Jump to content

golf mk5 gt sport


robertgts

Postare recomandată

A venit vremea sa-mi fac si eu aparitia pe vwforum,desi maine -poimaine se fac 2 ani de cand am intrat in posesia ei(a fost prima livrata la pbn).Am prezentat-o cum se cuvine pe un alt forum(nu stiu daca am voie sa dau numele sau nu asa ca ma abtin ,nu vreau sa-mi fac debutul cu greseli si avertismente).Sunt cativa care o stiu deja de acolo. Este vorba de un golf 5 gtsport,1.9 tdi,4 motion,105 hp,250 nm,6+1 trepte.Personal sunt multumit de masina,adica cat se poate de multumit de la un motor diesel de 1.9 . Ca un ansamblu privita este foarte bine inchegata si sta super bine pe sosea.Desi este mai grea decat suratele ei cu acelasi motor dar fara tractiune integrala,nu se face deloc de ras la sprinturi,iar la plecarea de pe loc este peste ele. Pe serpentine este de-a dreptul o placere de condus(combinatia 4motion + ESP fiind geniala),singura frustrare fiind puterea mica,pe care sper sa o imbunatatesc in timp. Acum daca ar fi sa configurez masina as mai adauga niste optiuni pe care nu le am si care imi lipsesc(as alegere motorul de 2.0 in primul rand,volan multifunctional,trapa,jante pe 17")

Ca dotari standard are ce au toate gt sport-urile(ex sportline si mai putin gt) la care s-au mai adaugat cateva optionale:

-suspensie sport,jante mugello pe 16' cu anvelope michelin allseason

-climatronic

-senzor de ploaie

-oglinda retrovizoare cu sistem automat antiorbire

-pachet lumini si vizibilitate(coming home,leaving home)

-pachet scaune fata incalzite(indicator bord pt semnalizarea nivelului minim al lichidului de spalare,duze pt spalarea parbrizului incalzite,instalaie spalare faruri)

-indicator cantitativ preisune pneuri

-radio cd-changer"rcd 500",10 incinte acustice,cd changer pt 6 cd-uri

-cotiera mijloc fata cu spatiu depozitare si suport pahare

-alarma antifurt plus

-ABS,EDS,ASR,ESP

-volan,schimbator de viteze si maneta frana de mana imbracate in piele,cu decor din aluminiu

