Jump to content

Cap Hidraulic Stricat!


d_ovidiu
 Share

Postare recomandată

Am o Skoda Octavia 1 de vreo 16 luni (35 de mii km) si mi sa oprit odata din senin! Am mers in ziua respectiva vreo 20 km, am oprit am avut treaba si peste vreo o ora am plecat, am mers vreo 500 metri si sa oprit din senin si nu a mai pornit!

Cei de la sevice au luat la reparat si au zis ca e capul hidraulic sticat si ca trebuie platit pt ca am bagat motorina proasta si ca nu mai e in garantie. Motorina am bagat decat din benzinarii.

E normal asa ceva, sa se strice din senin fara sa dea nici un semn inainte si apoi sa dea vina pe mine si sa nu mai considere garantia??

Modificat de d_ovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai auzit niciodata de un cap hidraulic care a cedat brusc. Cei din service cred ca ti-au vandut gogosi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% e o tentativa de a te fura pe fata. Vorbeste cu cineva de la ANPC/OPC. Ce spun ei e practic imposibil in conditiile descrise de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Porche Romania am fost, de unde am luat si masina.

Mi-au zis ca trebuie pompa noua care costa vreo 90 de mil sau sa o dau pa asta stricata si sa iua alta la schimb reparata de ei pe care mi-au cerut vreo 45 mil.

Nu stiti cumva vreo adresa de mail de la Skoda(firma mama, nu aici local) sa le trimit un mail de nemultumire. Eu nu am gasit nimic pe site lor www.skoda-auto.com unde pot sa depun o relcamatie.

Sau unde pot sa depun o plangere ceva?

Modificat de d_ovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intai depune plangere la porsche romania... la directorul tehnic sau mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e greu sa cred ca se poate intampla asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va arat si factura pe care mi-a taiat-o.

Mau vazut din provincie si au zis ca gata, au pus-o, sau poate aveau nevoie de o pompa noua sau naiba mai stie ce au avut in cap.

Modificat de d_ovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nici o sansa de "izbanda" cu firma mama. Service-ul foloseste un sistem de diagnoza pas cu pas "computerizat" (Guided Fault Finding - G.F.F.) si probabil acela a fost "diagnosticul" dat.

Si manualul service VAG pentru reperele pompei de injectie recomanda schimbarea intregului ansamblu.

Cel mai grav lucru este ca GFF-ul se inseala de foarte multe ori pe banii clientului, dar lucrul asta nu o sa-l recunoasca nimeni si cu atat mai putin firma mama.

Sfat: apeleaza la o alta diagnoza pentru ca in functie de erorile citite se poate ca defectul sa provina din orice alta parte (de la avans sarit pana la aer pe circuitul de motorina/valva de taiere alimentare blocata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un service specializat pe Diesel-uri...

1. EXPRESS DIZEL POMP SRL Bucuresti, sos. Alexandriei nr. 199 E, s5 4200433, 4200364 - www.edp-ro.ro

2. TACI EXIM SRL Bucuresti, str. Sergent Ancuta Ilie nr. 1, s4 3371907, 0744875531

3. Total Diesel Service - Intr.Agregatelor (cartier Colentina) www.dieselservice.ro, Intrarea Agregatelor nr.18, sector 2, Bucuresti Tel/fax 021/2406250 0788.021.551 totaldiesel@zappmobile.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capyul hidraulic poate sa cedeze brusc asa cum ai descris tu, in cazul in care se rupe axul de antrenare. Am vazut pompe rotative cu axul rupt.Dar asta nu se intampla din cauza combustibilului prost. Daca ai motorina proasta capul hidraulic se uzeaza si nu mai face presiunea corespunzatoare... caz in care masina porneste foarte greu la rece.

Nu diagnosticul este problema la tine, ci faptul ca nu vor sa schimbe acel reper in garantie. Daca ai facut reviziile la service autorizat, trebuiau sa te atentioneze la schimbarea filtrului de motorina sau la purjarea lui de faptul ca motorina folosita este necorespunzatoare.

Da, se poate pierde garantia pentru un combustibil necorespunzator... dar nu cred ca era cazul.

Nu merge in alta parte pentru ca asa o sa pierzi garantia.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mi-au zis ca e capul stricat mi-au mai zis ca ar mai fi si ceva elctronic la pompa, nu mai stiu exact ( faza sa intamplat acum o luna cu stricatul pompei), si mi-au dat si buletinul de analiza al combustibilului si mi-au zis sa dau in judecata Petromul sau de unde am alimentat ca pe ei nu ii intereseaza.

Nu stiti vreo adresa de mail de la firma mama unde pot sa depun o plangere????Asa am inteles ca a mers la alte firme(alte masini), au zis ca nu acorda garantie pt anumite stricaciuni/defecte si apoi dupa un mail la firma mama nu au mai facturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ceda un cap hidraulic la o masina cu 35.000 km si 1an si 4 luni? Mie nu imi vine a crede .... Daca era mai veche masina sau cu mai multi km ... poate! Cred ca problema este de fapt "ceva electronic la pompa" . Chiar nu mai stii diagnosticul exact? Cu cine ai vorbit la Porsche?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...........

Daca era mai veche masina sau cu mai multi km ... poate!

...........

Exact POATE pentru ca sunt atatea TDI-uri cu 9-10-11 ani vechime si minim 200.000 km cu pompa de injectie in stare excelenta. Exemplu, eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si chiar nu stie nimeni unde pot sa depun o plangere in afara tari???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sef!

Ia-o pe rand!

www.anpc.ro

apoi faci un drum pe Elev Stefanescu, sect 2

Duci toate hartiile cu tine

Ai semnat cumva la cumpararea masinii ohartie cum ca ai revizii din 15k in 15 k daca bagi motorina Euro 3 de la Petrom/Mol/OMV?

Ai pastrat bonurile de motorina?

daca da, go cu incredere o tura la ANPC (OPC) si reclama faptul ca nu ti se repara in garantie desi ai RESPECTAT total ceea ce ti s-a spus.

Nu sta pe fund, agita-te ca de obicei astia dau rezolutii favorabile clientilor, iar daca nu respecta dau amenzi de sute de milioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Simptomele pe care le-ai avut nu indica o uzura a capului hidraulic.

Am avut probleme cu o pompa rotativa peugeot pe care am rezolvat-o (reconditionat) langa Mefin-Sinaia la o firma care se ocupa numai cu asa ceva (incepand de la pompe de masini mici pana la camioane).

ar fi bine sa consulti mai multe service-uri dupa care sa te lamuresti asupra probelemei exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'ai ma nene...ultimu mesaj era al meu din IULIE 2005, adica problema omului are cca 1 an..eu zic ca pana acu s-a lamurit cumva...naspa ca nu ne-a spus si noua ce si cum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!