Jump to content

Noua generatie Octavia 3


Bogdan VW
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca O2 va lua locul tour-ului. Eu am citit in reviste de specialitate si pe net ca vor scoate o alta masina de clasa mai mica si ieftina (care va concura logan-ul :D ) si care va inlocui tour-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceasi parere sunt si eu..

Din discutiile cu cei de la Skoda si din ce am mai citit, se vorbea de reinvierea marcii Felicia, care sa inlocuiasca Tour-ul, iar O2 se va fabrica pana iese O3.

Offtopic

Sunt curios de design, pentru ca VW Passat-ul asta nou, m-a dezamagit total cu designul, daca ar fi sa ma iau dupa pozele din Autobild.(parere pur personala, nu vreau sa supar pe fanii passatului)

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Copy si paste, o porcarie, nu e nimica real ... in film e reclama celei actuale iar in poza e prelucrata o poza a celei actuale cu faruri de fabia 2, parerea mea o porcarie cu farurile gen r8 sau a5...luminile alea sunt specifice audi ca si cerculetele la bmw nu ar trebui copiate pe skoda, o fac sa para si chiar este foarte chicioasa.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 3 va aparea la finalul lui 2012 si momentan nu se stiu date oficiale despre design. Exact cum am mentionat si pe alt topic nu va aparea niciun alt model nou in loc Tour-ului, ci Octavia fara facelift va reinvia cu dotari mai putine si preturi mai joase ( nu stiu daca se vor pastra aceleasi dimensiuni sau va scadea putin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copy si paste, o porcarie, nu e nimica real ... in film e reclama celei actuale iar in poza e prelucrata o poza a celei actuale cu faruri de fabia 2, parerea mea o porcarie cu farurile gen r8 sau a5...luminile alea sunt specifice audi ca si cerculetele la bmw nu ar trebui copiate pe skoda, o fac sa para si chiar este foarte chicioasa.

Te-ai opintit in poza, despre care autorul a si recunoscut ca e un CGI, daca citeai articolul observai asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci ce e nou in postul tau? daca ma opream in poza mai vedeam si video? probabil nu spuneam ca nu e nimica real daca nu citeam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Din ce am aflat Octavia III se va lansa la Paris 2012 si la inceputul anului urmator va fii in showoom.Va fi mai lunga cu vreo 10 cm(4.65-4.70).

Ceva aici: http://www.auto.cz/skoda-felicia-octavia-aentry-53328

Totusi nu pot intelege de ce skoda vrea sa lanseze noua felicia(Paris 2011)care va fii dimensiuni de OT ,fiind un model nou nu va avea pretul de logan.Oricum pretul va fii apropiat de cel de pe viitoare octavia III inseamna ca skoda va face o versiune foarte cheala de felicia sa nu se canibalizeze cu viitoarea octavie III.

Din ce am vazut pe net octavia III si felicia vor semana foarte mult.

Pretul la viitoare octavie va fii sigur mai scump decat aceasta si varianta elegance va fii cu mult mai dotata decat aceasta pretul ajungand asemanator cu cel al superbului.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

hidoasa rau, o porcarie...dupa ce ca i-au stricat in toate felurile aspectul si au imprumutat de la toate o gramada de idiotenii de look, acum vin cu strutocamila asta , parca ar fi kit din knight rider, posibil vreo masina facut din bucati ramase de un angajat la un service, e buna de pusa la rubrica kitch...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e mai degraba noua Jetta decat Octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi... daca e o O2 rebranduita vw, numa' buna ca model 'de intrare' pentru statele in care skoda nu e prezenta (si anume cele unite)? :P

spun si io, nu dau cu paru' :blah_:

