Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Ice_2k crede-ma daca ai conduce un 1,6 tdi si poate chiar si noile 2.0 tdi cr ai intelege ce vorbim. Trebuie turata ca la benzinar sa nu moare dar oameni buni aste e diesel cu, cuplu la ture joase wtf?

De aceea la multi le more motorul ca asta nu e diesel :lol:

Pai cum ziceam BiCos si eu sunt multumit pana la urma mai ales la consumurile exterioare unde spre exemplu acest weekend voi face(ca de abia acuma ma pornesc retur ) vreo 700 de km ei asta se traduce prin 2 litrii diferenta sa zicem fata de un 1,4 tsi asta inseamna cam 11 lei la suta deci inseaman per total 77 ron economie. EU unul simt acesti bani , daca as fi facut drumuri mai lungi se simtea si mai mult.

In mare multumit

p.s asta nu inseamna ca nu pot comenta de ce motor suboptimal au facut astia de la vag fata de concurenta :icon_redface: , e ca si cum professorul universitar in medicina a conceput bugatii veyron si 1,6 tdi l-au lasat la rezidenti de anul 1 sal faca :bom:

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multi s-au plans ca "au reusit" sa opreasca motorul la 1,6 TDI, inclusiv subsemnatul, am spus-o mai demult . Poate a fost o simpla intamplare insa mi-o amintesc clar pentru ca nu prea patesc asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: O chestie simpatica: un prezentator radio cu program de dimineata spunea acum o luna: "Am o masina cu motor modern diesel, imi place foarte mult, atat de mult incat dupa ce stau/merg prin taficul de dimineata(Bucuresti) 1 ora, mai stau 5 min in parcarea din fata, dar stiti de ce?! pentru ca isi face regenerarea filtru de particule :biggrin: "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexxb Am condus 1.6tdi pe o jetta la test-drive si, desi am fost oarecum dezamagit de performantele dinamice, sa opresc motorul n-am reusit... Dar intr-adevar trebuie turat ca sa scoti ceva din el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina din semnatura si am oprit si eu motorul la plecare de pe loc de cateva ori (peste 5 ori), iar masina o am din septembrie.

Mai mult ca sigur ca toata traba e din pedale ca sunt cam moi.La un Fiat Punto disel unde pedalele sun mai tari nu am patit asta, si cred ca fiind mai tari ai un control mai bun la plecare / accelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cineva care are 1,6tdi cu DSG care sa aibe problemele din acest topic?

am impresia ca toti cei care se plang de "motor lesinat" sunt cei care au cutii de viteze manuale, in mare parte cu 5 viteze.

combinatia 1.6 tdi + cutie manuala 5 trepte e cea mai problematica, eu personal pe golf plus, cu dsg7 nu simt sa nu traga binisor ( masina are 1500kg mai greu putin ca octavia )

Modificat de adifox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost atent, cum schimba in conditii urbane? Pe la ce turatii?

Bine, e putin impropriu ca oricum parametrii si-i cam adapteaza dupa stilul tau dar are cu siguranta niste praguri limita de schimbat.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urban max 2200rot/min, asta ca sa plec normal, cam primul de regula la semafor.

daca merg fin, schimba la 1800rot/min treptele 1,2, treptele 3, 4 la 1700rot/min, iar 5,6,7 schimba la 1600rot/min, si cade in 1200rot/min.

nu stiu ce versiune de soft am, dar nu este varianta de rescris la reprezentanta, am intrebat, dar ca si comportament motor, ma numar printre cei care se pot plange de acel tacanit la 2000 rot/min, la temperatura motor de 60-70 grade.

din ce am observat, la cei care se aude acel tacanit de avans si presiune in rampa, motorul merge bine, are cuplu mai bun in ture joase.

cei care nu au tacanitul acela uneori deranjant, se plang de "motor lesinat" in ture joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:|

