Jump to content

Passat B6 2008


catarad

Postare recomandată

Salut,

sunt membru al forumului de aproape un an - de cand m-am alaturat comunitatii vw - dar aceasta sectiunea am descoperit-o abia recent.

In doua cuvinte, sunt un tanar si fericit posesor al unui passat B6 2008, 2.0 T(SI), varianta US, tiptronic - 6 trepte, echiparea de baza.

Mare lucru nu am ce preyenta la masina, avand in vedere ca este OEM aproape integral. Se impun numai cateva observatii referitoare la diferentele fata de modelul european.

Aspect exterior:

p1050045.th.jpg

p1050051.th.jpg

Plusuri: desi este echiparea de baza, pastreaza toate elemente cromate la geamuri/lateral/fata-spate, precum si cele in culoarea masinii. A venit cu jante de aliaj de 16 si rezerva de tabla (oricum superior kittului de pana), senzori de presiune in roti

Minusuri: plastic portocoliu la semnalizarea pe fata. Parca arata mai bine cele albe. Nu are lumini de ceata.

Nu stiu daca e un plus sau un minus: Semnul VW cromat din fata este cu cativa cm mai mare decat cel din europa. avand semnul mai mare, lasa impresia de masivitate.

Aspect interior:

p1060051.th.jpg

p1060056.th.jpg

p1060067.th.jpg

p1040382e.th.jpg

p1060059.th.jpg

Plusuri: piele (pe scaune normale, nu sport - care mi se pare destul de inomode), tiptronic in 6 viteze, 10 airbaguri (are efectiv peste tot, calci pe ele ca pe dude), sunet impecabil - peste rcd 500 (8 boxe si un cd player cu mp3 extrem de performant, desi oribil ca design), busola pe displayul bordului (arata Nordul in poza), posibilitatea de a debloca usile de catre orice pasager (nu numai sofer), jaluzele laterale si pe luneta (manuale), scaune fata incalzite, scaune electrice cu suport lombar, geamuri electrice fata/spate

Minusuri - volanul in 4 spite fara piele si fara comezi si unitatea de radio/cd/mp3 care e urata rau cu o singura linie de dispay, aer conditionat in loc de clima

Motorul:

p1040367z.th.jpg

Plusuri: 2.0 TSI, 200 de cp, te lipeste de scaun, 0-100 parca in 7,4 sec, viteza maxima 230 km/h (in viteza a 5-a)

Minusuri: motor pe benzina, se recomanda benzina premium (care este orice, dar nu ieftina).

Consum: pentru ultimii 16 k de km, consumul mediu este de 10,1 (urban = extraurban). la 100 de km/h consum mediu 6,1-6,2 , la 130 de km/h - 7,1 -7,3. Eu zic ca e rezonabil.

La plecatul cu scarz de pe loc: consum instantaneu de 49,9 l/100 de km (nu cred ca stie sa arate mai mult de atat)

Extra:

p1060065.th.jpg

In portbagaj vine cu o mocheta dublata de cauciuc (pe spate) care acopera tot portbagajul si cu 4 elementi de prindere cu arici (ca sa nu zboare pungile cu cumparaturi). Foarte-foarte destept si eficient sistemul.

p1060072.th.jpg

Pe cheie, ai un extra-buton de "panica". Imi este neclar insa daca trebuie sa apas pe el de la balcon cand vad hotii ca "ma lucreaza" sau cand nu stiu ca fraierul pe unde unde am parcat.

Raspund cu placere la orice intrebari! :icon_thumright:

Modificat de catarad
Link către comentariu

Foarte frumoasa masina. Ai si xenon pe ea din cate observ. Imi place ca ai doar o pozitie la blocul de lumini :) . Butonul de panica presupun ca e ca sa iti gasesti masina prin parcare...cred. Ah si motorul ala face toti banii :icon_thumright: . Iti urez cat mai multi km fara probleme cu ea. Bafta!

