Jump to content

Mers in "suturi"


Fulger
 Share

Go to solution Solved by ucy18x,

Postare recomandată

Salut tuturor. De cateva zile sunt posesorul unui Audi A4. motor 2.000 cm. Problema aparuta este urmatoarea: cand merg (dar nu mereu) parca motorul se balbaie sau merge in "suturi" atunci cand turatia este constanta. Am pus-o pe tester si n -a aparut nicio problema. Ce ar putea avea? Sa fie pompa de alimentare, injectoarele, turbina? sau altceva. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea munteanu

Aceeasi problema la masina lui frate-meu A4 motor AJM, atat ca fenomenul se intampla doar in sarcina si la acceleratii bruste parca se inneaca. Testat pe loc nu apare nimic, urmeaza sa vedem la un test in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ii dai tare si se ineaca e cam 80% pompa de motorina de medie presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau cablul de la injectoare.dar ar trebui sa dea o eroare pe modulul eingine(missfiering parca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uimire. Am fost cu masina la testar. Totul OK. Verificarea furtunurilor IC - Turbina. Parerile mecanicilor: motorina proasta, curatirea injectoarelor cu nu stiu ce solutie K 44, schimbarea peco ului. Nu mai stiu ce sa zic. Ce ar avea? Ma macina aceasta pb. pb o sa si dea drumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Uimire. Am fost cu masina la testar. Totul OK. Verificarea furtunurilor IC - Turbina. Parerile mecanicilor: motorina proasta, curatirea injectoarelor cu nu stiu ce solutie K 44, schimbarea peco ului. Nu mai stiu ce sa zic. Ce ar avea? Ma macina aceasta pb. pb o sa si dea drumul.

Aceleasi simtome si la mine :) dau sa o calc si ma pune in bot , dupa care daca continui sa o accelerez in unele cazuri isi da drumul ( ca si cum ar agata ceva) iar in alte aczuri .. moare motorul

Prima data cand mi-a facut figura asta mototul parca mergea in 3 pistoane , pe vag-com .. nu am erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Uimire. Am fost cu masina la testar. Totul OK. Verificarea furtunurilor IC - Turbina. Parerile mecanicilor: motorina proasta, curatirea injectoarelor cu nu stiu ce solutie K 44, schimbarea peco ului. Nu mai stiu ce sa zic. Ce ar avea? Ma macina aceasta pb. pb o sa si dea drumul.

salut.am avut si eu o problema asemanatoare.se balbaia motorl cand o calcam,in orice treapta.cand am desfacut capacul am vazut ca 2 came de pe ax erau mancate....nasol.sper sa nu aveti aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mondeo lu tata aceleasi probleme erau cauzate de debitmetru.

Daca mergea la 2000 de ture constant, masina mergea in suturi. A deconectat mufa de la debitmetru si acum nu mai face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu...daca o tin constant la 2000 rpm masina are un hop si dintr-o data isi da drumul cand ii dau talpa... de obicei in treapta a 2-a si a 3-a acelasi fenomen il am si in treapta a 2-a daca o calc tare sub 2000 rpm..eu cred ca e de la turbina..prea imbacsita..urmeaza sa curat turbina si sa schimb toate filtrele..sunt curios daca o sa mai faca si dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

si eu am aceleasi simptome...doar ca mie mi se si opreste motorul la primul ambreiaj sau franare si pornesc foarte greu dupa aceea....la anumiti electricieni la care am fost mi-au zis ca ceva intrerupe alimentarea....dar nu au descoperit ce...

