Jump to content

Cum se schimba?


p-pm
 Share

Postare recomandată

nu am mai desfacut pana acum si nici nu am vazut cum se face, asa k va intreb pe voi; ce trebui sa desfac ca sa pot schimba cele doua curele din poza atasata?

post-21249-1247864137_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cureaua din exterior, trebuie slabita pompa de servodirectie, iar pt cealalta curea se slabeste alternatorul.

Modificat de catalos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema, multumesc tzap_79 pt ajutor si celor care s-au oferit sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

daca nu ma insel aceea este o electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scos`o si merge la fel nici o diferenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa afecteze consumul.... nu stiu exact. daca gresesc rog sa fiu corectat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o electrovalva care actioneaza in momentul in care motorul tinde sa scada sub o anumita turatie de relanti (cand da sa moara motorul) si atunci da impuls si creste turatia sau mai bine zis o mentine la relanti!!!

!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decand am scos`o merge exact la fel si la relanti sta super deci cred ca nici nu functiona ..... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare am si eu o problema si poate ma ajuta careva am un golf 2 1800cmc 90 cai si am vrut sa il pornesc impins in marsarier si sa auzit o pocnitura si de atunci nu mai merge in marsarier cear putea fi?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica in primul rand timoneria.....
nu cred ca este din timonerie am verificat imi intra de intrat si cand dau drumu la ambreiaj merge putin si scapa,nu cred ca este rupt nici vreun inte de la pinionul de marsarier ca am mers cu ea 1000km fara probleme si daca era dinte rupt la marsarier il valvota si imi bloca ceva pe acolo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

daca zici ca nu iti mai sta in viteza te-ai gandit sa nu fie de undeva de la kitul de ambreiaj(rulment, placa...), sau eventual un suport de la timonerie...ceea ce mai putin plauzibil ptr ca altfel ai simtii o diferenta majora cand bagi in viteza,,,, cel putin asa cred eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu exact exact care este sistemul de cuplare al pinioanelor dar nu ar putea fi rupta furca din cutie? sau sigurantza de la furca? sau poate sa se fi dus bila din sistemul de blocare a furcii daca are asha ceva si deaia sare din viteza? daca gresesc corectatzi-ma pls; ma gandesc ca daca era rupt vreun arbore sau ceva pinion facea nashpa rau de tot; oricum, pana nu desfaci nu potzi sa stii - o cutie din dezmembrari eu am gasit la 350 ron ca a mea caraie in a doua si pierde ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!