Jump to content

Montare bord golf 4 pe golf 3


CV-03-BTF
 Share

Postare recomandată

:blah: si totusi...eu am vazut ceasuri de golf 4 cabrio,identice cu cele de golf 3 dar cu iluminare albastra din spate....brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CV-03-BTF

    13

  • adrianviperdodge2012

    13

  • sebastian.c

    10

  • phun

    7

tind sa cred ca alea erau modificate de proprietar

uite reclama:

(secunda 25 si secunda 43 poti vedea mai bine)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala din reclama e bord de Golf 3 ...daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Golf 4 cabrio s-a pus bord de Golf 3, cu foarte putine imbunatatiri...alt material la bord, si iluminarea la ceasuri albastra, respectiv rosie la butoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, in secunda 43 din reclama respectiva se vede clar ca e bord de golf 3, de asemenea si triplele par a fi de golf 3. Fata e de golf 4 + DRL. Din lateral pare golf 3 cabrio toata ziua.

Cat despre schimbatul volanului ... se pare ca e putin mai complicat decat credeam, complicat dar frumos. Eu as cauta unul fara airbag, nu cred ca am vreo sansa. Masina mea nu e echipata cu airbag-uri, eventual daca as gasi un volan la care sa ii pot scoate mecanismele respective. La ce preturi ati gasit un volan de golf 4? Credeti ca merita investitia, da bine la masinutele noastre?

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai airbag la masina, poti cumpara din dezmembrari cam cu 100-150 ron un volan de golf 4 cu airbag-ul sarit pe care il lipesti cumva sa nu se mai vada crapaturile, si-l poti pune pe g3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

Atentie .. S-a mai discutat. Nu exista Golf 4 cabrio . Este Golf 3 cabrio cu faruri de golf 4 si volan + multe alte elemente de G4.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: De fapt, cabrioul MK3 cu fata de MK4 se numeste Golf Mk 3.5, pana la ultimele modele care purtau numele "Golf Cabriolet Last Edition" in 2002.

Modificat de Alex.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cunostinta mea,exista golf3 cabrio,cu fata de golf 3,si golf 4 cabrio,care e golf 3 cu fata de 4.de asemenea,golf 4 cabrio mai are si motorizari de pe platforma golf 4.exprimarea e greoaie,dar intelegeti voi...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt offtopic

Ala e o strutocamila, jumate de caroserie de 4 cu motor de X, bord de 3...

Cauti piese pentru ea in 5 cataloage. Stiti eu caut un far de g4 cu prinderi de 3 si conectica de 2 dar cu becuri de golf 5.

Mk 3.5 Golf Convertible http://www.vwcaddy.com/showthread.php?t=35750

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu crec ca Alex a dezlegat misterul asa ca se poate trece la titlul topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STRUTOCAMILA ;) tare asta, tre s-o tin minte

Cat despte volan... ce sa ii mai lipesti sa nu se vada, se vede din avion ca e spart, cred ca mai frumos pun unul sport sau unul de golf 3, model mai frumos decat la meu (in 2 spite ... anul e 93, asta e).

Multumesc de sfaturi, numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

o intrebare, pentru montaj volan MK4 pe golf 3, daca nu are airbag-ul sarit, cum se desface? ca sa nu strici ceva p-acolo? si binenteles pentru a nu deteriora airbagul.. am inteles totodata ca nu se potrivesc la tija si trebuie adaptat cu o bucsa ceva ...ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa ti se potriveasca inelul de la airbag... la prindere merge volanul 100%. Sa dai borna jos de pe masina cand dai volanul jos de pe Golf 4... Si la 3 la fel... Vezi ca airbagul in spate are niste cleme, cu o surubelnita mica il rezolvi repede....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se potriveste mult mai usor un bord de VW transporter T4, an cel putin 1998 decat cel de golf 4

T4G4oben.jpg

Clusterul de sus din imagine e de Golf 4 iar cel de jos de de T4; e ceva diferenta intre ele...

