Jump to content

Curea distributie, role, pompa de apa


Fanatic
 Share

Postare recomandată

Pana la urma la benzina (1 L in cazul asta) la cat se schimba. Pe un programel de planificare reparatii pt modelul meu aparea "check at 60000 MILES".

Se schimba si pompa de benzina?

Unde sa facem operatia si se ofera garantie si cat?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PiNGUS

    9

  • Fanatic

    4

  • nspro

    4

  • Zorro Classic

    3

1. Sa nu amestecam diesel-urile aici. Pentru TDI se schimba la 90.000 km sau, la modele mai noi la 120.000 km

<{POST_SNAPBACK}>

Pai putem amesteca si TDIurile.. la urma urmei titlul nu specifica doar benzinare.

Si ca sa comentez si eu, mai nou distributia se poate schimba si la 240.000km :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma la benzina (1 L in cazul asta) la cat se schimba. Pe un programel de planificare reparatii pt modelul meu aparea "check at 60000 MILES".

Se schimba si pompa de benzina?

Unde sa facem operatia si se ofera garantie si cat?

Multumesc!

<{POST_SNAPBACK}>

Pai atunci este destul de clar (cel putin pentru mine): schimb-o la cel mult 60k mile (100K km). Eu m-as lua, repet, mai mult dupa ce zice producatorul decat dupa folclor (a nu se confunda cu experienta, in fata careia ma inclin). Eu o sa o schimb odata cu revizia de 60.000. Asa-s eu, mai grabit (revizia de 30.000 am facut-o la 26.000 :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma la benzina (1 L in cazul asta) la cat se schimba. Pe un programel de planificare reparatii pt modelul meu aparea "check at 60000 MILES".

Se schimba si pompa de benzina?

Unde sa facem operatia si se ofera garantie si cat?

Multumesc!

<{POST_SNAPBACK}>

Pana la urma daca ajungi la service poate ne spui ce ai schimbat si cat te-a costat (eventual si la ce service).

Am acelasi motor si ma intereseaza.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oferta Augsburg:

1 buc curea distributie contitech 135 dinti 38 RON

1 buc rola intinzatoare, producator INA 130 RON

1 buc pompa apa GRAF 170 RON

Total: 3.4 milioane

Lipseste vreo piesa, ceva?!?!? La Porche, Midocar, Pan-euro kitul e 6-7 mil!!! De unde diferenta de la simplu la dublu?

Am intrebat la Porche si Metrotehnica si ei schimba distributia la 120,000 KM sau 4 ani, pentru benzinare. Tot la Metrotehnica mi-au zis teoretic mai merge la 70000, dar pentru ca am depasit 4 ani ar trebui verificata vizual cureaua ca aia cedeaza prima. Altii spun ca pompa de apa cedeaza prima si degeaba cureaua e inca buna. Grrr...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba tu pompa de apa cu una marca GRAF ( vezi ca la pompele astea e promotie +1 l antigel ) si sa vezi ce garantie ai.

d-nul pingus a pus o intrebare (intr-o discutie privata) apropo de garantie: am garantie 60.000 mii km?

legea spune ca se da garantie 18 luni la piesele de lunga folosinta ( exclus consumabilele ) .

intrebarea mea ar fi : daca producatorul da prin lege 18 luni garantie , se poate prelungi garantia la 60.000 km tinand cont ca se implinesc cele 18 luni inainte de cei 60k km si se intampla ceva ulterior? :P

Modificat de valiauto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De garantie ma interesez la OPC sa vedem daca stiu.

Oricum e ciudat ca pt un ansamblu asa de important prin consecintele ulteriore cedarii lui, nu ai un sistem de siguranta, nu ai atentionari peste tot prin cartea service cum ai la ulei, iar la reprezentanta la revizia de 60000 nici nu au pomenit, daramite sa verifice.

Eu de ex. habar nu aveam si mai mergeam ceva cu pana sa o duc la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Referitor la garantie: service-ul este OBLIGAT prin lege sa ofere doar 3 luni garantie pentru manopera si 18 luni pentru piese de folosire indelungata.

