Jump to content

problema pornire la cald A3 1.9TDI 2004 pompe duese


golf3gti
 Share

Postare recomandată

Este vorba despre un A3 1,9TDI an 2004 55000km, motor BKC pompe duese.

Dimineata porneste perfect. In timpul zilei dupa ce merg cu el o perioada, opresc motorul 10minute si... nu vrea sa porneasca... dau la cheie pana oboseste, mai las putin.. iar dau la cheie si pana la urma o ia.

Masina a fost pusa pe calculator la Porsche N si nu a dat nicio eroare.

Cei de la Porsche Nord au spus: la motorul diesel nu trebuie sa astepti pana se sting anumite beculete in bord, adica bagi cheia in contact si o rotesti direct si continuu la maxim si porneste.

Mie mi se pare deplasat! Poate fi adevarat, poate fi asta cauza care imi creaza problema de pornire in miezul zilei? Consider ca e normal sa astept pana se sting anumiti martori din bord si apoi sa dau la cheie.

Exista, in alta ordine de idei, posibilitatea ca pompa de motorina sa fie "obosita"?? si la caldura sa faca figuri?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar pute sa-ti faca figuri din cauza pompei de tandem, care e si pompa de alimentare, este undeva un topic despre pornirea mai grea la cald, bafta.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit topicul ala, insa concluzia se refera la probleme de soft.

totusi... cineva dintre voi care au masini diesel, cum porniti??? asteptaati sa se stinga becurile in bord si dupa aceea invartiti cheia, sau bagati cheia in contact si invartiti maxim dupa care motorul porneste si in 3-4 secunde se sting toate becurile in bord?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagi cheia in contact , astepti sa se stinga beculetele, calci ambreiajul, dai cheie si drum bun. In legatura cu problema la pornire ai nevoie de o resoftare. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibile cauze: alternator defect, filtru de motorina prost, bula de aer pe conducta de combustibil. Astea imi vine in minte acum. Posibil ca dupa resoftare sa nu mai faca asa. Am intalnit un caz la un Golf4 tdi... am schimbat din vag-com transmisia masinii; din manuala am schimbat in automata. Am pacalit computerul masinii cum ca ar avea automata si porneste acum instant. Colegul anorganix poate confirma. Este masina lui. Totusi nu recomand sa faceti asta. Verifica alternatorul, filtru de motorina sau fa-i o resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate citi de la un cap la altu' urmatorul topic si se va "descoperi" care e problema ^_^ -> Golf V 1,9 Tdi - Probleme Pornire

Problema comuna la unele motoarelor 1.9 TDI PD de generatie mai nou (EURO4).

Si mie mai imi face din cand, in cand ca la o pornire dupa ce-am incalzit bine motorul, dar am facut o pauza scurta (10-20 minute), demaratorul sa faca 1-2 curse pana o ia motorul, dar cum se intampla foarte rar, incerc sa o ignor :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem masinile aproape la fel, doar ca a mea e an 2005, dar tot in 2004 facuta. Am avut si eu problema cu pornirea grea, adica ceva de genul ca dadeam la automat 2-3 secunde si dup-aia pornea. Cand am lasat-o odata cateva zile fara sa merg cu ea, dadeam la automat si se invartea in gol, incercam a doua oara si o lua. Dar la mine s-a dovedit sa fie bateria de vina, era pe moarte. Chestia cu problema de soft nu cred ca e o problema asa grava, in sensul ca si eu o am, dar la mine porneste cam dupa 0.5 sec, dupa ce am schimbat bateria, dar mereu o ia, nu am patit-o sa nu porneasca din cauza softului. Cred ca ar trebui sa cauti solutia si in alta parte, poate nu e doar softul vinovat..

Si in legatura cu cei de la PBN, no comment. :) Sa-si porneasca ei masinile asa, la orice diesel trebuie sa astepti in principal sa se stinga becul din bord cu sistemul de preincalzire al bujiilor, de obicei e o spira galbena..la celelalte daca nu ai erori, nu trebuie sa fii asa atent, dar e bine sa le lasi sa se stinga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvarea:

s-a pus masina pe vagcom... si a dat cu virgula electromotorul!

am schimbat electromotorul cu piesa la schimb si... problema a disparut. Porneste beton!

cum nimeni nu se complica sa repare electromotoare, putem doar presupune o uzura a carbunilor. tinand cont de cele intamplate, cred ca resoftarea era o solutie de rezolvare temporara a acestei probleme.

cu respect,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!