Modificat de ztunyla1023
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

astazi am curatat turbina si masina trage mult mai bine dar tot merge in suturi doar cand o calc puternic in treapta a 2-a sub 2000 de ture...nu ma deranjeaza prea tare deorece abia imi dau seama ca merge in suturi...foarte putin sesizabil

se pare ca problema este la stutzu de la pompa tandem dupa cate am vorbit cu mecanicul...joaca tare furtunu si cred ca pierd vacum...ramane sa fac si stutzu cumva sa vad daca mai apare simptomul..numai bine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

e de la EGR 100%. am patit si eu,

incearca sa scoti furtunul din el si pune un surub acolo. nu o sa iti mai faca asa. eu am 4 zile de cand am schimbat turbo si am curatat si egr si admisie si tot si nu am mai patit. de obicei este infundat, dar nu este exclusa nici varianta ca actuatorul sa fie bulit. by the way, tot motor AJM am :P

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Aceeasi problema o am si eu cu un Golf V 1.9 TDI motor BXE (36.000 km). Am incercat sa schimb si motorina si nici o imbunatatire. In general mersul "sacadat" se manifesta cand e motorul rece. Mai face si cu motorul cald dar nu simte asa rau. O sa va anunt daca rezolv problema si care a fost cauza.

Modificat de danutzzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Aceeasi problema si la mine imediat dupa ce am alimentat penultima data. Pe tester nimic. Acum am alimentat de la rompetrol (inainte OMV) si face mult mai rar. Mai stau putin si ii mai fac inca un plin, ii schimb filtrul de motorina si sper sa fie ok. Daca nu mai vad

PS: pompa tandem la mine e ok ca i-am raparat stutul cu bison

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Aceleasi simptome si la mine...masina din semnatura. La mers constant pare ca se ineaca...sau cum bine s-a spus...merge in "suturi". Se sesizeaza mai tare cand motorul este turat mai tare, la 3-4000 ture. La accelerare in forta sta bine, masina trage. Problema este insa la mersul constant...si e destul de enervanta. Primul, pas va fi probabil o diagnoza. Suspectez ceva filtre...sau senzori. Turbina pare (SPER!!) sa nu fie cea cauzatoare de probleme, pentru ca masina trage bine.... Niste rezolvari din partea celor care s-au confruntat cu aceeasi problema ne-ar fi de mare ajutor. Multumesc. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... cel mai bun caz debitmetru....dar fara tester e ff greu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la mine se pare ca a fost pompa de motorina ...cea de joasa presiune (0.5 bar), din rezervor. Initial am banuit filtrul de motorina, si cum oricum era vremea sa il schimb, am procedat la inlocuirea lui. Dupa ce am pus filtrul nou, am vrut sa il umplu cu motorina, punand contactul de cateva ori inainte de pornirea motorului, ocazie cu care am observat ca zgomotul pompei de motorina (de 3 secunde cum cum zic unii, dar mie mi s-a parut ca e mai putin) nu mai exista. Am dat bancheta spate la o parte ca sa ma convong..si din pacate asa era. Am demontat apoi pompa de motorina, care se afla sub bancheta spate, cu usurinta, deoarece am experienta ( http://vwforum.ro/index.php?showto...00#entry1176074 ). Pompa era out of service, si deja ma pregateam sa caut o pompa noua care e o galagie de bani. Totusi am zis sa o mai investighez putin....si am facut-o bucati. Motorasul pompei este incapsulat...nu prea ai ce repara la el, si improvizatiile in zona rezervorului sunt periculoase. Masina merge, se pare si fara pompa asta, numai ca lipsa ei o simti la mersul la turatie constanta...cand o ia la suturi. Din cate am mai citit pe forum, se pare ca efectele defectarii acestei pompe se simt mai tare atunci cand rezervorul este foarte gol si...tot aici pe forum, cineva povestea ca la un Passat, la care murise aceeasi pompa, de nervi a lovit-o, dupa care a inceput sa functioneze...Asa ca....i-am aplicat si eu niste lovituri de surubelnita...dupa care........a inceput sa mearga. Este posibil sa prinda ceva gunoaie pe acolo. Alta explicatie nu gasesc. Dupa ce am pus pompa la loc...functionala de data asta...mersul "in suturi a disparut". Problema s-a rezolvat usor :)) ...morala...daca vi se spune sa schimbati pompa de joasa presiune din rezervor....mai instistati putin asupra ei. Numai bine!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome de mers in suturi la turatie relativ constanta le am avut si eu, era debitmetrul ars din cauza filtrului aer sport in carcasa K@N .

