Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Azi dimineata nu mi-a pornit masina! Arata -22 grade in bord. Da sau anuntat -27 asta noapte. Am dat de 3 ori la chee, ultima data a incput sa tipe, dupa care am mai incercat o data dupa 2 minute si nimic. Astept sa se mai incalzeasca afara si sa o pornesc. Acu 3 ani au fost temperaturi similare si a pornit cealalta Skoda cu motor de 1,9 tdi. Pe internet arata ca sunt -25 la ora 9am

Modificat de levis36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba!!! Logan Diesel cu 14000 km la bord pornea la sfert la -27 grade celsius.Cu motorina de la OMV! Pai ce pana mea facem , mergem cu troleul??? La Radauti nu aveti troleu din cate stiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mail la VW si injura-i de ma-sa, asa ceva e inacceptabil! Acum serios, cumva trebuie sa se rezolve problemele astea, am citit ca au chemat nu stiu cate masini 2.0TDI din cauza a nu stiu ce vibratii, care produceau nu stiu ce dislocare a conductei de alimentare cu combustibil, este adevarat?

Modificat de cibibikeru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a pornit azi dimineata la - 20 aproximativ la sfert(nu exagerez), 4,5 secunde a mers usor neregulat si pe urma normal, eu zic ca tine mult si de motorina, poate colegul din Radauti nu a avut motorina cu punctul de inghet f jos, se face de consistenta uleiului motorina cand e f f frig, am avut experienta asta la un microbus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar au aratat la stirile de la 19:00 ca la Radauti a fost cel mai frig azi dimineata: -31C . Daca avea motorina mai ieftina, nici nu ma mir ca nu i-a pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1L de benzina la un plin de motorina si va scapa de problema congelarii.STIMA

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu concep cum ai putea sa bagi motorina ieftina intr-o masina asa noua in general, mai ales la -20o, deci am exclus varianta asta din start. Greseala mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1L de benzina la un plin de motorina si va scapa de problema congelarii.STIMA

Poate la motoarele voastre. Nicidecum la commonrail. O sa plangeti in pumni pe urma. La commonrail nici macar aditiv nu se recomanda. Pompa e cota pe cota, daca stie cineva ce zic, orice neconformitate a combustibilului creeaza frecare directa intre paletii pompei si capul acesteia si pa................La renault era 3000 E. Sigur la skoad e 5000 E.(adica injectoare, pompa, conducte, rezervor, etc).

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am alimentât de la OMV si m-am pus la pompa care avea doar motorina normala si am alimentat de 100 ron ca mi-a fost lene sa ma mut la o pompa cu motorina scumpa. M-am uitat pe specificatii si supriza era garantata la doar -26 grade. Pai daca cumva a fost sa zice -30 de grade cu siguranta nu pornea....si eu zic ca tine de motorina, sa nu uitam ca motorina ingheata spre deosebire de benzina , in siberia de la -50 de grade nici macar nu mai inchid motoarele au doua rezervoare si se comuta automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca toate motorinele scumpe sunt aditivate, exista vreo motorina buna neaditivata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra: Sincer nu prea cred ca are legatura, dar fiecare face cum stie mai bine pentru masina lui si apoi un 700ml de benzina la 55 L motorina ,cat are Skoda, nu cred ca dauneaza. Am un prieten cu Passat CC 2008 motor 170cp ,care e CR si nu are nici o problema in aproape 90k km.

Apropo, tu ai motor benzina, sa nu cumva sa bagi 1L de motorina. :))

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, esti meserias.Toti cu commonrail bagati un litru de benzina.Asa spune Toni. Efecte garantate. Dar cand plangeti sa plangeti pe umarul lui. Aste-s vrajeli. Mai degraba un ulei 2T, explica cineva pe forumul Dacia, un ulei de amestec, care imbunatateste ungerea.

Dar mai bine puneti motorina de calitate si lasati sfaturile acestor specialisti pentru motoare de 5000 E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra: daca sistemul de injectie era chiar asa de sensibil cum zici tu trebuia sa vezi numai masini stricate la ce calitate are motorina in Romania. Crezi ca 1 litru de benzina la 55 de motorina o sa o dilueze asa tare incat sa nu mai faca ungerea? Si apropo de unde ai scos preturile astea cu 5000 de euro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Am spus ca la Renault e 3000 E. Verificabil in service Dacia sau Renault. Am presupus ca la skoda 4 injectoare, pompa, conducta, rezervor, manopera de reprezentanta , o fi mai putin-un injector de 2.0 tdi in reprezentanta ajungea candva 2200 lei-, ...???

2.Din sursa sigura(service skoda) motoarele astea in cazul in care au apa in motorina, sau o motorina de foarte proasta calitate(care nu asigura ungerea pompei) fac pilitura ca si sistemele Renault-deci infunda injectoarele. Deci sfatul meu este sa uitati adaugarea acelui litru de benzina in rezervor(am avut logan diesel si am studiat putin sistemul common-rail, te sperii la un moment dat de problemele care apar, Ford, Renault, Dacia, )

3.Sa speram ca aici treaba nu e chiar asa, dar sfatul meu sa lasati benzina pentru 1.2 tsi! :emthup:

4. In caz de probleme la injectie primul lucru se ia proba de motorina si se trimite la un laborator!daca se constata corpuri straine . pa garantie!

