Jump to content

Scirocco 2.0 TDI 170CP vs. Subaru Impreza Boxer Diesel 150 CP


Marian
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Am deschis acest topic la solicitarea colegului Deceneu pentru ca el nu are dreptul sa deschida un topic nou.

Omul vrea sa-si cumpere una din ele si nu e lamurit pe care.

Spor la... versus. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • c6t9

    9

  • FABIAn RuSu

    8

  • lucianwwl

    4

  • PCA

    4

Incep eu , un profan in ale subarelii si scirococelii ...

As alege Subaru intrucat a demonstrat multe in lumea automobilului si are pedigree trainic datorita stramosilor benzinari .

Ca frumusete e clar ca atat la interior cat si la exterior Subaru pierde insa nu e nici chiar de lepadat .

Cat despre sasiu /rigiditate /tren de rulare/transmisie asteptam sa spuna cei care au facut drive-testuri sau care au asa ceva . Oricum subaru sigur stie multe .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As alege Scirocco, nu pt ca suntem pe vwforum, ci pt ca masina este deosebita privita din orice perspectiva.

Look-ul este grozav, iar motorul este unul foarte potent.

Sa nu uitam de legenda ...

PS: Bani de un Subaru WRX STI nu sunt? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acuma diferentele sunt mai ales la nivel de caroserie: 2 usi ( caracter sportiv, tineresc, usor nepractic) si 4 usi ( caracter mai practic, si parca, vorba colegului "lucianwwl" lui Subaru parca ii sta mai bine cu un WRX STI in fata) dar asta e parerea mea. Sincer si eu as alege Scirocco pentru simplu fapt ca e o masina tinereasca si economica( in vreme de criza.. :) . Motoarele sunt cam acolo: un mic plus de putere in fata VW( + 20 cp fata de Subaru) si acelasi cuplu, ambele CR.

Ps. Interiorul la Scirocco e cu 2 trepte mai sus fata de Subaru( parere subiectiva evident)

Merg pe Vw cum am mai spus :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai deschis acest versus pentru ca si eu am fost in aceeasi situatie, sigur este doar parerea mea si numai a mea!

Scirocco 2.0 TSI vs Subaru Impreza WRX STI

Scirocco 2.0TSI

Parti bune : -exteriorul senzational

-tinereasca ( asa cum a mai spus un coleg mai sus)

-interiorul este foarte tare in comparatie cu cel de la subaru( stiu sigur pentru ca am stat si in subaru impreza wrx sti 08)

-o poti folosi zi de zi,

-new thing !

Parti rele: - nu este o masina pentru cei foarte inalti

- pe locurile din spate ai o usoara senzatie de claustrofobie din cauza geamurilor si spatiului relativ mic

- nu are tractiune integrala...din pacate ( aici Subaru castiga teren foarte mult)

Ca o concluzie este cel mai tare model scos de vw de la Golf GTI1 incoace, si ca sa il citez pe unul din prezentatorii de la Fifth Gear, nu conteaza daca porti un tricou idiot cu un slogan idiot, in momentul in care esti intr-un scirocco este clar ca masina le da un sens semnificativ ''in style".....

Subaru Impreza WRX STI

Parti bune : - Tractiunea integrala

- motor 2.5 T ( posibilitate de upgrade fantastic de mare)

- 300 cp.....deja aici am spus totul

- este o masina extrem de violenta, iti ia ceva timp sa te obisnuiesti cu ea( majoritatea posesorilor de WRX STI spun asta, si tind sa le dau dreptate)

- Pentru curse fie ele legale fie ilegale este alegerea PERFECTA! Este greu de crezut ca la banii de STI poti cumpara altceva mai tare de atat.

Parti rele: - Interiorul, bordul....Nu sunt un om care sa se omoare dupa butoane pentru ca sunt cu degetele in ele mai toata ziua dar mie bordul de la sti si interiorul mi s-a parut un pic exagerat de sport, si asta este foarte bine si am inteles perfect ce vor cei de la subaru sa transmita publicului ceva cum ca ei se adreseaza doar SPORT si nimic mai mult.

- Mi-a placut mult mai mult varianta berlina decat cea hatchback....

Ei bine eu am optat pentru Scirocco de 2.0 TSI pentru ca am vrut o masina care pe langa a fi sport sa fie si confortabila cat de cat, la subaru nu vei avea asa ceva. Daca ar fi sa facem o scara valorica de la 1 la 10 mai exact asa 1SPORT - - - 5 - - - - CONFORT10, Scirocco eu il incradrez la un 5 adica este intre si intre, si WRX STI-ul il incradrez fix la 1.

