Jump to content

Furtune turbo-intercooler


noobsound
 Share

Postare recomandată

De aproape 1 an de cand am masina din semnatura eram nemultumit de o singura chestie.. aveam un gol de putere la o anumita turatie a motorului undeva pe la 2.3 2.5k ture. Era foarte frustrant in multe depasiri masina sa inceapa sa traga puternic apoi parca ceva o frana.. apoi iar sa traga puternic. Toate astea pana acum cateva zile cand stateam cu capota deschisa si un amic cu intentia sa ma speria a apasat acceleratia. Am auzit un fasait de aer in timp ce masina se tura... Din ce mi s-a parut scaparea de aer venea exact din locul unde aveam eu un furtun umezit cu ulei.. furtunul care vine din turbina inspre intercooler. L-am dat jos in acea parte am curatzat furtunul si rezultatul ... nici un gol de putere.. si masina acum trage de la turatii gen 1500 -1800, turatii la care inainte motorul era foarte bleg. Acum urca in ture mult mai constant si frumos.. sa nu mai zic ca trage semnificativ mai bine si nu mai am nici acel turbo lag de cateva secunde care il aveam inainte.Eu mentionez ca am fost la mecanic si mi-a facut de 2 ori logguri cu vag-com cu masina stand pe loc dar nu a indicat nimik anormal. In mers era imposibil sa dau treapta 2 deaoarece casa lui se afla aproape de noua autostrada si drumurile sunt aproape impracticabile..

vreau sa va intreb.. exista vreo modalitate usoara de a verifica etanseitatea acestor racorduri? Cu capul bagat sub capota mi se pare imposibil datorita zgomotului motorului. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

da vezi daca furtunul de intra in motor e la fel de tare ca cel care iese din turbo

oricum dat fiind faptul ca ai turbo cu geometrie variabila inclin sa cred ca 90 la suta e de acolo problema asta si aca mergi ca pensionari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conduc ca pensionarii :mop: am 27 de ani hehe

am inlocuit colierul de la furtunul care duce de la turbo spre intercooler. Atat cel care fixeaza furtunul pe turbo( cred ca era defect colierul.. nu scapa la strangerea sutubului dar se tot destrangea) cat si cel care era pe capatul celalalt al furtunului( model otzelit care se desface cu clestele) care era atat de slabit incat am tras de furtun cu mana si a iesit cu totul. Acum nu mai am nici acel fasait de aer care mi se auzea de la motor si masina merge destul de ok.Precizez ca in locul in care aveam probleme la coliere erau si furtunele umezite cu ulei.

In aproximativ 5 ore am sa plec intr-o excursie prin europa si sper sa am sansa sa " lucrez" putin geometria variabila cu viteze de peste 140 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu am citit atent ce ai spus fii atent cea ce zici tu e problema generala la t4 numai ca e teapa ca nui furtu\nul cere pleca din turbo spre intercoler nu e acolo curge uleiul ci curge pe la admisia de aer in turbo adica pe la celalatl furtun de mai jos care intra in turbo acolo daca pui colier nu mai ai necazuri cand trage cand nu trage !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) am sa incerc si varianta asta. Desii nu prea inteleg de ce as avea fluctuatii de putere daca ar trage prin filtru de aer turbina sau pe langa filtru de aer( printr-un furtun desfacut).

Am sa fac o poza maine sa se vada mai clar despre ce vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt nu problema e ce nu trage aer prin filtru buba e ca nu targe aer prin debitmetru si deci nui da motorina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai de capu meu.. :tuktuk: :tuktuk: aspectul asta chiar l-am omis. Mersi mult pentru sugestie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Atasez un film cu vw t4 meu cum accelereaza pana la 140 km/h. Mentionez ca nu ma aflam pe un drum public ! test facut dupa ce am inlocuit furtunele de vacum pentru actuator :icon_thumright:

Multumesc userului vw-raz-van pt cateva sugestii pe care mi le-a dat.

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!