Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Daca asa iti face motorul tot timpul, cred ca ar fi bine sa te adresezi la protectia consumatorului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catastrofal si absolut inadmisibil!!!!!!!!!!! Nu cumva sa stai cu mainile pe san! OPC , direct la ei m-as duce cu masina, cu inregistrari, , lasa-le masina la reprezentanta pentru noapte ca ei sa o porneasca dimineata. Eu le-as scuipa in ochi daca ar avea tupeul sa-mi zica ca asa este normal sa functioneze la 50 000 un motor modern TDI. I N A D M I S I B I L!!!!!!!!!! Si de ai arat campul cu masina nu este admisibil sa functioneze asa!!!!! Bafta si asteptam ce ai putut sa realizezi. Din pacate trebuie sa fi tare ca altfel fac joc de pingpong cu tine, sunt obisnuiti cu asta....In acelasi timp imi pare nespus de rau, dai bani grei si intampini niste probleme urate si o nepasare crunta din partea celora care ar trebui sa le rozolve. REVOLTATOR!!!!!

Numai sa iti pui si tu calcaiul si sa fi intersat un pic. Fiindca multi sunt care mai patesc asa dar din asa zisa lipsa de timp devin nepasatori si umbla cu masina pana efectiv le lasa pe drum si numai atunci fac taraboi....Asta cu timpul , daca vrei poti sa iti faci timp, daca nu atunci bineinteles nu ai....

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca la cati aveti probleme cu motoarele astea noi (vedeti si aria de 1.2 tsi) ar trebui sa va faceti o organizatie, s-o inregistrati la tribunal si sa actionati institutional .. ca persoane fizice nu cred ca aveti vreo sansa ...

Intr-adevar foarte neplacut si chiar revoltator ceea ce se intampla...

Succes la toti

Aurel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca am schimbat softul si am scapat de porcaria aia de trepidatie.

voiam sa va expun ca acest motor nu este doar pe octavia slab ci si pe vw,din anumite puncte de vedere.

oricum de cand cu softul nou nu mai face asa la pornire,dar imi rapaie injectoarele in treapta 2 si 3.

plus la plecarea dupa loc are tendinta ca si cum s-ar inneca cu motorina si pleaca asa tremurat.

o sa sun sa vad daca cumva a iesit vreun update de soft..

va tin la curent daca fac ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul este numai din soft, balbaiala, tremuratul, rapait injectoare, trebuie aplicata o optimizare corecta.

Acest lucru este valabil si la 2.0 CR TDI. Cel mai bine poate face acest lucru un tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nesimtitii astia fac teste pe banii si masinile noastre,ca na romanii sunt mai fraieri si pleaca capul mereu.

si eu sunt de acord ca totul este din soft,dar pana il vor optimiza va trece multa apa pe dunare.

iar cu chipuit-ul motorului nu sunt de acord ca tre sa mai dau niste sute de euro bune,iar nu imi convine deloc in conditiile in care

masina e inca in garantie si mai dau si o groaza de bani pe rate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu. Eu am spus doar rezolvarea, rezolvare care trebuie, trebuia sau ar trebui sa fie gratis...

Nu stiu de ce, insa cred ca treburile acestea sunt comune doar pentru Europa de Est...si afara sunt doar ca au rezolvare gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flavius1611 : Ce versiune de soft ai pe masina? Si sa ne spui daca a aparut o versiune mai noua si care e aia , ca eu am vb la o reprezentanta si nu au vrut sa-mi spuna daca a aparut ceva nou ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ketex sincer habar nu am ce versiune am.

Cert este ca am facut-o prin luna a 8 a spre sfarsit daca te ajuta cu ceva.

Am sunat acum la cel care mi a facut update ul de soft si este acasa pana joi si nu ma poate ajuta.

