Jump to content

Probleme Caddy, picura ceva dedesubt.


ByZ
 Share

Postare recomandată

Salut !

Am un Caddy din 2006 furgon si acum cateva zile cand am incercat sa bag masina in garajul de la subsolul casei am atinso dedesubt pt ca era incarcata prea tare.Azi dimineata am observat o pata sub masina in partea scaunului soferului,chiar putin mai in spate de scaun.Pata nu e neagra deci nu e ulei de motor si nici motorina dupa miros.Banui a fi o conducta de la frana dar din pacate deocamdata nu am avut timp sa o pun pe un canal sa ma uit exact.Voi ce credeti ca ar fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e condensul de la aerul conditionat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate era o conducta de frana,am sunat astazi la reprezentanta si m-au lamurit ei.Luni la prima ora o duc la ei.Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai usor cu lamuritu la telefon.lichid de frana in borcan ai?franele le ai bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franele sunt bune ca de obicei si nivelul in borcan e la jumate(nu este indicat pe borcan cat e maxim sau minim),nu stiu daca era plin inainte pt ca nu prea l`am verificat.Masina are toate reviziile facute la timp la reprezentanta.Am bagat capul sub masina azi si se pare ca e un teava subtire care vine din fata intra sub un scut si iese in dreptul rotii din spate.Picaturile vin din scutul respectiv pe la dopuri.Am pus mana unde se prelinge si arata exact ca lichidul de frana nu are miros nici culoare,de gustat nu ma bag pt ca din cate stiu e toxic.Pana luni stau cu ochii pe lichidul de frana si in caz de scade mai completez pana la service.Sper sa nu ma usuce la buzunar :)

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stai usor no taia asa rpd...si inca si la reprezentanta,ca sa atingi o conducta de frana is sanse minime,furtunele se mai erodeaza,dar,dar,mai mult ca sigur nui lichid de frana,pune mana doar jos si vezi daca e uleios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichidul de frana si antigelul sunt toxice. totusi, daca pui limba pe ele nu patesti nimic (si apoi poti clati cu apa - eventual)

- lichidul de frana are cel mai amar gust pe care l-ai incercat vreodata

- antigelul e dulce

succes

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Vin cu o completare la acest topic deoarece doream să deschid altul (dar nu am găsit cum) despre problemele acestui model (probabil și la altele) în legătură cu sistemul de spălare pentru luneta hayonului. Voi incepe intr-o maniera medicală. Simptomatologie: slaba presiune la diuzele parbrizului și lunetei, miros de alcool în interior cand actionam maneta pentru spălarea lunetei.

Diagnostic prezumtiv: pompa stropitorului stricată;

Diagnostic clinic după inspectie: furtunele (care sunt din plastic, asemanatore celor de la aspirator) coapte și sparte în dreptul unde se produce rabatarea capotei și hayonului (la ultimul burduful plin cu lichid de spălare, uneori picura pe deasupra geamului).

a. Schimbarea furtunelor de la diuzele parbrizului. Materiale necesare: surubelnită în cruce, foarfecă cu varf ascutit (eu am folosit una chirurgicală), cutit (eu am folosit un bisturiu clasic), banda izolerbant (pânzată, bituminată), clește folosit de electricieni, aprox. 2,5 m de furtun siliconic (5 ron/ m) luat de la un magazin de piese auto, eventual conectoare din plastic (daca firul e mai scurt, pentru a imbina), șurubelniță simplă mică, coliere- plastic.

Mod de lucru: vechile furtunașe plasticate (și coapte) le-am scos relativ ușor, atentie la duze, se  scot cu o șurubelnița fină, cu grijă pentru a nu rupe piciorusele de fixare care se gasesc mai în spate spre parbriz. Furtunul de la pompă este situat în dreapta (șoferului), mufa sa la mine era neagră. (cea albă era de la lunetă). Pentru a ajunge la pompă se scoate masca din dreapta, de sub far prin tragere, pompa este imediat sub rezervorul cu lichid; am secținat cat de mult am putut din tubul vechi, dezizolând si pe o porțiune mănunchiul cu fire  (care era introdus într-un  furtun de plastic spiralat) din spatele vasului cu lichid de spălare ( al cărei tubulaturi i-am scos-o pentru a-mi ușura munca). După fixarea noului furtun (siliconic) cu coliere/ banza izolerbant (și izolarea firelor), am remarcat că jetul de spălare avea presiune și parbrizul putea fi curățat cum trebuie.

b. Schimbatul furtunului la hayon- a fost cea mai complicată operațiune (mi-a luat peste 2 zile) deoarece vechiul furtun (cel din plastic) nu se poate îmbina, mufa cu nimic, iar pentru a trage un nou tubuleț de la pompă până la lunetă mi se părea  peste puterile mele, neștiind traseul lor.

