Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

Cica topicul e de sfaturi de golf 4 :10[1]: .

Am eu un sfat bun: masina veche , uzata moral, a scazut enorm la pret intr-un interval destul de scurt, daca tot se vrea mizerie de G4 sa se mearga pe diesel.Motoarele nu mi se par asa fiabile iar diferenta intre alte masini de aceasi clasa nu mi se pare extraordinar de mare.Are g4 si el o gramada de probleme si lipsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane stii tu ceva dar nu stii bine, un diesel se incalzeste mai greu tocmai datorita randamentului mai ridicat, ceea ce se traduce prin pierderi mai mici prin caldura. Sau poate crezi ca primesti gratis caldura de la benzinar. Acest fapt senzational l-am invatat la fizica inca din clasa a 7-a :D

 

"Explozie vs compresie", aici chiar nu inteleg ce vrei sa zici, amestecul din ambele tipuri de motoare explodeaza, doar ca la benzinar amestecul se aprinde prin scanteie, iar la diesel prin compresie. Corect era sa spui "scanteie vs compresie", pentru ca rezultatul final este acelasi la ambele tipuri de motoare, "explozia".

 

Sunt sigur ca ai stiut si tu, doar te-ai exprimat gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Din moment ce ai corectat exprimarea mea demna de desen pe coala de hartie, evident ca ai inteles la ce ma refer. Nu discutam de randament, fizica si nu comparam MAS cu MAC direct ca si randament, fiabilitate etc.. Era o tentativa oarecum de a explica mai pe intelesul tuturor incalzirea rapida, respectiv lenta. Cresterea presiunii rapida vs cresterea usoara si pastrarea constanta aproape pe toata durata arderii, asta la MAC. Pune-i o turbina benzinarului si vezi cat astepti sa se incalzeasca, iti ies peri albi.

 

Expirmarea oricum as pune-o asa, mot-a-mot tot nu descrie exact ideea la care ma refer dar ma bucur ca ai inteles si iti multumesc pentru apostrofarea/corectarea facuta :)

 

Sa ramanem OT, restul discutam prin PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Cica topicul e de sfaturi de golf 4 :10[1]: .

Am eu un sfat bun: masina veche , uzata moral, a scazut enorm la pret intr-un interval destul de scurt, daca tot se vrea mizerie de G4 sa se mearga pe diesel.Motoarele nu mi se par asa fiabile iar diferenta intre alte masini de aceasi clasa nu mi se pare extraordinar de mare.Are g4 si el o gramada de probleme si lipsuri.

Unii poate doar asta isi permit, sau asta e iubirea vietii lor, de mai demult, sau pur si simplu nu stiu nimic de masina si vor sa afle. Nu stiu unde vine aici rostul postului tau.

Am inteles ca nu esti multumit de golf, stim si noi problemle lui insa le acceptam(cel putin eu),incercam sa traim cu ele pt ca se pot rezolva relativ usor.

 

desigur, l-as schimba si eu cu Scirocco cu 60mii, insa nu stiu ce probleme are si ala, aia e masina perfecta?

daca e sa te iei dupa asta, nu imi iau nici mercedes, pt ca stii, la ala e 20mil motorasul de la stergator parbriz. sunt sigur ca se poate si mai ieftin, poate sunt periile duse, poate trebue bobinat, poate bucsele (dau exemple), nu trebuie sa te coste piesa noua, fiecare se descurca cum il tine buzunaru'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cica topicul e de sfaturi de golf 4 :10[1]: .

Am eu un sfat bun: masina veche , uzata moral, a scazut enorm la pret intr-un interval destul de scurt, daca tot se vrea mizerie de G4 sa se mearga pe diesel.Motoarele nu mi se par asa fiabile iar diferenta intre alte masini de aceasi clasa nu mi se pare extraordinar de mare.Are g4 si el o gramada de probleme si lipsuri.

Unii poate doar asta isi permit, sau asta e iubirea vietii lor, de mai demult, sau pur si simplu nu stiu nimic de masina si vor sa afle. Nu stiu unde vine aici rostul postului tau.

Am inteles ca nu esti multumit de golf, stim si noi problemle lui insa le acceptam(cel putin eu),incercam sa traim cu ele pt ca se pot rezolva relativ usor.

