Jump to content

Curea distributie, role, pompa de apa


Fanatic
 Share

Postare recomandată

Cauta topicurile despre canistra de carbon, vezi cum arata si la ceilalti (in special, la Golf4 cu 1.4) si cred ca ai sa te convingi ca de acolo vine tzacanitul.

Chiar daca vine de acolo tacanitul inainte sa-i schimbe distributia nu facea nimic. Oricum maine merg la alt service sa mai consult si alta parere sper sa-mi rezolve cineva problema si sa fie la fel ca inainte. Mersi de ajutor o sa postez si rezultatul de maine de la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PiNGUS

    9

  • Fanatic

    4

  • nspro

    4

  • Zorro Classic

    3

Da' tremura, simti ca n-are forta, trage prost sau alte astfel de simptome ? Sau doar acel tzacanit ? Care sa fie de la pompa de servo? M-as mira.. Mai degraba, in partea stanga, in apropiere de filtrul de aer, exista canistra cu carbon iar acel tzacanit este absolut normal sa vina de la ea - daca am inteles bine functionarea ei, acel tzacanit indica functionarea ei ca sa anuleze vaporii de benzina. Alt tzacanit poate sa provina de la tacheti si se poate rezolva destul de usor.

Vrei sa dai mai multe detalii despre varianta in care zgomotul provine de la tacheti si modul usor de rezolvare? Ce se poate intampla daca, in cazul in care bate un tachet, continui sa mergi cu masina? Poate afecta motorul? Dar daca e vorba de o rola gripata? Te intreb pentru ca nimeni nu mi-a raspuns la problema asta: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=39046&hl=

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa dai mai multe detalii despre varianta in care zgomotul provine de la tacheti si modul usor de rezolvare? Ce se poate intampla daca, in cazul in care bate un tachet, continui sa mergi cu masina? Poate afecta motorul? Dar daca e vorba de o rola gripata? Te intreb pentru ca nimeni nu mi-a raspuns la problema asta: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=39046&hl=

Multumesc

Ieri m-am decis sa duc masina la "doctor". Surpriza: totul normal, masina se comporta excelent. Am supus-o la toate torturile posibile... Degeaba, masina e OK. Singura concluzie pe care o pot trage este faptul ca ori a fost un tachet blocat (dezamorsat) ori pompa de apa a avut tendinte de gripare dupa o lunga stationare in garaj...

:) Nu inteleg de ce nu se mai primesc sugestii la intrebarile postate... ori suntem mai preocupati cu intalnirile periodice, ori caldura... ;)

Toate cele bune si feriti-va de evenimente pe "soselele" patriei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai cauti pe viitor acel tip de polo - 999cmc iti pot spune ca e ok. pt. oras:consum real 7,5-8%.am mers cu una care avea 170000 km si mergea foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ! Sper ca postez bine pt. ca si eu ma numar printre cei care au probl. dupa schimbarea distributiei. Acum aprox. 8 kkm am schimbat tot kitul de distributie ( INA si GATES ) inclusiv partea de alternator, la un mecanic care dupa mine a lucrat foarte bine si cu mare grija in sensul ca dupa lucrare tot ansamblul a cazut la semnele initiale ( volant, pompa motorina ), rola intinzatoare a distr. a fost stransa corect pana la alinierea celor 2 semne etc. Ce am observat dupa: motor mai zgomotos, vibratii mai mari la accelarare si cel mai drastic consumul la mers normal in oras- Craiova mi-a crescut la aprox. 8.5 - 9 l% fara climatronic si aprox. 10 - 10.5 l% cu climatronic fata de max. 7.5 - 8.00 l % inainte. In rest ce sa va spun, porneste la sfert, trage aprox. la fel ( poate unde am eu pus piticul pe creier simt o usoara diferenta ), nu da fum deloc, iar la drum intins conform B.C. consuma ok cand stabilizez viteza ( aprox. 5.3 l% la 120 km/h sau 5.8l l% la 130 km/h ), relanti linistit si rotund la aprox 900 rpm, partea proasta am vazut ca este atunci cand accelarez urmand sa chimb treapta sau sa ajung la o viteza dorita, respectiv la plecare dupa loc cu apasare finuta a pedalei imi arata aprox. 30 - 40 l % sau daca merg cu a doua la 25 km/ h imi arata 18 - 19 l% dupa care scade la 7 l %. Precizez ca am verificat consumul real cu B.C. si sunt limba in limba.

Seat Toledo 2004, motor tdi ASV 110 cp

P.S. - Am comparat alinierea distributiei cu cea a unui golf4 motor care acelasi bloc motor si acelasi kit distr.cu al meu la tdi-ul sau ALH 90 cp, iar la punerea la semn pe volant pompa de motorina sta dinte in dinte cu a mea insa la axul cu came care nu are niciun semn al meu sta cu 2 dinti mai avansat fata de tdi ALH ( uitandu-ma dupa pozitia celor 5 " spitze " din interiorul pinionului, am tras semn cu rigla la fel pe ambele motoare si am vazut diferenta ). Vreau sa stiu daca ar fi dereglata cu 2 dinti distributia ( cel putin axul cu came )nu ar trebui sa mearga ca naiba inclusiv la relanti.