Interesanta observatia aia cu tacanitul. Ce ma intriga insa tare este temperatura motor la care apare. Tu esti la ultima versiune de soft pe calculatorul de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dsg-ul avand 7 viteze exploateaza motorul cum nu se poate mai bine. Sigur ca, cutia cu 5 trepte manuala este un esec dat fiind ca e foarte lunga , trebuia pusa de 6 rapoarte. Toate sunt lesinate la ture joase indiferent ca se aude tacanitul sau nu , este strict chestie subiectiva. La cei cu DSG citisem (de la mai multi ) ca la retrogradare din treapta 2 in 1 schimba la viteza pera mare apraand fenomenul de ? bagat cu capul in parbriz? :icon_cheesygrin: si devine astfel mai obositor in trafic( probabil datorita cuplului mare in treapta 1) , cam astea erau singurele plangeri legat de 1,6 tdi cu dsg(ce am citit eu prin sutele de forumuri) in rest spuneau clar ca , cutia exploateaza cel mai bine motorul

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aproape 10 mii km si nu mi s a oprit motorul niciodata si nu accelerez la plecare doar ridic ambreiajul pun masina in miscare si dupa accelerez, normal daca l ridici f repede ti se opreste motorul daca nici nu e accelerat, deci nu ar fi un defect al acestui motor cu siguranta in privinta asta, in privinta cutiei de viteze clar 6 trepte mai scurte ar fi fost mult mai potrivite, ar fi ajutat motorul mai bine si nu ar mai fi trebuit turat asa mult, dar chiar si asa merge ok, pur si simplu e chestie de obisnuinta, il turezi mai mult si isi face treaba :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de cutie ca i-ar trebui 6 trepte,nu sunt de acord. Eu unul sunt foarte multumit de etajarea cutiei. De ex in viteza a 5 a la 3000 rpm am 160 la ora. Eu zic ca e super ok cum este etajata cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E super ok la viteze de 160 la ora dar la viteze mai mici nu mai are cuplu. Cu 6 viteze le impacai pe toate intr-a sasea tot atatea turatii aveai dar pe langa aveai si rapoarte mai scurte pentru drumurile scurte nu degeaba dsg-ul cu 7 viteze trage cum trage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ adifox : se aude tacanitul si cand e sub zero grade, ca la mine nu se mai aude?

@ micuzzu_marius : la fel e si la mine... pot sa plec de pe loc numai din ambrej fara probleme... De multe ori merg prin oras si cu a 4 a la 1300-1400 rpm si nu da sa moara motorul sau sa se chinuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fratilor si eu merg de multe ori cu a patra in opras la 1300 1400 dar daca brusc apare un deal gata s-a terminat....pai voi asta intelegeti prin cuplu.

Ketex acuma cred ca nu negi faptul ca multe reviewuri si foarte multi forumisti se plang de cuplu slab la acceleratii( de altfel foarte multi care au testat doar motorul). Unde vrei sa ajungi de fapt ca motorul tau nu are astfel de simptome , ca este dintr-un lot mai privilegiat cu alte componente mecanice...nu inteleg cum poti spune una ca asta doar sunt motoare facute automatizat nu sunt diferente intre ele. Nu e oare cumva senzatia ta subiectiva care difera?

p.s sincer plecare de pe loc ca plecare mie cel mai mare dezastru mi se pare in momentul cand schimbi din viteza 1 in 2. IN rest in viteza unu te obisnuiesti, din viteza doi in 3 merg decent din viteza 3 in 4 la fel si din 4 in 5. Dar din 1 in 2 e groaznic trebuie turat foarte mult.Cred ca daca ar rezolva asta ar fi perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu 6 masini cu motorul asta si am vazut clar ca se comporta diferit. Inclusiv taicamiu a avut o masina identica cu a mea si se comporta diferit. Maine plec spre Timisoara si o sa-ti fac un filmelet cu dedicatie cum urc cu a 4 a un "deal" si sa vezi ca-mi urca fara sa-mi moara, probabil mai greu un pic, da il urca. cu a 3 a nici nu-mi fac griji...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ketex iti fac si eu la fel cum urca din cuplu dar daca calc pedala aproape ca nu reactioneaza si in plus nu o tii la nesfarsit asa ,pierde din putere , nu e normal pentru un diesel iti arat daca vrei filmulet cu ravul lui maicamia in viteza a cincea la 50 la ora calc pedala si zboara asta inseamna cuplu de Diesel

Si inca odata te intreb ce explicatie ai ca se comporta diferit masinilie tot nu inteleg , chiar daca te-as crede nu am explicatie logica pentru ca nu exista, sunt motoare facute de roboti nu vad dece s-ar comporta diferit?

