterea vitezei.

PS. mai verifica daca pinionul de la cutie sau cel din tabloul de bord nu are tentatia de a agata.

eu ziceam ca merge prost pana pe la 60 dupa care isi revine... oricum exact asta se intampla, vibreaza cablul... dupa mai multe incercari am ajuns si eu la concluzia asta. cablul original avea patratelul de plastic prins cu un manson de cauciuc pe arc pentru atenuare, asta nou e din metal prins direct pe arc.

solutia este un cablu de calitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta am preferat şi eu să iau un cablu second... dec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu ai fixat cablul bine pe pinion,sau chiar pinionul nu este asezat bine in cutie,vezi ca pinioanele astea noi sunt cam naspa,se tocesc imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot veni vb de kilometraj cine stie cum fac sa mearga indicatorul de consum ? e marcat in poza !

post-37171-1250264099_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot veni vb de kilometraj cine stie cum fac sa mearga indicatorul de consum ? e marcat in poza !

desfaci bordu,pe spatele ceasurilor are un stut in care intra un furtunas de vacum ce vine de la motor,verifica sa nu fie spart sau sa nu cumva sa fie anulat,acel furtun intra in sistemul vacumatic de la servofrana.

sa ma corecteze cineva daca gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit stutul dar n`am nici un furtunas tras pana in bord.... acum as trage eu unul dar nu stiu d unde ...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunasul il aduci din furtunul de vacum de la servofrana,acolo trebui pus un teu,sau din vacumurile de la carburator ,am sa caut o poza sa postez:icon_thumright:

tragi furtunasul de unde ti-am incercuit eu :icon_thumright:

post-29098-1250711943_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc weekendu asta daca da roade te anunt! oricum multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema. De ce nu merge indicatorul de temp a apei? Cand pun contactul se ridica pana la maxim si becul rosu este aprins iar cand pornesc motorul acul scade pana la zero si acolo ramane. Am uitat sa spun am un golf 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revanind la problema mea initiala cu indicatorul de viteza, am rezolvat partial problema cu un cablu nou si de calitate mai buna, acum nu mai vibreaza acul la viteze mici dat tot sta nemiscat pana ajung pe la 40 la ora dupa care sare brusc la 40, daca incetinesc si merg cu 20-25, coboara si el lin si imi indica corect. Banuiesc ca problema este din indicator acuma, si probabil a aparut cand am umblat eu la el si am dat kilometrajul la 0.

p.s. daca aveti alt gen de probleme sfatul meu e sa faceti topic separat, e mai usor sa primiti ajutor si mai usor si pentru altii cu aceeasi problema sa gaseasca ajutor. Nu mai bagati la gramada indicatoare de apa sau de consum intr-un topic pt vitezometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as face cu mare placere daca mi`ar fi permis! incerc si eu sa ma iau dupa un topic cat mai apropiat de ce problema am....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut

am si eu o problema asemanatoare imi vibreaza cablul de la kilometraj desi e nou si ami are si un tacanit suparator

poate fi de la pinioanele de la tahometru? (are 400 000 km la bord :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!