Jump to content

Aprinderea Automata A Farurilor La Pornirea Motorului


MasinaPoporului
 Share

Postare recomandată

DRL-ul aprinde doar faza lunga la intensitate mica sau mai poti pune pe proiectoare (am vazut ca in alte tari asa se poarta) nu aprinde bord, pozitii sau altceva.

 

nu este cu rezistente ar fi mult curent transformat in caldura de pomana (poate prin alea de la scaun ar merge ca tot vine frigul :)) ), este cu mosfeturi.

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut BOBBY,

acest montaj DRL, "stie" ca atunci când aprinzi normal faza lunga, sa aprinda becurile la intensitate maxima sau faza lunga ramâne mereu la 40% dijn intensitatea maxima ?

Când vrei sa dai "flash" (claxon luminos) ce se intâmpla, se trece de la intensitatea de 40% la cea maxima sau aceasta functie de "flash" (claxon luminos) va dispare ? Daca dispare nu prea e in regula.

Am vazut clip-ul de pe pagina anterioara, insa cel putin eu nu am inteles prea bine ce se intâmpla acolo,

e putin cam rapid acel clip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate functiile existente pe masina raman, doar se mai adauga ceva in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acest lucru, insa nu pot sa-mi imaginez, ce se intâmpla atunci când pe timp de zi, mergi cu masina cu farurile cu faza lunga la 40% din intensitate, si actionezi flash-ul, cum "stie" montajul sa aprinda becurile de faza lunga la intensitate maxima ?

Pentru celelalte situatii imi este foarte clar, fiindca aprinderea luninilor de pozitie (acestea sunt aprinse si când este aprinsa faza scurta) scoate montajul din functiune, insa la mersul pe timp de zi nu se aprind pozitiile in cazul in care avem montat modulul in cauza si am vazut in ca nu are vreun fir prin care sa "citeasca" faptul ca am dat flash.

Doar daca n-o face acest lucru chiar prin firele de alimentare ale becurilor de faza lunga, fiindca altfel nu prea vad cum sa faca acest lucru.

Va rog pe cei mai priceputi sa oferiti o explicatie succinta pentru colegii mai putin experimentati in domeniu !

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce flash dai cu faza lunga este normal sa "citeasca" acest lucru chiar de pe firele de faza lunga... tocmai ti-ai dat singur raspunsul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remus66, am eu montat un modul similar. Daca vrei ne vedem si clarifici dilemele.

Cand dai flash se aprind la 100%, cand merg stau la 50%

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cam asa functioneaza modulul DRL in varianta mea - intensitatea este programabila.

 

in plus nu aprinde martorul in bord si nu bazaie niciun releu, am adaugat optional si oprirea modululi la actionarea franei de mana - pentru cazurile cand se stationeaza cu motorul pornit si se doreste stingerea tuturor luminilor

 

http://www.youtube.com/watch?v=4VYmw2vIEcE&feature=player_embedded

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

 

Am un Golf 4 din 2001 cu optiunea de aprindere faza scurta cand pun contactul.

 

Vreau sa dezactivez dar parca nu as taia fire pe la masina.

 

Nu exista si o varianta cu VCDS? Eu am gasit ceva dar nu stiu sigur daca asta e solutia.

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5010762-DIY-VCDS-(Vag-Com)-for-Beginners

 

Disable Daytime Running Lights (DRLs)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, la modelul tau nu merge cu VCDS-ul.

 

La Golf 5 si modelele ulterioare, merge activat/dezactivat din VCDS - deoarece ele au centrala electrica - la tine, modificarea este hardware.  

 

Verifica sa nu fie facuta o punte, chiar pe cablaj, la iesirea din mufa blocului de lumini,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Vreau si eu sa fac o modificare la masina din semnatura: aprinderea farurilor (faza scurta) la pornirea motorului conditionata de frana de mana. Adica, cat am frana de mana trasa sa se stinga farurile.

M-am gandit la doua variante (care sa fie prin releu):

1. de la pinul 3 (DRL) al Euroswitch-ului la pinul 7 (faza scurta) 

2. de la pinul 1 (plus dupa contact) la pinul 7 

 

Pentru varianta 1, pinul 3 "duce" faza scurta? Sau de la pinul 3 sa iau doar comanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinul 3 ai plus contact cand comutatorul e pe 0. Pinul 7 e iesire la scurta.Varinata 1 e buna, asa e OEM. Daca faci a doua o sai ai scurta aprinsa tot timpul cand ai contactul pus, indiferent de pozitia comutatorului, si nu o sa o poti opri doar daca iei contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate in legatura cu varianta a 2-a. 

