Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Pare interesant 1.6 asta` ...dar imi surade un 2.0 cr 140 cp...dar sunt cam rare (sh caut)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
micuzzu_marius

Buna seara, am o nelamurire legata de  EGR ul la motorul 1.6tdi, daca e unde cred eu(sub filtrul de particule) ar putea fi vizibil doar de sub masina(ma intereseaza sa vad exact codurile de pe el). Ceva idei? Cel notat banuiesc ca e filtrul de particule.

post-97030-0-50487300-1405192674_thumb.j

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cu ocazia unei interventii in service mi-a fost recomandat upgrade-ul de soft, pentru ca asa  "recomada skoda". zis si facut:

 

versiune veche : 5697 ( masina din 2010 )
versiune noua : 9971
imediat dupa upgrade s-a facut si o recalibrare a injectoarelor.

 

masina trage mai cuminte la turatii mici. a disparut fuga de sub picior la relanti in a 2-a ( inainte intram in parcare, bagam a 2-a si la relanti trebuia sa o tin din frana ca o lua razna ). acum se comporta normal. la relanti merge linisita.

acum se aude zgomot la injectoare la plecare de pe loc  ( turatii mici ) cu motorul rece seamana cu un diesel 1,9 ( zgomotul este evidentiat si in fisa cu care am scos masina din service )

 

o scadere a consumului in oras. o idee mai clara am sa-mi fac dupa 15 sep. cand incepe scoala, acum orasul e liber la ora 8:00.
am facut update nu doar la recomandarea celor din service ci si pentru ca suspectam ca masia are tuning la motor ( consum mare in oras si zvac prea mare unori - pentru gustul meu)

 

p.s. nu am umblat la EGR

Modificat de bombuka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Si eu pot confirma ca dpmdv acest ultim soft este pana acum, cel mai reusit de când s-a lansat acest motor pe piață.

Însă mai au de lucrat la el...încă mai există acel tacanit metalic însoțit de lipsa puterii, după o staționare/plecare cu motor cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
micuzzu_marius

Am o nelamurire: acest motor CAYC este cu doua axe cu came in 16 valve sau un ax cu came si 8 valve, intreb deoarece am gasit informatii contradictorii pe net, unele surse zic ca are doua axe , altele opusul. Care e adevarul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAY A.B.C  sunt cu 4 valve pe cilindru ca sa iti dau si eu o informatie contradictorie....glumeam...2axe - 4v x 4 = 16v

 

 

Engine Data 1.6 CR .pdf  

 

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Multumesc, s a lamurit situatia :D  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

informatii gasim cu duimul...problema este sursa informatilor daca este sigura sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.

Am si eu in 1.6tdi de 105 cai de cateva zile pe un golf 6 2012 cu 70k km.

Subturarea din viteza a doua in special se aude destul de tare (sunetul acela de tractoras specific unui diesel subturat).

Asta se intampla cand incetinesc mult de exemplu si apoi continui sa merg cu a doua undeva intre 1100 si 1500 rpm (aici se aude tractorul).

Vi se pare ceva normal?

Stiu ca dieselurile scot astfel de zgomote dar pe focusul de 1.8 tdci nu se aude nici pe departe atat de tare si ala e un motor destul de grobian si nesilentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Salut!

In primul rand, sa-ti stapanesti sanatos masina!

Dupa mine, motorul de 1.6TDI inca nu este matur, producatorul inca aduce mici corectii in dezvoltarea softului.

Eu de exemplu am deja 4 soft updates la activ, de cand am cumparat masina, in 2010.

Ultimul update este si cel mai bun de pana acum, imi permite sa cobor in turatie pana la 1100-1200 si sa merg mai departe la mers lejer, inainte mi se oprea subit in mers, ori calculatorul ii baga o doza brusca de "panica" si-l accelera automat de o lua razna.

Intradevar, uneori inca mai are acel sunet de "tzacanit" metalic, in conditii de motor cald oprit/repornit, la plecarea de pe loc.

Per total, sunt multumit de motorizare, diesel silentios, cuplu si consum bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai facut ultimul update si ce cod are?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

anul trecut prin aprilie, codul nu-l mai tin minte....ceva de genul 9071 oricum cu 1 la final :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update facut in iulie 2014

versiune vechie : 5697 ( masina din 2010 )
versiune noua : 9971

Modificat de bombuka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns!

 

In legatura cu update-ul, unde se poate face si in ce conditii? E ceva ce face producatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

La orice service autorizat, testerul, fiind conectat la masina, se conecteaza online la serverul producatorului, de unde se descarca si se aplica noul soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Ultimul update de fabrica este 9972 la 1.6 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Ai avut 9971 inaintea acestuia? Ai simțit vreo diferență?

Ști cumva ce aduce in plus noul update?

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

9970 am acum, urmeaza sa fac 9972 cand voi avea timp(un coleg de forum din Brasov care se ocupa cu asa ceva mi a comunicat ca e deja 9972), Si eu sunt curios cum va fi acest ultim update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu primul update din viata masinii...de la 5xxx la 9971. Nu mi place, schimba mai repede, merge mai subturata...si asa mi se parea ca merge subturata oricum. Am DSG7 pe ea. Alte diferente nu am vazut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica maii sunt niste modificari, care nu se vad, la modul in care este comandat EGR, astfel incat sa-i prelungeasca viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Mie tocmai faptul ca duce mai bine in turație joasă, mi-a plăcut la noul soft.

Ce cele dinainte, dacă nu mergeam turat, îmi murea motorul in mers.

Într-adevăr, are ceva care ajută la prelungirea vietii EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

si pentru filtru de particule sa si faca regenerari mai rare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se opreste fiind DSG, dar ma cam deranjeaza faptul ca merg cu a 7 a la 60km/h....si in general schimba pe la 1800rm si ajunge in 1300rpm. Se simte, tremura, nu stiu cat de sanatos este asta pt masina. Cat despre egr si DPF, daca le mai protejeaza prin acest soft, atunci e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Cat timp ai DSG și producătorul a dezvoltat softul astfel încât să te țină la acele turații, mă gândesc că stiu ei ce e bine și ce nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!