Jump to content

Mers in "suturi"


Fulger
 Share

Go to solution Solved by ucy18x,

Postare recomandată

Salutare! O problema cu mersu sacadat o am si eu doar la rece, daca plec de pe loc cu motoru rece imi da cateva suturi doar in accelerare pana se incalzeste putin , dupa masina merge perfect. Mentionez ca nu imi da ninci-un fel de eroare. La relanti nu tremura , nu oscileaza turometru. Passat 2.0 tdi , 2006. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soft dieselgate pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele 2.0 tdi din 2006 nu sunt afectate de scandalul dieselgate

Verifica motorina din filtru 

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ieri cand am pornit masina s-a turat brusc la ralanti si a inceput sa se zguduie destul de tare. Am oprit si am repornit-o si nu a mai facut asa. Sa ma astept la o schimbare de injector sau e altceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

o scanare ai facut, sa vedem ce erori ai stocate pe motor ?

nu cred sa fie de injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut scanare si nu da nici-o eroare. Dimineata la prima pornire , daca ii dau 2-3 pedale pana pe la 3000-3500 ture nu mai face. ideia este ca, in momentu cand merge sacadat si ii dau pedala , cand are intreruperea scoate fum negru. Nu exagerat, doar mai mult decat de obicei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut si va multumesc frumos pentru sfaturile dvs! In cele din urma s-a rezolvat problema.Ce credeti ca era! Aceste vibratii erau de la capul de planetara dreapta dinspre roata!!! Ciudat nu-i asa? Planetara care in mers nu avea nici o simptoma.Am facut inainte,pt proba,viraje mai in forta stanga-dreapta..si nimic.Totul era ok.Cum am descoperit uzura..am suspendat roata,am dat-o jos si cu mana am miscat de ea inainte si inapoi,(nu inspre cutia de viteza si roata..unde e normal sa aibe ff putin joc)unde avea joc,nu pronuntat dar era.Am schimbat capul de planetara si problema enervanta a disparut! Va doresc numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/30/2017 at 1:30 PM, F l o r i n said:

o scanare ai facut, sa vedem ce erori ai stocate pe motor ?

nu cred sa fie de injector.

Ieri s-a intamplat din nou. La pornire masina a inceput sa se zguduie foarte tare ca si cum ar fi mers in 3 pistoane. Am facut o scanare si nu exista nici o eroare stocata. Am schimbat filtrele desi nu au mai mult de 10.000 de km in ideea de a elimina cel mai ieftin suspect. Mecanicul mi-a spus ca s-ar putea sa fie pompa de combustibil din rezervor dar m-as mira sa fie asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Inca nicio rezolvare la problema asta enervanta. Ma confrunt cu acelasi simptom dimineata cand motorul e rece si turatia este sub 1500 rpm. Intr-o dimineata am pornit motorul si la maxim 5 secunde masina s-a "zgaltait" usor si motorul a murit. Am incercat sa repornesc motorul dar nu a mai vrut. Am lasat-o 15 minute dupa care a pornit, mai greu ce-i drept dar a pornit. De atunci nu s-a mai intamplat dar banuiesc ca e ceva legat de partea cu mersul in suturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
LiviuColesnicov

Salut. Am si eu aceasta problema(mers in suturi) de cateva saptamani. (Suspectez ca de la ultimul plin, poate fi o coincidenta). 

La inceput avea episoade in mers(treapta 3, de regula) si incepea sa tremure, dar isi revenea la scurt timp. Astazi insa a fost mult mai rau. A pornit normal, am mers vreo 3 km, iar apoi a inceput sa tremure si nu s-a mai oprit din tremurat. Se simtea ca si cand ar fi mers in 3 si nu mai avea nici putere. Am oprit si am lasat-o putin pornita la relanti apoi am oprit-o si am pornit-o iar si tremuratul a disparut. Am continuat sa merg unde mai aveam treaba dar, desi tremuratul violent nu merge perfect rotund. 