Vreau sa fac legatura de la pinul 3 la pinul 7 printr-un releu NC iar cand trag frana de mana sa se stinga.

E ok asa?post-127426-0-12134800-1432924062_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

E ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e ok, dar pune si 2 diode pt siguranta.

post-8948-0-74830600-1433255810_thumb.jp

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se prea intelege pozitia diodei a 2.

Dioda in plan vertical protejeaza sa nu se aprinda becul din bord pentru frana de mana chiar daca aceasta e jos ?

Te rog sa ma lamuresti  :blush:  :scratch:

Modificat de Anddy89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut,sper ca am gasit locul potrivit in forum pt problema  mea,fiind de o virsta mai inaintata uit mai  mereu pozitia aprinsa la  masina,chiar simbata  am uitat pozitiile aprinse 14 ore dar spre norocul meu masina a pornit la prima cheie.Rugamintea mea este sa ma indrumati si pe mine cum sa fac ,ca in momentul cind parasesc masina si uit aprinse luminile  si binenteles buzerul  nu functioneaza,(probabil este vreo setare din calc masinii?)sa se opreasca ele dupa un timp bine stabilit de un temporizator....VA ROG sfatuitima si pe mine. va multumesc anticipat si astept cu nerabdare sfaturile dvs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,sper ca am gasit locul potrivit in forum pt problema  mea,fiind de o virsta mai inaintata uit mai  mereu pozitia aprinsa la  masina,chiar simbata  am uitat pozitiile aprinse 14 ore dar spre norocul meu masina a pornit la prima cheie.Rugamintea mea este sa ma indrumati si pe mine cum sa fac ,ca in momentul cind parasesc masina si uit aprinse luminile  si binenteles buzerul  nu functioneaza,(probabil este vreo setare din calc masinii?)sa se opreasca ele dupa un timp bine stabilit de un temporizator....VA ROG sfatuitima si pe mine. va multumesc anticipat si astept cu nerabdare sfaturile dvs

 

din  pacate, nu merge - decat cu modificarea/improvizare la instalatia electrica - nu recomand

 

intai vedem ce este cu buzzerul ... sau probleme yala usa - oricare este de vina, se poate rezolva - si atunci nu vei mai uita farurile aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spune si F l o r i n, e posibil sa ai pb la yala. Iti recomandam sa rezolvi intai aici problema, pentru a te feri si de alte probleme, mai neplacute decat uitatul luminilor, baterie, etc.

Daca totusi doresti sa ti se stinga pozitiile automat, trebuie facut un montaj separat, cel mai simplu e unul cu 4 relee, sau 1releu+1releu cu 3 contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, am vb... o sa remediem problemele... in loc sa le ascundem  :001: .. sau sa gasim alte solutii, pentru ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
Nenciu Victor

Salutare ... Am o probelma si eu ... La blocul de lumini cand e pe 0 inainte se stingeau farurile cand era contactul pus ... Azi am observat ca atunci cand pun contactul se aprind si farurile , faza scurta , desi comutatorul este pe 0 si cand il mut pe pozitii se aprind si pozitiile , cand il mut pe faza scurta raman aprinse si pozitiile si fata scurta, dar la comutare nu e nici o intrerupere de lumina ... Nu am activ nici un mod de comfort nimic ... Este posibil ca blocul de lumini ( acel comutator ) sa aiba probleme ? 

Am scos bornele de la baterie, le-am pus la loc, am verificat sigurantele si sunt ok, cu bateria degeaba ... tot la fel face ... Inainte stiu ca atunci cand aduceam pe 0 comutatorul se stingeau farurile ... m-am uitat pe la cablaje sunt in regula ... 

 

Va multumesc ... 

Masina este un vw bora 2004 sedan ... cu faruri cu halogen 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scoate comutatorul si vezi daca mai face. Daca nu, inlocuieste butonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenciu Victor

Multumesc, cu el scos se stinge tot ... Se poate pune de Golf V ? Sau 6 ? Se potriveste la pini ? Sau doar cele de G4 si Bora :-? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar se Golf 4 , Passat b5 si B5.5, Bora. Restul, sunt tot felul de variante pe china,  cu buton de G6....G5....etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!