Astept pareri si va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu am fost cu masinuta la inca doi mecanici sa verifice distributia, am pus-o pe testere si se pare ca e ok chiar daca motorul are alt zgomot si am zis sa o las asa daca zice lumea ca e ok. Motorul trage merge bine doar acel zgomot de diesel iar in legatura cu consumul la fel am decis sa nu-mi mai bat capul ca ma imbolnavesc de nervi, unul dintre mecanici a zis ca dupa ce o sa fac vreo 10 mii de km nu o sa mai fie asa zgomotos. Cred ca si eu la fel ca tine i-am dat mai multa atentie la motor dupa ce am schimbat distributia si poate doar mi se pare ca si-a schimbat sunetul. Sper sa fie ok si masinuta ta. Bafta si multi km fara incidente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu un polo exact 2001 motor 999cmc . Pentru oras este excelenta si ptr afara e buna daca nu ai mania vitezei ... recomand sa-i faci o scanare cu vag comu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de usoara e masina si motorul ala de 1l tot o sa traga ca un bou la jug :). Nu te gandi ca motor mic=consum mic. Pot sa iti spun asta uitandu-ma la Polo de 1,2l (bine, nu ma plang, face exact ce trebuie sa faca si o face bine) sau la Logan 1,4MPI (idem Polo). Motorul mai mic e bun doar la asigurari sau pe unde mai e importanta cilindreea mica. Altfel o sa te cam uiti lung la aia care au ales motorul un pic mai scump :).

Matizul e singurul motor mic mare :D. Poate pentru ca nu are BC care sa iti arate un consum instant :P.

L.E. Uitandu-ma la data vad ca Am3rycanu a trezit toate topicurile posibile :vaidecapulmeu:. Dar cine stie, poate inca ajuta.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca prima data se schimba la 90 de mii , impreuna cu tot kitul si pe urma la 60 de mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate mai vor si alti sa-si cumpere un polo :D) de 1L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

distributia se schimba la un interval de 90k

asta include pompa de apa si toate rolele!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut. e vorba de un Polo Match, 1,4litri 60 cp din 2001 ,serie AUD si vreau sa ii schimb eu cureaua de distributie ,as dori sa aflu unde se vad reperele si alte precautii speciale daca sunt, eu am Polo I si ii schimb cureaua si pe intuneric, dar in acest caz ma gandesc ca poate difera un pic.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la mecanic,vezi cum si ce face el,iar dupa aia o sa stii ce ai de facut data viitoare.Daca nu stii nu te baga ca risti sa-ti bulesti supapele si dupa aia sa vezi tu "distractie" :huh: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la AUB-ul meu, cu 16 valve, impreuna cu un prieten care are un garaj cat de cat dotat, am schimbat distributia in aproximativ o ora. a trebuit sa suspendam motorul pentru ca trebuie desfacut suportul de pe partea stanga (cum te uiti la masina).

vezi in sectiunea skoda fabia 1, este un stik cu manualul de fabia, inclusiv motorul. mie mi-a fost de folos pentru ca am gasit si motorul meu acolo si m-am ghidat la punerea la semn.

parca ne-a trebuit un cap mai ciudat in stea, dar destul de mare, pe care prietenul meu il avea, dar in rest nu-mi aduc aminte sa necesite ceva special.

cele doua (la mine, la tine cred ca numai unul) axe cu came se blocheaza cu ... ce improvizatie iti trece prin cap (o sa vezi in documentatia despre motor), si in rest rabdare.

daca spui ca ai mai lucrat la motor, nu cred ca o sa ai probleme, daca nu, mai bine mergi la reprezentanta. un schimb de distributie costa 320 de RON. acum alegerea e a ta, tu sti cat de priceput esti si de ce scule dispui.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Spuneti-mi si mie va rog cum este distributia la polo 6n2 (1.4 TDI), pe curea sau pe lant, din cati in cati km se schimba si alte informatii despre aceste lucruri. Si va rog sa-mi recomandati o marca armotizoare pt spate, pe ulei. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Salut. Spuneti-mi si mie va rog cum este distributia la polo 6n2 (1.4 TDI), pe curea sau pe lant, din cati in cati km se schimba si alte informatii despre aceste lucruri. Si va rog sa-mi recomandati o marca armotizoare pt spate, pe ulei. Va multumesc.

si pe mine ma intereseaza acelasi lucru

eu am un polo din 2006 1,4 tdi...nu stiu daca e Polo 6N si 6N2 dar as vrea sa stiu la cati km se schimba distributia

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gugulino, tu ai Polo 9N sau 9N3.