Joi aflu sigur ceva,dar nenea cu care am vb mi a zis ca nu ar mai fi aparut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vreo 38.000km cu masina,facuti relativ repede. Adica anul trecut pe vremea asta avea vreo 13.000km. Pana acum nu am nici o problema. Nu am batai,nu am zgomote ciudate,nu imi moare motorul, nu mi s-a aprins becul de la dpf, etc. In plus,de la o vreme consumul a inceput sa scada vizibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fii mai norocos :icon_cheesygrin: si sa nu ai deloc pobleme cu ea andrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ajunge problema de noroc la Octavie si VW!!!!!????Credeam ca doar la Dacie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2005-2006 s-au mai schimbat treburile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitati mail-ul din germania:

Ref. no.: VW-2011/10-003471

Dear Mr. Flavius,

Thank you for your message.

We kindly request your understanding that is not possible for us to attend to all our customers from our headquarters in

Wolfsburg, but count on the competence of our world-wide network. Consequently, we have forwarded your correspondence to our

importer

SC Porsche Romania s.r.l.

Sos. Pipera - Tunari 2

Sector 2 R.

7719000 Voluntari

Romania

Phone: +40-21-20-83-601

Homepage: www.volkswagen.ro

responsible for all matters concerning sales and service of Volkswagen in your country, asking them to look into your issue and

get in touch with you directly. Please expect further communication from them.

Yours sincerely,

i.V. Michelina Lauriola Maenza i.V. Karin Gaedecke

Volkswagen AG

38436 Wolfsburg

Tel +49 (0) 1805 865579*

Fax +49 (0) 1805 329865*

Mail to kundenbetreuung@volkswagen.de

Homepage http://www.volkswagen.de

0,14 €/Min. aus dem dt. Festnetz, max. 0,42 €/Min. aus den Mobilfunknetzen

P. S. : Die ganze Welt des Volkswagen Zubehoers und der Lifestyle-Artikel finden Sie unter

http://www.volkswagen-zubehoer-shop.de/?campaign=CallCenterVSDMail

Viel Spass beim Stoebern und Einkaufen wuenscht Ihnen Ihr Volkswagen-Zubehoer-Team.

VOLKSWAGEN AG

Sitz/Domicile: Wolfsburg

Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig

HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484

Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand Piëch

Vorstand/Board of Management: Martin Winterkorn (Vorsitzender/Chairman), Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, Christian

Klingler, Michael Macht, Horst Neumann, Hans Dieter Poetsch, Rupert Stadler

Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail automatisch hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den

Rechtscharakter der E-Mail zu.

Important Notice: The above information is automatically added to this e-mail. This addition does not constitute a

representation that the content of this e-mail is legally relevant and/or is intended to be legally binding upon VOLKSWAGEN AG.

Buna ziua domnule Negulescu,

Am primit mesajele dumneavoastra trimise la Volkswagen AG si am luat la cunostinta solicitarea formulata.

Urmare sesizarii, va comunicam ca regretam senzatia de disconfort creata de situatia descrisa la masina dumneavoastra.

Va multumim pentru mesaj si va asiguram ca acesta este foarte important pentru noi in procesul continuu de imbunatatire a calitatii serviciilor si produselor.

Pentru a putea sa va raspund la solicitare, va rog sa-mi comunicati numarul de identificare (seria de caroserie).

Dupa ce voi primi aceste informatii, ma voi informa si va voi transmite raspunsul pe care il asteptati.

Va multumim pentru incredere si va rugam, ca pentru orice alta situatie de interes comun, sa nu ezitati sa contactati dealerul dumneavoastra Volkswagen.

Cu stima,

Dragos Eliescu

Customer Care – technical adviser

After Sales Department

Tel: + 40 21 208 37 47

Fax: + 40 21 203 29 22

E-mail: dragos.eliescu@porsche.ro

Buna ziua domnule Negulescu,

Va multumim atentia pe care o acordati relatiei cu SC Porsche Romania SRL si regretam neplacerile despre care ne informati.

Din declaratiile personalului SC Porsche Inter Auto SRL am retinut faptul ca sistemul de ambreiaj a fost suprasolicitat termic, prezentand urme de uzura (urme de albastrire a suprafetelor de frictiune ale placii de presiune si volant, precum si usoara carbonizare a elementului de frictiune al discului de ambreiaj). La elementele afectate nu s-au constatat defectiuni de fabricatie, in acest sens dealerul nu are posibilitatea unei decontari sub incidenta garantiei producatorului.