Este o parere personala, tu iti poti cumpara masina in care te simtit mai bine, sper sa nu fi fost off topic pentru ca topicul nu se adreseaza unui WRX STI dar am vrut sa imi spun parerea vis-a-vis de asemanarea dintre versus-ul meu si al lui.

Toate bune, PCA.

Modificat de PCA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pariez pe boxerul Subaru decat pe putoarea CR VAG in special pe soselele noastre virajate

cuplul desi cu aceeasi valoare maxima la boxer e in platou, dincolo nu

tractiunea integrala vs. FWD

http://www.subarumotors.ro/impreza_d/datas...iesel_specs.pdf

http://listersgroup.co.uk/New/Cars/Volkswa...70_GT_3dr/43993

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul PCA - Sa o stapanesti sanatos insa titlul topicului deschis de Marian nu spune nimic de TSI si STI ci e un versus intre 2 motorine.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei care critica atat de mult Subaru (desi in parte au dreptate, dar tine de gusturi), poate nu ar fi rau sa tina cont ca se vorbeste de noul model Impreza, care nu cred sa arate asa de spartan sau sa fie la fel de rigid precum generatia anterioara.

In ceea ce-l priveste pe autorul topicului, as recomanda un drive test serios cu ambele modele si motorizari avute in vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu

...ca apoi sa realizeze exact ce e aia Subaru boxer+AWD :(

exceptand turele peste 3700 unde se vor simti cei 20 cai in plus (sau nu? :() Scirocco va primi bataie in orice pozitie :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum de ajungeti la concluzia ca subaru impreza 150cp este mult peste scirocco 170? Va sfatuiesc intai sa va uitati la niste date tehnice iar apoi pe fastestlaps.com sa vedeti ce timpi scot cele doua masini si o sa fiti impresionati de rezultat.

De asemenea scirocco are un avantaj major prin simplul fapt ca poti opta pentru cutie dsg , suspensie adaptiva lucruri care imbunatatesc performantele. Cel putin cutia dsg pentru un neexperimentat ajuta foarte mult la condusul masinii pe viraje, drumuri intortocheate etc.

Acum sper ca nu va atseptati ca tractiunea integrala de pe impreza sa faca minuni, nu o sa faca deoarece motorul nu o ajuta la 150cp tractiunea integrala, din prisma mea, nu isi are rostul mai mult din mers scirocco o sa dea ture in jurul imprezei :sick:

Nu vreau sa par fac Audi/VW, tot ce afirm aici afirm bazandu-ma pe experienta atat ca sofer ci sa si cititor al revistelor de specialitate. Nu va lasati amagiti de numele impreza si brandul pe care il reprezinta, o impreza normaal nu are nimic in comun cu un WRX / STI.

Dupa cum puteti observa nu am mentionat absolut nimic legat de interior, cred ca nu are sens deoarece interiorul de la Scirocco, cu toate ca este de generatie veche G5, este mult peste cel din imprezza atat din punct de vedere functional cat si din punct de vedere estetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul PCA - Sa o stapanesti sanatos insa titlul topicului deschis de Marian nu spune nimic de TSI si STI ci e un versus intre 2 motorine.

Multumesc frumos, am si specificat ca s-ar putea sa fiu off topic si cu aceasta ocazie imi cer si scuze, eu am pus versus-ul meu vis-a-vis de versus-ul lui, legat de aceleasi brand-uri. Modelele difera. :sick:

Toate bune, PCA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ca ne-am supara daca ne dai si pe noi o tura candva :sick:

Stai mai baieti ( Andi & Fabian) ca nu cred ca e vorba de cine castiga la drag ci per ansamblu .

Mai compari si stabilitate , confort , aspect, fiabilitate ,costuri ,cum se descurca pe uscat/apa/zapada , pret de ravanzre etc . Sunt convins ca fiecare dintre cele 2 masini are parti bune si rele .

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

absolutep0wer

cu toate ca am un vw,as incerca si un subaru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:sick: A castigat vreodata vreo masina non VAG, vreun VS pe acest forum?

