Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Ha, ce consum la relanti :)). Eu sunt obisnuit sa vad undeva in jur de 0,7-0,8 fara consumatori si in jur de 1 cu. :)

Si mie imi place sa nu fie zgomote de plastice sau altele in masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine mai putin de 0.4 la relanti nu am vazut, cam in 0,6 sta, cat despre acest 1,6 tdi e un motor f ok, retineti ca e totusi un motor nou, acum pe golf 7 acesta trage excelent , toti care au testat asa au spus, e vorba de soft si probabil masinile din 2010 cu acest motor au avut ceva probleme precum un consum mai mare, oscilatii la relanti etc, acum motorul e brici, multe motoare noi au mici probleme in primii 2 ani de la aparitie dar se remediaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva daca la Octavia FL 2.0 TDI CR an fabricatie 2011 exista vreun update de soft?

Nu mi-a facut figuri dar daca e...de ce sa nu-l facem?Sau credeti ca e mai bine sa raman cu cel actual daca nu a fost vreo preoblema pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervin si eu ...36.000km :

- consum in oras aprox.8% afara aprox 4.8

- consum relanti 0.6

- motorul trage destul de bine pentru cineva care merge normal

- ca si probleme... iarna merge exemplar motorul , vara acel tacanit din cand in cand si porneste un pic mai greu

Legat de softul, eu nu mi-am mai facut de 1 an update de soft .... a aparut ceva versiune mai noua de 8798 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand au venit temperaturile sub zero grade a sarit consumul, de ex azi cand m am intors de la servici erau -5 grade(ora 22.00), distanta a fost de 8 km, consum 8% pe BC si vara pe acelasi traseu scot 6% pe BC, deci diferenta de 2 litri, frigul isi spune cuvantul la 1.6 tdi si la celelalte motoare, normal, in weekend am un drum la exterior si o sa vad cum va fi consumul, dar tin minte de iarna trecuta ca in afara orasului consumul nu era afectat cu mult de frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am ajuns la 61.000km cu Skoda si nici o problema pana acum. Nici macar becul de dpf nu s-a aprins vreodata.

I-am facut si revizia de 60.000km. De data asta n-am mai fost la ElcarGid pt ca pretul a fost mult prea mare. Lamecanicul meu m-a costat 120ron manopera, filtrele (ulei,aer,polen,motorina) toate mann au fost ~200ron si uleiul Castrol edge fst cu norma 507 190ron.

Deci pana acum sunt f multumit de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand au venit temperaturile sub zero grade a sarit consumul, de ex azi cand m am intors de la servici erau -5 grade(ora 22.00), distanta a fost de 8 km, consum 8% pe BC si vara pe acelasi traseu scot 6% pe BC, deci diferenta de 2 litri, frigul isi spune cuvantul la 1.6 tdi si la celelalte motoare, normal, in weekend am un drum la exterior si o sa vad cum va fi consumul, dar tin minte de iarna trecuta ca in afara orasului consumul nu era afectat cu mult de frig.

M-ai linistit... Credeam ca doar la mine vad consum "de iarna" cu 2 litri in plus :))

Si nici consum de 0,6 l/h in ralanti nu am mai vazut de mult ;)

PS: La temperaturi scazute, deci fara incalzirea puternica a motorului, se mai curata DPF-ul ?

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da. ECU poate incalzi foarte rapid catalizatorul folosind post-injectia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

De ceva timp incepe sa se auda un zgomot ciudat dupa 1800-1900 rpm . Zgomotul seama cu un greieras "urland" continuu . in cazul in care calc ambreajul zgomotul dispare. Sa fie pe duca turbina? E ceva normal la acest motor?

Mentionez ca am in jur de 32k km parcursi . 

Modificat de stefy91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Pai daca zgomotul apare-dispare in functie de ambreiaj, cauza este acolo : ambreiaj/cutie . In nici-un caz nu are legatura cu turbina.

