Jump to content

Noul Passat - Impresii


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Observatia lui MIGUEL referitoare la "performantele dinamice" mi se pare pertinenta.

Cand se fac astfel de comparatii trebuie sa avem tot timpul in vedere raportul putere/greutate (exprimat de obicei in CP/tona).

Daca se raporteaza deci puterea passatului 2004 (102CP)/greutate se obtine sigur o valoare mai buna decat in cazul raportului puterea passatului 2005 (105CP)/greutate.

Asta este... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DANNY VW

    36

  • bigman

    16

  • Michael

    15

  • Vlad MHL

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu mi se pare asa sub-motorizat. Ganditi-va macar la Skoda Fabia 1.2HTP 64CP la 1280 kg sau 1.0 MPI 50CP.

Aveti si Skoda Octavia II cu motor de 1.4 benzina 75CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se par toate sub-motorizate - unele mai sub-motorizate ca altele :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9 TDI 105CP

0-100: 12,1 sec

Vmax: 188 km/h

Octavia 1.4 MPI 75CP

0-100: 15,3 sec

Vmax: 171 km/h

Fabia 1.2 55CP

0-100: 18,5 sec

Vmax: 150 km/h

Fabia 1.9 TDI 130CP*

0-100: 9,6 sec

Vmax: 205 km/h

Ce sa zic.. 12 sec suta nu mi se pare foarte rau iar reprizele nu pot fi rele fiind turbo.

________

* = asta am pomenit-o pentru a vedea cum un castig de +136% la puterea motorului aduc doar 50 km/h (+36%) in plus la Vmax

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Din cate stiu eu aceasta problema s-a mai discutat (vezi mai jos), iar nivelul de motorizare al masini si-l alege fiecare in functie de necesitatile si posibilitatile sale. Daca se cauta masini cu pret mai scazut si motoare cu puteri mai mici de ce sa nu ni le ofere, cu toate ca 105 CP pentru un Passat e o putere rezonabila.

http://vwforum.ro/index.php?showto...l=noul%20passat

http://vwforum.ro/index.php?showto...&hl=noul+passat

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=4986&hl=

2. Cat despre diferenta dintre cresterea de putere si cresterea de viteza maxima e normal sa apara aceasta diferenta avand in vedere ca rezistenta la inaintare creste cu viteza la a treia (datorita rezistantei aerului care este functie de viteza in care viteza e la puterea a treia). Interesant este ca la aproximativ 60km/h rezistenta la inaintare datorata frecarilor este egala cu rezistenta la inaintare datorata aerului, astfel la dublarea vitezei, adica 120km/h, rezistenta aerului creste de 8. Si mai departe la 180km/h adica triplarea vitezei fata de 60km/h rezistenta aerului creste de 27 ori.

Pe langa cele prezentat mai sus depinde si unde intersecteaza proiectantul curba puteri rezistentelor cu cea a puteri motorului din modul cum este etajata cutia de viteze, teoretic exista chiar posibilitatea obtineri vitezei maxime in penultima treapta a cutiei de viteze.

Bafta. :blink:

Modificat de peet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa pastram discutia pe linia "este sau nu submotorizat noul passat, in speta motorul 105 CP 1.9TDI"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca din pct de vedere al motorizarilor doritorii de VW nu au de ce sa se planga, la putine marci am vazut o oferta atat de larga de motorizari..de la cele mai puturoase dar probabil mai economice pana la motorizari de top...asadar pe gustul fiecaruia.

Inainte sa-mi iau masina am intrat pe vwforum sa ma documentez si ce am inteles eu atunci a fost ca la Passat cei 110 cp ai mei sunt cam "la limita inferioara" a motorizarilor acceptabile si intradevar, conducand-o imi dau seama ca 90 cp ar fi fost mult prea putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La golf tdi de 130 cp parca nu avea stabilitate masina in depasiri, pe drumurile noastre denivelate. E usoara masina si puterea mare.

La un golf 4 merge lejer un 90 cp la tdi, pentru 130cp e prea mult la caroseria aia.

In schimb la passat 1,9 tdi zic ca de la 115 cp in sus este cam minim necesar.

E greu sa intelegem ce au gandit cei care au facut aceste motorizari.