Atasez mai jos erorile gasite cu vcds-ul:

Sunday,18,February,2018,16:49:25:62939
VCDS Version: Release 12.12.0

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 CB    HW: 028 101 190 0
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG  6176
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 01392 785 00200
                      VCID: 65C1571FAC941D36075-8030
2 Faults Found:

18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240) 
            P1666 - 000 - Electrical Malfunction
             Freeze Frame:
                    RPM: 1680 /min
                    Torque: 54.0 Nm
                    Speed: 38.0 km/h
                    Load: 18.4 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Inj. Quantity: 0.24 mg/str
                    Temperature: 39.6°C
                    (no units): 16.0

16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Torque: 50.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Inj. Quantity: 2.96 mg/str
                    Temperature: 41.4°C
                    (no units): 128.0


Readiness: 0 0 0 0 0 
 

 

PS: Pozele cu valori pozitive mari pe cilindrul 1 sunt de azi(fara consumatori, cu consumatori).

Poza cu valorile mici pe canalul 13 pe toti cilindrii este de acum 1 luna. Sa se fi stricat injectorul asa repede? In mai putin de 1 plin de benzina?

Am alimentat doar de la MOL. Dar statii diferite.

 

test2.PNG

test4.PNG

tst1.PNG

tst3.PNG

1lunatest.PNG

Modificat de LiviuColesnicov
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel injector are uzura - capatata in timp. Sigur nu s-a uzat de la acea alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua! Am o skoda octavia 2 1.9 tdi cod motor bjb si am o problema cu egr.ul zic eu. Deschide cu intarziere la turatii joase si da fum. Cand o accelerez mai brutal parca nu trage cam 1 secunda, apoi apare smucitura da un val de fum apoi trage de rupe si nu mai scoate fum chiar daca o duc pana la 4 mii. Sau daca sunt in a 3a sau in alta treapta si am 1500 rotatii si cand bag piciorul in acceleratie apare smucitura da un val se fum si apoi trage bne si nu mai da fum.

Egr.ul si clapeta au fost curatate luna, nu au comanda electronica ci prin vacuum cu furtunase dar nu e nicio diferenta tot asa se manifesta.

Nu ma deranjeaza sutul acela ci norul de fum cand deschide sau inchide egr.ul.

Pe tester nu am erori la egr, turbina , injectoare, filtreschimbate etc. In rest masina trage foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa log in mers 3-10-11 ,problema nu pare de la egr (anuleaza-l si fa o proba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L.am anulat si problema a disparut.Nu mai da fum deloc, urca lin in turatii, fara sa mai de sut.

I.am bagat furtunasul la.loc pentru ca la rece se simte pe.langa masina miros de gaze, e putin mai zgomotoasa si se simte o trepidatie usoara cand urc in turatie. Cu el conectat nu mai apar problemele de mai sus dar da un mic sut urmat de fum la turatii de sub 2200. Membrana egr.ului e buna tine vacumul dar se pare ca inchide sau deschide aiurea( parerea mea).

Modificat de FaKyRu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr nu inchide/maf nu citeste corect/actuator turbo dereglat/geometria turbo nu face toata cursa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si toata treaba asta sa fie din egr? Pe tester nu am probleme cu turbo, injectoare, egr in parametrii normali. Masina trage bine, porneste imediat fara sa se balbaie, se tureaza fara suturi cand masina stationeaza, nu da fum albastrui sau negru. Treaba asta se manifesta in mers cu sutul si norul de fum apoi o pot duce pana la 4500 ca nu ma da gram de fum. Daca scad sub 2000 si bag piciorul serios da sutul si fum. Daca accelerez lin nu se simte sutul si nici fum nu da.

