Jump to content

DIY schimbare sticle faruri Valeo si modificare GTI look


Inginerul
 Share

Postare recomandată

DIY Schimbare sticla faruri Valeo Golf IV

1. Gasiti pe un alt DIY cum se demonteaza bara fata, spoilerul si farurile. Eu sticlele le-am cumparat de la colegul timady din Timisoara caruia ii multumesc pe aceasta cale pentru promptitudine si calitatea sticlelor.

2. Odata demontate, farurile trebuie curatate cu o carpa umeda de praf si alte impuritati pentru a nu murdari ulterior interiorul farului. Dupa curatare, luati un ciocan de cca 1/2 kg si loviti sticla cu lovituri scurte tinand farul cu sticla in jos. Va sfatuiesc sa folositi manusi de protectie si chiar ochelari de protectie. Dupa ce ati reusit sa spargeti sticla scuturati bine sa cada toata cioburile care s-au desprins tinand farul in continuare cu sticla in jos.

3. Cu ajutorul unu cleste cu cioc, incepeti si desprindeti toate cioburile care au ramas agatate de carcasa farului, avand grija sa nu zgariati acel chenar cromat care este foarte sensibil. Nu incercati sa-l scoateti inainte de a scoate cioburile, este prins in cleme in adeziv.

4. Dupa ce ati reusit sa scoateti chenarul, rotiti cu ajutorul unui inbus de 6, rotitele de reglaj ale farului pana cand oglinda farului iese cu tot cu tijele sistemului de reglaj, tijele filetate de culoare alba. Scoateti motorasul farului prin rotire, apoi intreg cablajul, becurile si sigurantele becurilor.

DSCF4278.jpg

5. Cu ajutorul unei surubelnite de latimea canalului, ascutita in prealabil, incepeti si curatati canalul, cu grija sa nu rupeti bucati din carcasa farului.

DSCF4356.jpg

DSCF4357.jpg

DSCF4355.jpg

Dupa ce ati terminat, ceea ce ramane arata cam asa:

DSCF4359.jpg

Canalul curatat corect arata cam asa:

DSCF4361.jpg

6. Eu am vopsit negru acele chenare:

DSCF4277.jpg

DSCF4276.jpg

DSCF4354.jpg

7. Stergeti usor oglinda farului, eu am sters cu tampoane demachiante. NU folositi solventi/solutie de spalat geamuri/spirt deoarece riscati sa deteriorati stratul de crom care nu se poate reface. Stergeti si sticla foarte bine la interior, curatati carcasa farului si mai apoi montati oglinda inapoi, precum si cablajele.

8. Pentru lipirea sticlelor eu am folosit adeziv pentru parbrize Sika, Aktivator si aplicatorul cel mic cu pamatuf in varf pentru aplicarea aktivatorului. Aktivatorul se foloseste pentru a face priza mai buna adezivul cu suprafata de lipire, si actioneaza si ca solvent. Puteti folosi si silicon, eu va recomand negru, dar sa aveti grija sa nivelati cu degetul stratul de adeziv din canalul farului inainte de a lipi sticla. Ca sa fiu sigur ca nu se vor aburi, am aplicat dupa lipire de jur imprejur cu degetul intre marginea sticlei si carcasa cu degetul un strat subtire de adeziv.

DSCF4374.jpg

9. In final arata cam asa:

DSCF4349.jpg

DSCF4282.jpg

DSCF4352.jpg

DSCF4351.jpg

DSCF4350.jpg

DSCF4363.jpg

DSCF4364.jpg

DSCF4365.jpg

Dupa operatiune este obligatoriu un reglaj al farurilor.

Cam atat. Sper sa nu fi uitat ceva.

This post has been promoted to an article

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!