Jump to content

Scirocco 2.0 TDI 170CP vs. Subaru Impreza Boxer Diesel 150 CP


Marian
 Share

Postare recomandată

Exact, de ce il comparam cu Scirocco?

Noi vorbim de motorizari diesel aici!

PS: M-am urcat in STI si plimbat cu el ... nu imi amintesc nimic din interior! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • c6t9

    9

  • FABIAn RuSu

    8

  • ANdi B.

    4

  • Deceneu

    4

"confuzia" a pornit de la postul lui PCA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca om care abia s/a dat cu Scirocco si cu oarece experienta Impreza WRX pot spune ca dpdv. al interiorului castiga Scirocco, punct. E mai cu grija lucrat, materiale mai bune si se simte calitatea la care te asteptai.

La Subaru, au ridicat mult stafeta calitatii materialelor, dar tot mai au de lucrat .. unele plastice sunt in continuare foarte tari, neplacute, cu aspect ieftin.

Scaunele au sustinere laterala buna si la Impreza cat si la Scirocco.

Motoarele .. vor fi f economice, oricare s/ar alege in final .. as inclina spre cel de la VW pentru ca e foarte silentios si consuma extraordinar de putin pentru ce ofera, la Subaru nu stiu ptr ca inca nu am mers cu diesel.

La aspect .. Impreza ori iti place ori nu, punct .. despre Scirocco pot spune ca e foarte frumos din fata si lateral insa din spate e foarte urat, parca s/a imbolnavit designerul si au adus un student in loc, sau nici macar student.

Daca ar fi masina mea, as alege Scirocco - negru si 2.0 TFSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la subaru cutiile automate sunt niste porcarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subaru all the way.

Nu ma leg de interioare ca e discutabil.

Eu as merge cu ochii inchisi pe Subaru daca as avea suma asta de bani. Dezavantaj la vanzare clar.. desi fiind diesel sigur o dai mai repede ca pe un benzinar.

Scirocco are clar avataj la vanzare dar masina nu-mi inspira nimica in afara de un G6 turtit. No offence celor care au dar mi-e nu-mi place.

In final as face test drive cu masinile si 100% nu m-as lua dupa ce se scrie pe forumurile mono-marca. Restul e can-can.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o curiozitate: cati din cei care au postat aici au vazut live si s-au urcat in ultimul Impreza (nu am pretentia sa fi facut vreo tura) , nu neparat STI ca sa se declare nemultumiti de interior

cu STI ideea e simpla: cand apesi pedala de acceleratie intai ceva te arunca inainte vreo 100 metri dupa care te prinzi ca de fapt masina accelereaza fulminant si sangele din zona rotulelor e "impins" spre abdomenul inferior undeva :ninja:

1. am

2. am

3. am

culmea e ca senzatiile in noul STI sunt puternic diminuate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai greu motorul si masina

peste 1 tona jumate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

L-ati omorat pe saracul om! :angry:

De doua pagini vorbiti de STI si TFSI iar omul a propus un versus cu doua motoare DIESEL!

E chiar asa greu sa fiti ON TOPIC! :ceuameni:

Daca vreti sa-l ajutati cu cele doua motorizari e ok, daca veti posta in continuare despre STI si TFSI voi inchide acest topic pentru ca asta nu-l ajuta pe om de niciun fel!

Va multumesc pentru intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai il ajutam, asa mai, indirect. poate-l corupem.

in rest, am raspuns la subiect cateva posturi mai sus. subaru diesel nu merita banii. e o masina fara viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar: subaru diesel este o masina nepermis de scumpa lenta si care nu iti ofera nici un fel de senzatie. Sa nu mai vb de posibilitatile de tunign care pentru subaru disele nu exista pe cand binecunoscutul 2.0TDI are infinit mai multe posibilitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista si ceva tuning pt subaru diesel, dar e cvasinecunoscut in romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sportivitate cu un 2.0 TDI 170cp cam dai ture in jurul unui subaru de 150cp, si pe 400m si din mers. M0am uitat la preturi iar diferenta de bani intre un subaru si un scirocco 170cp si dsg e cam de 2000euro minim, in favoarea scirocoului, de banii astia iti mai poti pune niste optionale frumoase care sa iti faca viata la bord si mai placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai il ajutam, asa mai, indirect. poate-l corupem.

in rest, am raspuns la subiect cateva posturi mai sus. subaru diesel nu merita banii. e o masina fara viitor.