Din argumentele dumneavoastra nu am inteles care ar fi temeiul solicitarilor dumneavoastra fata de SC Porsche Romania SRL. Va rugam sa reanalizati solicitarile dumneavoastra in acord cu relatiile contractuale si sa ne aduceti in atentie acele revendicari carora le putem raspunde.

Va multumim pentru incredere si va rugam, ca pentru orice alta situatie de interes comun, sa nu ezitati sa contactati dealerul dumneavoastra Volkswagen.

Cu respect,

Dragos Eliescu

Customer Care – technical adviser

After Sales Department

Tel: + 40 21 208 37 47

Fax: + 40 21 203 29 22

E-mail: dragos.eliescu@porsche.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DUpa octavia 1 si golf 4 s-au mai schimbat treburile...

Deci e clar garantia asta data de producator practic nu este deloc. Si eu pana acuma am 35000 km facuti sub un an si nu am avut probleme deosebite(facut doar un update de soft) si de cateva ori ceva sunete mai ciudate dar in rest la fel ca lui Andrei nu mi s-a aprins filtrul de particule deloc pana acuma. Citind foarte mult si pe forumurile straine nu pot spune ca fenomenul gen 1,2 tsi se aplica la 1,6 tdi. Sigur multi se plang de performantele motorului dar de defecte doar foarte putini. Cred ca sunt totusi cazuri izolate problema cu ambreiajul, daca citim pe forum aici am vazut un coleg cu un 1,9 tdi cu motorul gripat si schimbat la km putin, eu chiar am un coleg cu o jetta 1,9 tdi cu turbina moarta la 60000 de km ...deci cazuri de acest gen sunt .Din cate vad tu esti primul de pe forum cu astfle de probleme la aceasta motorizare. Urat oricum din partea VW sa se tiganeasca asa cu garantia....

Legat de clipu postat de tine suna parca ai avea un injector defect

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa suna,dar dupa update-ul de soft nu mai facea asa ca in clipul postat.

In schimb imi rapaie rampa sau vreun injector in treptele 2 si 3.

Maine sun sa vad daca a mai iesit vreun update mai nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie ceva mecanic, totusi atat vreme a mers bine nu e logic ca deodata sa mearga prost din cauza unui soft cu care ata vreme a mers bine. Sunet de rapait cum spui tu in treapta a doua si a treia am avut si eu de cateva ori , mai sunt si altii care au reclama asa ceva dar pe perioade scurte, de multe ori corelat cu subturare si mai ales temperaturi mai reci(cel putin la mine) sincer saptaman trecut iarasi m-am dat cu rav 4 parintilor d4d diesel 2,2 l si la rece daca o turam brusc la fel suna parca era tractoras foarte similar cu caraitul respectiv de la a mea... tind sa cred ca e un fenom spre normal la common rail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul trebuie sa aiba constant aceleasi sunete in orice viteza. Nu e normal ca in treapta 2 sa caraie, iar in treapta 4 sa mearga normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta spun si eu,nu e normal sa faca asa.

Iar acel tremurat in ralanti a inceput sa il aiba dupa la vreo 10.000 dar la revizii cand le spuneam de aceasta problema imi ziceau ca nu isivpot da seama ce are ca pe tester nu dadea nici o eroare.

Si nu facea asa doar cand era frig,a favut si vara si iarna la fel,dar doar cand era motorul rece la prima pornire.

Iar rapaitul de care va zic in treapta 2 si 3 a aparut dupa ce mi au facut update ul de soft.

Eu nu cred ca e normal sa se audo odata ce a aparut ulterior update ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand m-am plans si eu de acel rapait (tacanit) ... Mie incepuse sa mi se auda foarte des, asta pana a dat frigul si de atunci merge foarte bine. Desi am specificat chestia asta si in mail-ul meu la skoda, le-am spus ca imi porneste greu(temperaturile scazute au rezolvat si lucrul ascesta) , am inrebat de un soft nou, aseara am primit raspuns(dupa 2 luni):

Thank you for your emails. I am sorry for long delay of my answer. Last days I am very often out of my office and my colleague, common rail engine specialist, was ill for a long time.

