Jump to content

probleme la abs


B 89 WRC
 Share

Postare recomandată

dupa 90 pe 16v sa pus 256 cu etrier glisant...deci daca nu ai asa ceva, inseamna ca ori nu-i masina de 90 ori e schimbata frana :lol:

TOATE etrierele culiseaza, altfel nu s-ar uza decat o singura placuta de frana, cea unde preseaza pistonasul. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius_16V KR

    11

  • vecthos

    6

  • eugen_zim

    5

  • ~TURBO~

    5

ai dreptate dar eu ma referam la felul lui de a fi...glisarea este diferita...asta-i cu caleret la fel ca la g60...sti tu ce vreau sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. La ABS, obligatoriu este ca toate cauciucurile sa aiba aceeasi dimensiune (ex: 175/70/R13), preferabil acelasi producator si aceeasi conformatie a caii de rulare. Mai exista o posibilitate de a da eroare ABS-ul, atunci cand ai 2 cauciucuri noi iar celelalte 2 sunt aproape uzate. La viteze mici nu prea se sesizeaza, dar la viteze mai mari, incepe sa dea eroare (vede viteze diferite pe roti).

2. Verifica sa nu ai vreun senzor busit - cablu rupt, contacte oxidate,traseele electrice,...

3. Verifica daca ABS-ul este alimentat

4. Boala curata este lichidul de frana. Daca s-a completat cu diverse, exista posibilitatea ca acesta sa-si fi pierdut din proprietati ceea ce poate duce la blocarea partii hidraulice a sistemului. Lichidul de frana este extrem de hidrofil, absorbind apa incet prin toate garniturile. In mod normal la o anumita perioada de timp acesta se inlocuieste, pentru a proteja sistemul. Ca verificare mai "batraneasca" te uiti la culoarea lichidului: daca este maroniu, atunci obligatoriu trebuie schimbat. Culoarea lui reala (atunci cand este curat) este galben deschis, asemanatoare mierii de albine.

Modificat de catalos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...intra pe mobile si vezi acolo din 10 mk2 g60 10 au abs(sau hai sa nu fiu prea prea din 10 cam 9)...vorbesc de o masina originala

zaibere tu esti ultimul om care ar trebui sa-mi recomanzi mie sa ma documentez.

eu nu am spus ca nu exista 280 fara...am spus ca in majoritatea cazurilor la golf 2 G60 au avut abs(mai mult ca sigur)...nu inseamna ca fara nu ai o frana buna.

Eu toate g60 care le-am vazut, aveau si au abs mai putin unul care avea mai multe lipsuri si nu-i tinea nici frana...sti tu care...ala de l-ai luat de sub nasul unor bucuresteni :D

Trebuie sa recunosc ca atata timp cat esti prin zona...ma voi distra la maxim.

Mr.eugen_zim. Am dat un search si da.. aveti dreptate. Doar masinile ne-originale nu au ABS(vb de G60).

post-59146-1262088494_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate dar eu ma referam la felul lui de a fi...glisarea este diferita...asta-i cu caleret la fel ca la g60...sti tu ce vreau sa zic.

Acum am inteles la ce te refereai. Adica zona unde gliseaza etrierul nu e direct pe fuzeta ca e pe suportul de etrier, cum e si la mk1 gti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: scuze de offtopic la seria asta de sasiu ma poate ajuta cineva ce motorizare an etc a avut wvwzzz1gzmw146987

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: in ETKA ai incercat ?

Modificat de ~TURBO~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu ABS pe golfuletzul meu (1.8 gti 8v codPB) dar nu stiu din ce cauza a fost deconectat un senzor de fostul proprietar. asa am cumparat-o si de atunci am mers asa. totusi ma deranjeaza ca am abs-ul si il am degeaba. altu vrea si n-are :) ce sfaturi imi puteti da sa verific daca functioneaza? eu m-am gandit ca s-a dus un senzor si de asta l-a deconectat .... va multumesc

Modificat de alexbouaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica a fost deconectat?

eu l-am avut functinal si acum nu il mai simt sa functioaneze !!!ma tot chinui cu el sper sa il repun in functiune ! poate ma ajuta cineva cu schema electrica de la abs golf 2 16v 1988 frane 239

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) scuze de offtopic la seria asta de sasiu ma poate ajuta cineva ce motorizare an etc a avut wvwzzz1gzmw146987

ETKA filtreaza masinile doar dupa 2001; itzi recunoaste seria de sasiu si deshide tipul general (ex. golf 2) dar nu itzi deschide detaliile sasiului decat pentru mashinile dupa 2001; cel putin din cate stiu eu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la cele dupa 2001 cam asa face din cate am vazut eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TOATE etrierele culiseaza, altfel nu s-ar uza decat o singura placuta de frana, cea unde preseaza pistonasul. :))

NU TOATE etrierele culiseaza.La modelele mai vechi sunt fixate rigid cu 2 suruburi pe fuzeta.DAR au pistonase opuse,cate 1sau 2 pentru fiecare fata a discului(Oltcit,Lada...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, dar eu ma refeream la modelele ce au echipat generatiile mk2, deci franele de 239, 256 si 280. Astea toate au etriere cu pistonas pe o singura parte si culisanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mr.eugen_zim. Am dat un search si da.. aveti dreptate. Doar masinile ne-originale nu au ABS(vb de G60).