Polo 9N arata asa:

normal_polo.jpg

Polo 9N3 arata asa:

polo_9n3_9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia este curea si se schimba la 120.000 de km sau 4 ani (nu mai tin minte daca cei 4 ani erau recomandati in carnetul de service sau de catre service).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar la vw, curea se verifica prima data la 90.000 si apoi din 30.000 in 30.000, dar si eu am fost sfatuit sa schimb distributia cand am luat masina si sa o schimb din nou peste 60.000 sau 4 ani.

cat despre ce trebuie schimbat la voi, cu motoare d 1,4 diesel, nu vad decat cureaua, pompa de apa si o rola; fericitilor... :)

http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/PO/2001/240/49/3010338/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la AUB-ul meu, cu 16 valve, impreuna cu un prieten care are un garaj cat de cat dotat, am schimbat distributia in aproximativ o ora. a trebuit sa suspendam motorul pentru ca trebuie desfacut suportul de pe partea stanga (cum te uiti la masina).

vezi in sectiunea skoda fabia 1, este un stik cu manualul de fabia, inclusiv motorul. mie mi-a fost de folos pentru ca am gasit si motorul meu acolo si m-am ghidat la punerea la semn.

parca ne-a trebuit un cap mai ciudat in stea, dar destul de mare, pe care prietenul meu il avea, dar in rest nu-mi aduc aminte sa necesite ceva special.

cele doua (la mine, la tine cred ca numai unul) axe cu came se blocheaza cu ... ce improvizatie iti trece prin cap (o sa vezi in documentatia despre motor), si in rest rabdare.

daca spui ca ai mai lucrat la motor, nu cred ca o sa ai probleme, daca nu, mai bine mergi la reprezentanta. un schimb de distributie costa 320 de RON. acum alegerea e a ta, tu sti cat de priceput esti si de ce scule dispui.

bafta

nu cred ca merita sa risti sa schimbi distributia de unul singur daca nu ai mai facut asta niciodata.blocarea motorului in asa fel incat sa nu se miste nici un pic este foarte importanta pentru ca daca s-a miscat foarte putin si ai pus cureaua rau ,dupa ce ai schimbat tot si ai montat la loc motorul,cand i-ai dat cheie l-ai distrus;este ca si cum ti s-ar rupe cureaua in mers Doamne fereste!stiu pe cineva care dorea sa isi schimbe distributia singur tot la un WV dar Passat si in timpul operatiunii de schimbare el nu a stiut sau nu a blocat motorul cum trebuia si intre timp venise un spectator sa isi dea cu parerea,lasandu-se pe aripa stanga moment in care din cauza inclinarii spre stanga motorul s-a miscat.la final operatiunea a culminat cu distrugerea motorului.eu unul nu as avea curajul sa incerc asta niciodata decat daca am mai vazut ce si cum se face si nici nu as indruma pe nimeni,e ca si cum te-ai juca cu fundul gol in fata... am schimbat-o la un mester de spatele blocului dar care il stiu ca se baga la VW,AUDI cu schimburi distributii si am tinut cont si de recomandarile altora care-l cunosteau,iar cand am cheie si a pornit motorul si n-a sarit in aer,am dat omului banu',fara service si scoruri de speriat cu fel de fel de garantii.cu 110 ron am schimbat TOT!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru un motor tip AUR are cineva schite de schimbare distributie?

Inca nu stiu unde voi face dar vreau sa fiu pregatit si sa vad cu ochiul meu ca se pune bine...

la polo acest tip de motor e rar... nu stiti masini din gama VW care au acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un motor tip AUR are cineva schite de schimbare distributie?

Inca nu stiu unde voi face dar vreau sa fiu pregatit si sa vad cu ochiul meu ca se pune bine...

la polo acest tip de motor e rar... nu stiti masini din gama VW care au acest motor?

nu cred ca sta nimeni sa puna diverse proceduri cu de-amanununtul sau schite de schimbare a distributiei,operatiunea la mine(la un VW POLO 6N-schimbat doar curea si intinzator)a durat 1h:30 min lejer(mecanicul nu era cafengiu,fumator sau betiv ca altfel dura mai mult),deci nu cred ca iti poate nimeni spune cu lux de amanunte cea mai buna procedura,iar in primul rand ai nevoie de scule si sa stii taticule mecanica!daca nu ai mai schimbat niciodata TU distributia ,nu te baga si lasa un service autorizat(care iti da si garantie,sa isi faca treaba) sau cauta un mester iscusit(pe care-l stii cu experienta in schimbatul distributiilor la VW si NUMAI cu rezultate bune si cu recomandari din partea altora,altfel du-te la service!!!)si daca vezi tu procedura si cunosti mecanica, a doua oara e floare la ureche!BAFTA MULTA!!! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu suntem chiar asa de fericiti, am schibat eu distributia, contine 2 role intinzatoare, cureaua de distributie, pompa de apa si un amortizor de vibratii total piese 1200 lei inclus si antigelul, + 350 lei manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat cureaua cam in 2-3 ore, e simplu de tot,dar am tras cu ochiul intr-un Haynes dintr-un magazin.. Totodata am schimbat si pompa de apa si rola intinzatoare. dupa 7 luni totul merge 'ceas'.

Salutari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

am auzit multe pareri cum ca la polo 1.4 benzina,an 2001,chiar daca se rupe cumva cureaua de distributie nu sparge motorul si nu indoaie supapele,deci practic..o schimbi si gata...nu strica nimic... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!