Scuze de off topic, zic sa ne oprim aici!La urma urmei cine are diesel si vrea sa puna benzina, cine-l opreste , mai ales ca e putin mai ieftina!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

  • default_large.png


Posted Today, 09:21

Bravo, esti meserias.Toti cu commonrail bagati un litru de benzina.Asa spune Toni. Efecte garantate. Dar cand plangeti sa plangeti pe umarul lui. Aste-s vrajeli. Mai degraba un ulei 2T, explica cineva pe forumul Dacia, un ulei de amestec, care imbunatateste ungerea.

Dar mai bine puneti motorina de calitate si lasati sfaturile acestor specialisti pentru motoare de 5000 E.

Din cate vad"meseriasu" esti tu si ar trebui sa stii ca benzina in motorina e pentru o pornire mai usoara a motorului (aprinderea mai usoara a motorinei) la temperaturi scazute si nicidecum pentru ungere.Pentru ungere se baga ulei , preferabil 2T(se dizolva mult mai bine),care ajuta la o ardere mai completa a motorinei si reduce mult din fumul negru.

Ulei in motorina bag de ~8 ani indiferent de anotimp,benzina numai iarna,la temperaturi sub -10 grade.Vorbesc din proprie experienta si nu din auzite si am si prieteni care baga la CR de peste 3 ani si nu au probleme.Nu indemn pe nimeni sa faca ce fac eu, e un forum si specialist sant numai in meseria mea, care nu e auto .

Si vezi ca este si aici topic referitor la adaugarea de ulei in motorina, nu este necesar sa mergi pe forumul Dacia. Totul e sa cauti si gasesti toate explicatiile aici, pe vw forum . Sper ca m-am facut inteles. :D STIMA

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba!!! Logan Diesel cu 14000 km la bord pornea la sfert la -27 grade celsius.Cu motorina de la OMV! Pai ce pana mea facem , mergem cu troleul??? La Radauti nu aveti troleu din cate stiu!

Lenea cucoana mare! Aveam bateria slaba, am ascultat de cateva ori muzica fara sa am motorul pornit, iar in mers folosesc intodeauna farurile si ventilatorul dat la maxim pe parbriz, si mai si merg pe distante scurte in oras. Am avut cateva atentionari pe bord Low batery da nu iam dat importanta. Cand am pus redresorul (bosch de la metro) pe baterie imi arata undeva la 6 iar incarcata trebuie sa arate pe la 2 deci era foarte slaba. de atunci chiar daca au fost si -27 nu am mai avut probleme, a pornit la prima chee.

MORALA - verificati cat de incarcata e bateria. Bateria nu se incarca de la motor cat ar trebui de aceea e bine sa fie incarcata cu un incarcator.

Referitor la motorina pun doar de la petrom, cea care e mai scumpa, idea de a adauga ceva in motorine nu mi se pare OK mai ales daca e un motor €5 si care e si foarte pretentios cum e la Skoda. Am pus cred ca de 2 ori de la pompa unde alimenteaza tirurile de cea mai ieftina care tot E5 e si se simte diferenta, ZGUDUIE ca naiba.

Modificat de levis36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Am avut cateva atentionari pe bord Low batery da nu iam dat importanta.

...

Cum adica ai avut cateva atentionari de Low Battery ? Sau te referi ca s-a aprins bateria rosie CA AIA NU INSEAMNA CA E LOW BATTERY, inseamna ca alternatorul nu incarca in parametrii ...

PS: Si nu ar strica sa ai gija si la ortografie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

levis36

De la pompele unde alimenteaza masinile mari e aceeasi motorina. Nu cred ca ai alimentat de acolo:1 debitul e mult mai mare si 2 nu-ti intra pistolul de la pompa.

ps:Am si Octavia in familie.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La FL apare pe display radio mesajul "Low batery ". Mi-a aparut si mie dupa cam o ora de ascultat pe frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam de aceasta facilitate. Banuiesc ca mesajul este afisat cand pui contacul, pana sa pornesti masina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am pus contactul. Cheia era scoasa, ascultam radio, a aparut mesajul respectiv (cred ca de doua ori) si radio s-a inchis. Evident ca nu am pornit imediat, am asteptat cam o ora intrucat timpul imi permitea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa de camioane pe o parte e cu teava mare pe o parte e cu teava mica si e mai ieftina ca cealalta de la restul pompelor.

Astazi de dimineata au fost -24 grade si a pornit, nu la sfert cum m-am gandit eu ci la a doua chee in 2 secunde.

Eu am pornit motorul chiar daca scria Low batery si nici nu sa simtit dar nu era tare frig.

Modificat de levis36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-24 de grade :lol: where do you live man?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si posibil sa mai scada...... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine Fault. Workshop. Glow plug warning

Idei de ce apare eroarea asta? Apare de 2 ori, opresc motorul și apoi merge fără probleme. De când cu vremea rece apare foarte des. Am făcut diagnoză în service și cei de acolo au spus că nu au găsit erori.

Și nu apare zilnic ci doar uneori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!