Jump to content

Mers in "suturi"


Fulger
 Share

Go to solution Solved by ucy18x,

Postare recomandată

Problema la mine se manifesta in felul urmator, in treptele 1 si 2 la accelerat usor, in zona de mers subturat.. intre 1300 si 1500 are 2 intreruperi. La 1300 are una, sare la 1400 brusc, apoi mai are inca 1 si sare la 1500 apoi merge normal.. Daca accelerez mai tare nu are nimic. Primul gand a fost legat de injectoare, dar le-am verificat si sunt in regula.. Sa fie de la EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kossmyn, la fel este si la mine doar ca nu apare nimic pe diagnoze. Incearca sa verifici masina si din punct de vedere al electricii. Eu am schimbat un releu, care era "pe duca" si degeaba. Tot la fel face. In compartimentul motor, undeva in dreapta bateriei este un tablou de sigurante si relee. Acolo firele sunt prinse cu niste suruburi (vreo 10_15 fire) si doua dintre suruburi sunt foarte ruginite. Mi s-a recomandat sa il schimb dar daca il forte sa il desurubez risc sa il rup asa ca ii dau spray de contact din plin si sper sa il pot scoate sa il curat si mai vad dupa aceea. E o idee. Cauta si tu si vezi cum e la tine. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am avut si eu aceeasi problema la un passat 3bg 1.6 ALZ 102 cp....am schimbat debitmetrul,sonda lambda,filtrele absolut toate...uleiul,bujiile,pompa de benzina...toate fiind noi....senzorul de turatii arbore cotit...si degeaba...mecanicii lui peste m-au pus sa dau cu banii in vant...pana la urma am dat de niste baieti de la iasi de la MOLDOCAR,sper sa nu fac reclama dar am fost la multe service-uri auto si numai prosti cu testerul in mana,de un an de zile ma stresa becul de la check engine.Intr-un final mecanicii de la iasi i-au dat de cap,venisem la iasi in 3 pistoane si apoi la iasi m-a lasat inca un piston mergea numai in pistonul 1 si 4....pana cand a iesit fum de sub capota,cand am ridicat capota catalizatorul era rosu ca lava unui vulcan am zis ca mi-a prajit sondele lambda fiind noi si alea,dar din fericire nu am avut acest ghinion.

Problema eterna era BOBINA DE INDUCTIE...aceasta nu mai dadea curent la doua fise...una dintre ele pe cilindrul 4 fiind si piscata si scapa pe acolo scanteie,am pus bobina noua de la beiru cu 350 ron si am luat si fise noi 60 ron de la bosch fisa,iar acum masina parca a prins viata,scartaie si in treapta a doua,se infinge in depasiri.

Sper sa va ajute cu ceva raspunsul meu  :icon_thumleft:

Modificat de scorp1on
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scorpionule probabil că ai perfectă dreptate, numai că aici este aria destinată tractoraşelor şi se pune altfel problema :rules: .

@Kossmyn şi goriciadrian, faceţi un log în mers pe grupul 3 (nu ăla clasic cu călcat la blană, ci aşa cum mergeţi de obicei şi se manifestă problema). Dacă situaţia coincide cu schimbarea stării EGR (să fie cineva alături cu laptop-ul şi să apese pe Mark atunci când observaţi problema), atunci este posibil ca acesta să fie de vină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curand am schimbat golful benzinar cu un tractoras.

1.9tdi pd axr si in treapta 1 cand merg pe denivelari simt ca si cum as avea agatat remorca si m-ar trage inapoi.

numai prin denivelari, la mers pe sosea dreapta nu am nici o problema.

sa fie vre-un tampon la motor obosit?

 

am facut compatatia cu remorca ca asa pateam la dacie cand aveam remorca agatata si prin gropi ma tragea inapoi.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna tuturor.

Am descris mai sus o problema care m-a macinat saptamani intregi si ma simt dator sa vin cu "rezolvarea". Nu mai detaliez speta dar, in 2 vorbe, era cam asa: in plaja 1500 - 2000 masina mergea in suturi.

Dupa 2-3 luni de schimbari de filtre, de schimbari de ulei, etc. am ajuns la un mecanic foarte "inspirat" care dupa ce m-a prostit sa schimb volant, senzorul de turatie si alte cateva nimicuri de cateva zeci de milioane de lei (dupa a caror schimbare masina se comporta la fel), si-a dat seama ca nu mai are ce sa imi schimbe la masina si a avut o revelatie: mi-a spus ca "ERA UN FIR INTRERUPT". Un fir care odata schimbat mi-a transformat masina dintr-o babuta astmatica intr-o adolescenta nervoasa si greu de stapanit...

 

Stimati domni, cand o sa se schimbe mentalitatea asta de genul "Da-l in mama lui de client ca daca a avut 7500 de euro sa dea pe masina, il mai jupoi si eu de vreo 1000! Oricum el nu stie cu ce se mananca..." ?