P.s.: Mi a afectat putin si turbina acest filtru de aer sport, cu toate ca l am avut doar 8000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine te-a pus sa iei asa ceva...

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

masina mea golf 4 1.6 16V aus 2001 atunci cand merg cu ea subturat de exemplu sunt cu a III a si am 25km/h merge in suturi pana trece de 35 km/h eu nu merg cu ea subturat dar totusi asta e o problema si as vrea sa ii dau de cap azi am facut rost de un injector am sa il schimb cu unul din injectoarele pe care l`am schimbat din cauza unui mecanic, faza este ca masina trage de nu am probleme cu ea dar ca face figurile aste de ii da 2-3 suturi asa la motor si asta doar in ture mici, a mai spus cineva ca ar putea sa fie pompa de benzina, voi ce spuneti? daca schimb injectorul si tot face asa ce ar putea sa fie?

ar mai fi o chestie, eu cand am luat injectorul am cerut la dezmembrari dupa codul meu de motor si au trimis un injector la fel doar ca mufa lui este un pic rotunda fata de ce aveam eu, mufa patrata la injectoare, prietenul care mi`a dat injectorul sa fac proba are motor de 1.6 16V cod BCB iar injectoul lui arata la fel ca cel ce l`am luat eu de la demembrari cu mufa un pic rotunjita , ar putea sa fie si asta o problema? injectorul daca este pt alt cod de motor la turatii mici sa nu dea cata benzina trebuie si sa faca figurile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Fratilor am si eu o problema cu mersul in suturi la viteza constanta...este vorba despre un golf 4 1.6 16v AUS....am schimbat filtrul de benzina,bujii,curajat clapeta,EGR,verificat fise, nu imi da nici o eroare pe tester....dar la turatii de 2000RPM-2300RPM merge in suturi parca ar ramane fara benzina momentele alea ...la relanti merge frumos nu intrerupe,consum e mai mic dupa ce am curatat clapeta si egr...chair nu ami stiu ce poate fi...

Va rog ajutati-ma!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
MasinaPoporului

Adaptare clapeta acceleratie si EGR.

P.S: asta e topic TDI nu e pentru benzinare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine face la rece asa,mersul in suturi. la relanti daca ii dau kick down urca turatia pana la 2500-3000 rpm...se opreste aici vreo 4-5 secunde (timp in care motorul merge in suturi,scoate fum negru) apoi cumva cumva trece si urca pana la 5000 rpm. In mers la fel la rece....daca ii dau kick down mai mult de 2500 nu ma lasa. Daca apas liniar atunci merge bine si la relanti si in mers. Oare ce poate fi?Logurile in mers sunt bune, erori stocate nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa-i fac? Sa desfac pompa de motorina din rezervor? Sa schimb filtrul de motorina? Eu cred ca e problema de alimentare caci doar la kick down face. Insa nu stiu care o fi vinovatul: injectorul sau traseul de alimentare. Sau sa fac un log la injectoare la relanti in timp ce apas kick down sa vedem cum reactioneaza fiecare?La cantitatea de motorina injectata la relanti se poate face log?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

S-a ivit o problema :am facut plinul cu motorina second hand si am observat ca motorina este foarte verde dar nu stiu de unde provine. Am facut cca 100 km, mers excelent. Azi am pornit, a pornit bine dar in sarcina nu se accelereaza dupa care isi da drumul. La relanti sta bine dar acolo la 1000 - 1500 de ture face probleme cred ca scoate si fum. Ce ar fi de facut ? Sa golesc rezervorul ? Cum se goleste ? Filtrul are 1000 de km. Luni am de facut 700 km ! Ce ziceti sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!