-10 airbag-uri

-scaune fata sport

-computer de bord

-frane cu disc fata/spate ventilate fata

-culoare reflex silver

-decor "black onyx" pt plansa de bord,consola centrala si usi

Cam asta ar fi in mare cele mai importante dotari standard +optionalele

In plus a primit un filtru k&n pentru cutia originala si inele din aluminiu pentru butoanele de climatronic. Nu stiu daca a avut vreun efect dar mie asa mi s-a parut la inceput(ori foarte probabil era doar psihicul meu excitat ca am montat prima chestie pe masina),acuma oricum m-am obisnuit cu el asa ca nu-mi dau seama.Singura diferenta sesizabila e dupa revizie(implicit si curatarea filtrului) cand masina chiar se aude mai bine si merge mai frumos si pare mai sprintena.Am facut prima revizie la 12 500km,iar a doua la 25 000 km.E o boala de a mea sa le fac mai repede.As fi vrut sa le fac din 10 in 10 mii dar bugetul nu mi-a permis,cum de altfel nu mi-a permis sa-i fac nici o modificare majora,desi slava domnului ca planuri am o gramada si chiar majore iar de visat visez in fiecare zi la "cum ar fi daca as avea sa-i fac si cum ar arata daca,cum ar merge,etc..."Acuma o sa intru putin si in istoria vietii mele pentru ca reflecta cel mai bine imposibilitatea financiara de a modifica masina dupa cum imi doresc. Unii imi zic de ce nu-mi da tata bani sa o modific la fel cum mi-a dat sa mi-o cumpar,dar tata in momentul in care mi-a luat-o ,mi-a dat cheile si mi-a zis" eu ti-am luat-o ,tu ti-o intretii...nu ai bani de motorina? mergi cu ratb".Asta deoarece de la 17 ani aveam salariu facand sport de performanta deci rezulta ca aveam bani.Dar la scurt timp am suferit o accidentare care m-a scos din circuit 1 an si jumatate(suferind mai multe operatii si cateva sute de ore de recuperare) a rezultat anularea contractului cu clubul la care jucam(deorece m-am accidentat in timpul liber) si pierderea salariului care la vremea aia era destul de maricel. In perioada de inactivitate mi-am deschis din propriile finante o microintreprindere care o vreme a adus profituri considerabile.Greseala de management tot ce am castigat am reinvestit in case si terenuri si uite asa ajungem in trecutul nu indepartat cand a venit criza economica si m-a prins fara lichiditati dar cu case si terenuri(care costa anual intretinere si impozite),firma nu a mai produs nimic pana in prezent si chiar acuma sunt pe minus.Parintii au fost si ei afectati foarte grav lucrand in domeniile cele mai afectate respectiv constructii (la care s-au mai adaugat si foarte multe ghinioane,necazuri,etc.2 acidente minore cu golful,2 mai grave cu loganul de firma si alte 2 destul de urate cu fordul fiesta.Din acestea 6 ,5 le-am avut eu nefiind de vina niciodata)si eu a trebuit sa ajut cu bani in casa(intre timp reluandu-mi activitatea de sportiv de performanta dar cu un salariu mult mult mai mic).De aceea este mai mult decat simplu de observat de ce nu am reusit sa fac absolut nimic masinii.Au venit vremuri mai bune si mai dulci si incet incet si eu incep sa-mi revin si parintii mei si am inceput sa pun bani deoparte pentru masina(as putea in acest moment sa-i aduc cateva modificari,am finantele necesare dar ca tot omul am si eu un pitic pe creier iar acela este ca nu voi modifica nimic pana cand nu voi avea absolut toti banii pentru toate modificarile pe care le vreau atat de ordin tehnic cat si estetic,estimarile fiind pe undeva pe la 6-7 mii euro cu TOT TOT TOT ce imi doresc pentru ea) Vreau ca toate modificarile sa vina odata sa fie o schimbare radicala din toate punctele de vedere.

Acestea ar fi:

la exterior-jante pe 17" originale vw(fie jantele de pe gti ,fie cele zandvort in 5 spite)+cauciucuri

-stopuri innegrite

-folie

-vopsit fusta spate ca la gti(adica doar jumatate)

la interior-volan multifunctional de pe r32(in cazul in care se poate monta cel multifunctional tinand cont ca cel actual ete normal)

-pedalier aluminiu

-gps

-detector radar

la motor-kit admisie completa(nu sunt hotarat ce firma probabil k&n)

-evacuare completa cap-coada(nu stiu ce firma ,daca aveam benzina luam millteck,daca exista si pentru diesel tot millteck-cu finalele ca la gti,oricum la 4 motion sunt asemanatoare cu cele de la gti)

-soft superchips(recomandat de bogdan_wrc.Vorba aia "dai un ban dar stii ca face" iar pentru masina nu ma zgarcesc.)

-kit complet de franare (discuri+placute+etrieri) nu sunt hotarat de firma si nici preturi nu stiu asa ca daca vrea cineva sa ma ajute cu detalii i-as fi recunoscator pentru ca sunt lucrurile cu care vreau sa incep,mi se par foarte importante)

si -kit de ambreiaj sport(dar acelasi bogdan mi-a sugerat sa-l folosesc pe cel stock pana se duce si sa nu arunc banii de la inceput pe el)

De aici incolo incep SF-urile,un kit turbo fiind de domeniul fantasticului dar pe care il iau in calcul la modificarile pe care vreau sa le primeasca in final.

Va multumesc din suflet tuturor care ati avut rabdarea sa cititi tot ce am scris si imi cer scuze anticipat pentru cei pe care i-am plictisit si deranjat cu povestirile.

Robert Mihaila

Modificat de robertgts
Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos! I-ar sta foarte bine 4motionului in combinatia cu superchips :D

In alta ordine de idei, ti-as sugera sa reconsideri ideea de a-i lua stopuri innegrite, cred ca sunt mult mai bune cele cu leduri (desigur, poti cauta cu leduri si innegrite), din motive de vizibilitate...In plus fata de ce ai spus tu, ar merge niste praguri de GTI si eventual grilele proiectoarelor de R-line (fiecare cu ideile lui fixe :P ).

Ti se pare ca frana nu tine bine? Intereseaza-te mai intai ce frane ai tu pe masina, dupa VIN, dupa care iti poti face o idee la ce sa upgradezi, eventual chiar OEM.