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic:

ce comment la astia: Is it an Octavia? Is it a Golf ? No it

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cititi presa internationala, ati vedea ca exista discutii la nivelul concernului VAG asupra repozitionarii marcilor din grup. Se pare ca un perdant al luptei este Skoda (alaturi de Seat), care va fi pozitionata mai jos decat este in prezent in raport cu VW pentru a nu-si mai canibaliza modelele. Discutiile au fost mai "incinse" si s-a lasat cu demiterea unor manageri ai Skoda care nu au fost de acord cu ideile venite de la centru. Asa incat CGI-urile pe care le vad pe topicul asta nu au cum sa arate realitatea, pentru ca O3 va fi clar o masina mai ieftina decat cea actuala din punct de vedere tehnic si calitativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poezia asta a ta am mai auzit-o si acum 2 si acum 3 si acum 6 ani si ea tot creste, ar trebui sa fie idioti sa faca asta, fiecare marca are targetul ei de clienti, stai tu linistit ca nu demit pe nimeni si nu s-a demis nici un manager, cel putin vreunul important.

Nu managerii iau decizia de design calitate si pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu cred asta..... atunci de ce vw a cumparat skoda si seat.... ca sa piarda bani cu asa-zisa noua strategie. Cine vrea sa-si ia vw isi ia vw. Cine vrea skoda sau seat , fac acest lucru, iar banii tot la vw ajung in final, nu? Acum ce fac ... ii trec la low-cost in vazul si auzul intregii lumi ca sa le creasca vanzarile? Ce strategie mai e si asta? E si asta o politica poate la nivelul concernului, are si ea un scop... il stiu numai ei probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva-ceva exista. sunt cateva elemente mai 'high-tech' care nu sunt prezente pe skoda, si e clar problema de marketing, pentru ca implementarea e practic deja facuta. pe skoda de exemplu nu exista camera de recul, desi Columbus/RNS510 o poate prelua fara nicio modificare. idem cu obstacle detection, 'punctul mort' in D la DSG etc. sunt elemente 'de nisa' care au valenta sa arunce clientii potriviti dintr-o categorie in alta (daca noul passat nu era la fel de tern pe interior ca vechiul passat, il preferam superbului exact datorita celor 3 jucarii amintite).

insa si eu sunt de parere ca nu va exista o 'ofensiva' interna de omorat skoda, si nici nu e nevoie: cumparam platforme deja amortizate, construite bine, la un pret care sigur acopera toate costurile si o margine confortabila de profit.

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu observ la actuala fabia si actuala ibiza o scadere clara de calitate a materialelor din interior si de asemenea a designului. Ganditi-va la vechia fabia si vechia ibiza ca dferenta de design intre ele si polo nu era foarte mare. Acum fata de noul polo e o diferenta imensa

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca la optionale posibile Sokda sta mai prost ca VW (vei la VW ACC-Adaptive Crusie Control, Auto Hold samd...) pentru ca asa e plasata de departamentul de meraketing nu ca nu ar fi posbilila punerea de astfel de echipamente pe masina. Dar totusi cat timp Skoda si VW impart aceleasi motoare, componete eu zic ca, calitatea va ramane la acelasi nivel. Nu cred ca va fi o involutie din punct de vedere tehnic sau calitativ doar la design vad ca sta mai rau ...

PS: adso ce e aia camera de recul, pote te referi la camera penru marsarier dar atunci vezi ca recul insemana cu totul altceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca trebuie sa existe niste diferente de echipamente, nimic anormal, dar pana la a spune ca se va transforma in low-cost e cale lunga... sau ca mi se pare ca materialele din interior nu mai sunt ce au fost sau ca sunt mai de slaba calitate decat la vw, sunt numai niste pareri subiective care nu reflecta adevarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: adso ce e aia camera de recul, pote te referi la camera penru marsarier dar atunci vezi ca recul insemana cu totul altceva ...

ca am comis un calc 'barbar', da, sunt de acord. insa eu zic ca inseamna acelasi lucru: http://www.google.fr/#hl=fr&q=cam%C3%A9ra+de+recul&aq=f&aqi=&aql=&oq=camera+de+recul&fp=60dc2edb65009ee0

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca la optionale posibile Sokda sta mai prost ca VW (vei la VW ACC-Adaptive Crusie Control, Auto Hold samd...)

si la octavia 2 era ceva asemanator,hill hold control ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ? :icon_cool: . Eu nu am auzit de asa ceva pe Octavia II indiferent ca e FL sau nu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!