Insa unii producatori (de ex. Contitech ofera 60.000 km pt curelele lor), dar serviceul nu e obligat sa iti dea atat. Asadar totul e relativ :D

Modificat de PiNGUS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In germania la motorul de 1.4 16V "BBY" distributia se schimba la 120.000 Km. Noi suntem mai cu motz. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma la benzina (1 L in cazul asta) la cat se schimba. Pe un programel de planificare reparatii pt modelul meu aparea "check at 60000 MILES".

Se schimba si pompa de benzina?

Unde sa facem operatia si se ofera garantie si cat?

Multumesc!

Poti sa-mi spui si mie de unde pot face rost de programul de planificare reparatii pe care ai spus ca l-ai consultat acum apoximativ o luna (mai exact pe 23.11.'05)

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
sebastian stefan

Eu am un motor 1,4i benzina 44kw din 2001 tip AUD,si auzisem ca prima data se schimba la 90 si apoi din 30 in 30 dar nu mai mult de 4 ani,sa fie oare adevarat? Pompa de apa si rola intinzatoare se schimba de fiecare data sau la doua curele?

Modificat de sebastian stefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data cureaua de distributie se schimba undeva in jur de 100k km(desi din fabrica se spune ca e garantata pana pe la 120k 130k km). Apoi, in functie de ce marca de curea pui se face schimbul. De exemplu daca pui o curea aftermarcket ar fi bine sa o schimbi pe la 60k-70k km, iar daca pui una originala VW o schimbi la 100k km. Si poate sa fie mai mult de 4 ani dar nu mai mult de 10!!!.

In general daca schimbi cureaua de distributie si nu schimbi rolele si pompa de apa nu primesti garantie!!! Eu recomand sa schimbi tot, nu merita sa risti sa se rupa cureua din cauza unei role sau pt ca se blocheaza pompa de apa.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot asa zic..

Cand schimbi cureaua schimbi tot popa de apa ,rolele ,intinztoare tot ce trebiue. Mai sunt unii care spun ca daca pompa de apa arata bina sa nu o schimbi. E o aberatie,schimba tot fratioare ca sa nu ai probleme mai tarziu.

Din cate stiu cad iti shimbi cureaua iti lipeste un sticker pe care scrie numarul de Km la care trebuie sa o schmbi data viitoare.

Bafta in trafic :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, stiu ca e vechi topicul, dar eu acum am luat un polo 6n2 din 2001, 1.4 16V si scrie cu un fel de marker pe carcasa distributiei 90 si ceva de mii de km, masina acum are 117 mii km si cel care mi-a vandut-o a zis ca la 90 de mii s-a schimbat distributia....iar mai sus ai zis ca se pune un stiker cu data la cre trebuie schimbata....si nu mai stiu acu ce sa cred.....ca trebuia schimbata la 90 000 sau ca a fost schimbata la 90 000 ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Vreau sa cumpar o masina pt nevasta (mers la servici si de ici colo prin oras f.rar drumuri in afara orasului)si am gasit un Polo. 2001, abs, 4 airbaguri, euro 4 etc,2 usi, etc. Singura problema e ca are motorul de 1L/50cp(benzina). Ce ziceti.. prea mic? e ok? sa incerc sa gasesc unul cu 1.2? Pretul e ok (5.000) si as fi tentat sa o iau. La ce altceva ar trebui sa ma uit?

Multam mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Depinde si cu ce este obisnuita sotia ta.

Pentru oras eu zic ca este ok, avand in vedere ca o sa fie 1-2 pers in ea in majoritatea timpului.

On sa fie cam lenesa daca mergi cu ea pe la 1500-2500 rpm, dar daca o turezi un pic - peste 3000 rpm - e si un pic vioaie.

Eu am 65 cai, dar si masina cred ca este mai grea, modelul 6N in 4 usi si se misca bine.