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, mai ales motorizarea.. Sa o stapanesti sanatos!! :)

ritza- nu are xenon.. cel putin nu are xenon OEM. :)

Link către comentariu

Eu am zis ca are Xenon pentru ca am vazut ca nu are reglaj pentru faruri...dar poate asa e la farurile cu lupa. Oricum imi place masina :P

Modificat de ritza
Link către comentariu

Imi place masina, dar la partea cu semnalizarea galbena iti dau dreptate :blink: Volanul mie imi place simplu, fara comenzi, ca doar e pentru condus, nu sa te joci pe Playstation :blah:

As fi curios sa vad expresiile de pe fetele "jmecherilor" care vad ca n-are "decat 160 in bord" :lol:

Felicitari ptr masina si multi km in contiunare fara evenimente! :D

Link către comentariu

nu are xenon, ca deh! e echiparea cea mai chioara.

dar apropo de chioara, adevarul e ca becurile originale - dincolo de faptul ca pozitiile erau portocalii (cum are Volvo de exemplu) - erau chioare rau de tot. le-am schimbat pe toate 4 cu niste philips-uri (care acum mi se par decente).

nici mie nu mi-a clar de ce nu are reglaj la faruri. apropo, daca cineva stie, sa ma fac si pe mine mai destept.

prima modificare va fi, cu siguranta, lumina de ceata pe spate.

ce ma ingrijoreaza este ca asta presupune si niste modificari la codare, iar cei de la Porche/Midocar/Brody/etc se vor "codi" sa le faca.

iar eu ma codesc sa le fac la un service de cartier sau la "un baiat" cu interfata. :D

Link către comentariu

Cum te descurci cu afisajul kilometrajului in "mile" ?! :icon_thumright:

Cam pe unde tii indicatorul ala ca sa fie 50 km/h pt orase ?! :icon_thumright:

Vezi ca semnalizarile fata le poti schimba cu unele clare ca se gasesc pe piata, iar schimbarea e realativ simpla (2 suruburi ca restu sunt cleme)

Cu ceata spate nu`i greu de codat, poti sa te duci la o intalnire saptamanala si te va ajuta un coleg in cinstea unei beri fara alcool :icon_thumright:

Multi km fara incidente iti doresc si fara incidente :icon_thumright:

P.S.: La cat te-a ajuns pretul sa o importi in Romania din USA ?! :icon_thumright:

Link către comentariu

Interesant motorul, sa il porti sanatos! Interesante afisajele: viteza in mph...si distantele parcurse in km!

...As fi curios sa vad expresiile de pe fetele "jmecherilor" care vad ca n-are "decat 160 in bord" :icon_thumright:

...

Si care observa la ce temperatura ridicata lucreaza motorul :vwrullz:

Link către comentariu

Frumoasa masina ! Cat mai multi km fara probleme cu benzinarul nervos :icon_thumright:.

Link către comentariu

cu bordul in mile nu e chiar o problema, mai ales ca arata digital viteza de deplasare (unde la voi arata km parcursi in total). Asta in mers, ca la oprire imi arata si mie acelasi lucru.

tineti apasat butonul cu cheia in contact (dar motorul oprit). si o sa-ti arate viteza ta dar in mile/ora. nu am descoperit cum se trece inapoi, dar asta e o alta poveste. :icon_thumright:

pretul masinii de noua a fost de 16.000 de euro (iunie 2008, inainte de criza)

1.400 parca a mai fost transportul pana la bucuresti (pe vapor - pana la Constanta) si inca sa zicem 600 de euro alte maruntisuri (taxa descarcare, comision pt. nu-stiu-ce etc). deci 18.000.

TVA si taxe vamale nu se platesc in cazul meu (pentru ca urmeaza sa ma repatriez in Romania).

Link către comentariu
  • 3 months later...

foarte frumos passatul :icon_thumright: dar nu inteleg de ce la comutatorul de becuri ai doar faza scurta si 0 ca la passaturi de obicei acolo sunt si poziitile sau optional functia leaving home. De unde activezi pozitiile?

Modificat de emi_arad
Link către comentariu

masina are DRL, pui cheia in contact si se aprind luminile.

Din fabrica (pentru piata americana) nu are pozitii (adica are, dar nu poti aprinde doar pozitiile).

Acum nu sunt in Romania si zau ca nu am curajul sa-i pun pe beleregii astia sa recodeze luminile corespunzator pentru piata europeana.

Link către comentariu
Interesant motorul, sa il porti sanatos! Interesante afisajele: viteza in mph...si distantele parcurse in km!