O sa mai dau jos egr.ul sa il inspectez mai amanuntit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Fa un log in mers atunci cand se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Se pare ca orice fac tot nu scap de bkd. Pe lângă Jetta care este masina personala, am primit de la munca o skoda Octavia tot bkd. Treaba e ca motorul după ce ajunge temperatura de 90 grade sau pe acolo începe și merge în șuturi. A fost schimbat la ea egr, senzorul de pe axa cu came, reglat distribuția. Faza e ca nu face mereu, pe la 2000rpm, și în sarcina ușoară. Am facut o similare și la 2000rpm pe liber nu zice nimic. Păreri? 

Modificat de neos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si a mea pe la 2200 ture da un sut urmat de norul.de.fum, apoi trage bine fara fum pana la 4500. Pe.mine nu ma deranjeaza sutul cat ma deranjeaza norul de fum. Am bagat si motorina premium am.mers si mai sportiv gen 3000 3500 ture cativa zeci de km, degeaba. Daca anulez egr.ul nu mai da sut la 2200 ture si nici fum. Turbina lucreaza, egr.ul e curatat, verificat furtunase vacuum, verificat traseu admisie, injectoarele sunt perfecte, porneste bine, fara fum, fara variatii de relantii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca masina a fost condusa muuult timp subturat ca după 2 zile la mine în care la fiecare sughit ii dădeam 4000rpm fenomenul de mers în șuturi se diminuează. Nu se mai manifesta deloc la 2100rpm, doar puțin la 2700 dar o fac sa scape si de asta. Ma întreb ce depuneri de calamina are turbina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , vin si eu cu o problema la al meu golf 4 1.9 tdi AJM , dimineata am pornit masina , mergea in 3 pistoane , am scanat cu vcds mi-a dat eroarea 16685, misfire pe cylindrul 1 , dupa mers de cateva minute si-a revenit , 
 Dupa 6 ore de nefolosinta , iar am pornit masina la fel , am scanat cu vcds la fel , iar dupa cateva minute mergea normal , 

De fiecare data cand las motorul mai mult oprit la fiecare pornire la fel face
 Care ar putea fi problema ? Injector blocat mecanic / electric ? sau Cablajul defect ?

721BF4E5-3EEA-4BE8-99D8-0449191A914D.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare , am si eu un golf 4 1.9 alh am urmatoarele simptome imi da suturi in mers si cate odata se opreste brusc in mers , cand apare defectul apare si spira galbena , pe tester am erroare de la esp , abs brakes , engine control module , si de la immo dar e facut off si la rece cand pun contactul apare esp.ul aprins si spira apare mai greu dupa 3 secunde. Nu am errori pe motor doar pe instrumente.
Din ce am citit nu citeste cu ecu ? 
(am schimbat distributie releu 109 si injectia defectul tot persista)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In decembrie anul 2017 am patit urmatoarea situatie: in mers facand la dreapta am schimbat viteza si motorul s-a oprit, din cauza inertiei masina a mai mers . Am incercat sa o mai pornesc in mers , nu a pornit. Am tractat-o la service si au constatat ca este vorba de senzorul de la axa cu came, a fost schimbat. Dupa schimbare masina merge dar nu in parametri, respectiv aceasta are intreruperi ca si cum nu se alimenteaza. Acum s-a agravat si cand face intreruperile respective se plafoneaza si poti calaca acceleratia si nu reactioneaza. Am schimbat filtru de motorina in ideia ca nu se alimenteaza. Precizez ca nu scoate fum negru, in schimb ultima dat s-a aprins martorul spirala. Partea mai crunta ca se opreste motorul si cand dau cheie porneste normal. Astept sugestiile voastre, multumesc.

Modificat de giani2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca de senzor ai pus, daca nu e original sau Hella e posibil sa fie slab calitativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am rezolvat probleme la skoda, am mers cu ea pana a inceput sa moara motorul, sa mearga in 3 pistoane si a aparut martorul de motor in bord. Mecanicul a gasit problema: un injector avea probleme la partea electrica, au fost intarite firele si acum masina merge struna. Asta dupa ce Porche Vest mi-a schimbat egr, senzor axa cu came, pompa tandem si turbina degeaba.

Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!