Propun sa deschidem un nou topic cu tema "CE SA NU FACI CAND MECANICUL VREA SA TE JUPOAIE..."

 

Va salut cu deosebit respect si va doresc drum bun.

Modificat de goriciadrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian, felicitari ca ai reusit sa o rezolvi.

Acum, daca esti amabil, poti spune si ce fir avea intrerupere? Nu de alta, dar cine mai trece prin asa ceva, macar sa stie de unde sa inceapa, ar putea fi oriunde problema :)

Salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa investigatii si sedinte de brainstorming la alti mecanici (deoarece mecanicul "minune" a vrut probabil sa se exonereze de vina de a ma fi pus sa cumpar pe mama si pe tata si nu a detaliat decat "ERA UN FIR INTRERUPT") am ajuns la urmatoarea concluzie (sper ca membrii cu experienta sa nu rada de mine): in urma uzurii unei garnituri (semering) localizata in zona cutiei de viteze (nu ma intrebati detalii, sunt IT-st nu mecanic), s-a prelins ulei din cutie pe senzorul de turatie. Acesta s-a ars si odata cu el s-a ars si un fir "care ducea catre (sau dinspre) senzorul de turatie". Nu am pretentia sa fie corecta concluzia mea, insa "simptomele" sunt acestea: masina mergea in suturi in contitiile descrise mai demult, senzorul de turatie (cel inlocuit) era imbibat de ulei si undeva in zona senzorului de turatie exista un fir care era rupt si a carui inlocuire "coincide" cu faptul ca masina nu mai are simptomele prezentate.

 

Sper sa ajute si pe altii aceasta "solutie" si as dori pe aceasta cale sa intreb administratorii acestui forum cum putem adauga ceva "tag"-uri la acest reply pentru a fi gasita mai usor "solutia" mea la o astfel de problema.

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 scuzati offtopicul.

 

Adrian stai sa vezi cand la un Sharan se intrerupe un cablu ce trece din caroserie in usa portbagajului, si mai da si putin la masa, si incep baietii sa schimbe computerul ABS computerul masinii Abs ul etc etc si asta de la un cablu care costa cativa banuti...

Sau intra in sectiunea Sharan sa vezi ce i-a facut unuia din Timisoara niste mecanici...

 

Foarte multi mecanici se feresc de acest tip de reparatii unde trebuie sa cauti 3 zile si la urma e o piesa de 2 lei, deci piesa 2 lei si manopera 24 de ore  ce pret poti pune pe factura??

 

Multi predica "never touch a running system" ceea ce e gresit trebuie mereu sa inspectezi sa intretii si sa faci ceva profilactic fie ca e Dacie ori Audi.

 

O alta mare catrastofa e cand pompa tandem incepe sa piarda motorina, exact sub pompa e un racord de plastic de la instalatia de racire , care se distruge cu motorina si ce urmeaza... e scump tare.

 

Bafta cred ca esti cel mai fericit Aradean.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as dori pe aceasta cale sa intreb administratorii acestui forum cum putem adauga ceva "tag"-uri la acest reply pentru a fi gasita mai usor "solutia" mea la o astfel de problema.

Solved. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu stima. :icon_thumleft:


Stii, la noi in Arad e o vorba "Fereste-te cat poti de prostul care face pe desteptul, ca e cel mai periculos". Din pacate are aplicabilitate "world wide" cand e vb de mecanici.

Nu vreau sa fiu inteles gresit, exista mecanici care au o mana de aur, dar exista si cealalta categorie care sunt in stare sa iti taie masina in doua, sa iti monteze alta jumatate de masina si tot nu rezolva problema.

Si cu cine sa iti cauti dreptatea? Ma si vad ducandu-ma la OPC sa spun ce? "Stiti, am fost luat de prost si unu' cu 8 clase m-a jupuit de vreo 30 mil...", sa fim seriosi, o sa fiu luat in ras.

Cat despre sesizari la politie s.a.m.d. nu se pune problema ca mecanicul o sa jure ca nu m-a vazut in toata viata lui.

Si eu prestez servicii: aplic autocolante, folii gen fibra de carbon, folii pe geamuri, etc. si multa vreme ii detestam pe clientii care imi stateau 5-6 ore sa imi sufle in ceafa sa vada ce fac si cum fac, dar sincer, dupa experienta cu Golful meu, socot ca asta e cel mai sanatos sa faci.

 

Si termin tot cu o vorba de duh: "Fratilor, cascati ochii, ca altfel b...." stiti voi continuarea.

