Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Multumesc pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Eu de regula cumpar un bidon de 5 litri la fiecare 2 ani, 0.5 litri ramanand pentru anul urmator cand cumpar un bidon de doar 4 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Octavia_owner, ce ai mai rezolvat cu tacanitul de la motor (stiu ca aveai problem, am cautat pe forum sa vad ce ai mai scris dar este o discutie f veche si nu am gasit), te intreb pt ca la mine a aparut acum un an, a facut din ce in ce mai rau....si nu ti spun dupa cate scandaluri am reusit sa obtin schimbarea injectoarelor, platind 1 din patru, restul de 3 au fost suportate de Porsche...dar greu am obtinut asta....masina tocmai iesise din garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Si schimbarea injectoarelor a rezolvat problema? De atunci nu mai tacane deloc?

Mie în ultima vreme imi mai tacanea scurt la rece...pana făceam primii 20-30m, apoi tăcea.uneori chiar și la cald, după o scurtă staționare, porneam și la plecare se auzea un sunet ce asociez o vibratie metalică pana se făcea presiune de ulei sau trebuia sa ajunga ulei intr-un anume motor. Deocamdata nu as vrea sa ma bucur prea repede, de vreo săptămână am făcut revizia la reprezentanta, mi-au schimbat si softul.Ori e placebo, ori e uleiul inca proaspăt in motor, ori softul nou a rezolvat problema. Va mai tin la curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa face la mine acum....si la rece si la calc....cand o pornesc, uneori porneste ceva mai greu....si se aude acel carait cativa metri dupa care dispare....

Inainte de schimbare facea rau...caraia la orice turatie...nu mia tragea, imi murea motorul in vit 1 daca nu o turam mai tare.....

De ex: o pot porni pt prima oara in ziua respectiva si sa porneasca la sfert si motorul merge ca uns, zici ca I benzina; merg ceva km si o opresc, la repornire o ia mai greu si atrunci stiu sigur ca o sa caraie la plecarea de pe loc....pornirea greoaie este asociata cu caraitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Oare ce anume produce acel carait/vibratie? Mi-e greu să cred ca dupa atata timp cei de la skoda sa nu stie/sa aiba rezolvare.

Din catre imi dau seama, asa fac toate...dacă ar fi sa avem distribuția pe lant cu intinzator hidraulic, as intelegere...dar asa...

Sa-nteleg ca ai inlocuit injectoare degeaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, acum face doar f putin  , si uneori, inainte imi facea mereu si nu tragea deloc.....caraia ca toti dracii..idea este ca dupa ce le a schimbat a mers perfect jumatatede an. mi e cam frica sa nu inceapa iar problemele....ca si la mine la inceput era insesizabil si din ce in ce mai des si mai rau .

Dupa ce le am schimbat au zis ca cu setul nou nu ar mai trebui sa am problem, cumva ei si au recunoscut vina si stiau de problem dar nu o recunosc.

am fost de curand pe la ei, in trecere a intreb niste preturi, si le am zis ca am avut pb cu injectoarele la 30mii...la care omul de acolo fara sa stie exact masina intreba, "1.6 tdi? hmmm da " si da din cap asa....

asa ca suntem cobaii lor, iar ei nu sunt in strare sa resolve problema de atatia ani...plus ca isi bat joc si de banii nostril.

masini fiabile?!?.....s a dus

Modificat de tavi_ns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Eu inca nu am schimbat nimic pe masină, doar consumabilele de revizie.

Am 40k km, cu exceptia acestei sporadice vibrații metalice la cald, masina si motorul special merge exemplar. Trage decent pentru cilindreea lui, avand in acelasi timp un consum mic.

