Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Softul nu-l stiu. Era masina de drive-test.Poate era ,,preparata". :rolleyes: AC on 23-24grade.

Afara super cald, canicula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate are legatura cu faptul ca era foarte cald.

Motoarele turbo nu merg la performante maxime cand afara sunt temperaturi inalte.

D-asta si senzatia ca da in nas, sau trebuie turata, plus un turbo lag mai mare.

Cred ca postase cineva pe aici pe forum chiar un mail al celor de la skoda, in care ei spuneau ca motorul turbo (cu referire la 1.2 tsi) e un motor de temperaturi medii si joase.

Daca detineti masina cu motor turbo, cred ca ati sesizat diferenta acum pe canicula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca, cu softul nou nu mai ai probleme la plecarea de pe loc, adica sa trebuiasca sa o turezi sau sa o ti din ampreaj sa nu-ti moara (eu sunt la al 3-lea soft). Referitor la AC, parerea mea e ca se reflecta doar la consum, ca si performante eu unul nu am simtit nici o diferenta la depasiri, depasesc foarte repede si bine pe canicula cu AC On. In oras cu AC on am 9%, iar daca scot AC-ul am 7-8 consum.

Zilele trecute am facut un traseu tg-jiu - timisoara (300km)cu ac on tot drumul, foarte multe depasiri facute fara probleme chiar si la viteze peste 120km/h si am avut consum de 5.2 . Deci motorul poate... si consum si performante! Singura problema ramane acel tacanit deranjant la rece .

Modificat de ketex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat pe net de o versiune mai noua pt softul motorului(eu am 8798) si am dat peste un forum strain la seat si cineva spunea ca i s-a facut update la ver. 8811 :

Address 01: Engine (J623-CAYC)

Part No SW: 03L 906 023 BF

Component: 1,6l R4 CR td H13 8811

Stie cineva de acest update?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<<In oras cu AC on am 9%, iar daca scot AC-ul am 7-8 consum.>> ai zis ketex, dar eu cu 2.0 TDI PD am scos 9 in oras mers tot sportiv, cu AC pornit, foarte aglomerat(orele 16-17), caldura mare.Si banuiesc, ca si in Timisoara la tine e cam la fel de aglomerat ca in Galati la mine.

In aceste conditii, daca tu ai scos 9 cu 1.6 , atunci nici nu merita sa ma mai uit la motorul asta pentru ca am acelasi consum ca la cel de 2.0 unde mai am si cativa caluti in plus.

Poate conteaza, pentru cei ce vor sa cumpere, diferenta de pret intre cele 2 motoare, care se poate transforma in dotari optionale.

Sunt totusi curios, Octavia 2.0 TDI CR(140cp)manuala, cat are un consum urban/extra/mixt?M-am uitat la topic,,Consum Octavia motorina" dar nu am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general la diesel diferenta intre motoare nu este asa mare ca la benzinar. Adica un 2l diesel nu va lua mult mai mult ca un 1,6 diesel. SI da ai apreciat bine faptul ca porneste ceva mai greoi de pe loc( culmea ca si cei cu 1.8 tsi se plang de acelasi comportament.) In plus ai avut ac on care, dat fiind ca motorul nu are multi cai se simte totusi destul de mult. Eu am ales optionale de acei bani in plus, daca vrei ceva mai mult confort in oras mergi linistit pe 2 l diesel sau 1,4 tsi. In afara localitatilor 1,6 dupa mine se apropie de motorul ideal, problema vine in oras unde ai consum maricel si e greoi de condus.

p.s daca ar fi sa aleg acuma as lua 1.4 tsi cu dsg, altfel cred ca tot 1,6 tdi as lua

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi explice cineva de ce la demarajul 0-100 Octy scoate 11.8s, iar Jetta care este cu 40kg mai grea scoate 11.7 si Golful care este cu doar 30 kg mai usor scoate 11.3 :huh: ceva nu e in regula cu cifrela astea.... doar e vorba de acelasi motor!

Modificat de Rocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxb, mie mi-ar fi placut un 1.6 TDI CR cu 125 cp ,exista asa ceva? Atunci sa vezi cum s-ar cumpara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista, dar mai trebuie sa scoti inca 1500E din buzunar, prin ABT tuning. Ajungi la 125Cp si 285Nm

Modificat de ketex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca, cu softul nou nu mai ai probleme la plecarea de pe loc, adica sa trebuiasca sa o turezi sau sa o ti din ampreaj sa nu-ti moara (eu sunt la al 3-lea soft). Referitor la AC, parerea mea e ca se reflecta doar la consum, ca si performante eu unul nu am simtit nici o diferenta la depasiri, depasesc foarte repede si bine pe canicula cu AC On. In oras cu AC on am 9%, iar daca scot AC-ul am 7-8 consum.

Zilele trecute am facut un traseu tg-jiu - timisoara (300km)cu ac on tot drumul, foarte multe depasiri facute fara probleme chiar si la viteze peste 120km/h si am avut consum de 5.2 . Deci motorul poate... si consum si performante! Singura problema ramane acel tacanit deranjant la rece .