Materialele necesare au fost cele ca la pct. a), în plus am mai folosit silicon de etansare (Victor R.), un imbus mic,  o parte dintr-o sondă urinară (așa bănuiesc că e, o să o vedeți in poză), mufe (conectoare) din plastic, Super Adeziv (ven Braven, care are cianoacrilat), acetonă (degresare), furtun de plastic (de ala rulat , de la magazine de instalatii sanitare, gros cât degetul- pentru protectie cablurilor, furtunului), o vergea de plastic sau sârmă de 1,0 m. Am  urmat pașii de mai jos:

1. desfacut burduful hayonului din ambele capete. Este fixat printr-o gură de plastic care are 4 picioruse (ca și punctele cardinale), e imposibil sa nu le rupi macar 2 cât de atent ai fi. Am decis cu restul de furtun siliconic pe care-l mai aveam (aprox. 2 m, care li ajunge) să înlocuiesc vechiul furtun de la duza stergătorului- spate);

2. desfacut placa din spatele hayonului, folosind o cheie inbus subțirică (nu stiu de cât) pentru acele clipsuri rotunde care se extrag ușor prin tragere cu unghiile sau cu o șurubelniță (se face pârghie);

3. scos masca de la motorașul ștergătorului prin tracțiune în sus (daca stai cu „ușa”  lăsată (și cu fundul în portbagaj, cum am făcut eu).

4. am introdus vergeaua din plastic prin orificiul de imbinare al burbufului cu hayonul urmărind traseul cablurilor electrice; de vergea am prins noul furtunaș, până la mufa diuzei ștergătorului. Înainte de mufare am introdus pe o portiune de 30 cm  atât furtunul cât și cablurile (care aveau de la trepidații banda izolatoare măcinată)  prin furtunuri separate ( cumpărate cum ziceam de la magazinul de instalații sanitare, de ala rulat, spiralat), pentru o protecție la frecare, apoi am facut fixarea cu coliere- plastic pentru a nu atârna pe acolo. A urmat montarea acelui panou al hayonului, care s-a făcut foarte simplu, în ordinea inversă.

4. fixarea în capătul rămas al furtunului a unui conector (arată ca un niplu, e din plastic) prin împingere, m-am chinuit aici puțin, mai ales că lucrezi cu mâinile pe sus.

5. pregătirea  și fixarea îmbinării dintre furtunul nou și cel vechi (de plastic), reprezentată de o bucată de aprox. 5-6 cm din capătul unei sonde (urinare). Prima dată capătul cilindric care arată ca un trocar (un cilindru tăiau oblic) am șmirgheluit-o putin și făcut incizii superficiale (pentru aderență). Am aplicat un start fin de Super Adeziv și cât mai repede am introdus-o în capătul furtunului de plastic (vezi imaginea) de la stâlp, prin rotire, pâna aproape de capăt. Am lasat cateva ore să se usuce , apoi am introsuc capătul rămas (tubulatura transparentă) în acel  „niplu” al furtunului nou.

6. Opțional se poate aplica după 24 h si un silicon sau o banda izolerbantă.

7. observații. Prima data am încercat mufarea între cele 2 furtunașe la nivelul burdufului cu un furtun siliconic de la un aparat de perfuzie pentru vaci (sau un garou), are diametrul interior de aprox. 0,5 mm. (se găsesc furtunașe siliconice și la piață, la cei ce comercializează instalații pentru agricultură, dar sunt prea largi cele mai strânte dintre ele). Le-am izolat, dat cu silicon, însă la pornirea jetului, din cauza presiunii la îmbinare dintre furtunul siliconic (mai larg) și cel vechi, se desprindeau. Am făcut câteca experimente și cel mai bun rezultat a fost cel descris la pct. 5, prin introducerea forțată a capătului sondei urinare-n furtunul original. Am folosit prima data ca BISONE Plastic adesive (transparent) însa a avut loc o reacție exotermă și a topit parțial mufa sondei, iar fixarea după 24 h nu era solidă. Am mai folosit (tot experimental) la îmbinare Poxipol/  silicon Victor R., super glue însă la tracțiune se desprindeau. Singura variantă care a lipit  în așa fel incat la tractiune furtunul s-a rupt , nedeslipindi-se din „mufa” improvizată a fost cu adezivul Den Braven. Părerea mea e că nu  necesar să se pună adeziv, la cât de greu am împins trocarul sondei în furtun, de veneau ca sudate (trocarul are un diametru cam de 4 mm).

Sper că am fost util ghinionistilor cu probleme ale furtunelor de stropit de la VW.

w1.jpg

w2.jpg

Modificat de caddycristi
PROBLEME FURTUN STROPITOARE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!