Cum spuneam...noul soft cica ar aduce corecții pentru protejarea EGR...eu si sotia am simtit amândoi ca, cu softul nou, masina e mai vioaie, accelerează mai bine si e mai permisivă in plaja de turatii mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa vb cu ei pt un update de soft...vedem ce iese.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine dupa schimbare egr si update soft trage mult mai bine la turatii joase. Avand cuplu la turatii joase a disparut aproape complet acel tacanit(care il asociam cu lipsa de cuplu si murit motorul). Cateodata cu motorul rece il mai aud , probabil cand softul nu se poate hotari cum sa proneasca masina de pe loc. pacat ca nu au o rechemare mare de update soft a tuturor 1,6 tdi-urilor , si lasa clientii sa se chinuie cu vechiul soft....

P.s am aproape 100000 km

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Alex, cat te-a costat înlocuirea EGR? Mai erai in perioada de garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am garantie extinsa platita si s- a schimbat pe garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Alex, și la tine soft actual e 9971 ?

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa iti spun ce soft e , cand l-am intrebat pe consilierul service daca mi-au facut si update soft odata cu schimbat egr nu stia sa-mi zica, dar motorul se simte total altfel la turatii joase si din cate am inteles colegii care au facut update soft, au acelasi comportament la motor deci deduc si eu ca , consilierul service nu stia si s-a facut si update soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Ar trebui să fie consemnat undeva...pe factura de revizie mi-au scris "soft update 9970-->9971.

La cererea mea, bineinteles...să fiu sigur că s-a facut...desi s-a facut in prezenta mea, am vrut confirmare scrisă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Si eu ma tem ca pana la urma acea vibratie metalică însoțită de scaderea puterii întâlnită la mai toate 1.6 TDI, este cauzată de EGR, care cred eu are o supapă care ramane deschisa...pana se închide și apoi creste puterea

Fenomenul se manifesta dupa o scurta staționare/repornire/plecare de pe loc cu motor cald.

După aprox 30m dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

este adevarat ca pentru schimbarea EGR la 1,6 se da puntea fata jos ?

 

http://www.skoda-club.ro/index.php?topic=5323.msg230032#msg230032

spunea un coleg pe topicul cu EGR 1.6 TDI ca nu se da puntea jos(asa zic cei din service) ci scutul, o roata si nu stiu ce traversa de pe acolo, nu e chiar asa complicat cum se pare, bine dureaza ceva oricum.

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se da puntea fata jos, mie dupa operatiune a trebuit sa imi regleze directia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

daca ai facut directia clar se demonteaza mai multe pe acolo ca sa fie acces la EGR....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sa inteleg ca 1.6 tdi cr e mai nereusit in comparatie cu 1.9 tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Cred ca toate dieselurile care le a scos VAG dupa 1.9 TDI sunt mai nereusite din punct de vedere al fiabilitatii, dar noile CR sunt mai putin zgomotoase, mai economice, mai liniare fata de PD uri, dar daca ne uitam la probleme se pare ca la fiabilitate sunt sub 1.9 tdi, oricum in mare sunt ok dieselurile de la VW fata de altele, si BMW ul(companie cu pretentii la super calitate)  are probleme cu lantul de distributie la 2.0 diesel(nu toate variantele), filtru de particule chiar, am un prieten care l a anulat la 120 mii km ca era iremediabil infundat, masina din 2010, deci in ziua de zi toti producatorii au mai redus din calitate, asta e trendul se pare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primeaza fiabilitatea! :) oricum...un raspuns pertinent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Si eu inclin spre fiabilitate, nu concep la o masina noua sa cada ceva strict la motor in primii 200 mii km, da la articulatii inteleg si altele, dar un motor exploatat corect cu revizii la timp, filtre si ulei de calitate nu trebuie sa aiba probleme asa de repede(bine nu toate, dar multe cazuri), asa era in trecut la VW Golf4, passat B5 B5,5 etc, motoare care tin 3-4 sute de mii mai mult ca sigur daca se merge corect. De asta are faima VAG, ca au produs motoare bune , si ma refer la 1.9 tdi care i a ridicat f mult, dar in ultimii ani din ce in ce mai multe probleme......

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!