Nu am asteptam la o asemenea replica din partea ta! :( Dieselul boxer de la Subaru, singurul din lume de altfel, este EXTRAORDINAR. Suna aproape ca un benzinar, are vibratii minime, resurse bune si un consum incredibil de mic. INCREDIBIL.

In plus, pe Impreza si pe Forester s-a folosit cutie de viteze cu 6 trepte, pe Outback si Legacy fiind cu 5 trepte, deplorabila.

Revenind la versus, cum spunea cineva pe la inceputul topicului, comparam o masina cu 2 usi cu una cu 4. Si corectand alt coleg, chiar daca vorbim de VW, valoarea lui Scirocco la revanzare va fi mai mica pentru ca are 2 usi si este un model de nisa, in timp ce Impreza are 4 usi si tractiune integrala, fiind un hatchback potrivit pentru familie. In general, da, VW pastreaza mai bine valoarea la revanzare decat Subaru, dar in cazul de fata nu.

Eu as merge pe Subaru pentru motorul extraordinar si sistemul de tractiune integrala, iar pe Scirocco pentru DSG si interiorul mai bine lucrat/confortabil/cu o ambianta mai placuta. Atentie la locurile din spate de la Scirocco, stau cam prost la spatiul pentru cap.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa comentez putin la ce-a spus un coleg mai sus..referitor la motorul de 2.0 tdi 170 cai.. ma cam indoiesc ca face ture in jurul lui, totusi e diferenta de 20 cai..iar cuplul e la fel.

scirocco din cate stiu , la motorul ala ii da cartea 8.1 sec. 0-100km/hm, care nu e ceva impresionant ..stiind , sper sa nu ma insel, la golfu meu ii da cartea 8.6sec. 0-100.. deci.........

eu sincer, mi-as lua subaru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le putem lua pe rand

- nu prea suna a benzinar, pe afara "tacane" ca orice diesel. in masina nu se aude nimic, nu se simte nimic. ok, e ceva bun pt un diesel, dar pt cine stie cum ar trebui sa faca boxer, e trist.

- consumul e normal, nu l-as cataloga mic. de tras, ok, trage bine.

- ca persoana care a vandut 2 subaru si mai stiu multi care vand subaru, pot spune ca piata lor e inexistenta. greu gasesti un client. lumea VAG e incomparabil mai mare, chiar daca e o masina in 2 usi.

- sistemul de tractiune SAWD e ceva frumos cand ai si ceva putere, altfel nu prea e fun. spun asta dupa ce am mers mult cu legacy 2l. pe viraje nu discuta cu nici o masina de putere similara si suspensie normala FWD, dar in rest ...

- nu face ture sau face ture ... sa vedem

impreza 0-100 8.6s, 205km/h - sa nu uitam ca punctul forte e plecarea de pe loc, fiind 4x4. deci ...

scirocco 0-100 8.1s, 222km/h, doar 20 de cai in plus, 100kg in minus si pierderi mai mici in transmisie. asa ca "doar" 20 de cai nu spun intreaga poveste. asa cum 0.5s la suta poate parea putin, depinde cum sunt gandite primele trepte, dar apoi diferenta va fi semnificativ in favoarea vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca le vrei pe rand, iata-le :P dar sa nu deviem de la subiect prea mult :icon_thumright:

1. asa e, e un diesel, dar in ture se apropie de sunetul unul benzinar...insa nu te astepta sa sune ca un boxer pe benzina

2. consumul este mai mic ca orice compacta cu diesel de aprox. 150 CP si tractiune integrala

3. stiu ca ai avut ubaru, dar pentru un subaru diesel lucrurile nu ar trebui sa fie asa urat. Gandeste-te cati vor toate calitatile Subaru, mai putin consumul mare...