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca tot faci comparatie cu rav-ul... nu se pot compara... ca asa mai am si eu un pajero sport care poti sa ari cu el... sunt clase diferite de motoare. legat de comportament...am observat de ex ca la mine cand o turez pe loc , scaderea in turatie este lina, la alta masina am observat ca aste mai brusca. cu una pleci usor numai din ambreiaj, la cealalalta iti moare daca nu o turezi. la una cand mergi cu a 4 a subturat si accelerezi usor se aude acel sunet de subturat mult mai tare decat la alta in aceleasi conditii, in sensul ca dadea sa moara daca nu retrogradai, la celalalta nu era cazul... Cand mi-am luat masina eram suparat ca a lu taicamiu tragea mult mai bine, iar dupa update-ul de soft a mea tragea mult mai bine desi aveam acelasi softn idea e ca eu am avut 2 masini identice din toate punctele de vedere , soft,motor ,km, culoare,ambele business si totusi erau 2 masini diferite ca si comportament. A lu taicamiu ,daca nu o turai la plecare ,murea motorul... Daca am feva greseli,scuze, scriu de pe telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu informatii:

legat de soft motor, eu am ridicat masina asta in 10 februarie 2010, am parcurs cu ea 30.000km.

din viteza 2 in viteza 1 nu simt nici un soc, DSG-ul tine de viteza a 2-a pana la 5km/h in cazul meu, de multe ori, in intersecte cand virez stanga, dupa ce am cedat cuiva trecerea, plaeca tot cu viteza a2-a, deranjant oarecum.

din a2-a in viteza intai retrogradeaza doar atnci cand aproape s-a oprit masina pe loc(3-5km/h)

iarna sub 0 grade nu vad vreo diferenta, eu am si webasto care imi tine tot timpul apa la 90 grade.

chiar asta seara am observat cum accelereaza in oras, in 15 secunde ajunge la 60km/h, cu schimbari in 2000-2200 rot/min, iar din ce am observat in trafic, aproape tot timpul eram inaintea celor din trafic.

in concluzie, la mers fluent in oras, mai mult de 2200 rot/min nu sunt necesare cutiei DSG7.

sper sa fi raspuns tuturor , daca nu, mai intrebati in legatura cu 1.6 tdi+dsg7.(pe golf plus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic ketex nu te contrazic tu stii mai bine ce simti pe ambele masini ale voastre, dar daca pe mine nu ma crezi macar punctajul dat de adac.de comparativ cu restul motoarelor 1,6 , sa il iei in considerare.

Nu e vorba numai de rav si megane 1,5 dci 110 cai la viteza mica in trapta inalta daca o calci o ia imediat si cred ca 1,5 dci poti spune ca sunt de aceeasi clasa, de 1,9 tdi pd sa nu mai vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele fata de masinile enumerate anterior sunt date de cutie, cutia are trepte foarte lungi, acest motor este orientat catre consum scazut. Cate diesel-uri de cilindree apropiate trag in a 3-a pana la 130km/h, fara a trece de rosu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am ajuns la 42.000km cu a mea. Chiar azi m-am uitat la ulei si e fix cum era cand i-am facut revizia,la 30.000. Nu a mancat pic de ulei.

Nu am nici o problema cu ea. Nu vibreaza,nu bate,nu dardaie..n-are nimic. Porneste f bine,chiar si la temperaturi mici. Consumul e unul excelent. De cand am trecut de 35-36k km a inceput sa consume f f bine. Peste 8 in Bucuresti nu vad. Iarna trecuta cand avea mai putini km era fix invers. Sub 8 pe frig nu vedeam. Acum e f bine. Motorina folosesc dieselul cel mai ieftin de la Petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am si eu mai tôt timpul sub 8 dar cred ca ne-am obisnuit un pic cu motorul si modul de exploatare mai eficient, eu am 38000 km la fel fara nici o problema

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 27 000km si merge super, mai ales acum iarna. Consumul e normal 4.5 , daca bag piciorul in acceleratie , consuma 5 exterior, in oras 8-9-10, depinde de trafic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de trafic si de distanta parcursa dint-o tura , de fapt acesta ar fi consumul correct facut in oras,pentru ca daca pronesc de 200 de ori pana fac 100 de km si opresc repede (motorul racindu-se din nou) voi avea consum de 14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!