Poti face o scanare VAG COM la reprezentanta, sau la vreunul din baietii de pe forum, sa vezi daca nu ai acumva probleme majore (de genul presine de ulei, etc .. nu ma pricep prea bine). La reprezentanta costa cam 70-100 ron din cate am auzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obisnuita deloc(asta ar fi prima masina). O sa o mai conduc si eu dar eu conduc acum un break dacia (masina de firma) deci nu e problema :vaidecapulmeu:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am un VW Polo de 1.4, 2001, 4 usi, 60 CP. Am luat masina in februarie, dupa ce am avut de optat pentru un Fiat Punto, Peugeot 206, sau o Skoda Fabia. Cred ca am facut alegerea buna, eu sunt multumit de masina, a fost adusa din Germania, am avut surpriza sa treaca RAR-ul fara sa fie nevoie sa-i faca mecanicul ceva. Mie mi se pare foarte fiabila, cunostintele care au urcat in masina mi-au spus ca buburuza e mai puternica decit ar parea. Am auzit ca si astea cu motor mai mic de 1.400 trag bine chiar daca din afara au un zgomot ca de motoreta. Oricum, cel mai avantajos la masinile cu motor mic este ca au un consum ok, se comporta bine si la drum intins, daca soseaua e ok trag super bine. Eu am o nepoata care are VW Lupo cu motor un pic mai mic de 1000 si e foarte multumita de masina. Prietenul ei are un BMW, dar masina cea mai folosita a ajuns acum Lupo, tocmai din cauza consumului mic. Au fost cu masinuta si in Austria, Italia si Elvetia, deci daca va fi cineva sa-ti zica ca nu ai ce cauta cu un Polo cu motor mic pe autostrada sa nu-i crezi, masina se tine bine pe drum...

Daca masina are actele OK si nu are probleme mecanice (ar fi bine sa o duci la un mecanic priceput sa-i caute bubele) nu vad de ce sa nu o cumperi...

Pentru oras e masina perfecta, din punctul meu de vedere, dar vei vedea ca nu te faci de ris cu masina nici in afara...

Sa-ti dea Dumnezeu inspiratie cind faci alegerea si sa ne spui si noua ce ai facut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kitul de distributie si pompa de apa se schimba simultan, la 80000 km sau 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! Sunt noul proprietar al unui polo 6N2 1.4 16 V 75 CP, am masinuta de doua saptamani si era perfecta, mergea excelent dar la indrumarea unor mecanici am schimbat distributia, am inteles ca asa e indicat. Am dus masina la service a schimbat distributia (role, pompa de apa, curelele) si acum motorul nu mai suna ca inainte, parca e diesel si pe langa asta mai are si un tacanit in partea stanga a motorului cum te uiti la el. Am fost inapoi la service si mi s-a spus ca e in regula asa trebuie sa sune motorul iar tacanitul ar fi de la pompa servo dar nu e nici o problema. Acum nu stiu ce sa mai cred, inainte de operatiunea asta motorul mergea perfect se auzea frumos si nu tacanea nimic. Va rog sa-mi dati un sfat ce sa fac pt ca imi vreau masinuta la fel ca inainte, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' tremura, simti ca n-are forta, trage prost sau alte astfel de simptome ? Sau doar acel tzacanit ? Care sa fie de la pompa de servo? M-as mira.. Mai degraba, in partea stanga, in apropiere de filtrul de aer, exista canistra cu carbon iar acel tzacanit este absolut normal sa vina de la ea - daca am inteles bine functionarea ei, acel tzacanit indica functionarea ei ca sa anuleze vaporii de benzina. Alt tzacanit poate sa provina de la tacheti si se poate rezolva destul de usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' tremura, simti ca n-are forta, trage prost sau alte astfel de simptome ? Sau doar acel tzacanit ? Care sa fie de la pompa de servo? M-as mira.. Mai degraba, in partea stanga, in apropiere de filtrul de aer, exista canistra cu carbon iar acel tzacanit este absolut normal sa vina de la ea - daca am inteles bine functionarea ei, acel tzacanit indica functionarea ei ca sa anuleze vaporii de benzina. Alt tzacanit poate sa provina de la tacheti si se poate rezolva destul de usor.

Nu tremura masina si trage la fel de bine ca inainte dar zgomotul acela de diesel si tacanitul nu erau inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta topicurile despre canistra de carbon, vezi cum arata si la ceilalti (in special, la Golf4 cu 1.4) si cred ca ai sa te convingi ca de acolo vine tzacanitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!