Jump to content

Probleme motor AAZ Passat B4


root
 Share

Postare recomandată

Salve tuturor celor de pe acest forum!

Sunt nou pe aici asa ca va rog sa fiti ingaduitori daca voi calca stramb... :rolleyes:

Am si eu o problema cu motorul Passat-ului meu... Dupa cum am scris si in profil, e un B4 din 1995, cu motor 1.9TD de 75CP (AAZ).

In urma cu cateva zile am observat ca la pornire sau la turarea motorului arunca pe esapament un amestec negru de funingine cu apa, insotit de o oarecare cantitate de fum. Fumul nu are tenda albastruie, deci am presupus ca motorul nu arde ulei. Ieri, cand am pornit motorul am remarcat ca este foarte zgomotos, produce un zgomot puternic ca de bataie de injectoare, zgomot care se atenueaza dupa vreo 30 de secunde. Tot atunci am observat ca motorul s-a incalzit destul de repede, cam prea repede. A ajuns la aprox. 70 de gr. in 2-3 minute de functionare in gol. Cand am incercat sa bag masina inapoi in garaj am remarcat o lipsa de putere a motorului si o cantitate si mai mare de fum decat in urma cu cateva zile.

Precizez ca in urma cu doua saptamani am facut un drum de vreo 150Km cu masina si nu prezenta probleme actuale, dupa care am facut o alimentare, am mai parcurs inca 70 Km, tot fara probleme (doar ca mi s-a parut ca motorul nu mai trage parca cum tragea inainte) si de atunci n-am mai circulat cu masina. A mai fost pornita de cateva ori sporadic in garaj, dar fara a circula.

Astept sugestiile voastre deoarece chiar nu mai stiu ce sa cred... Am ajuns sa suspectez chiar si carburantului... Si in plus aveam in plan un drum de 1000Km saptamana viitoare si n-as vrea sa-mi ratez concediul din cauza asta.

Va multumesc si imi cer scuze pentru foiletonul din acest post...

P.S. Stie cineva care este cea mai usoara metoda de a goli rezervorul la masina asta? Are cumva un buson de golire sub masina sau trebuie sa desfac capacul de la sonda din portbagaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica inainte de a mai porni motorul daca nu cumva s-a desfacut surubul care fixeaza pinionul pentru cureaua de distributie de pe arborele cotit.

zgomotul ar putea fi de la injectoare dar si de la supape care lovesc in capul pistoanelor daca distributia s-a dereglat.

andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut-o pana la urma...

Am fost cu ea la un service si mi-au gasit distributia dereglata cu un dinte. Partea naspa e ca nu am gasit cauza... Cureaua era buna si suficient de intinsa, rola intinzatoare era buna. Oricum i-am pus acum curea si rola noi. Mi-au reglat la service distributia si acum merge bine (asa cum mergea acum doua saptamani), doar ca ma nelinisteste rau ca nu stiu cum de s-a putut deregla singura.

alx multumesc pentru sugestie, dar ma gandesc ca ar fi depistat aia de la service cand au demontat cureaua veche si au pus-o pe cea noua daca ar fi fost vre-un pinion slabit (arbore cotit, ax cu came, pompa inj. etc.)

Mi-au zis aia de la service ca o cauza ar mai putea fi un soc, precum o tractare cu motorul in viteza sau o frana de motor puternica, dar nu e cazul pentru ca nici una din astea nu s-a intamplat.

Astept in continuare parerile voastre despre cauzele posibile...

Modificat de root
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornit tractat, sau "omorat" motorul la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornit tractat, sau "omorat" motorul la plecarea de pe loc.

<{POST_SNAPBACK}>

Si cat e probabilitatea?! Eu i-am aplicat abuzuri de trebuia sa schimb 2 motoare pana acum si nimic... DOAMNE-AJUTA totusi !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

me too!

Cand am avut problema cu clapeta de pe galeria de admisie (face parte din ansamblul EGR) am impins/tractat masina vreo 30 de minute prin parcarea de la Cora! (era seara si era f. liber). Evident, saraca nu avea cum sa porneasca pt. ca nu ii venea aer... Dar nu stiam lucrul asta la acel moment.

Nu s-a intamplat nimic cu distributia (spre norocul meu). Dupa ce am deblocat clapeta (dupa vreo 4 zile de abandonare) a pornit la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Sal

Am un coleg care are AAZ pe G3 si are urmatoarea problema :dimineata la prima pornire ralaty-ul sta la 1300 iar cand se incalzeste scade la 600.

Care sa fie cauza ?

Cum functioneaza "shocul" de la AAZ ?

(((aaz in aria Tdi ?)))

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!