 

O zi faina tuturor. :cheers:


Am un prieten cu un GOlf 4 care tot are aprins martorul la ABS si nimeni nu i-a dat de cap. O sa ii propun faza cu firul.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,o problema asemanatoare am si eu la masina din semnatura,la turatie joasa 1000-1200 rpm merge in suturi in vitezele 1,2,3,dupa 1200 rpm nu mai are nici o simptoma,trage normal,consuma normal,nu scoate fum,etc,majoritatea mecanicilor imi spun ca este volant,dar nu se aude nici o bataie,debraiaza perfect fara zmucituri,maine o bag pe un tester sper sa fie vreun senzor,ceva pe la egr..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,o problema asemanatoare am si eu la masina din semnatura,la turatie joasa 1000-1200 rpm merge in suturi in vitezele 1,2,3,dupa 1200 rpm nu mai are nici o simptoma,trage normal,consuma normal,nu scoate fum,etc,majoritatea mecanicilor imi spun ca este volant,dar nu se aude nici o bataie,debraiaza perfect fara zmucituri,maine o bag pe un tester sper sa fie vreun senzor,ceva pe la egr..

 

asteptam sa ne zici ce iese la tester - sa iti verifice si valorile injectoarelor, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
BogdanLitoiu

pote pune cineva o poza cu pozitia acestui senzor pe motor (cei care au, pentru diferite motoare)?

post-16812-0-31286700-1402060063_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e greu asa ceva, ca sunt multe motoare.  Regula valabila la toate ( cel putin la VAG) - se gaseste in apropierea volantei.  in fata motorului sau in spatele motorului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate pune cineva o poza cu pozitia acestui senzor pe motor (cei care au, pentru diferite motoare)?

La motoarele  19 TDI PD  E3   adica cele cu  A in fata   AJM  AUY ASZ etc  acesta este senzorul axei cu came ( asa zisul senzor Hall)  si este montata la interiorul distribitie cu un surub  M6  trecerea se face  undeva la nivelul bujiilor incandescenta in spatele alternatorului, si cuplajul electric este sub vasul  vacuum.

 

Motorul are 2 senzori  acesta  si inca unul pe vilbrochen, asa cum si adrian confirma, cand unul sintre acesti 2 senzori este defect motorul reuseste sa porneasca, ceva mai greu dar porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut!
revin si eu cu problema mea:

masina merge in suturi cand drumul este cu denivelari, la viteza mica, in treapta 1.

daca merg pe drum drept, nu am nici o problema, daca drumul are denivelari si masina incepe sa balanseze, sau sa se miste datorita gropilor/denivelarilor incepe sa dea in nas, nu tare dar destul cat sa se simta in masina si pe acul turometrului.

este simgura simptoma, erori stocate nu am, am costatat problema de cand am luat masina, ~11mii.

Sapt viitoare ar trebui sa fac revizia si as vrea sa ma ocup si de problema asta, DAR, as vrea sa nu ma duc gasca la mecanic (vezi cazul de mai sus :) )

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica suportul si tamponul antibalans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la acesta?

 

post-15932-0-40870700-1412852297_thumb.j

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o vizita la service, am primit vestea ca volant este pe duca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut astazi am patit si eu pt prima oara ... Am pornit masina toate bune si frumoase o las sa se incalzeasca sa incalzit plec de pe loc merg cam 2 -3 km si dintr-o data cand o calcam parca se ineca ma opresc in loc poc sa opreste si masina:( ii dau cheie porneste o accelerez si parca se ineca dadea sa se opreasca mergea cu intreruperi am accelerato de cateva ori si si'a revenit la loc nu mai face ... Da imi e sa nu imi faca figuri pe undeva departe de casa si sa stau prin camp:( se poate repeta problema? Ma gandesc ca poate de la motorina sau un gunoi ceva:( stii cineva ce poate fi? Sa remediez problema acum ca nu de alta da a venit iarna si poate ma lasa cine stie pe unde ...mentionez ca am pus masina si pe tester si nimic doar o bujie stricata dar e veche problema cred...masina e un golf 5 din 2005 ! Ms mult!

Modificat de Goolf 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! 


 


Am si eu o problema asemanatoare la un golf 4 tdi alh si anume mersul " in suturi ".La relanti oscileaza putin si acul turatiei, dar intre 1500-2100 oscileaza mai tare si smuceste (sacadeaza), in treptele de viteza inferioare mai tare si se simte un impuls cateodata cand accelerez intre turatiile astea, in rest motorul trage bine, nu scoate fum. Au fost schimbate toate filtrele, uleiul, distributia. Am schimbat pompa de injectie de 2 ori ( 2 pompe si cu cea de pe masina 3) si tot la fel merge, inca mecanicii sustin ca e pompa de injectie.Cineva mi-a zis ca poate fi de la senzorele de arbore cotit, ca asta i s-a intamplat cuiva, si respectivul schimband cateva pompe.Am vazut la cineva pe forum ca era in fir intrerupt de la senzorul de arbore cotit.Ce parere aveti?Cine s-a mai confruntat cu aceasta problema rog sa ma ajute.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!