Jump to content

Huruit la viteza fff mica la Passat pe puntea fata


Borisake
 Share

Postare recomandată

Mai nou cand este masina bine incalzita si vb aici de calea de rulare, atunci cand merg cu ea fffoarte usor bara la bara, incat nici vitezometrul sa nu se ridice se aude un urlet scurt, dar foarte tare ca volum, o frecare de metal, dar in anumite puncte nu tot timpul (adica nu continuu) si este sigur de la calea de rulare, nu ma refer la cauciucuri, motor, servo directie... ceva de la rulmenti, cap planetara, etc. banuiesc ca se aude. Sunetul vine de la puntea fata.

A mai patit cineva ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca deplasarea e asa lenta, nu o fi de la frane? Sa nu apuce placutele se se departeze la loc dupa ce ai franat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ca am schimbat tot ce inseamna sistem de franare (vezi Masina mea) si cu cele vechi facea la fel. Ms.

Alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Helooooooo, mecanicii nu ati intalnit astfel de probleme? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi de la rulmenti sau de la planetare la viteza mai mare ar face galagie mai mare.

Mai mult ca sigur ca e de la rola de la alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca e de la rola de la alternator Hahahah... hai sa lasam ironiile la o parte si citeste mai intai primul post. Ce treaba are roata de la alternator (fulia) cu huruitul la viteza fffoarte mica????????? La relantiul motorului nu se aude nimic. Sau ai nevoie de posturi????? Cred ca nu...si crede-ma am habar de mecanica destul de mult, dar huruitul asta ma depaseste de aceea intreb. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai precizat in ce treapta se aude...oricum presupun ca intr-a 1-a nu? Incearca si vezi daca si intr-a 2-a face asa sau eventual observa daca si pe liber face la fel,posibil sa ai probleme la cutia de viteze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boris incearca cu motorul oprit sa mergi asa. Macar elimini ipotezele privind motorul. Pui pe cineva la volan si tu te asezi stanga dreapta sa vezi de unde e!

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit eu si era de la pacutele de frana, inainte sa schimb placutele facea mai rar, cand am schimbat placutele cred ca 1000km facea intruna la viteza mica ma scotea din sarite si tot asa in anumite puncte nu facea constant. Incearca sa curati discurile de frana de depuneri mai exact la baza discului unde e prins ;) o sa dea rezultate. Salut si bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandesc sa nu fie vreo protectie de tabla din spatele discului de frana deformata sa atinga janta (putin probabil oricum dar merita luata in considerare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La viteza mare s-ar fi auzit mai urat. Eu am schimbat placutzele si am indoit un pic o tabla din alea pe stanga, dar scartaia de zici ca se rupea numai la viraj dreapta maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat. Am pus pe cineva in masina cu mine, dar in spate si mi-a confirmat ca huruitul cel groaznic vine din spate nu din fata (se probaga prin vibratii in caroserie); mai exact pe dreapta spate. Am ridicat masina pe elevator si roata cea cu pricina dreapta spate se invartea un pic mai greu decat cea din stanga semn ca era o mare mizerie acolo gen depuneri si mi-a explicat cineva, un mecanic, ca astia ar fi facut discul intr-un anumit loc mai gros sa zic asa pt a indeparta placutele de frana complet si ca de aceea huruie doar intr-un anumit loc (doar cand era foarte cald afara si franele bine incinse; aderenta maxima).

Am schimbat placutele ca era si timpul si zgomotul a disparut. :)

Da Romario asa se pare ca s-a intamplat si la mine. Multumesc la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:huh: Se pare ca m-am grabit in a face cunoscuta solutionarea problemei. Astazi a inceput iar :icon_thumright: , am facut mai multe teste si cred ca este din cauza etrierului de pe dreapta spate, cred ca nu elibereaza destul placutele si le mai tine un pic apasate; asta cred eu. Nu stiu ce sa mai fac...

Am schimbat si placutele de frana pe spate cu unele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am curatat muchiile discului de frana cu o piatra fina de polizor, sunt curios sa vad daca mai face huruitul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu stiu daca vorbim de acelasi lucru, dar mie mi se aude un sunet de parca o piesa nu ar fi bine prinsa cand pornesc cu prima treapta, pe la 1700-1800 de ture, un scurt huruit metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ridica masina pe cric ,trage frana de mana, porneste motorul, decupleaza ESP si baga in a V-a sau in prima treapta si asculta rotile, eventual da si roata jos, succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Este gripat partial unul sau ambele pinioanepe care culiseaza etrierul...si iti raman placutele in contact cu discul de frana,schimba si discurile,nu numai placutele ,sigur ai dat intr-o groapa si ai mers mult cu ea asa cu aceleasi discuri,si curata si lubrifiaza acele doua pinioane glisante bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Borisake,daca roata respectiva merge mai infranat,dupa parerea mea,99% e clar ca ai probleme garniturile de la pistonasul de la etrier.Am patit cam aceeiasi faza(si la mine se invartea o roata de pe spate,mai greu decat celelalte).Am rezolvat problema,cumparand un set garnituri pistonas(aprox.30lei).

Verifica daca dupa un drum mai lung(5km-10) discul de pe roata dreapta spate se incinge mai mult decat discurile celelalte).Daca da,atunci problema e clara(trebuie sa demontezi pistonasul,apoi sa cureti cu SFINTENIE cilindrul de la etrier si pistonasul.Si la mine tot asa era,cand am ridicat roata cu buba,mergea mai infranat decat celalalte.

Vezi ca daca mai mergi asa ajungi ca mine(fier pe fier sa franezi),daca cumva nu ai ajuns.

Uite un topic,cu niste scheme,implicit patanii,speri sa te ajute: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=61747&hl=

PS:Nu te impacienta,ca nu`i greu sa cureti si sa schimbi garniturile,prima data asa mi s-a parut si mie :rolleyes:

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Da, cu timpul, adica data viitoare cand o sa ma mai streseze cu galagia o sa schimb si garniturile. Acum imi este clara problema, nu elibereaza (elibera) complet placutele de pe disc; semn de gripare al cilindrulu de frana, dar de cand am curatat discul de frana la baza lui si la extremitate nu mai huruie. Acum totul este ok.

Data viitoare stiu ce am de facut. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acelas lucru l-am patit si eu cind intram in oras imi era si rusine schimbasem si discuri si placute si de vina au fost placutele chiar daca erau noi nu erau bune le-am schimbat si sa rezolvat

Modificat de cristimatei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!