Jump to content

Mers in "suturi"


Fulger
 Share

Go to solution Solved by ucy18x,

Postare recomandată

salutare sun nou pe aici am si eu o problema cand merg pe drum cu masina si intru in depasire la 3000 de ture am simtit un sut puternic parca mia taiat cineva alimentarea,sau ceva sa opus in fata motoruluii sa merga rotund nu stiu ce poate fi am curatat injectore,egr am verificat din nou avasu pun si niste poze cu graficu va rog sa-mi spuneti daca e de la avans,sau de la alceva aceasta broblema

post-145283-0-65457300-1422641813_thumb.

post-145283-0-15914000-1422641826_thumb.

post-145283-0-45177400-1422641837_thumb.

post-145283-0-71456200-1422641852_thumb.

post-145283-0-23047600-1422641862_thumb.

post-145283-0-28910800-1422641873_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul este foarte ok. Posibil un injector (nr.3) cu probleme, deoarece toate valorile (cil. 1,2,4) sunt negative şi probabil compensează cilindrul 3 (cilindrul 3 fiind referinţa, nu apare. când apare cu - la un injector, aceasta indică faptul că el primeşte mai puţină motorină pentru a compensa un cilindru mai slab ca putere).

Vezi dacă ai ceva coduri de eroare (erori care ar indica un limp mode).

Fă un log în Basic settings pe grupul 003 şi unul pe 011 timp de un minut şi un log în mers pe 003, 010, 011 apoi postează-le pe topicul acesta

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-425#entry2511486

Citeşte pe acel topic care este treaba cu limitările de putere din cauza EGR, turbină, debitmetru. În topicul respectiv, folosind funcţia Search, vei afla cum se facl logurile în mers şi celelate loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am nici o eroare in bord de nici un fel dar limp mode iau dar nu tot timpu si am turbina cu giometrie fixa  nu variabila prea putin se pote murdari dar se poate ceva valve vacumatice sa fie o sa verific mai in detaliat dimineta.deci tu spui ca avansu e ok atunci trebuie sa caut in alta parte revin maine cu noi informati o sera buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este cu geometrie fixă (cu wastegate) nu înseamnă că nu poate avea probleme (wastegate-ul, un fel de bypass, este comandat de un actuator vacuumatic). Dar astea au o particularitate că nu merge Basic setings pe 011, în schimb se poate verifica foarte bine în mers. Cu logul în mers se vede exact comportamentul turbinei şi funcţionarea debitmetrului.

Nu mă refeream la erori în bord ci erori stocate de vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut prieteni am schimbat furtunasele de la injectoare,schimbat si valva egr si tot degiaba tot merge in suturi  ce am observat lipseste mufa de la aceasta valva nu o gasesc nici cum mam uitat mai atent si nimic,furtunele de la alimentare leam verificat am curatat si sorbu din rezervor si tot degiaba,si am pus pe cineva sa ambaleze in timp ce eu ma uitam la motor si am observat ca tija de la actuator se misca foarte icet abia se vede,si am observat ceva diferente la injectoare dupa cum se vede si in poze


nu am acea mufa de conectare la acea valva

post-145283-0-09897000-1422799852_thumb.

post-145283-0-26901200-1422799867_thumb.

post-145283-0-54801300-1422799902_thumb.

post-145283-0-30296400-1422799911_thumb.

post-145283-0-59763000-1422800084_thumb.

post-145283-0-69025000-1422800093_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 injectoare cu minus, insemna ca 4 e cu plus si e sus rau de tot. vezi pe cil 4 care este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti.

O problema de rez.

Passat avf 131cp.

Nici un cod eroare pe motor,bs 003,011,log in mers,valori injrctoare,syncro angle, toate toate corecte.

Singura chestie e cant de inj care se duce la relanti aproape de 9mg/str.

Simptoma este ca in wot in orice treapta smuceste inainte-inapoi de zici ca se rupe si se cam plafoneaza pe la 3200rpm.(atentie-nu din cauza vreunui limp).

Ceva pareri daca aveti!

Multumesc

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario20vest ţi-am muat postul aici pentru că este mai potrivit topicul cu problema ta.

Nu am datele pentru avf, dar la axr zice că la ralanti cantitatea injectată trebuie să fie între 3 şi 12 mg (la Octavia, la alt tip am găsit parcă şi între 3-9), deci nu ar fi aia problema.

Fă nişte loguri în mers pe canale care ar putea fi relevante (de exemplu 3,8,10 sau altele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi! Am umblat azi in zona gatului de lebada si mi-a aparut si mie mersul in suturi, de la 1100 la 1500 rpm. Se simte in tr1 si tr2 mai bine. Toate valorile sunt normale, nu am erori. Ce ar putea cauza asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o.