Vezi ca daca apesi pedala de aceleratie tare adica la WOT compresorul de la AC se dezactiveaza momentan, asta e o setare de siguranta si probabil de aia nu simti tu diferente de performanta. La 1.9 TDI AC-ul on se simte clar la plecarea de pe loc cand trebiuie sa eliberez mai incet ambreiajul daca nu masina se supara (plec numai la ralanti de pe loc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Eu, la plecarea de pe loc cu clima pornită, c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu ce pareri aveti voi despre O2 FL 1,6TDI CR fie ele bune sau rele fiecare are dreptul sa aiba opinii, insa din punctul meu de vedere si tin sa accentuez aceasta afirmatie, O2 FL 1,6TDI CR pe care o detin este o mare dezamagire pentru mine in ceea ce priveste performanta si elasticitatea motorului fata de cealalta masina pe care o detin tot o O2 din 2007, 1,9TDI PD(135.000km) care mananca pamantul fata de coaja asta de 1,6TDI(38.000km). Eu mor incet cand vad ca trebuie sa ii dau blana sa simt ca trage ceva mai ales pe portiuni de panta sau in depasiri limita cand am nevoie de un zvac.Cand vad turometrul ala ca arata 4500 si motorul urla sub capota de zici ca are jdemii de cai dar de fapt moare pe loc imi vine sa o proptesc intr-un gard, este doar parerea mea(poate ca este una preconceputa sau nu dar eu asa simt). Daca ar fi sa aleg inca odata as alege cu siguranta motorul de 1,9TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu postului de mai sus, mie si consumul mi se pare mai mare la asta de 1,6. Trebuie sa mergi ca o femeie ca sa scoti consum cat de cat acceptabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

din pacate motorul de 1.9 TDI nu se mai produce, si eu am vrut aceeasi motorizare in mai anul trecut cand am luat masina asta....doar 1.6 si 2.0 TDI erau disponobile la oferta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa se rezolve misterul asta , care trage mai bine 1,6 sau 1,9 , ar fi o idee daca o sa am timp sa propun la cineva cu 1,9 105 cp reali nu chipuita, sa facem una sau mai multe [cenzurat] pt test(eventual filmata si postata) . Eu cred ca masinile trag aprox la fel, dar poate ma insel...poate e mai buna 1,6 :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 tdi 105 cp reali nu o sa gasesti. Din mai multe surse am aflat ca motorul are in realitate aprox 115 cp. Pot sa confirme cei care fac tuning pe acest forum...nu stiu in schimb cum sta motorul de 1.6, poate aveti surprize si in privinta lui. Eu de exemplu am facut o "chestie" cu un prieten cu octavia 2 1.9 tdi stock, 2007 euro4. de fiecare daca am stat in fata lui cu 1 lungime de masina, a mea fiind euro3, BJB, atat de pe loc cat si din mers cu vit a 2-a la 2000rpm.

Cat despre cronometrat, a mea urca la 100kmh in 10 sec FIX.

Modificat de paul.todea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Eu cu 1.9 nu m-am dat,1.6tdi e primul meu diesel şi aş spune că fuge bine si consumul nu e rau deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un drive test cu octavia 1.6 CR.

Ce pot sa va spun, in comparatie cu 1.9 tdi de pe AXR e ca 1.6 CR e parca mai turat un pic in orice treapta, mi se pare cam chinuit un pic.

Accelereaza destul de bine pentru vitezele legale, ce trece peste mai greu.

Ca si particularitate, foarte silentioasa si consumul mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma si octavia owner are dreptate. E o masina decenta, cu motor decent, care ii dezamageste usor pe cei care au condus 1.9 tdi, dar....daca e sa judecam un pic, cine vrea masina de fuga isi ia 1.8 tsi, 2.0 tsi etc... cine vrea sa aiba dinamica in adevaratul sens al cuvantului cu un consum caraghios de mic isi ia BMW 320d, 184 cp. Pana una alta suntem cu totii niste soferi de skoda, VW, audi, cu motoare mici si economice, deci nu ar trebui sa avem prea mari pretentii de la masinilie noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, bine spus paul, cerem prea mult de la motorasul asta, dar tot vreau sa fac un test contra la un 1.9 tdi normal cu cati cai o avea fara chipuire.

Am un prieten la munca cu un lancer 1.5 benzina 109 sau 110 cp , o sa vorbesc si cu el poate...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot sa va spun ca m-am obisnuit cu stiulul de condus , sigur nu e un motor foarte dinamic si asta se simte mai ales in oras daca te infigi tare in el, altfel daca conduci normal e super ok. In plus deocamdata imediat fac 30000 de km cu absolut nici o problema (ca la alte motorizari actuale din cadrul VAG) si deci mi se pare (si sper) ca se va dovedi a fi un motor fiabil si durabil ca vechiul 1,9 ( care nu a fost nici acesta scutit de probleme). De consum in ultimii 2000 de km am 6,5 media nr 2 pe maxidot din care 80% facuti in oras, deci ramane totusi un motor diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cea mai comuna la 1.9 TDI ramne totusi volantul bimasic ... Nu stiu ce volant are 1.6 TDI (desi mai mult ca sigur e tot bimasic), dar sper sa fi rezolvat aceasta problema. Nu sunt prea multi detiantori de 1.6 TDI cu peste 100 000 km pe forum asa ca nu ramane decat sa vedem cum se va prezinta in viitor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine ramane problema cu tacanitul la rece, pe care se pare ca nici cei de la procar timisoara nu sunt interesati sa o rezolve... mi-au trimis urmatorul mail : "Sfatul nostru pentru un asemenea caz este sa luati legatura cu dealerul de la care ati achizitionat masina (Avia Motors Bucuresti) si sa ii solicitati sprijinul in remedierea situatiei ." . Nu stiam ca orice problema apare la masina trebuie sa o rezolv la service-ul de unde mi-am cumparat masina...

In plus mai am un filmulet, cum imi porneste mie masina daca o las cateva zile :

Mentionez ca bazaitul de la inceput e de la oglinzi!

As merge din nou la service , dar parca vad ca o sa-mi zica acelasi lucru : "Asa fac toate!" si au "rezolvat problema"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Si mie-mi porneşte la cheie mai lungă dec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ketex:posibil sa iti piarda presiunea din rampa, a mea nu a facut asa nici cand a stat o luna nepornita(cand am avut permisu suspendat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!