4. pai nu trebuie sa fie fun, trebuie sa fie performant, economic si dinamic...si la aceste trei capitole bate tot, ma refer aici la impreza boxer diesel

5. nu comparam peformante si cifre, pt. ca masinile din versus sunt prea diferite, dar putem sa facem o scurta paranteza comparand cu G6 2.0 TDI 140CP 4motion...8.6 sec fata de 9.4 sec la golf, consum urban 6.8 fata de 7.3...iar pentru 10 CP in plus fata de Golf, impreza boxer diesel are 30 Nm mai mult!!!!

Trebuie sa recunosc insa ca noile motoare common-rail de la VW sunt cele mai silentioase ever. Si mai silentioase decat boxer diesel. La categoria 4 cilindri nu cred ca exista diesel mai silentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e, comparam ce vrea omul sa cumpere.

ce nu am inteles e cum a ajuns la aceste doua modele. sau poate mi-a scapat. ar fi ajutat mult.

plus ca ar ami conta si experienta lui de pana acum. poate nu are ce face cu SAWD :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le putem lua pe rand

- nu prea suna a benzinar, pe afara "tacane" ca orice diesel. in masina nu se aude nimic, nu se simte nimic. ok, e ceva bun pt un diesel, dar pt cine stie cum ar trebui sa faca boxer, e trist.

- consumul e normal, nu l-as cataloga mic. de tras, ok, trage bine.

- ca persoana care a vandut 2 subaru si mai stiu multi care vand subaru, pot spune ca piata lor e inexistenta. greu gasesti un client. lumea VAG e incomparabil mai mare, chiar daca e o masina in 2 usi.

- sistemul de tractiune SAWD e ceva frumos cand ai si ceva putere, altfel nu prea e fun. spun asta dupa ce am mers mult cu legacy 2l. pe viraje nu discuta cu nici o masina de putere similara si suspensie normala FWD, dar in rest ...

- nu face ture sau face ture ... sa vedem

impreza 0-100 8.6s, 205km/h - sa nu uitam ca punctul forte e plecarea de pe loc, fiind 4x4. deci ...

scirocco 0-100 8.1s, 222km/h, doar 20 de cai in plus, 100kg in minus si pierderi mai mici in transmisie. asa ca "doar" 20 de cai nu spun intreaga poveste. asa cum 0.5s la suta poate parea putin, depinde cum sunt gandite primele trepte, dar apoi diferenta va fi semnificativ in favoarea vw.

sunt de acord cu ce spui tu, dar totusi nu e diferenta de la cer la pamant..si aici intervine si "piesa" dintre scaun si volan:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am spus ca da ture in jurul lui ma refeream NU la acceleratia de pe loc ci la reprize 80-120 samd. Am mers cu un scirocco de 170cp cu "magnetic ride" si masina mi s-a parut senzationala si pe curbe, sunt absolut convins ca pe un circuit scirocco se descurca mai bine, tin sa mentionez iarasi NU va ganditi la STI cand vb despre aceasta impreza, STI-ul e din alta poveste :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep prin a-mi cere scuze ca nu am postat nimic pe forum, dar am fost plecat in concediu si abia astazi m-am intors.

Now, back on-topic:

Nu e vorba in niciun caz de Impreza WRX sau STI ci despre Impreza Boxer Diesel.

Nu mai vreau masina pe bezina; vreau un motor rezonabil ca performante si care sa nu ma plimbe pe la benzinarii toata ziua. Deci in niciun caz 2.0 TSI de la VW (intr-un timp luasem in considerare si 1.4 TSI 160 CP dar am vazut ca are pb. destule).

Initial eram 100% convins sa aleg Impreza, insa am trecut pe la PBN si am vazut Scirocco-ul...

