Jump to content

Schimbare bec faza lunga - Golf 4


indyanu23
 Share

Postare recomandată

Cum schimb becurile de faza lunga?

Modificat de WNS
Editare titlu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe alea de faza lunga nu le-am schimbat niciodata, dar le-am schimbat pe cele de faza scurta.

Daca sistemul de prindere e la fel atunci ai doar de desfacut 2 cleme de metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu e aceeasi treaba ca la cel de faza scurta. La faza lunga are si mufa motorului de reglaj al farului. Si eu il am ars si am vrut sa-l schimb, dar am constatat ca e complicat si m-am lasat pagubas. Poate ne ajuta cineva cu un sfat, ceva. Multumim. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul de reglaj ar farurilor se schimba, rotind intr-o parte si se extrage din locasul in care e prins. Cand il pui pe cel nou, rotesti in sensul invers, cum l-ai desfacut. Simplu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mai multe explicatii , eventual poze ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Care sunt preturile pt becurile de faza lunga la Golf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu gresesc, accesul pentru schimbarea motorasului de reglaj este pe la capacul mare, deci pe la faza de intalnire si numai cablurilşe de alimentare ptrund pe la capacul mic de la faza lungă (de drum).

Oricum, schimbarea becurilor de pe faza lungă este mult mai anevoioasa decat cele de pe faza scurta sau de la proiectoare. Daca a gasit cineva o modalitate mai usoara fara a demonta farurile, il rog sa intervina.

Daca nu gresesc, accesul pentru schimbarea motorasului de reglaj este pe la capacul mare, deci pe la faza de intalnire si numai cablurile de alimentare patrund pe la capacul mic de la faza lungă (de drum).

Oricum, schimbarea becurilor de pe faza lungă este mult mai anevoioasa decat cele de pe faza scurta sau de la proiectoare. Daca a gasit cineva o modalitate mai usoara fara a demonta farurile, il rog sa intervina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa demontezi farurile pentru a schimba un bec?Se inlatura acel capac de plastic din dreptul orificiilor de acces (din spatele farului)si se introduc degetele,se scoate papucul cu cu cablul aferent alimentarii de pe bec,se elibereaza siguranta care tine becul si se scoate acesta.Nu zice nimeni ca e foarte usor,mai ales in partea unde este bateria e mai dificil,dar se poate fara a demonta farul;ar fi chiar aiurea sa trebuiasca demontat dupa aceea reglat din nou.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am incercat azi sa schimb becul de pe faza lunga...totul a decurs normal..pana am ajuns la scoaterea becului vechi.Aici m-am impotmolit in sensul ca nu stiu exact ce sa fac.Am tras cu mana cat am putut insa nu vrea sa iasa.Exista vreo smecherie sau care e faza?Daca cineva l-a schimbat sa ma ajute cu un raspuns.Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am schimbat mai demult si nu tin minte sa fie vreo smecherie, poate eventual o siguranta din sarma otelita (elastica) care trebuie sa iasa prin apasare si apoi tras intr-o parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pipait cu degetul dar nu am simtit nici o siguranta.cert e ca becul pare foarte bine fixat...nu as forta nimic pe acolo sa nu se rupa ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci este chiar simplu .apesi putin pe 'sarma' si tinand apasat tragi in dreapta si ai sa vezi ca iese de sub 'nasul' care tinea fixata 'sarma' . Daca tot nu reusesti poate imi fac timp si fac o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca poti sa faci o poza ar fi excelent...eu nu simt nici o sarma acolo...la faza scurta m-am prins cum se schimba(e chiar simplu)dar la lunga imi prind urechile:)

oare poate fi diferit sistemul la golful benzinar fata de diesel?ar fi ilogic...

Modificat de bodeaci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi aduc aminte bine erau doua sarme de otel care trebuiau stranse cu degetele in jurul becului, dar cel mai bine fa rost de o oglinda mica cu care sa vezi in spatele farului si asa iti vei da seama cel mai bine de situatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe partea dreapta este mai simplu ptr ca ai mai mult spatiu, dar pe partea cu bateria este mai anevoioasaptr ca trebuie sa dai bateria jos,, dupa care eliberezi siguranta de la capac scoti mufa de la bec, dupa care desfaci siguranta becului a-l scoti si pui altul ......mai simplu nu este...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr un bec nu trebuie demontat farul fratilor; mai simplu decat v-am spus nu exista......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este relativ usor de schimbat..inainte de a scoate mufe si alte chestii bagati si voi maine si pipaiti acolo.

Trebuie sa fie o sarma pe post de clema ca sa zic asa...aceasta o sa fie putin deasupra papucului ce alimenteaza becul. Apesi pe sarma si in timp ce tii apasat incerci sa dai de ea in stanga sau dreapta(nu mai stiu exact) trebuie sa treaca de o mica piedica care tine becul in loc.

