Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

banuiesc ca se goleste de uleiul vechi, se da jos baia pentru a avea acces la pompa si curea, se pun cele noi, apoi baia, apoi toate celelelate elemente de revizie (filtre, ulei etc). Probabil 1h de manopera in plus. 

zic si eu....nu sunt mecanic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am spus mai sus, e o idee bunsa inlocuirea odata cu distributia ( 180.000 ) . Pentru inlocuire se da jos baia de ulei, distributia si flansa din fata a arborelui cotit ( 2 ore de manopera in plus fata de distributie)

cureau cred ca e undeva la 100 lei 

http://www.epiesa.ro/cautare-piesa/?find=03L115264A

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun pontul oferit, mulțumim frumos!

Revin la distribuție...dacă am abia 63k la mașina din 2010...e clar că până la 180k km...mă mănâncă rematul. Ar trebui s-o înlocuiesc la anul sau mai merge? Nu știu dacă contează, mașină ținută în garaj și folosită decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@calin.g

Sunt curios daca stiai ca, actionarea pompei e pe curea :scratch:.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minutes ago, octavia owner said:

Foarte bun pontul oferit, mulțumim frumos!

Revin la distribuție...dacă am abia 63k la mașina din 2010...e clar că până la 180k km...mă mănâncă rematul. Ar trebui s-o înlocuiesc la anul sau mai merge? Nu știu dacă contează, mașină ținută în garaj și folosită decent.

pe la 100.000 km o sa schimbi distributia, ca vei face 10 ani.... Cureaua de la pompa de ulei nu ar trebuie sa fie o grija pentru tine...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Discutiile despre motorizarile 1.6 tdi care echipeaza Octavia 3 au fost mutate si pot continua aici:

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Poate, sau sigur, s-a mai discutat problema consumului pe acest topic sau pe altele. Revin cu o intrebare, sau mai bine zis am nevoie de confirmari din partea celor care au aceasta motorizare in combinatie cu DSG7.

Care este consumul vostru exclusiv in mediul urban? In ultimele 2 luni am mers cu ea doar in oras, aer conditionat pornit in marea majoritate a timpului, mers normal, doar in D, trafic obisnuit spre aglomerat, in medie 20-30km/zi. Sub nicio forma nu reusesc sa scad consumul sub 9.8l/100km. Azi, de exemplu, am avut un consum de 10.6l/100km, rulaj 18km, media viteza 24km/h.

Nu am defecte la ea, am anvelope de vara 2055516, nu se aud zgomote ciudate care sa ma faca sa suspectez injectoare defecte, nu scoate fum, revizii la timp si cu piese de calitate, motorina de la MOL. 

Am masina de 2 ani, dar este prima oara cand o folosesc exclusiv urban. Pana acum aveam masina de serviciu pe care o foloseam mai tot timpul (una de 1.4 diesel, consum 6.8l urban, 3.9l extra), iar cu skoda plecam doar in concedii unde, intradevar, o tineam la 5.4-5.9l consum.

 

Este acesta un consum normal? Este prea mare? Daca da, care ar putea fi cauza? De aceea eram curios sa aud si de la ceilalti posesori, in special cei cu DSG7, care este consumul lor exclusiv urban. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e consum perfect normal. mai ales ca isi face regenerari foarte des in trafic urban

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Deci sa stau linistit si sa nu ma apuc sa-i verific maruntaiele. 

Multam de raspuns. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De cateva zile mi se aprinde becul de presiune ulei (rosu) in timpul mersului, se aprinde interminet de 5 ori si 5 bipuri dupa care se stinge. Am fost la 3 testere diferite fara cod eroare. In cele din urma am masurat presiunea de ulei, rezultat 0.4 bar la relanti si 1,5 la 2500rpm. A mai avut cineva problema asta, mecanicul mi-a recomandat sa schimb pompa de ulei, am citit ca s-ar schimba pompa undeva la 250.000 km si ca este angrenata de o curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Skoda Octavia 2 1,6 tdi-cr an 2010. Acu 2 zile la -10 grade masina nu a pornit sau mai bine zis pornea la sfert dar se oprea dupa 2 secunde. Dupa 2 ore la -5 grade am luat curent de pe alta baterie si dupa 4 incercari in care timpul care statea pornita sa prelungit a pornit. Am suspectat apa in motorina deoarece rezervorul era cam la sfert. Am facut plinul, motorina Mol la -38 g. Ieri masina a pornit fara probleme pe la -12 grade si dimineata si seara. astazi la -14 nu am mai reusit sa o pornesc baterie a murit dupa 6-7 porniri scurte. Am pus baterie la incarcat sa vad ce se intampla.

Cam ce as putea suspecta suspecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca motorul se oprea exact la fel (adica dupa acelasi interval fix de 1-2 secunde), e suspectat imobilizatorul electronic.

Pune un tester sa vezi ce erori are masina (nu doar pe motor, pe toata masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ceva genu ca si cu imobilizatorul chestia ca dupa cateva chei incepe da mearga ceva mai mult cu fluctuatii mari pana la final porneste, am sa incerc cu cealalta chee cand face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e cu fluctuatii, e din injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri am fost in service ocazie cu care s-a facut si masura 23R6 adica acel upgrade cu noxele. La citirea memoriei defecte, sa gasit ERG defect sporadic stocat in memorie. Au spus ca e posibil sa ramana deschisa clapeta dar asta doar dimineata la primele chei si din acest motiv nu pornea. EGR-ul l-am schimbat la 28000k acum am 140000. Pe primul l-am schimbat cred degeaba deoarece am mers la consum sub 5 l/100k, undeva la 2500r/min motiv pentru care s-a depus pe tija vacumului un "inel" de calamina si dadea o eroare de clapeta blocata. Acelasi lucru cred ca s-a intamplat si acum dar la alt nivel undeva la 3000-3200r/min. Am sa merg ceva mai turat sa vad daca mai face figuri.  Dupa upgrade vad ca a scazut consumul la relanti, nu am vazut niciodata 0,1-0,2 cu motorul cald si parca a scazut consumul azi am mers in forta 3000 3500 rot si am avut consum 6.4.