Ideea cu ambreiajul e ok, dar nu te grabi, mai ales ca pe GT Sport (sau cel putin dupa cum e la mine), ambreiajul e "sport", la fel cum e si suspensia (un fel de compromis intre ideea de sport si confort probabil).

Si o nelamurire: care sunt cele 10 airbaguri ? :blink:

Link către comentariu

Salut. Frumoasa masina ai. Chiar e sesizabila diferenta intre filtrul de aer K&N si cel OEM? Mi-as pune si eu! Bafta!

Link către comentariu

Mersi de urari. Stiu ca ambreiajul si suspensia sunt sport(sau mai sport decat la trendline si confortline).Nu ma grabesc cu ele doar ca le-am luat in considerare pentru schimbare in viitor cand urmeaza upgrade-ul la motor.La fel si sistemul de franare.Masina franeaza foarte bine,dar pe viitor vor fi schimbate(chiar la a doua revizie de acum 2 saptamani mi-au spus ca trebuie schimbate placutele si am refuzat pentru ca masina franeaza impecabil,oricum am martor in bord care se aprinde cand va fi nevoie,asa ca trag de ele pana la capat) .Stopurile nu vreau sa le schimb,desi cred ca asta am dat de inteles,doar sa le inegresc sau sa le foliez(nush nu m-am gandit inca).Cele 10 airbaguri,pai le-am numarat in masina(2 frontale pt sofer si pasager,2 in stalpul din fata,2 in scaunele din fata,2 in stalpul de la mijloc si 2 in spate).Spr ca nu gresesc.

Salut. Frumoasa masina ai. Chiar e sesizabila diferenta intre filtrul de aer K&N si cel OEM? Mi-as pune si eu! Bafta!

Multumesc din nou de urari.

Cum am spus si in primul post la inceput am simtit o zvacnire in plus datorata schimbarii filtrului dar nu stiu daca era reala sau era doar psihicul meu. Diferenta majora am simtit-o de fiecare data dupa revizie(implicit si curatarea filtrului) cand masina merge si se aude mult mai bine si mai frumos.

Link către comentariu
(...)

Si o nelamurire: care sunt cele 10 airbaguri ? :P

(...) Cele 10 airbaguri,pai le-am numarat in masina(2 frontale pt sofer si pasager,2 in stalpul din fata,2 in scaunele din fata,2 in stalpul de la mijloc si 2 in spate).Spr ca nu gresesc. (...)
Da, ma gandeam ca aici se creeaza confuziile, unii numara capacele cu inscriptia "AIRBAG". Cele 6 airbaguri cortina de care spui sunt de fapt 2, doar ca ele au cate 3 inscriptii AIRBAG pe fiecare parte. Airbagul-cortina este unul singur pe o parte, si se intinde de la parbriz pana la luneta.

:8:

Frumoasa masinuta, sa o stapanesti sanatos si multi km fara incidente :D

Asteptam sa vedem lista finala de upgrade-uri :D

Link către comentariu

Multumesc frumos pentru urari si multumesc si pentru lamurirea cu airbag-urile.Sincer chiar nu stiam si nici nu ma interesase. Cat despre incidente ce sa zic,tocmai ce vorbeam aseara in primul topic despre multimea de ghinioane si necazuri si ziceam ca sper ca s-au terminat ,azi un tigan cu muierea lui pe un scuter rupt in cada(scuzati expresia) a considerat ca e mai usor sa se opreasca in mine decat sa mai franeze el.Masina nu a patit nimic ,doar o usoara zgarietura la fusta spate. Dar ala era la un pas sa fie trosnit direct(am vrut sa-i dau mare picior in cap,dar a fost umil si si-a ceut scuze in repetate randuri si m-am calmat ca daca era tare in gura...).In fine am inceput sa ma obisnuiesc cu chestiile astea,devin la ordinea zilei

Link către comentariu

Imi pare rau pentru ce s-a intamplat, bine totusi ca nu e nimic grav. Culmea e ca acum nici 2ore intr-o curba la 90 grade m-am trezit cu un scuterist (cu o nationalitate minoritara.........) care se credea pe circuit si a decis sa taie curba (desi erau cam 2 benzi pe sens, nemarcate), evident tot eu a trebuit sa-l evit, desi era pe banda mea :D

Merci Riddler pentru lamurire, stiam cum se numara cortina, am crezut ca robertgts crede ca are airbaguri si la genunchi, ceea ce stiu ca nu exista la golf5.