Cum adica neoriginala ma? poi G60 tau e facatura? parca nu avea abs. Tot nu mi-ai raspuns ce ai facut cu masina

ZIMule am scris si eu ceva aici si a disparut postul? :vaidecapulmeu:

Ar fi frumos sa primesc o explicatie....pa langa " erai off-topic". L-am intrebat ce a facut cu masina aici, sa avda toata lumea pt ca pe toti cred ca ii intereseaza soarta unui MK2 G60.....Sau o sa stergi si postu' asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schema electrica de la instalatia de abs la golf 2 gti 16v 1988 discuri de 239, :) cu central electric 1 ma poate ajuta cineva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc mult tuturor pentru ajutor ABS-ul meu functioneaza acum cu succes datorita curatarii unor mufe si verificarii instalatiei e o senzatie super k pe o masinuta de 21 de ani sa simti pedala cum tremura la frane violente si instalatia fiind de la mama ei acolo!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
sal as dori sa stiu de la cei ce s-au lovit de probleme la abs cam care sunt cauzele si cum pot fi remediate

o problema am avut eu la abs,de 1.6,td mk2.m-am trezit in timpul mersului cu martorul abs aprins,si pedala in gol 80%din cursa,restul20% abia tinea.am fost la un mecanic unde mi-a spus ca releele duse.le-am schimbat,dar tot aceeasi problema cu cursa pedalei si martor abs aprins.am ajuns la cineva cu recomandare care mi-a schimbat motorul electric de la pompa abs.intrase lichid frana in ea si era arsa.o saptamana mi-a mers cu pedala ''tare'' la apasare,si eficacitate slaba,iar martorul abs aprins.dupa o saptamana mi-a intrat in regim normal frana,chiar mai bine.pana la treaba cu defectiunea martorul abs pe timp de vara statea aprins 2-3 minute,iar iarna pana la 1 ora,iar cat era aprins pedala era grea.acum in 3-5secunde se stinge si merge de minune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
marius_16V KR

abs-ul vad k e bun dar daca face figuri te rupe !!! de 2 zile am o noua problema pedala e tare k piatra de franat franeaza dar e nevoie sa apas din toate puterile pe pedala de frana oare care ar putea fi cauza?s-a mai intalnit cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa electrica de la ABS nu mai face presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_16V KR

pompa e aia din spatele amsamblului si intra in ea o mufa cu mai multe fire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa e aia din spatele amsamblului si intra in ea o mufa cu mai multe fire?

verifica motorul electric al pompei.la mine a intrat anul trecut lichid de frana si la prajit.e ceva de desfacut,mai intai dai vasul cu lichid de frana jos,iar dupa aceea bagi mainile dupa el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am aceeasi problema cu pedala de frina, adica e tare si nu frineaza decit mecanic. Martorul ABS e aprins. Inainte cind mergea masina se auzea ca un biziit in spatele vasului de expansiune. Vad ca voi spuneti ca e motorasul electric al pompei ABS. Imi puteti spune si mie cum verific daca mai e bun, iar daca e intr-adevar stricat cum il pot repara, sau de unde pot cumpara altul bun si cam cit ar costa. Eu sunt din Iasi si pe aici pe oricunde am intrebat (dar nu am pretentia ca am epuizat locurile cu piese SH) nu au vazut golf II cu ABS. Multumesc pentru raspunsurile voastre. Am sa pun si poze ca m-am apucat sa o desfac sa vad ce si cum. Dar e mare inghesuiala la pompa de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut pompa de frina cu totul ... am desfacut tot subansamblul si am ajuns si la pompa abs ... motorasul electric al pompei mai bine zis (intr-una din zile am sa pun si poze ca am facut) insa pina la urma am alimentat pompa respectiva si motorasul merge. Asa incit am ajuns la concluzia ca nu pompa e de vina ci e partea electrica. Acum caut si va intreb si pe voi poate ma poate ajuta cineva cu o schema electirica pentru MK2 1.6 GTD 1991 (masina e din 89 dar e recarosata in 91) ca sa stiu si eu de unde se alimenteaza pompa si sa pot sa verific. Banuiesc ca e un releu la mijloc, cel putin asa apare in ETKA insa nu stiu care e releul buclucas, ca in ETKA nu apare schema electrica ci doar pozitia si e total diferita plansa de relee din soft cu ce am eu pe masina. Am cautat prin tot forumul dupa manuale service, insa nu am gasit nimic pentru diesel, turbo diesel adica ceea ce am eu. V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu o schema electrica. Multumesc anticipat.

Modificat de vecthos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releele de ABS sunt 78 si 79 sau inlocuitori mai noi 178 si 179

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!