20180120_142427.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua . Va rog sa ma informati care ar fi cauza pentru care ,dupa pornire motor octavia 2 ,1,6 TDI, 105 CP, an  2012 ,temperatura lichidului de racire creste foarte greu .Daca pornesc incalzirea temperatura incepe sa scada in loc sa creasca sau sa se mentina constanta. Mentionez ca am schimbat termostatul  (produs OE) dar fenomenul este acelasi. De la service mi s-a spus ca ar putea fi si acesta defect urmind sa il schimbe in garantie.temperatura maxima nu depaseste 90 grade.

Multunesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frigul..si drumul scurt..la un drum mai lung se incalzeste si ridica acul normal..plus ca un disel se incalzeste mai greu!

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la diesel e normal, iarna mai ales. Nu mai schimba termostate degeaba. la relanti daca o lasi cu caldura pornita, raceste motorul pana la 50 grade. Perfect normal. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, MariusPD a scris:

frigul..si drumul scurt..la un drum mai lung se incalzeste si ridica acul normal..plus ca un disel se incalzeste mai greu!

Multumesc! Dar e normal ca in mers cu temperatura la 90 grade daca  pornesc  incalzirea temperatura lichidului de racire sa scada?Sa nu se mentina  la  valoarea de 90? Mentionez ca temperagura exterioara este  de -15 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca in mers ai 90 de grade, atunci termostatul e ok. Daca pornesti ventilatia la temperatura de -15 grade, si nu mergi cu minim 2000-2500 rot/ min, e normal sa scada temparatura lichidului de racire,. Motoarele Diesel sunt eficiente, deci emana foarte putina caldura..... , fata de un benzinar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sper sa fie topicul corect (am mai cautat pe alte topic-uri si nu am gasit problema), poate cineva s-a mai intalnit cu asta:

In primul rand mentionez ca auto il folosesc in cea mai mare parte in mod urban, treburi zilnice, o medie de 15-20km/zi. O data la 2 luni ies cu ea pe autostrada si 20km o țin la 140km/h pentru curățarea DPF (nu am martori in bord care sa-mi indice asta, dar procedura este recomandata dupa cum bine stim cu totii). De cateva luni întâmpin o problema, de exemplu: cu motorul cald, dupa ce merg cu ea cativa km, parchez undeva, fac cumparaturile, dupa 15min dau sa pornesc masina, porneste absolut normal, dupa 1 secunda se opreste. Apoi porneste un pic mai greu, trebuie sa tin cheia rasucita vreo 2 secunde pana o ia. Apoi merge absolut normal chiar daca mai opresc pe undeva, daca o pornesc etc.

 

Problema asta mi-a facut-o de vreo 7 ori in ultimele 4 luni, deci nu e vorba de temperatura de afara, doar ca o face numai dupa ce merg cativa km cu ea si motorul e cald. Si nu o face tot timpul, cu toate ca circul cu ea aproape in fiecare zi, in acelasi regim. Prima oara a facut asta in vara. Apoi prin septembrie etc. Cu motorul rece niciodata nu a facut.

 

Bateria este verificata si este ok. Am pus-o pe tester, nu are nicio eroare. Mecanicii la care am fost au pareri diferite, evident ca niciodata nu s-a repetat problema cand eram la service :) Imobilizatorul nu este deoarece ultimile 3 dăți a facut-o cu a doua cheie. Unii zic ca injectoarele, altii zic clapeta de acceleratie, altul ca ar fi EGR-ul pe ducă.

Deci, daca cineva s-a confruntat cu asta, poate imi da o idee cu ce sa incep verificarea. Nu as vrea s-o duc la service si s-o ia pe bajbaite sau pe incercate. Din cate am mai citit, partea cu EGR-ul ar fi cea mai plauzibila. Problema am inteles ca ar fi faptul ca egr-ul este f complicat de curatat si implica multa manopera cu sanse de nereusita.

Deci, alte probleme nu am cu ea, ruleaza absolut normal. Am avut si doua drumuri lungi cu ea in perioada, nicio problema, fara pierderi de putere sau alte simptome care sa ma duca cu gandul la ceva anume. Masina are 193.000 km.

 

Scuze pentru povestea lunga, dar am vrut sa fac problema cat mai inteleasa.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricâte chei ai folosi, imobilizator este doar unul, montat în jurul contactului mașinii. Dacă ar fi egr pe ducă probabil ai avea erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda..m-am gandit si eu la asta asta, dar asa mi-a explicat un mecanic, ca de regula imobilizatoarele de defecteaza in sincron cu o singura cheie, nu cu ambele. Daca nu ma pricep, l-am crezut pe cuvant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru combustibil schimbat? Scăpări de motorină pe undeva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic. Nicio scurgere. Revizie facuta acum 11 luni, de atunci am facut 4000km cu ea. Toate lichidele sunt la locul lor si in limita. Nu scoate fum sau zgomote ciudate. Motorina de la MOL sau Rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!