 

desigur, l-as schimba si eu cu Scirocco cu 60mii, insa nu stiu ce probleme are si ala, aia e masina perfecta?

daca e sa te iei dupa asta, nu imi iau nici mercedes, pt ca stii, la ala e 20mil motorasul de la stergator parbriz. sunt sigur ca se poate si mai ieftin, poate sunt periile duse, poate trebue bobinat, poate bucsele (dau exemple), nu trebuie sa te coste piesa noua, fiecare se descurca cum il tine buzunaru'.

Iti multumesc pentru replay si iti dau dreptate priviind faptul ca nu iti mai cumperi nici o masina ca: la aia cade sonda, la aia are probleme cu pornirea la rece s.a.m.d insa simpt nevoie de ceva nou nu ca sunt nemultumit de golf. Vreau o alta masina si aceea este cea mentionata in linkurile de mai sus. Ma atrage aspectul ei si sper sa gasesc ceva bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sunt nefericitul posesor al unui logan 1.2 fara clima sau geamuri electrice. Masina am luat-o de noua acum 2 ani de zile.Problemele sunt urmatoarele: 1.Rugina.Mi-a aparut rugina la nici 6 luni de la achizitie sub luneta reparata in garantie in mod amatoricesc de catre cei de la service Dacia. 2.Calitatea lacului si a vopselei de pe caroserie.Am zeci de puncte de vopsea sarita pe plafon iar eu nu o tin niciodata sub pomi.Noaptea o tin in garaj. Daca apare vreun excrement de pasare seara pe caroserie, dimineata cand il dau jos cu o carpa uda lacul este serios avariat.Stratul de vopsea este foarte subtire iar lacul este execrabil.Daca o atingi din greseala cu unghia se deterioreaza lacul si ramane urma.Cea mai serioasa problema este rugina pentru ca caroseria nu este galvanizata.Acum mi-a aparut si in zona busonului de la rezervor.Si ce oare se intampla cu plafonul meu? Cum dau jos vreun excrement de pasare mai vechi de 2 zile se ia cu tot cu vopsea . In rest nu am probleme la ea insa caroseria este horror. As vrea sa o vand si sa-mi iau un golf 4.Cat consuma in oras unul de 1.6? merita sa risc schimband o masina noua cu una sh? Ma pot incadra in max. 2500e pe un golf 4 fara probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 1.6 consuma 7.5 mixt pe timp de vara al meu... si cam 8-8.5 iarna....

 

Cred ca nu e mare diferenta intre 1.6 SR (8v) si cel de 16v in ceea ce priveste consumul..

 

Oricum, fata de Loganul 1.2 e o diferenta.... Depinde de tine cati Km faci pe an daca alegi diesel sau benzina si evident, dupa buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pastreaza loganul.Au motoare foarte bune,plus ca ai luat-o de noua.

Iar in legatura cu vopseaua de pe Logan, nu cumva e culoarea aceea rosie cu care au fost probleme de-a lungul timpului?
 

Modificat de FloNick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca in 2 ani a aparut rugina,ma intreb cum va arata masina respectiva cind va avea varsta golfului meu din 2002 care nu are rugina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Loganul cu motor de1.2 e de tot rasul(n-ai putere niciodata).Excrementele de pasare ataca vopseaua,asa ca dai cu apa cum le vezi.

Eu am 1.9 tdi si sunt multumit de el.In 3 ani si jumatate nu am schimbat nimic din bucse,articulatii,doar 2 becuri.(nu vorbesc de motor pentru ca nu intra in vederile tale).Pentru 2900 E cred ca gasesti,1.4 benzina sau cu noroc un 1.6.Benzinarele au km mai putini.Cauta sa cunosti cat de cat masina(amici,vecini,sau pe cineva care stie masina si-ti poate spune de felul cum a fost purtata).Daca a fost lovita cauta alta.Cumpara doar de la proprietar.Cam atat imi vine in minte.Spor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e culoarea rosie.Sa inteleg ca am nimerit cea mai proasta culoare de la Dacia? Pur si simplu am plafonul tabla de sah.Numai patratele de vopsea deteriorata.La garantie nici nu te baga in seama.Sunt acoperiti cu excrementele de pasare.Insecte lipite de tabla.La spalare se iau cu tot cu vopsea.Am ajuns sa stau cu sticla de apa,lichid de insecte plus 2,3 carpe in portbagaj pentru a le folosi de multe ori in cursul zilei.O solutie ar fi sa colantez plafonul dar am auzit ca te tine vreo 2 ani dupa care o iei de la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

daca masina ti-e in garantie cum de nu ti-o pun la punct...zi-le sa pune vopseaua.002 :), lacul sarit nu intra la defecte de fabricatie?

daca nu ori judecata ori vopsea calumea, 7-800euro toata masina, ori golf.