Eu nu as pune pe un passat 1,9tdi motor mai mic de 115cp

De ex la mercedes E-class 1996-2002 au pus motor disel de 88cp, motor cdi de 102cp si 116cp. Motorul de 88 cp pe un e-class e o prostie. In fine.

BMW-urile sunt cele mai bine echipate. Seria 5 am 2000-2002 are motoare de 2000 diesel de 136 si 150 cp.

Asta da performanta.

pacat ca nu se orienteaza si vw sa nu mai puna motoare sub 130cp la 2.0 litri diesel.

PS motoarele diesel in 6 cilindri sunt cele mai echilibrate. cele mai bune la zgomot, trepidatii .....

Modificat de mrSeymour
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Perceptia ta asupra noului Passat este subiectiva. Trepidatiile din volan se pot datora rotilor dezechilibrate, motorul este mai zgomotos cand este inca in rodaj (banuiesc ca masina nu avea mai mult de 10.000 km) iar acceleratia nu este mai buna deoarece, desi are cativa cai in plus, masina este mai grea, deci se compenseaza.

@mrseymour Nu poti spune asa simplu ca puterea de 130 CP pe G4 este prea mare. Exista pe aceasta masina, echipata cu acceasi suspensie si marime a jantelor, modelul de 150 CP TDI, 150 CP GTI, 150 CP V5 si 170 CP V5. Proportiile si dotarea tehnica standard a masinii sunt bine gandite.

Ce au gandit nemtii cand au pus motorul acesta pe aceasta caroserie, sau 1.6 102 CP spre exemplu, nu vom sti, insa ei fac masini de o viata si cred ca studiile lor nu lasa loc de indoiala. Cu siguranta motoarele subdimensionate sunt montate cu cap pe acele caroserii, chiar daca sunt acolo din motive de marketing si se adreseaza unui anumit tip de clientela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, mi se pare o falsa problema sa filosofam pe slabele motorizari ale PASSAT-ului nou.

Oferta se datoreaza totusi si pietei caruia ii este destinat .Nu te obliga nimeni sa-l cumperi pe cel mic , dar cind te uiti permanent la bani ..... asta e .

Varianta corecta diesel este 2.0 TDI , 140 CP, care trage taticu !

Uitati-va si incercati sa faceti comparatia intre modelele oferite in diverse tari , luati CANADA de exemplu , desi e mai departe.Dotari altele , motorizari altele.

Sunteti in ROMANIA !

Banuiesc ca stiti ca la finalizarea masinii in fabrica , controlorii dau note de la 1 la 5 . Ghici care sunt pentru piata est.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum a spus si Vlad, nemtii fac aceeasi masina pentru mai multe categorii de portofele, drept pentru care de la ceva distanta nu iti dai seama care e masina de director general si care e de ospatar. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cat de mult se poate tuna 1,9 TDI si cu 105 CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum merge passatul nou dar am auzit ca la 150 km/h are vibratii si derapeaza usor spatele.......vreau sa imi spuneti si mie cei care ati mers cu passatul daca e asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum merge passatul nou dar am auzit ca la 150 km/h are vibratii si derapeaza usor spatele

Hombre , de ce sa vorbesti din auzite , iti spun eu ,ca-l am de 6 luni. Nu vibreaza aabsolut deloc la nici o viteza , dupa cum vezi in semnatura am un Highline TDI de 140 cai.Se conduce superusor,toata treaba e sa fii atent cind il calci brutal ,ca se infige bine de tot peste 2200 rpm.

Sunt surprins totusi de ce zicea un coleg mai sus , ca versiunile inferioare nu sunt calitativ bune .

Despre bord , la fel , eu il consider super si mai ales noaptea ,meseriasii stiu de ce :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de mult se poate tuna 1,9 TDI si cu 105 CP?

Doar din cip 135-140CP. Cu imbunatatiri la admisia de aer (turbo si / sau intercooler marit(e)) te poti duce usurel spre 190-200CP. Insa peste 140CP schimbi si ambreiajul ca cel stock nu va tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca pe echiparea HL la Noul Passat exista in optiunile standard si HoldHill? Am vazut acum in lista de optionale o optiune Auto-Hold, pe care la momentul cand am comandat masina, nu mi-a dat prin cap sa intreb ce e. E cumva acest AutoHold tocmai Hold Hill?