Cati km ai de ti s-a spus la service ca trebuie sa schimbi placutele ? eu am aproape 50 000 si la revizia de... 39 000 (revizia de 45 000) cand asteptam sa fie nevoie sa le schimb mi s-a spus ca mai tin sigur pana la revizia urmatoare.

Legat de filtrul de aer, trebuie sa marturisesc ca mereu cand am schimbat filtrul am simtit o diferenta in bine. Asta a fost motivul pentru care am decis sa schimb filtrul de aer la 5000km (pentru ca asa e aerul... curat... la noi). Totusi exista un topic pe forum unde e explicat faptul ca nu face deloc bine motorului procedura asta. Acelasi lucru l-am citit si despre filtrul sport pe diesel, motiv pentru care am decis sa raman la OEM.

Link către comentariu

La revizia a doua pe care am facut-o la 25 de mii.EHHH e o modalitate de-a lor de a mai castiga un ban din piese,stiam ca asa se procedeaza de aceea am si refuzat mai ales ca masina franeaza inca foarte bine. Am fost anuntat din timp de colegi si prieteni posesori de masini vag ca imi vor zice sa schimb placutele.Ca sa zic asa m-am dus pregatit.M-am lamurit si eu cu airbag-urile,nu cunosteam cum se face numaratoarea pentru ca nu m-a interesat niciodata acest aspect

Link către comentariu

Frumoasa masina :)! Imi place mult GTSport-ul!

Daca imi permiti, as vrea sa iti dau niste sfaturi...

1. Nu innegri stopurile, mai bine pune LED-uri (e adevarat ca si costa mai mult)

2. Pune-ti praguri de GTI sau vopseste fustele (fata si spate)

In rest toate sunt bune cu jantele, franele, softul, eventual si o suspensie mai ferma.

Link către comentariu

Multumesc mult.Si a ta e foarte frumoasa,imi place ca e in doua usi(chiar regret ca nu mi-am luat in 2usi).Apropo e mai usoara ca una in 4 si cu cat aproximativ? De asemenea si a lui wvwzzz e frumoasa.Ce mai,toate gt sporturile sunt frumoase ca sa nu postez de fiecare data.Mai bine zis TOATE GOLFURILE SUNT FRUMOASE (fie ele 1,2,3,4,5,6 gt,gti,r32)

Link către comentariu

Mersi. Teoretic e mai usoara. Practic nu stiu cu cat e mai usoara (datele din certificat sunt la fel pentru toate 1,4 TSI 122cp, indiferent ca sunt in 3 sau 5 usi).

Link către comentariu

frumoasa masina ...

abia astept sa ii faci toate modificarile de care am vorbit noi in timp :lol:

Link către comentariu

Multumesc din suflet alex, urarea e mult mai importanta cand vine din partea ta care imi esti prieten de suferinta cand vine vorba de lipsa finantelor.Lasa ca incet incet le facem noi pe toate.

Link către comentariu
  • 1 month later...

S-au produs niste mici cosmetizari ca sa zic asa. A disparut numarul de inmatriculare din fata+ suport(si suport din fabrica). Arata mai bad asa.De asemenea sigla gt sport am vrut sa fie clean.Iar in spate toate inscriptiile (golf,tdi,4motion).La fel clean look. Probabil ca pana in iarna vor urma niste alte mici schimbari la exterior(praguri,vopsit fusta,vopsit jante(deoarece deocamdata nu am buget sa le schimb), stopuri,folie) urmand ca la primavara sa trecem la lucruri mai serioase adica la motor.

Intre timp am fost si in concediu 10 zile,drumul dus-intors cam 1000 km ,consumul 5% pe cb.Dar am mers in cel mai linistit mod de cand am carnet.Chiar si pe autostrada nu am sarit de 130.Am mers foarte foarte cuminte si linistit.Masina a implinit 27 de mii de km. Destul de putin in 2 ani dar eu am masina de la firma(loganul cu care merg 75% din timp).Am luat in calcul si achizitionarea unei alte masini dupa o discutie cu parintii.Ei s-au decis ca au nevoie de o masina mai "buna,completa" pentru iesiri din tara(in momentul de fata avand un fiesta).Eu le-am propus sa le las lor golful care ar fi numai bun pentru ce au ei nevoie,si sa imi dea mie fiesta sa o vand , iar diferenta de bani sa o facem jumate-jumate pentru a putea sa-mi iau un s3 8l la mana a 2 din germania. A ramas momentan la stadiul de discutie dar totul este posibil. Maine sau poimaine cel tarziu dupa ce va primi o baie voi face si niste poze cu noul look.