 

vezi ca este topic dedicat http://vwforum.ro/topic/60261-sfaturi-pt-achizitie-golf-4bora/page-52

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai este si varianta skoda octavia...gasesti destule pe la banii aia, poate chiar si un diesel daca vrei consum mai mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Am luat de curand un Golf 4, 1.4 din 2003. L-am adus pe roti din Germania si merge impecabil . L-am luat de la privat cu 2850 euro cu toate ca nu as fi vrut motorul asta ci pe cel de 1.6 insa nu am gasit nimic convenabil. Ceva sfaturi post achizitie ?? Am facut o alegere buna pentru masina de oras ?? Bani mai multi nu am avut ! Mersi !

Modificat de elbirlic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... ca la orice masina sh cumparata recent: schimbul consumabilelor si a distributiei, eventual o scanare daca n-ai facut pana acum.

In oras cred ca o sa ia cam cu 1 litru mai putin decat un 1.6, dar sa nu te astepti la 5%. Consumul cred ca e undeva la 7-8, pe perioada de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia e facuta acum 30.000 km si a avut revizie in martie anul asta cu tot cu TUV. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

7-8 in bucuresti? get a life!

 

Eu zic sa nu te bazezi 100% pe oricine orice zice, daca nu e facuta la reprezentanta cu acte.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am toate documentele de service si cele de la TUV . Am dus-o si la mecanic si am verificat-o si acolo. Mi imi place ca masina insa cred ca ca un motor mai mare [ 1.9 sau 2.0 ] ar transforma-o intr-o jucarie tare in oras.   Consumul il are undeva intre 9 - 11 in Bucuresti iar in  afara , pe autostrada , la 110 km/h mi-a luat fix 6,6 litri cu AC pornit. multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

arata impecabil din poze, ceea ce inseamna mult, ceea ce priveste "tratamentul" care l-a primit masina. Dar totusi, euro 6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2006 nu cred ca aparuse nici euro 5, daramite euro 6. :lol: Plus ca partea "romaneasca" de anunt zice ca e pentru persoane cu dizabilitati, iar polonezu' nu zice nimic in descriere despre asta. Poate e doar o traducere gresita...

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de aceea v-am cerut parerea in leg cu aceasta masina, euro 6 ? !!!! :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este ca omu de cele mai multe ori daca nu ai grija de tine te duci repede, asa si cu masina.Acum traim intr-o economie de piata in care fiabilitatea a cam disparut si a aparut comertul agresiv totul sa se strice repede si sa se cumpere la fel de repede calitate indoielnica. Apropo de golfurile 4 sunt atat de "proaste ca masini" ca numai dinastea vad in oras dar sa lasam gluma pot spune ca au fost cele mai fiabile masini ever nu ca detin dar asta este adevarul. Tot aud multa luma ca domne am probleme cu masina... dar a lasat sa se strice piesa pe piesa, ca domne motorina si benzina la noi in tara este de proasta calitate ( el prefera TIR ca daca scrie DIESEL e acelasi lucru ) ( bina ca nu are aceeasi denumire KEROSENUL cu benzina sa fi vazut atunci avioane pe strada) si tot asa tot asa.

Asa ca daca ai grija de masina si pui totul ca la carte si nu faci tu pe Einstein sau pe uzinele BMW VW etc etc sa vezi ce masina ai.

Aici nu intra in discutie ce este facut de fabrica si calitatea ei.

Aa si btw acum si fabricile si-au dat seama de ce vor clientii lor mult lux in masina nu conteaza motorul cat conteaza daca am sau nu navigatie daca am sau nu butoane pe volan, telefon, masaj in scaun si multe alte prostioare care te incalzesc. Acum multi or sa zica ca sunt omu preistoric ca trecem dintr-o extrema in alta dar preturile sunt extrem de mari pentru niste nimicuri. Parerea mea e de discutat oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mvictor: daca am fi pe Facebook, ti-as da un like mare de tot. din pacate asta e adevarul, sa nu imi zica mie nimeni ca motoarele astea noi gen TSI, FSI cu injectie directa si turbo nu o sa se defecteze pe la 100.000km, pe cand cu un ALH sau AZD mergi 1.000.000 de km, cu conditia sa respecti intervalele de service.

Asta e. Masina a ajuns un consumabil in ochii producatorilor, iar eu nu mi-as da Golful 4 pana ce nu pica ultimul surub din el sau se modifica drastic pretul benzinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!