Jump to content

Piesa necunoscuta la Golf IV & Bora


Bogdan Luca
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

nu e nici o mocheta ,nici la diesel, doar pe interiorul capotei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    8

  • dan1980_25

    8

  • Al Bundy

    7

  • marius1982.11

    6

Am observat azi ca am un furtunas iesit la motor insa nu stiu ce rol are. E din acela imbracat intr-un fel de material ca o panza si iasa dintr-un T mic. Spanzura undeva prin zona pompei tandem si vine de undeva de la electrovalve nu stiu de la care. Atasez si 2 poze poate ma lamureste careva despre ce e vorba.

post-90344-0-40150800-1338453166_thumb.j

post-90344-0-92196000-1338453236_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

e unul dintre furtunele de vacuum. Cauta si o sa-i gasesti stutul liber, in jurul lui....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma tot uit de vreo jumatate de ora si nu reusesc sa gasesc un stut liber unde sa intre furtunasul. De fat nu am nici o idee unde ar trebui sa fie. E destul de scurt adica atarnand nu trece mai jos de pompa tandem.

Are vreun efect in bunul mers al motorului?

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Uite diagrama circuitului de vacuum.

post-30007-0-22419400-1338456665_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul acela vine sigur in filtrul de aer, in lateral spre motor mai spre spatele lui o sa vezi un stutz, acolo trebuie sa-l bagi, asa am gasit si eu un furtun atarnant liber si am cautat de nebun pana am gasit unde vine.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Florin insa tot la service o sa ajung. Nu prea ma descurc nici cu diagrama. Stuturile sunt toate ocupate deci nu prea vad unde vine ala. Chiar sunt curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sdd, eu am azd, masina nu a fost lovita sa fie necesara demontarea vreunui element din comp motor si NU am acea protectie termica. De altfel, nici zgomotul motorului nu mi se pare a fi mare in masina, doar dupa 3500 ture se aude mai tare in masina, sub e f silentios.

O fi versiuni si versiuni, ma gandesc ca se ia in calcul pe linia de asamblare si zona climatica unde va fi exploatat autoturismul si se opteaza pt echiparea sau nu a unor elemente componente.

Ca tot veni vorba despre elemente ce sunt sau nu sunt pe acelasi model, spre exemplu masina mea nu a venit cu capitonajul acela negru pt capota motorului, alte AZD-uri am vazut ca il au.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sdd eu am tabla respectiva. Probabil in tarile cu clima mai calda se monteaza acest panou, a mea a fost adusa din Italia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pana la urma. Era in carcasa filtrului de aer undeva in spatele debitmetrului. Mersi Justin de iluminareRO%20flag.gif

Si totusi ce rol are ala. Cu ce afecteaza puterea masinii daca e scos ca nu pricep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pana la urma. Era in carcasa filtrului de aer undeva in spatele debitmetrului. Mersi Justin de iluminareRO%20flag.gif

Si totusi ce rol are ala. Cu ce afecteaza puterea masinii daca e scos ca nu pricep?

Pe moment nu afecteaza cu nimic, asa cum tb montat iti trage aer "filtrat" din carcsa filtrului, asa cum era in compartimentul motorului aerul aspirat era cu impuritati. Ce se putea intampla...se bloca, obtura un furtun in timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plus ca poate e cam fierbinte de la motor aerul in zona aia unde statea atarnat al meu si probabil, zic eu, sa afecteze ceva pe la electrovalvele alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Va rog sa ma lamuriti: capacul din imaginile 1 si 2 de pe admisie ce rol are si e normal sa aiba putin joc stanga-dreapta?

In imaginea 3 imi curge ulei in zona chiuloasei si nu stiu, de unde ar putea veni?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 1 si 2 este o un fel de supapa care regleaza depresia/presiunea din galeria de admisie pt ca e din plastic si se poate fisura.uleiul din figura 3 poate fi de la busonul de ulei sau de la garnitura de la capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n75 unde e situat la mine in motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

MAF e dupa fitrul de aer. MAF detecteaza cantitatea de aer ce intra in admisie iar N75 detecteaza presiunea din admisie.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pardon, am vrut sa zic MAP...Maf (debitmetru)stiu ce e ca am schimbat unul de vreo saptamana.

N75 banuiesc ca la mine este ala de deasupra debitmetrului lipit aproape de peretele antifoc imediat sub stergator.

Pun si o poza daca poate careva sa confirme ca acolo e. Faceti abstractie de ce e incercuit cu rosu ca e de la alta problema. Deci ala cu cap alb e n75 si celalalt din stanga este n18. Eu asa banuiesc nu stiu sigur.

post-90344-0-54147300-1339689172_thumb.j

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

asa este cum zici tu...

colegul RZF confunda cu senzorul MAP in care este si cel IAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect,am confundat.N 75 comanda geometria variabila.cred ca cel din stanga care se vede putin e N75 si cel din dreapta N18 pt EGR.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am observat un furtun cu o mufa la capat care nu e conectata la nimic. M-am uitam prin jur, nu vad nimic unde ar putea intra.

Ce parere aveti?

 

post-24835-0-79583300-1410446229_thumb.j

post-24835-0-31578900-1410446255_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e un filtru...nu vad ce masina ai dar am intalnit asa la un 1.4 16V...

Si eu credeam ca am descoperit problema dar asa trebuie sa fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E masina din profil.

Unde intra filtrul? Are ceva daca sta asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!