Si care observa la ce temperatura ridicata lucreaza motorul :D

Temperatura la care lucreaza motorul este normala.Numai ca in America gradele se calculeaza in grade Fahreinheit.Deci 200 pe care ii vezi acolo sunt echivalentul a 90 grade Celsius.Daca nu ma insel si la climatronic tot in grade Fareinheit afiseaza.

Link către comentariu

faina tare tare masina

un climatronic parca mergea totusi (carcotasul din mine)

dar sunt sigur ca motorul te face mai fericit decat te-ar fi facut un climatronic

sa o folosesti atent si cat mai multi km fara probleme

bafta multa :ceuameni:

Link către comentariu

In SUA exista alte norme privind farurile la o masina, Semnalizarile fata sunt si pe post de DRL, stau aprinse tot timpul, semnalizarile spate sunt de culoare rosie. La orice este afisat digital se poate schimba unitatea de masura din meniu. Felicitari pentru motor, o alegere foarte foarte buna, iar in combinatie cu DSG, face treaba nemaipomenita.

Sa o stapanesti sanatos

Link către comentariu

Cutia nu e DSG. Pe masina lui e tiptronic. Din cate stiu la americani,pe passat, nu s-a pus dsg pe 2.0 tsi(sau daca s-a pus, doar de curand). Oricum masina e foarte frumoasa si puternica.

Modificat de dark_master
Link către comentariu

Fiind masina de U.S masina mai mult ca sigur are si alte bari,mai flexibile pt. a atenua socurile din parcare,asta mi-a spus-o cineva care sta in U.S si si-a cumparat o masina europeana si nu l-au lasat sa circule pana nu i-a schimbat barile si nu i-a montat in interiorul usilor niste "drugi" ca sa le zic asa pt. o siguranta sporita.

Faina masina,sa o stapanesti sanatos,poti sa ii schimbi comutatorul de lumini,chiar era cineva pe forum care vindea un comutator de lumini care avea secventa si pt. senzorul de lumina si pt. proiectoare.Numai Bine!

Link către comentariu
Cutia nu e DSG. Pe masina lui e tiptronic. Din cate stiu la americani,pe passat, nu s-a pus dsg pe 2.0 tsi(sau daca s-a pus, doar de curand). Oricum masina e foarte frumoasa si puternica.

Ai dreptate, nu stiu de ce am citit DSG. Scuze-le mele :P

Link către comentariu
  • 1 month later...
Fiind masina de U.S masina mai mult ca sigur are si alte bari,mai flexibile pt. a atenua socurile din parcare,asta mi-a spus-o cineva care sta in U.S si si-a cumparat o masina europeana si nu l-au lasat sa circule pana nu i-a schimbat barile si nu i-a montat in interiorul usilor niste "drugi" ca sa le zic asa pt. o siguranta sporita.

Faina masina,sa o stapanesti sanatos,poti sa ii schimbi comutatorul de lumini,chiar era cineva pe forum care vindea un comutator de lumini care avea secventa si pt. senzorul de lumina si pt. proiectoare.Numai Bine!

bara din fata pare similara, insa cea din spate este cu siguranta cu cativa cm (4-5) mai lata decat cea europeana, cu certidudine din considerente de siguranta.

Chiar am avut o mica tamponare cu o cucoana care venea din spate si a uitat sa franeze. La cat de tare m-a zdruncinat, am fost convins ca a spart bara. Si totusi nu, nici macar o zgarietura mai solida nu avea.

Link către comentariu

misto passatu , scuze ca-ti zic dar volanu e cam naspa fara suparare , dar foarte rar vezi passat b6 2.0 t 200 cp , chiar deloc

Link către comentariu

@catarad - Ma bucur ca am avut dreptate :) Anyway,sunt foarte bune barile astea,ai grija sa le pastrezi cat mai mult cu putinta pe masina.Referitor la faptul ca nu ai stop de ceata e cineva pe forum care face niste stopuri de ceata dementiale din cerculetele ramase goale de pe portbagaj.Chiar da foarte bine,poate faci miscarea asta.. Numai bine si fara evenimente mai putin fericite!

Link către comentariu

Frumos Passatul si interesante dotarile tinand cont de echiparile disponibile de la noi. Pentru America e cu totul altfel. Mai pune ceva poze cu exteriorul. Multi km (mile :icon_thumright: ) fara probleme iti doresc.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!