Multumesc pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auto-hold este optional pentru cutie manuala si default pentru cutie DSG.

Tine masina pe loc atunci cand ai oprit fara sa mai apesi frana, indiferent daca este in panta sau pe drum drept si o elibereaza in momentul in care atingi acceleratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte buna optiunea asta cand esti oprit la semafor. Imi amintesc de un accident cand eram oprit la semafor (cu un tico), cu piciorul pe frana, si am fost lovit din spate de o dacie. Mi-a zburat piciorul de pe frana pe acceleratie. Daca eram mai aproape de cel din fata probabil se intampla un accident in lant. Dezavantajul ar fi fost probabil un soc mai puternic la accident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum merge passatul nou dar am auzit ca la 150 km/h are vibratii si derapeaza usor spatele.......vreau sa imi spuneti si mie cei care ati mers cu passatul daca e asa

Hai ca imi place!!!Man tu nu ai citit impresii despre Passat la testul elanului,manevra de evitare pe uscat/ud,franare pe suprafete diferite,viteza la intrarea/iesirea din viraje etc???Sau nu ti s-au parut interesante cifrele obtinute de el pe acolo??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca imi place!!!Man tu nu ai citit impresii despre Passat la testul elanului,manevra de evitare pe uscat/ud,franare pe suprafete diferite,viteza la intrarea/iesirea din viraje etc???

Un link ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am link-ul,dar va dau datele exacte ale Passat-ului in Master Test-ul realizat de AMS Germania,la care au participat pe langa Passat-ul 2.0 TDi 140 cai urmatoarele masini: Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 cai,Audi A4 2.0 TDi 140 cai,BMW 320d 163 cai,Ford Mondeo TDCi 155 cai,Honda Accord 2.2 CTDi 140 cai,Mercedes C220 CDI 150 cai,Opel Vectra 1.9 CDTi 150 cai,Peugeot 407 HDI FAP 136 cai,Saab 9-3 1.9 TiD 150 cai si Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177 cai!!!Acum datele obtinute de Passat care a obtinut calificativul bun,putand sa-l obtina pe cel de "foarte bun" insa zgomotul TDi-ului l-a privat de acest lucru:

Acceleratie: 0-80km/h 7,2 (sec)

0-100km/h 10,3

0-130km/h 17,5

0-140km/h 20,3

Reprize: 60-100km/h (tr. IV/V) 7,0/10,2

80-120km/h (tr.V/VI) 9,8/12,7

40-70km/h (tr. V) 14,6

Viteza maxima: 209 km/h

Distante de franare: de la 100km/h la rece,gol 41 (metri)

de la 100km/h la rece,incarcat 42

de la 100km/h la cald,incarcat 42

de la 160km/h la rece,incarcat 103

Testul "Miu" (stiti voi simbolul acela matematic),care presupune franarea completa cu rotile din dreapta pe gheata si cele din stanga pe asfalt umed: 86 de metri

Consum in test: 8,5 l/100km

Autonomie: 824 km

Zgomot interior: la 100km/h 63 dB(A)

la 130km/h 68 dB(A)

Slalom 18 m: 61,1/60,0 km/h

Testul ISO (manevra de evitare pe ud de peste 110km/h,regim de autostrada,se apreciaza tinuta de drum si precizia directiei): 121,8/118,2 km/h

Testul VDA (sau testul elanului): vit.max. la intrare 70/69 km/h

vit.max. la iesire 48/52 km/h

Manevra de evitare pe ud: vit. de intrare/iesire 88/76 km/h

Stabilitatea in curba: cerc ud (55 m raza) 50,2/0,72 g

cerc uscat (154 m raza) 104,6/0,88g

Vizibilitate de jur-imprejur: unghiuri acoperite 23,5 %

vizibilitate la parcare 5,05 metri

vizibilitate in fata 5,60 metri

Sper ca i-am lamurit pe cei care se indoiau pana acum de calitatile noului Passat!!! :( ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul Passat 2.0 TDI este o mare cacealma...