Eu cred ca ce o sa aflii de aici, or sa fie numai pareri subiective; eu zic sa le testezi pe amandoua si sa o cumperi pe cea care te-a impresionat mai mult.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vw... si poate mi-as mai lua... dar nu pot sa nu fiu obiectiv... mai ales ca am studiat destul de mult ce inseamna subaru si ce poate... cel mai mare avantaj al lui Subaru e sistemul de tractiune integrala, excelenta, dupa cum probabil stie toata lumea. de asemenea am vazut ca si interiorul a evoluat mult la generatia actuala. Masina are xenon, stopuri cu led, clima... toate dotarile de bun simt pentru o masina din 2009. In opinia mea Scirocco are castig de cauza la 2 puncte... aspect si probabil pret de revanzare... dar avand in vedere ca si subaru e diesel se poate sa isi pastrese si aceasta masina pretul bine in timp. Mergi la test drive si te vei convinge... dar eu probabil as alege subaru fara sa stau prea mult pe ganduri.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege fara sa ma gandesc Scirocco, obiectiv vorbind.

La STI cred ca visam fiecare dintre noi, dar nu de el vorbim aici ... Subaru, nu-mi place estetic interior/exterior, motorul este deloc extraordinar iar integrala nu stiu cand o voi folosi sau daca as simti-o!

Ar fi bun un poll, sa vedem si graficul cum ar arata! Se poate aryes13?

PS: Pt o familie ar fi bun Subaru, 4 usi ... si cam atat! :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand te gandesti ca eu preferam Scirocco doar pt design :P dar este peste Impreza ca si performante ... :P

sunt curios ce o sa aleaga deceneu!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insa atentie ca in vs. din linkul meu Golful e PD

CRul e mai putoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La STI cred ca visam fiecare dintre noi, dar nu de el vorbim aici ... Subaru, nu-mi place estetic interior/exterior, motorul este deloc extraordinar iar integrala nu stiu cand o voi folosi sau daca as simti-o!

Nu si nu!

Nu pentru ca nu toti viseaza un STI, iti spun sincer masina este doar pentru curse si nimic mai mult, nu toti suntem pasionati de o linie dreapta si sa apasam pe pedala pana nu mai poate, ca doar asta inseamna in ROMANICA CURSE (cacofonie intentionata), si pe urma sa ne dam cocosi, ie-te ce buni suntem noi cand defapt noi nu suntem, este masina, de ceas si de traseu nu este pasionat niciunul.

Nu pentru ca integrala de la STI, chiar o simti. :icon_thumright: Este exagerat de violenta, un coleg dupa ce s-a dat de 2 ori a avut nevoie de 10 minute ca sa-si revina, ii tremurau picioarele. ^_^

On topic,

Parerea mea este ca daca vrei o masina de familie si vrei neaparat subaru cumpara-l, dar daca nu ai nevoie de o masina de familie opteaza pentru scirocco, it's better!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca a castigat dar sincer aici pt mine nu este nici un dubiu. Subaru este laudat si apreciat pt modelul de varf STI, unde interiorul de 2 lei, optionalele practic inexistente etc. sunt sterse de calitatile tehnice exceptionale. Dar daca dai integrala jos si o inlocuiesti cu una inferioara (nu toate impreza urile cu toate ca sunt awd nu au integrala STIului), pui un motor diesel de pluton ai o masina ce nu exalta prea multe superlative. E ca si cum ai cumpara un clio de 1.4 fiindca Renault a castigat in F1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STI-ul nu mai e o masina cu interior naspa si fara AC, dar mie tocmai aia imi placea. acum a devenit mult mai umana.

in rest ar mai fi interesanta varianta WRX GT.

o impreza diesel la 150 de cai e oarecum inutila. sa presupunem ca ii pui o suspensie buna, dar la motor nu prea ai ce sa-i faci.

posibilitatile de a modifica un scirocco sunt mult mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c6t9: Mai degraba ar merita atentie WRX-ul updatat la 265cp dar omul vrea numai diesel. STI-ul e inca primitiv, urat la interior si cu materiale geloase si pe plasticul papusilor chinezesti, fata de interiorul GTI-ului 5, 6 sau S3 ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e, m-au zapacit astia cu denumirile. WRX GT acum e aia normala. WRX S e aia de 255 de cai. oricum toate se pot "up-grada" dupa buget. dar consuma de 3-4 ori cat un diesel.

STI cu care am mers eu (asta nou), era foarte ok la calitate in interior si nu zdranganea nimic. nu pot spune acelasi lucru despre fostul golf 5. si dotarile erau in regula, clima, navigatie etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o curiozitate: cati din cei care au postat aici au vazut live si s-au urcat in ultimul Impreza (nu am pretentia sa fi facut vreo tura) , nu neparat STI ca sa se declare nemultumiti de interior

cu STI ideea e simpla: cand apesi pedala de acceleratie intai ceva te arunca inainte vreo 100 metri dupa care te prinzi ca de fapt masina accelereaza fulminant si sangele din zona rotulelor e "impins" spre abdomenul inferior undeva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!