O privire din lateral:

T4G4.jpg

Si ceva poze cu clusterul de T4 montat pe un G3:

TachoTag.jpg

TachoNacht.jpg

TachoNachtZA.jpg

TachoTagFern.jpg

TachoTagZA.jpg

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se potrivesc si mufele din spatele ceasurilor sau trebuie modificat si acolo totul..?

si apoi functioneaza o km si turometru..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificarea mufelor din spatele ceasurilor e aproximativ la fel ca la Golf 4; vitezometrul si turometrul nu vor functiona corect datorita faptului ca pe T4 s-au montat diverse motoare (4 sau 5 cilindri) si roti mai mari dar asta se poate remedia usor pentru ca Instrument clusterul se poate recoda sau rescrie eepromul cu unul de Golf 4:

Codierung

Bei den Kombiinstrumenten ab MJ1999 lassen sich Mehrausstattungen, L

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumoasa initiativa ta dar de ce sa incerci sa o faci ce nu pare ? mi se pare totu pe invers , oricum apreciez munca ta , ai depus mult efort si resurse ! arata bine dar parca ma vad la volanu unui golf 4 ! tine-o tot asa , mult succes in cont .. in parerea mea aduce un mare plus martorul pt combustibil daca funct corect ,

PS - o idee frumoasa si facuta cu bun gust sper ca nu te superi si ai o masina ff frumoasa apropo

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma intelege gresit... eu nu am facut chestia asta pe masina mea si nici nu am de gand... eu doar prezentam o alternativa, mai usor de implementat ca si exercitiu tehnic, la ceasurile de golf 4 pe golf 3 pentru eventualii doritori. Eu sunt adeptul OEM style...

Initial cand am cumparat masina am luat-o cu seasuri negre fara computer de bord si acum arata asa: http://img683.imageshack.us/f/dsc03945c.jpg

Mai multe discutii gasiti aici: http://translate.google.com/translate?js=n...7707%26page%3D6

Detalii, scheme si configuratie pini pentru instrumet clusterele montate pe T4: http://www.t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument_%28Umbau%29 si http://www.t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasuri albe pe TDI cu mfa si tempomat...

Mai rar asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut tuturor mar bate si pe mine gandu la niste ceasuri de golf 4 dar nu stiu dac a mai montat cineva pe vento.stie cineva dac sar potrivi??mam uitat peste tot topicul si am vazut acolo doua mufe in acel cablu dar la mine nu intra decat 1 in ceasuri si bordul meu este mai diferit decat cel de golf 3.daca ma poate lamuri cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se fac niste adaptari. Iti trebuie ceasuri de Golf 4 fara CAN - codul de piesa sa fie de genul 1J0 919 xxx sau 1J5 919 xxx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MERSI MULT. o sa ma interesez sa vad ce gasesc...am tot vazut ca ziceti de seriile alea dar pe al meu nu incepe nici o serie asa...al meu este de la MOTOMETER si are seria 539232472 asta e carcasa din spate iar pe cea din fata este 5411004600 si scrie si ABS pe el dar masina mea nu este dotata cu as aceva si modelul de motor este 2e. :-?? ..dac o sa gasesc modelul care miai zis u dupa aceea o sa mai trebuiasca doar cablurile si atat??

Modificat de claus_tazz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ceasurile de pe masina ta trebuie sa fie inscriptionate cu codul mentionat de Florin. Ceasurile de golf 4 pe care le vei pune pe masina trebuie sa aiba acel cod.

ABS este materialul din care sunt facute ceasurile. De aceea scrie ABS pe ele. Nu are nici cea mai mica legatura cu sistemul A.B.S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara mai ma uitam pe un cunoscut bazar de pe net si mi-au fugit ochii la un anunt in care se spunea ca vinde un baietas din bucuresti ceasuri de Golf 4 adaptate pentru Golf 3. Se incadrau frumos in bord ca erau stas (cred ca erau de T4). Intr'adevar foarte frumos se vede, schimba total aspectul interiorului. Omu' le vindea cu 140 de euro dintre care cica 100 de euro era numai mufa aia din spate (adaptorul) care sa nu faci nici o modificare la instalatie ci iti da posibilitatea de plug and play. Acum nu stiu ca nu sunt cunoscator dar mi se parea cam mare investitia...bine ca...daca e frumos, e si scump. M-am uitat acum si am cautat anuntul dar nu l-am mai gasit.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!