Daca ati reusit sa desfaceti sarma cat ea este in sus scoate-ti papucul de la far lasa-ti sarma in jos si bagi mana dupa bec. o sa iasa foarte usor.

Eu am schimbat becurile atat pe faza scurta cat si pe lunga si nu a fost nevoie nici sa scot bateria sa nu mai zic de demontat far sau alte nebunii de genul asta...

Dupa cum ziceam ca sa va faceti o oarecare idee pipaiti inainte de a incepe sa demontati ceva.

Modificat de ClauSnake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am inteles de ce e nevoie de atata tam tam pt schimbarea unui bec, nu stiti va duceti la un service si se rezolva, cat ar putea sa va ia sa schimbe un bec? mai mult de 10 15 ron?...

Este un h1 si h1 are ca siguranta o sarma, cum ziceti, pe care se apasa inspre interiorul farului si apoi ambele capete se dau spre stanga respectiv dreapta sa iasa de sub ciocul pe care se siguranteaza.

Pt colegu care spune mai sus ca el a schimbat si nu a fost nevoie de alte chestii de demontat, nu toate masinile g4 au motor de 1,4 si e loc...

unele au diferite capace,filtre, carcase,etc...

Am un far in garaj maine ii fac poza ca sa nu mai existe dubii.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si poze ca sa fie lumea multumita, daca le aveti cu pipaiala puteti reusi cu ochi inchisi si la farul din stanga fara sa demontati bateria.Ca sa puteti scoate becul trebuie sa decuplati mai intai mufele si dupa scos siguranta...papucii sunt fixati bine si e mai usor cand becul e fixat, ca sa poti trage de mufa, nu va trebuie decat 2 degete :D .

Pozele sunt de la farul din dreapta faza lunga si scurta si dupa cum se vede siguranta respectiva iese tot prin dreapta,deci la farul stang banuiesc ca trebuie apasat in stanga.

Siguranta care o vedeti este situata deasupra becului, si iese prin apasare si dat spre dreapta ca sa iasa de sub nas.

post-66212-0-00921700-1293170691_thumb.j

post-66212-0-20256900-1293170704_thumb.j

Modificat de golf sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu off topic,reglarea becurilor de faza lunga se face ca la cele de faza scurta,adica invartind de rotita stanga-dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of tocmai facusem si eu poze...pt cel care mi-a dat pm ca e postul meu rautacios...exact cum am zis nu stii nu te bagi, te duci la service si nu e h7 dupa cum se vede este h1..

Nu vreau sa supar pe nimeni dar mi e pare ca acest topicsi altele ca el merita facute diy cu 3 poze si gata...

snc00423k.jpg

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

gabriel, ce mai astepti? Treci la treaba, asteptam DIY-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am rezolvat problema cu ajutorul unui coleg de pe forum caruia ii multumesc pe aceasta cale .Concluzia mea personala e ca se schimba mai greu un h1 decat un h7.Mersi tuturor pentru raspunsuri:)Sarbatori fericite tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Trebuie un pic de rabdare si...sunt si cateva mici secrete: 1. Se scoate capacul mic din spatele farului si se trage un pic in jos pentru a crea spatiu 2. Se arunca o privire de recunoastere +/- ceva pipaiala 3. Se apasa pe partea superioara a sigurantei de sarma care tine soclul becului si se afectueaza cateva miscari laterale stanga-dreapta pentru a o elibera. 3. Se ataca soclul becului care are forma de L si de desface ca o carte printr-un clips median. Atentie sa nu il scapati in far! 4. Se trage ferm de partea rotunda metalica a becului H1 care iese ceva mai greu la prima schimbare. Se memoreaza pozitia reperului ( e ca o taietura din conturul rotundului de metal) pentru ca pe acel disc sunt doua ridicaturi metalice care intra in soclul oglinzii doar in acea pozitie. Altfel, becul ramane stramb chiar fixat cu siguranta de sarma si lumineaza in plopi. 4. Se introduce becul nou 5. Pe pipaite, cu grija ca e lung si verificand prin observarea farului din exterior se introduce becul in gaura din oglinda si nu uitati sa puneti la reper cele doua mici varfuri metalice. Ele se vad privind farul din fata si puteti compara cu celalalt far. 6. Atentie!! Becul H1 are doua fire distincte, unul negru ce intra fix in soclul in forma de L si unul maro, ce se prinde intr-un pin metalic situat la 1 cm in lateral, pe aceeasi parte(stanga, daca privesti farul din spate) la ambele faruri!! Acest fir maro poate fi deconectat accidental in timpul manevrelor de schimbare a becului de pozitie! 7. Se fixeaza siguranta apasand pe varful ei si miscand-o concomitent stanga-dreapta cu blandete. 8. Se aseaza la loc capacul din spatele farului si...Doamne Ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!