Jump to content

Piesa necunoscuta la Golf IV & Bora


Bogdan Luca
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Domnilor am o nedumerire, cand bibileam pe la masina mea (VW Bora 1.9TDI tip motor ASZ) am vazut aceasta mufa:

post-32372-1249125611_thumb.jpgpost-32372-1249125603_thumb.jpg

Asa trebuie sa fie sau lipseste ceva?

Multumesc anticipat,

Modificat de WNS
Vă rog să postați aici poze și informații despre o piesă pe care nu o cunoașteți sau aveți nedumeriri, iar alți colegi forumiști vor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    8

  • dan1980_25

    8

  • Al Bundy

    7

  • marius1982.11

    6

Unde se află mai exact,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu poze mai detaliate care indica locatia piesei:

Multumesc anticipat,

post-9546-1249128287_thumb.jpg post-9546-1249128313_thumb.jpg post-9546-1249128335_thumb.jpg post-9546-1249128355_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Nu e de mirare uleiul/murdaria de acolo. Acea mufa se afla pe traseul epuratorului. Banuiesc ca are o supapa actionata electric. O fi ori deschisa, ori inchisa. Nu ai nici o mufa in aer pe acolo? Pe Vag-Com nu da nici o eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Nurvil Valcea si acolo am pus masina pe tester pentru ca nu imi schimba vitezele. Am crezut ca este ceva de la cutia de viteze dar dupa ce am facut testul au aparut ceva erori la turbo. Trebuie sa desfac turbina sa o curat asa am inteles.

Eu nu vad mufe pe acolo bine ca nici nu am loc sa ma uit in spate pe jos. Poate cineva are asa ceva si ma poate ajuta sa imi spuna ce este sau daca lipseste ceva cu siguranta de acolo. Chiar seamana cu un cap de mufa are si clema de prindere dar unde este mufa ?

Multumesc frumos,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur dar, bănuiesc că mașina a avut montat un ceas suplimentar de măsurare a boost-ului. Si de acolo să fi rămas aceea mufă/senzor.

Dar repet, nu sunt sigur 100%, e doar o bănuială.

Știi cumva dacă a avut un astfel de ceas suplimentar montat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am cumparat eu masina nu am pus asa ceva pe ea. Nu stiu nici fostul proprietar sa fi avut pus.

Multumesc anticipat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici un fel de senzor si nici electrovalva. Este vorba de un element de incalzire care vine pe masinile echipate pt climatul rece. Teava este de aluminiu si astfel se face schimbul de caldura intrelementul de incalzire si aerul care circula prin tub.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma acolo este conducta de la epuratorul de gaze catre admisie , nu are ce sa fie decat ceva montat aftermarket sau cum zicea cineva mai sus incalzitor dar daca e incalzitor ar trebui sa aiba fire sau eroare pe tester deci nu e .

Daca demontezi acea piesa si e cod pe ea ceva zi-mi si iti spun ce este, ar trebui sa lase libera trecerea gazelor din epurator un admisie, asta in cazul in care epuratorul mai este bun si nu scuipa numai ulei...O fi fost spart si e montata supapa unisens ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa e inainte de mufa electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

am si eu aceeasi masina...bora asz si la fel am si eu acea mufa care de fapt nu este mufa(daca era mufa avea pini de contact,corect?insa ea este mai degraba o carcasa)...vazand ca este practic un plastic si nu s-ar putea mufa nimic acolo nu i-am dat importanta

salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua,

Daca poate sa ma ajute cineva. Am fost la service pt revizie, si in timp ce mi se shimba uleiul am gasit piesa din cauciuc pe jos. Pe piesa este scris urmatorul cod:

wfj 02578427

nu cred ca este ceva esential pt functionarea masinii, dar imi sta pe sistem.

multumesc mult

post-37056-1256886508_thumb.jpg

post-37056-1256886516_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragii mei dar ceasul din colt ce este?? Ati mai vazut asa ceva?, este aftermarket sau pe original

multumesc

post-37056-1257962072_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare

Sunt curios ce nume au cat costa si la ce folosesc urmatoarele piese:

Vreau sa aflu daca aceste piese au vreun rol in a scadea puterea masinii la diferite viteze, iar dupa ce opresc motorul in mers si-l repornesc masina merge bine.

post-29785-1264660283_thumb.jpg

Modificat de mariusrizea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La simptomele pe care le descri eu zic ca e turbina. Vestea buna e ca nu e dusa de tot, are niste aripioare care se deschid in functie de turatie, care se pot curata "inca", se poate ca si la tine aceste aripioare sa fie partial blocate de la funinginea care apare cand se circula cu motorul subturat. Daca am gresit va rog nu trageti in artist, dar exact asa am patit eu si rezolvarea a fost cum am spus mai sus, chiar am fost de fata cand mecanicul a curatat turbina, a scos din ea si din galerie cam 1 kg de funingine si mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LIMP MODE se numeste problema ta

cu search gasesti o groaza de informatii despre asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 2 piese marcate pe desen sunt N75, respectiv N18 si au rol in comanda turbinei si al EGR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 2 piese marcate pe desen sunt N75, respectiv N18 si au rol in comanda turbinei si al EGR-ului.

Si nu exista posibilitatea ca aceste piese sa fie defecte, si turbina sa fie ok ? deoarece cum am mai spus, dupa o repornire a motorului, in mers, motorul functioneaza din nou in parametrii normali.

Care din ele este aceea care comanda turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu ti-a mai functionat normal deoarece ai luat limp-mode adica un mod de lucru safe pentru motor. Acest mod se reseteaza la fiecare pornire, de aceea dupa ce ai pornit-o a mers ok. Limp-mode-ul apare in momentul cind presiunea comandata difera de presiunea reala din turbina. Exista mai multe cauze pentru asta, e posibil dupa cum ai zis, sa fie defecta valva N75 sau sa fie blocata geometria turbinei si sa fie necesara o curatare a acesteia. Poti verifica daca N75 produce vacuum iar cu vag-comu-ul daca geometria este blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regula, am sa incerc faza cu vacuum-ul iar daca N75 este ok atunci ma duc la un tester.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

stie cineva ce este piesa incercuita in poza?mersi

post-49329-0-48156600-1332273136_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AC cut off switch, mai pe romaneste senzorul de temp care opreste AC sub 5 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!