Am vandut Skoda Superb 1.9 PD modificata in vara de Voinea cu gandul ca ma voi impaca cu aceasta masina si ca va fi superioara,deh,conceptie 2005.Oricum am facut o afacere proasta (ca orice afacere in familie) si acest Passat nu a mai ajuns in mainile mele,dar cei 3000km pe care i-am facut la volanul ei m-au lasat total dezamagit.

De la bun inceput a consumat ulei,am inteles ca treaba avea sa se corecteze pe viitor,dar nimic.In primii 1000km masina a refuzat sa porneasca de nenumarate ori.Acum ruleaza cu alta versiune de soft,reinstalarea avand loc in cadrul altei intrari in service,ceea ce a dus la remedierea problemei cu pornirea.

La 3031 km masina a avut intrare in service pentru schimbare rulmenti fata in garantie (zgomotul in interior era ceva de groaza).

La 14300km au fost schimbate in garantie bucsele brat inferior fata.

Buuuun...in seara de 1.01.2006 am plecat din judetul Neamt catre Bucuresti pentru a-mi duce prietena acasa,urmand sa ma intorc la Iasi,aceeasi seara.Catre Bucuresti aveam aprox 500km,iar inapoi catre Iasi inca 418.

Ceea ce urmeaza are loc pe drumul la intoarcere catre Iasi:

Am citit in tot felul de articole ca noul Passat are probleme de stabilitate spate...am zis ca e o gluma...TEST:abordati un viraj mai strans cu cca 60km/h (cum ar fi la Buzau,pe varianta,inainte de a iesi pe sub pod la OMV)...franati inainte de intrarea in viraj puternic si incrieti-va pe linia virajului...vreti sa stiti ce se intampla?...va zic eu:veti vedea un mic drift...am facut chestia asta de f multe ori,si in viraje lente,la viteze mari,si in viraje mai stranse,la viteze mai mici..o data ce puntea fata este incarcata prin franare,la orice viraj spatele pierde aderenta.

Am mers cu 150-160 mai tot timpul,la Focsani,am zis ca e normal sa verific uleiul...surpriza...joja uscata...mentionez ca masina avea 15000km (ultima revizie la 14300km,o data cu schimbarea bucsilor fata)...am completat circa jumatate de litru de ulei si mi-am continuat drumul...

Despre performante,ce sa zic decat ca suspin dupa 1.9PD-ul de pe Superb,putin "coafat" de Voinea...trebuie sa ma rog frumos de acest Passat sa atinga 200,in conditiile in care Skoda te ducea ca vantul si ca gandul pana acolo...am facut o dubla afacere proasta,o data pentru ca am vandut o masina SUPERBa,iar a doua pentru ca am ramas si fara inlocuitoarea ei...nici o grija,viata merge mai departe,azi sus,maine jos...ma gasiti la rubrica AIR COOLED,alaturi de noua mea achizitie,Kafer din 76... :emthdown:

Modificat de alexs307
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar este trist ce ti s-a intamplat,dar asta nu inseamna ca toate sunt la fel,sincer esti prima persoana pe care o aud ca pateste asemenea lucruri cu Passat-ul nou!!!Sau ar mai fi o cauza poate ai crezut ca ti-ai luat masina mai sport si ai zis sa dai in ea,ceea ce nu este cazul la noul Passat el fiind creat pentru confort in primul rand!! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150-160 km/h in treapta a 6-a tine motorul in cca 3000rpm,chiar mai jos

60km/h este o viteza de bunic pentru abordarea virajelor

consider ca lucrurile enumerate mai sus nu fac trimitere catre sportivitate,lucru pe care nu as indrazni sa-l cer vreodata unei masini de 1626kg.

masina a fost exploatata in mod normal,un exemplu fiind consumul mediu Bucuresti-Iasi: 6.5 litri /100km, la o viteza medie de 114km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e un viraj dificil 60km/h nu este deloc viteza de bunic sa stii!!! ;) Si inca o chestie ai dat cumva in ea din prima zi asa fara mila??Nu de alta dar multi se arunca in foc si dau cu "noroi" intr-o masina ca s-a stricat,dar asta dupa ce au impins-o spre limita inca de la achizitionare!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!