We have seen all the videos on Youtube.com and discussed the behaviour of your 1,6 TDI CR engines. He assured me that this sound is well-known at this engine and it is not a sign of whatever problem of the engine/injectors. It is normal sound, which appears after first 10 – 20 000 km. It is possible to hear this noise especially when the engine is cold, when the coolant reach operational temperature, the noise almost disappear. The level of this ticking noise also depends on fuel quality (cetan index) significantly. A little bit lower diesel quality probably causes more difficult engine starts, especially in summer/high temperatures. If there is any problem of injectors/Ecu/engine, there would be a failure code written down in ECU.

Modificat de ketex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomot normal care apare in primii 10-20000 km :)) . Astia-s incredibili. Pai daca "apare", nu-i normal.

Oricum eu sper ca a vrut sa zica ca problema e calitatea combustibilului, nu cantitatea. Nu cred ca pot astia sa minta in halul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand va zic ca astia fac teste pa banii si masinile noastre voi nu vreti sa ma credeti.

auzi s-au uitat pe youtube,idiotii :tuktuk: .

pai chemati masinile in service,testati-le si vedeti ce au.

voi va uitati pe youtube,halal mesteri frate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi sunt curios, cei de la porsche ziceau ca ambreiajul prezinta urme de uzura. L-ai forjat cu plecari sportive, sau sunt chiar asa de mincinosi??

Oricum eu zic ca in 100 000km ambreiajul nu ar avea voie sa dea semne de oboseala. Dupa kilometri astia, iti mai pui problema sa o menajezi, si dupa 200 000 - 250 000km te cam astepti sa cedeze, dar pt un sofer care foloseste masina, mai mult in oras, adica aprox 20 000 km/an, asta inseamna 10 ani.

Modificat de PTDA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PTDA sincer daca eram cu musca pe caciula crede-ma ca nu mergeam la ei sa ma tiganesc ca la usa cortului pt ca nu ma

caracterizeaza.

este prima mea masina luata la 0 km si crede-ma chiar am menajat-o,nu sunt genul cu plecari sportive,liniute,etc.

dar am un bun prieten care a lucrat la PBV1,si mi-a zis ca toate mbreiajele indiferent de vw,skoda,audi care vin in garantie sunt albastrite.

nu exista ambreiaj care sa nu fie albastrit,deci ca atare nu se va schimba pe garantie,asta e si ideea sa nu aprobe nimic pe garantie si sa il platesti.

mie mi-au zis ca am mers cu piciorul pe ambreiaj,in conditiile in care eu fac naveta zilnic 150 de km pe zi.

niste idioti.

si mi-au zis asa:

TOATE PIESELE AFLATE IN FRICTIUNE SUNT GARANTATE 10.000 DE KM,DUPA KM ASTIA NU SE MAI AFLA IN GARANTIE. wtf :banghead: .

si zic bine,bine dar la ce am 2 ani fara limita de km???

la volan si schimbatorul de viteze?? :rolleyes:

au dat din umeri si nu mi-au raspuns nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand credeam ca s-au terminat problemele, se pare ca m-am inselat :(

ieri, cand sa plec de la serviciu, am pus contact am bagat-o in marsarier si "trosc", s-a auzit o trosnitura ingrozioare, m-am speriat si eu si cel care era cu mine.

mi-am zis in gand ' e clar s-a spart cutia de viteze' (precizez ca nu ma pricep f bine,dar parea ceva serios ); mai in gluma mai in serios, l-am rugat pe amic sa coboare sa se uite daca a cazut vreo parte din motor :)

ideea e ca nu s-a blocat in vreo viteza , am dus-o la reprezentanta, au pus doar testerul pe ea , fara sa o examineze vizual sau la mana si mi-au dat scris ca e ok.

eu le-am replicat ca e posibil sa se fi produs vreo fisura care in timp sa duca la ceva mai grav care sa nu poata fi detectata doar la tester si mi-au spus ca ma pun sa platesc daca desfac cutia de viteze( e in garantie am uitat sa precizez) . ce parere aveti, zgomotul ala e tot ceva 'normal', nu?

Modificat de fili
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!