Cu respect,toate cele bune.

Link către comentariu

am citit topicul asta pe nerasuflate...intr-un fel,m-am regasit in ceea ce povesteai tu numai ca multumesc lui dumnezeu fara accidentele mentionate(pe care nu le doresc nimanui)..asa cum ai primit tu masina de la tatal tau,am primit-o eu noua-mouta pe a mea de la mama mea..un Golf alb impecabil,1.4tsi,(primulvandut in orasul meu :) )pe care l-am admirat aproape o noapte intreaga in curtea reprezentantei..si era un golf simplu,luat in leasing...cu munca multa pentru fiecare rata...varianta trendline...coaja cum ar spune unii..nici macar bandourile nu erau in culoarea caroseriei...dar usurel am strans bani singurel(in cond in care eram student) si mi-am vopsit singur bandourile..fericire maxima..apoi am mai strans ceva bani si mi-am pus o bara de GTi..urmeaza jantele cu prima ocazie..si tot asa..si au trecut 2 ani de atunci si ma apropii la revizia de 30mii...sper sa imi fac curaj sa imi deschid si eu postul meu cu masina mea..dar deocamdata nu am curaj oentru ca desi imi place ff mult masina mea,consider ca nu e de ajuns de frumoasa ca si ale voastre si mai astept pana va mai primi niste imbunatatiri..pnana tunci ma voi mai delecta cu posturile colegilor de forum,cu sfaturile,pataniile lor etc.

Imi cer oertare daca v-am plictisit cu toate amanuntele astea neinteresante...Conduceti cu griija fara evenimente

Link către comentariu

Nu exista sa nu ai curaj sa ii deschizi un topic asa cum merita.Aici nu ne criticam intre noi"golful meu e mai tare,al tau e mai naspa" sau alte tampenii de genul asta.Asta este un forum al pasionatilor masinilor vag in care ne sfatuim ,ne incurajam si invatam unii de la altii.Ar trebui sa ii deschizi un topic sa o admiram si noi.Multa bafta si sanatate

Link către comentariu
  • 3 months later...

Nu am mai scris de mult pe aici.E adevarat ca nu s-a mai intamplat nimic interesant cu masina.

A ajuns la 30 000 km.

Am schimbat placutele de frane fata/spate deoarece mi s-a aprins martorul in bord. Multumita lui alexgti le-am rezolvat repede si mai ieftin(am pus aceleasi placute care le are si el pe gti,deci e totul ok). La pbn le-am montat si au strambat ei putin din nas ca nu le-am cumparat de la ei,dar nu aveau ce sa faca. Masina franeaza super bine,sunt multumit de ea.

Am pus inapoi numarul de inmatriculare din fata dupa aproape o luna cand am circulat cu ea"bad" datorita faptului ca am fost oprit de 2 ori in aceeasi zi de politie si sincer numai aveam chef sa ma milogesc si sa ma explic si sa mint,etc.

Am promis ca o sa pun poze cu ea cu clean look-ul dar mi-am pierdut cardul pe care aveam pozele cu ea si nu am reusit inca sa recuperez pozele de pe telefoanele prietenilor,etc.Cum fac rost de ele le postez .

Cat despre modificari nu stiu cand vor mai aparea,sau daca vor mai aparea sau care vor fi acelea.Ma bate gandul serios sa trec la un alt nivel(fara sa o vand binenteles,ramane masina mea de suflet,ramane in familie) dar parca vreau ceva mai puternic,probabil in decursul anului viitor o sa aflati primii cand dau comanda si ce imi iau(sigur va fi tot din grupul vag) asta daca nu cumva ma hotaresc sa ma apuc sa fac golful...CHIAR NU STIU ,sunt lucruri care se bat in cap si nu pot sa ma hotaresc.

Va doresc tuturor un an nou 2010 cu mult mai bun,multa sanatate si implinirea tuturor dorintelor!!! La multi ani.

Cu respect,

Robert Mihaila

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!