 

Am umblat ieri pe la ceasuri si n-am mai legat firul de viteza (gala) care iese din ceasuri si se duce la restul modulelor. Din cauza asta nu mergea CC-ul, nu se inchideau usile la 15 km/h si mergea in suturi intre 1100 si 1500 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Solution

Am rezolvat si eu mersul in suturi.. Am citit tot forumul si am gasit solutia aici asa ca sunt dator cu explicatia. Am pus pe tester si am avut eroare p301 missfire pe cilindrul 1.. Am desfacut capacul la injectoare si am scos mufele electrice.. Papuceii de la injectorul 1 aveau depuneri si nu mai faceau contact bine pe mufa injectorului... Dupa o curatare cu spray de contact si frecat bine cu hartie abraziva , masina merge ca noua :) au disparut si fluctuatiile de la relantii..

Multumesc pe aceasta ocazie tuturor care au postat problemele lor, cat si rezolvarile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Azi dimineata in timp ce mergeam masina a inceput sa tremure destul de urat. Cand am scos-o din viteza nu mai tremura aproape deloc. Am reusit sa ajung cu ea acasa si am constatat ca e aceiasi problema ce am avut-o si acum vreo 3-400 de km. Motorul merge in suturi iar cand vreau sa accelerez cu ea in sarcina trepideaza si accelereaza foarte greu. Prima data cand s-a intamplat asta a fost din momentul cand am pornit motorul, acum a fost in mers cu motorul destul de cald. Si prima si a doua oara dupa ce am oprit si am repornit motorul nu s-a mai intamplat nimic. 

Turatia este stabila la relanti doar ca motorul nu merge rotund.

PS Intre prima si a II-a belea am schimbat filtre + ulei - erau destul de vechi si am crezut ca de la ele este problema.

PS2 Presupun ca trebuie pusa pe tester, am un prieten care are asa ceva dar nu stiu cat de priceput este, ce ar trebuii sa-i cer ?

Modificat de MESSS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, la scanare sa verifice si valorile compensatiilor injectoarelor, pe Engine, campul 013. Vezi si erorile stocate - posibil cablaj injector cu probleme, injector, etc.... vedem dupa diagnoza.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut aseara si minunata scanare si cred ca asta este eroarea ce ne intereseaza :

 

 License Plate: SEAT

Mileage: 234850km-145929mi   Repair Order: 

 

 

Chassis Type: 6L (6L - Seat Ibiza/Cordoba (2002 > 2009))

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AXR.lbl

   Part No: 038 906 019 NE

   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  6119  

   Coding: 00102

   Shop #: WSC 06441  

   VCID: 67DD5D1E05CDD926359-4B36

   VSSZZZ6LZ6R004433     SEZ7Z0E3030999

 

1 Fault Found:

16685 - Cylinder 1 

            P0301 - 35-00 - Misfire Detected

Readiness: 0 0 0 0 0 

 

Pe langa ea au mai fost niste erori, singura care a reaparut dupa stergere este cea cu Steering Angle Sensor. Ar trebuii sa ma ingrijoreze ?

 


Address 03: ABS Brakes        Labels: 6R0-907-37x-ABS80.lbl

   Part No SW: 6Q0 907 379 AF    HW: 6Q0 907 379 AF

   Component: ABS 8.0 front   H03 0002  

   Revision: 00000000    Serial number: 00000000000000

   Coding: 0002202

   Shop #: WSC 06441 785 00200

   VCID: 8109E386DBA987161BD-517A

 

1 Fault Found:

18265 - Load Signal 

            P1857 - 000 - Error Message from ECU - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 33

                    Mileage: 234801 km

                    Time Indication: 0

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC        Labels: None

   Part No: 6L0 820 043 B

   Component: CLIMAtronic PQ24    0301  

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   VCID: 25411716EF410B36C75-517A

 

1 Fault Found:

01273 - Fresh Air Blower (V2) 

            000 - - - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

   Part No: 6Q1 937 049 D

   Component: 0000 BN-SG.         1S34  

   Coding: 00012

   Shop #: WSC 06441  

   VCID: 3C77D2722CCBAAFE88B-517A

 

3 Faults Found:

01598 - Drive Battery Voltage 

            07-10 - Signal too Low - Intermittent

00969 - Fuse for Heated Rear Window (S41) 

            37-00 - Faulty

00778 - Steering Angle Sensor (G85) 

