Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Masina porneste la prima cheie la temperaturi scazute ? Pentru ca eroarea care iti apre te atentioneaza despre bujiile de preincalzire ... La mine la 1.9 TDI sunt arse III si la -20 de grade porneste la a III-a cheie, totusi e bine ca la -10 o ia din prima.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bujie din asta trebuie sa tina mult, nu e normal sa se duca la 37000 km cum are masina lui LNT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie oare o buba de la switch-ul stop pe frana ? Asa cum se intampla la Octavia 1 si Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste fara probleme si la temperaturi mai joase, o lua la sfert si la -28. -10 grade sunt in garaj, afara sunt -18. Nici stopul de frana nu cred ca e problema fiindca se aprind corect stopurile.

Eu unul tind sa cred ca e ceva la bujii fiindca a inceput sa apara foarte des mai ales acum de cand cu gerurile astea puternice. Ziua sta afara, noaptea in garaj. Iar eroarea apare la pornirea la rece, de obicei de doua ori, dupa care dispare. Nu a aparut niciodata la pornire la cald.

O sa le trimit filmuletul si celor de la service sa vad ce spun si ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a pornit ieri dupa vreo 5 zile de stat pe bara la prima cheie. Bag 90% numai motorina de la Petrom. Aia ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine Fault. Workshop. Glow plug warning

Idei de ce apare eroarea asta? Apare de 2 ori, opresc motorul și apoi merge fără probleme. De când cu vremea rece apare foarte des. Am făcut diagnoză în service și cei de acolo au spus că nu au găsit erori.

Și nu apare zilnic ci doar uneori.

A-a aprins si la mine beculetul de la preincalzire am mers circa 100km (400km total da dupa primii100 sa aprins) in perioada asta geroasa si deodata am vazut acel martor aprins. Nu aveam manualul la mine si din ce imi aminteam trebuia sa opresc motorul, sa astept cateva minute si dupa aceia sa pornesc din nou. Zis si facut, de atunci nu sa mai aprins. Dar tin minte ca am mers cu multi consumatori, faruri, clima pornita,era foarte frig afara. Dupa doua zile nu am putut sa mai pornesc masina deoarece bateria era slaba. Tare cred ca din cauza bateriei slabe sa aprins acel martor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Subsemnatul asteapta sa i se schimbe cureaua de distributie pe garantie. La orice pornire la rece se auzea un fasait in zona curelelor. Diagnosticul a fost ca trebuie inlocuita cureaua de distributie. Acum sunt oarecum intrigat de faptul ca nu se schimba si rolele. Sa vedem care va fi rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai role fara curea nu prea merge!! Cati km ai? Daca ai putini mai treaca mearga, dar la peste 30000 de km, hm???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 40k km, dar cica asa se schimba, doar cureaua. La intrebarea de ce la schimbul distributiei se schimba si rolele , raspunsul a fost ; uzura la un numar mai mare de km.

Astept sa vad rezultatul...

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai reusit sa ii convingi sa iti schimbe cureaua pe garatine?Banuiesc ca nu mai scartaia cand ajungeai la ei din moment ce era motorul cald? Te intreb pentru ca acelasi simptom il am si eu la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu, le-am lasat masina peste noapte si au pornit-o ei dimineata si au constatat fasaiala... :blah:

Cum ai reusit sa ii convingi sa iti schimbe cureaua pe garatine?Banuiesc ca nu mai scartaia cand ajungeai la ei din moment ce era motorul cald? Te intreb pentru ca acelasi simptom il am si eu la rece

