Jump to content

Audi 80 B3 Quattro 2.0 CNVC

dymy

Postare recomandată

Salut.

Este foarte greu! Spun asta pentru ca in Romania daca vrei sa faci ceva pe cont propriu te lovesti de tot felul de lipsuri. Incepand cu banii pana la acest b3 care l-am luat din Valcea, incomplet desigur, inclusiv si la acte(ii lipseste cartea de identitate), si deci nu este inmatriculat...

Astea fiind spuse, sa ma prezint: ma numesc Cristi, sunt din Tulcea dar studentez la Bucuresti.

Pasiunea pentru masini o am probabil de dinainte sa ma nasc, iar pentru pilotaj de cativa ani buni, si intr-un final m-am hotarat, toti banii care ii am si ii voi face sa ii bag in pasiune, cu scopul de a face performanta.

Asa ca m-am apucat sa o operez, momentan am desfacut-o toata, de vreo 2 sapt caut teava laminata la rece, conforma cu normele FIA, si desigur nu am gasit asa ceva in tara(asta dupa ce am dat zeci de telefoane la diferite companii), aproape ca ma hotarasem sa cumpar rollbar-ul, care costa vreo 1100E, cand am gasit un tip din Timisoara care are asa ceva,si el pilot VTM(sau CNVC) urmeaza sa o procur si apoi sa ma apuc de construit. :)

Partea frumoasa in toata nebunia asta este ca sunt destui oameni pasionati de masini si care mi-au oferit ajutorul, vreau sa le si multumesc pe aceasta cale fratilor Beliciu.

Incerc sa fac(sa construiesc) cat mai multe eu(noi), si sa cumpar cat mai putine, din acest motiv am ales sa construiesc rollbar-ul, fac o economie de aproximativ 600-700 de euro, bani care pot sa ii bag in suspensie sau altele.

Am o mare problema, este vorba de o documentatie in care sa gasesc schema la instalatia electrica a masinii, am cateva manuale dar in nici una nu gasesc ce imi trebuie. poate e cineva care ma poate ajuta, masina este din 89, motor 1.8 DZ,quattro, rog ajutor.

In fine bag si niste poze. Cu timpul o sa vina si altele...

imgp6309resizeo.th.jpg imgp6312resize.th.jpg imgp6314resize.th.jpg imgp6316resize.th.jpg