Ma intereseaza foarte mult la masina sa fie cat mai stabila pe drum, pentru ca de liniute nu prea imi arde...intotdeauna va exista o alta masina care ma va "praji" pe linie dreapta (fie ca e vorba de un S3 sau de un Renault fara scaune) asa ca nu prea are rost...As vrea sa pot conduce cat mai placut masina (mai ales in afara orasului) in ceea ce priveste tinuta de drum. Stiu ca poate parea cam exagerat dar mi-am impus ca limita maxima pentru viteza pe autostrada de exemplu sa nu fie mai mare de 140 kmh. Vreau o masina care sa ma duca de la punctul A la punctul B cat mai in siguranta (comportament in curbe, stabilitate in situatii mai la limita, putere rezonabila pentru depasiri cat mai "curate").

Nu consider aspectul unei masini cel mai important lucru (de ex. personal consider Astra GTC printre cele mai frumoase compacte, chiar si peste Rocco, dar nu mi-as cumpara-o niciodata).

Din pacate nu am apucat sa fac test drive decat cu Impreza Boxer Diesel; Rocco TDI 170 CP nu se gaseste inca in Romania (cel putin asa sustin cei de la PBN).

Ma intereseaza foarte mult sa aflu cat mai mult despre comportamentul 2.0 TDI 170 CP la drum (mai ales in reprize).

In ceea ce priveste pretul, Rocco TDI 170CP e ceva mai scump decat Impreza BD pentru ca Subaru ofera reduceri semnificative in perioada asta, pe cand cei de VW o tin pe a lor cum ca e un model de nisa si nu exista.

Un alt aspect foarte important este cel al costului de intretinere, in special reviziile si fiabilitatea post-garantie (am reusit sa fac rost de pretul reviziilor pentru Subaru, la VW TDI nu am nicio informatie).

Un alt dezavantaj pe care consider ca l-ar avea VW este service-ul; daca nu au schimbat nimic in atitutine s-ar putea sa fie un criteriu decisiv.

Stiu ca poate nu sunt criteriile cele mai relevante cand iti alegi o masina, insa consider masina ca fiind cea mai proasta investitie (prefer sa cumpar o garsoniera si sa o inchiriez sau sa investesc in orice altceva), insa am nevoie de o masina pentru ca vreau sa calatoresc cat mai mult la volan (o sa evit mult timp avioanele...).

Unul din dezavantajele pentru Scirocco ar fi ca am o oarecare temere ca ar putea deveni noul GTI - cred ca in 10 zile am vazut cel putin 30 de GTI-uri (nu vreau sa exagerez spunand ca de fapt mi s-au parut mult mai multe); in plus chiar daca la exterior e foarte reusit, ideea ca voi vedea 7 Scirocco-uri pe Magheru la semafor, din care 1 sigur e condus de o pitzipoanca blonda nu prea imi surade.

Multumesc tuturor pana acum pentru sfaturile lor si sper ca versusul sa continue ;) si sa nu fi ofensat pe cineva cu afirmatiile facute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca sunt fan inrait al masinilor vag in afara de ele nu as lua altceva decat subaru.

Rocco e tare. Dar pentru mine care am trecut de 26 de ani nu ma ajuta o masina in 2 usi.

Un alt motiv ar fi tractiunea integrala. Chiar daca se spune ca nu are importanta pana in 200cp tot subaru as lua din prisma tractiunii integrale.

Am circulat multa vreme cu un lupo. Proprietarul a scapat rapid de ea pentru ca dispera atunci cand trebuia sa urce pe cineva in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare relevant criteriul: "voi vedea 7 Scirocco-uri pe Magheru la semafor, din care 1 sigur e condus de o pitzipoanca blonda"

Pana la urma faptul ca vezi multe GTI-uri, reflecta faptul ca e un model de succes si cu relativ putine probleme, chiar daca tu vezi in asta o diminuare a exclusivitatii.

On topic: o masina in 2 usi este incomoda mai ales daca ai familie. Imi displace la Scirocco felul in care e finisat pragul lateral, in poze nu se vede dar m-am uitat eu live la unul la PBN.In rest arata foarte bine ....mult mai bine ca SUbaru.