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva, curea de distributie in ce parte se afla?, la mine zgomotul se aude din partea stanga, de la volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu unde este cureaua de distributie. Zgomotul se auzea undeva in fata, parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa descrii sunetul pe care il auzeai si conditiile in care aparea?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre sunetul asta este vorba:http://www.youtube.com/watch?v=a_og2rbyTcI&context=C393eb94ADOEgsToPDskJZyr59oJoRV6RqznKXjOYi, se aude la sfarsitul clipului, un fel de scartait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai 40000 de km eu zic sa te lupti cu ei si pentru role! In caz normal la cat se schimba distributia???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul asta se schimba undeva la 150k km, parca. La mine se auzea cand stateai langa masina un zgomot : fas-fas-fas. Explicatia a fost ca, cureaua are un defect intr-o zona si de aici zgomotul. Dar nu inteleg de ce face zgomot doar la rece. O sa incerc sa inregistrez zgomotul si sa-l pun undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil la cald se mai dilata si se mai inmoaie materialul din care e facut si se muleaza mai bine pe role..... ma gandesc si eu. Exact 40000 km am si eu , cum iti merge altfel motorasul bogdan2?

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa mearga motorasul ?? Este decent, dar lenes. Incep sa cred ca de fapt sunt prea carcotas si incep sa-i caut fel de fel probleme. Mai mine este masina de servici si mi-as fi dorit alt motor si de aici carcoteala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A-a aprins si la mine beculetul de la preincalzire am mers circa 100km (400km total da dupa primii100 sa aprins) in perioada asta geroasa si deodata am vazut acel martor aprins. Nu aveam manualul la mine si din ce imi aminteam trebuia sa opresc motorul, sa astept cateva minute si dupa aceia sa pornesc din nou. Zis si facut, de atunci nu sa mai aprins. Dar tin minte ca am mers cu multi consumatori, faruri, clima pornita,era foarte frig afara. Dupa doua zile nu am putut sa mai pornesc masina deoarece bateria era slaba. Tare cred ca din cauza bateriei slabe sa aprins acel martor.

Am fost la service, eroarea e de la bobina EGR. Problema era de fapt de la senzorul de temperatura motor din radiator (G83 parca) care trebuie schimbat, de la el toata problema.

La motorul asta se schimba undeva la 150k km, parca. La mine se auzea cand stateai langa masina un zgomot : fas-fas-fas. Explicatia a fost ca, cureaua are un defect intr-o zona si de aici zgomotul. Dar nu inteleg de ce face zgomot doar la rece. O sa incerc sa inregistrez zgomotul si sa-l pun undeva

Si la mine se aude un fasait, dar nu cred ca e doar la rece. Nu mai stiu exact, o sa mai ascult motorul sa vad ce si cum.

Modificat de LNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
micuzzu_marius

sunt curios, a ajuns cineva la 100 mii km cu acest motor, daca da va rog postati pareri, daca ati avut probleme etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este pe celalat forum skoda cineva cu 90000 km fara probleme, iar eu citesc pe forumurile germane persoane cu peste 150000 km fara probleme pe skoda. Eu am 46000 km fara probleme

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

150 mii km deja suna a motor destul de fiabil, speram sa ajungem si noi fara probleme la cateva sute de km :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi acum 2 ani cand faceam DriveTest nu imi placea, acum cu update-ul soft la motor e placut motorul in exploatare. Tocmai ce am mai facut un test cu o masina ce are 22k km si mi-a placut cum trage, se tureaza mai usor. Proprietarul zice ca desi merge predominant in oras nu s-a aprins avertizarea de DPF plin. Consumul e cu 2-3l combustibil mai mic decat la a mea.(10benz-7diesel/oras si 7benz-5diesel-extraurban) Pana la 100k km eu voi baga cu ~2500L combustibil mai mult! Ce mult pare in cifre reale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este si eu am facut acel update si s-a simti diferenta intre cum trage (cei din service imi explicau ceva de genu ca nu stiu ce componenta electronica nu reactiona imediat la apasarea pe pedala de acceleratie si deacolo un turbo-lag deranjant ), tot nu se ridica la nivelul 1,9 tdi dar are inschimb alte avantaje(cum ar fi faptul ca e silentios si destul de elastic). Nici mie de cand am masina(46000 km) facuti 80% in oras, nu mi s-a aprins nicodata DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!