Acum fa si tu mai multe probe, cu masina in viteza si in mers, scoasa din viteza , cind dispare fluieratul in functie de pozitia pedalei, etc.... Asa iti , ne putem da seama daca e rulmentul singur sau rulmentul si placa, sau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluieratul se aude numai cand masina e in viteza, scoasa din viteza nu se mai aude, la fel calcand si ambreajul. In cazul in care sunt la vale, si e in viteza, iau piciorul de pe acceleratie, zgomotul tot se aude, in cazul in care am peste 1800-1900 rpm , iar zgomotul este tot mai accentuat cu cat cresc rotatiile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca acel zgomot se auzea datorita faptului ca nu aveam destul freon. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Pe unde a pierdut? Si eu am ceva asemanator dar f f incet se aude si creste in intensitate cand cresc turatiile cum zici tu, dar cum deschid aerul conditionat dispare si suieratul.....oricum se aude uneori, f rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au dat cu o solutie si ma duc zilele viitoare sa imi spuna. Nu li se pare nici lor normal ca in 2 ani deja sa fie nevoie de freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Apropos de ce soft avem pe masina, asta e la mine, masina cumparata pe data de 04 octombrie 2011:        Component: 1,6l R4 CR td H43 9052 


9052 este, nu stiu daca e ultimul sau a mai aparut intre timp ceva si mai nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea s a mai postat in ultima vreme pe aici (intr un fel e bine ca nu sunt probleme :D ) Eu ma apropii de 50 mii km si deocamdata nu am probleme, parca uneori, destul de rar mai aud si eu acel tacanit(de tacheti sau injectoare cum zic colegii) intre 1600-2200 rotatii in viteza 1 a, dar asta vad ca depinde si ce motorina pun, dupa cum stim motorina in Romania nu e prea grozava, in rest motorul trage foarte ok pentru cei 105 cp, se intinde foarte bine la drum,  mai vedem dupa 100-150 mii km daca e fiabil sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recent am vazut 2 Octavia Combi aduse din afara (masini de firma in Germania) cu 200.000 km, respectiv 260.000 km ( ambele cu DSG chiar).  Nici una nu avusese probleme.

Mergea impecabil. Revizii la 30.000 in reprezentanta.

Deci ar trebui sa fie fiabile. M-a mirat chiar DSG sa nu aiba probleme, deci factorul decisiv la noi este utilizarea in oras..... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 130k km cu acest motor, si pana acum nu am avut nici un fel de problema, decat cu volant pe care o sa o schimb( tremurat la plecarea de pe loc+ mers neregulat la relantiu)

Legat de consum, sincer nu ma asteptam sa consume chiar asa de putin, tinand cont ca Octavia nu e chiar o masina mica. Media oras+extraurban: 4.4-4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar consumul e de exceptie, nu stiu cum la altii le consuma 9-10 in oras (probabil cu softurile vechi, pe urma au optimizat cuplul si consumul) cand eu scot intre 6 si 7, pare incredibil dar scot si 5,5 in oras cand e liber in special seara si exterior intre 4 si 5 litri la % cu conditia sa nu depasesc 120 km pe ora, pe autostrada poate creste consumul daca mergi in jur de 140 - 150km /ora(in jur de 5,2-5,5). Legat de volant am auzit ca la motorizarea asta , chiar si la 2.0 tdi CR cad cam repede, sper sa ajung pana in 100 mii km fara sa schimb volant :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate ca toate dar asta cu consum 5.2 la 150km/h pare cam trasa de par :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greseala mea la 130-140 km pe ora cum merg de obicei pe autostrada, nu am nici un interes sa mint ca nu castig un premiu :)) dar am recitit topicul si se vede din ce declara posesorii ca dupa ce au facut update la softurile mai noi s a rezolvat si problema consumului care e foarte ok acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am ajuns la 75000km fara probleme la motor. Acum ma pregatesc de revizie. Ma gandesc ca ar merge schimbata si cureaua de accesorii.

Din pacate am avut probleme la cutie (dsg7),dar asta n-are treaba cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Revin cu o noua problema la acest motor: aseara, eram undeva in afara orasului la ~120km/h mi se aprinde martorul de bujii, intermitent si motorul intra in limp mode. Am tras pe dreapta am oprit 2 min dupa care am plecat iar, si dupa aprox 5 min de mers se aprind iar bujile. La scanarea cu vcds-ul me-a aparut 

 

1 Fault Found:
7563 - EGR Sensor 1: Implausible Signal
P046C 00 [101] - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1

Are cineva idee unde este problema? banuiesc ca nu trebuie schimbat acum tot EGR-ul :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Istoric engine soft Octavia II 1.6 77kW CR: 5697, 6930, 8798, 9416, 9970.

Modificat de halex4u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!