Dar cel mai bine ar fi sa il alegi pe cel care ti se pare cel mai placut la condus....asa vei fi satisfacut si dupa ce te vei plictisi de design-ul exterior si interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine cel putin o oarecare "exclusivitate" atarna in balanta alegerii. Ai perfecta dreptate cu GTI-ul, e o masina excelenta pt. pretul ei (mai ales la cele second), dar tocmai din cauza densitatii de GTI-uri, nu mi-as cumpara niciodata GTI.

Inca astept o veste pt. un test drive cu CR-ul de 170 cp; din ce am vazut motorul de 140 CP pare lent (ma rog cei de la Top Gear nu pot fi considerati etalon in ceea ce priveste rapiditatea unei masini).

Ce mi s-a parut foarte incomod la Scirocco a fost pozitia la volan; cu scaunul lasat jos nu vedeam absolut nimic din cauza formei bordului deasupra cadrenelor; am ridicat scaunul la un nivel minim si suficient sa pot vedea ceva si mi se parea ca stau cocotat ca intr-un clio (si nu-s chiar pitic pitic la 1,80).

M-a cam speriat putin fiabilitatea motoarelor din generatia veche de TDI-uri (arhicunoscuta pb. a injectoarelor); momentan caut sa vad daca exista pb. de acest tip la CR-urile de la VW si la Boxer Diesel.

O informatie foarte utila ar fi un pret estimativ pentru o revizie la un VW TDI (de ex G5 sau G6). Subaru mi se pare un pic cam scump la revizii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu in test cu subaru impreza BD, pana la el nu am mai mers cu nici un diesel mai silentios ca acesta. Parerea mea ca revizia la Subaru este mai scumpa deoarece intra 8 litri si ceva de ulei, el fiind cu transmisie pe lant. Cand am fost la test mi s-a spus ca o revizie la Subaru ajunge undeva la 900 950 ron. O chestie foarte tare care mi-au spus-o la reprezentanta este faptul ca daca te-a lasat masina undeva, nu mai porneste... ai sunat la Subaru, le spui unde esti, iar ei iti trimit alt Subaru tie, sa ai cu ce merge iar ei il iau pe al tau la reparat, toata cheltuiala fiind a lor. A si ce mi-a mai placut la subaru la varianta sport diesel, cea cu spoilerul fata, cu praguri cu eleron, este ca are volant cu masa simpla, fapt pentru care, din ceea ce am mai citit eu, sunt mult mai trainice decat cele dublumasice, cum sunt mai pe toate VAG-urile. Alta chestie misto la acest motor este ca in viteza a 6-a la 3000 rpm, masina are 170 km/h fix, lucru care greu mai intalnesti, cum ar fi: VW golf 4( motor 1.9 tdi ASZ), sau Audi A8 motor 3.3 TDI, generatia veche. Motorul BD, montat pe masina el nu are contragreutati de echilibrare cum au celelalte masini cu motor 4 cilindri in linie. Datorita acestui mototr, stabilitatea masiniii este crescuta si sa mai spun inca o data, nivelul zgomotului in habitaclu este foarte scazut. Masina are foarte multe atuuri, pentru cei ce le cauta. Un singur lucru nu imi place la Subaru Impreza, si anume portbagajul sau este mult mai mic decat ori care alt hatchback din grupul VAG, dar il iert pentru ca ma gandesc, ca acest lucru se datoreaza sistemului de tractiune integrala.

Sper ca nu am obosit lumea citind postul meu dar per ansamblu, cand voi avea posibilitatea, viitoarea masina va fi un Subaru Impreza Boxer Diesel Sport. Bafta multa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as fi pus sa aleg intre cele 2 masini, as alege fara dar si poate Scirocco si asta nu pt ca fac parte din vwforum sau ca sunt fan VAG. Singurul avantaj pe care il vad la Subaru este tractiunea integrala, in rest interiorul ieftin ma face sa fug mancand pamantul. Chiar acum 30 min am vazut pe Discovery, la emisiunea 5 gear, un test cu noul Impreza. Verdictul lor este ca nu isi merita banii (era varianta pe benzina 2.0 si tractiune integrala).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!