            49-00 - No Communications

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

   Part No: 6Q0 909 601 F

   Component: 02 AIRBAG VW5       0010  

   Coding: 12338

   Shop #: WSC 06401  

   VCID: 3663C05A12E770AE7EF-517A

 

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+ 

            07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl

   Part No: 6N0 909 901 

   Component: 006D GATEWAY CAN    1S34  

   Coding: 00014

   Shop #: WSC 06441  

   VCID: F0EFB642B0039E9EE43-5198

 

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85) 

            49-00 - No Communications

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misfire: verifica mufele de la injectoare., mai ales la cel la care apare eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca sunt mufele oxidate sau iesite putin, ar fi simplu. Cat despre cea cu G85 (steering angle) ce ar putea sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia cu un post mai sus se prezenta rezolvarea trepidatiilor, dar e atat de greu de citit. Si asa procedeaza fiecare. 

G85 nu reprezinta subiectul prezentului topic. Exista topic-uri dedicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mea culpa.  :salut:  

A ramas ca fac testul si-l pun aici, si am uitat ce am citit ieri pe forum. Sper sa nu se mai intample.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jos capacul la culbutori, curatati conectorii la injectoare, intarite contactele din mufe - si poate scapi cu atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut este o garnitura la capacul de la culbutori, intrebarea este se poate refolosii ? Parca Florin zicea pe undeva ca se pune silicon/garnitura/silicon dar nu mai stiu daca se referea la garnitura veche sau la cele non OEM. Siliconul este cel care se foloseste si la baia de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e. Daca ai pierderi, pune silicon. Daca nu, las-o asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare dragi colegi. In primul rand va multumesc pentru ajutorul voastru 

 

Revin cu concluziile trase in urma reparatiei facute la injectorul cu probleme (eroare missfire) asa cum este descris in "best answer"

 

- Dupa 1300 de Km nu am mai simtit sa fie vreo problema

 

Daca aveti Seat Cordoba (presupun ca si la Ibiza) 1.9 TDI 101Cp

- trebuie mai intai data jos valva EGR iar la capacul culbutorilor tb sa aveti rabdare sa il ghidonati deoarece nu se poate ridica decat  in sus iar flansa in care se prinde EGR la admisia de aer incurca destul de mult

- Conducta de la evacuare catre valva EGR se desface prima (doua suruburi cu imbus prinse de jos in sus) si este suficient de flexibila pt a va permite accesul la al 3-lea surub care leaga valva EGR la admisia de aer

- La remontarea capacului verificati garnitura inainte de a va apuca sa strangeti suruburile ( din cauza ca intra la fel de greu cum a si iesit riscati sa o mutati din canalul ei)

- Dupa curatarea valvei EGR ( daca tot o dati jos e pacat sa nu o curatati) masina a mers foarte bine cam 15km (sau pana s-a incalzit la 90 gr) dupa care a inceput sa se auda un sunet de genul unei saltele care se desumfla. Sunetul se auzea doar la "spritz" daca acceleram usor si liniar nu se auzea nimic. Nu avea legatura cu temperatura motorului deoarece dupa ce a inceput sa cante o facea si dimineata cu motorul rece. A disparut de la sine dupa aproximativ 100 de Km. 

Nu stiu de la ce ar putea fii (poate garnitura metalica dinspre evacuare, poate spray-ul cu care am curat )

- Cred ca este mai sigur sa puneti mastic rosu de prima data, din pacate eu trebuie sa desfac din nou deoarece mi-a consumat ulei in plimbarea asta de 1300 Km si daca nu ma inseala ochii pe la garnitura pierde (cand am plecat era uleiul la maxim, acum este la jumate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna la toti, seatul meu merge in suturi doar cand o accelerez, vad ca nu sa confruntat nimeni cu defectul asta, am pus-o si pe testar, dar nimic ! de la ce ma-sa o fi nu-mi dau seama, of, m-a mancat masina asta, dau din una-ntr-alta! am inteles ca motorul AUY e bun, dar la mine nu se vede gram de bunatate. Poate ma poate ajuta vreu-un coleg cu o sugestie ca altfel o iau razna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna la toti, seatul meu merge in suturi doar cand o accelerez, vad ca nu sa confruntat nimeni cu defectul asta, am pus-o si pe testar, dar nimic ! de la ce ma-sa o fi nu-mi dau seama, of, m-a mancat masina asta, dau din una-ntr-alta! am inteles ca motorul AUY e bun, dar la mine nu se vede gram de bunatate. Poate ma poate ajuta vreu-un coleg cu o sugestie ca altfel o iau razna !

 

daca nu e pompa, atunci fa o diagnoza competenta, sa vedem un log la injectoare, log in mers, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!