Jump to content

Noul Passat - Impresii


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Hai ca m-am lamurit .

Gurile de ventilatie nu sunt luminate ,m-am tot chiorit la ele .

Am dat peste cap farurile ,m-am jucat la ele ,la rotita si acum bat ca o lanterna d-aia nereglata (oricum farurile sunt doar frumoase , efciente ,nu prea ).

Am 2000 de km pe el si pot sa afirm urmatoarele:

-denivelari mari (trecere cale ferata mai labartata) le ia cam zgomotos ;

-clima face fata la orice temperatura exterioara;

-la demaraj ,ochii mari daca vrei sa nu stea nimic in fata ,obligatoriu peste treapta 3 si 2200 ture ,nu faceti strecurari cu treapata 2 ca aveti surprize ,e foarte scurta;

-frina m-a lasat pe ginduri , ai impresia ,cind esti mai strins ,de la viteze mari si te strecori in coloana , ca n-ai sanse sa opresti dihania ,pac ,in ultima clipa frineaza mai eficient ,apesi o pedala tare care frineaza cum vrea ,sau nu sunt eu obisnuit cu matahala de masina de 1600 si de kile.

-scaunele mi se par prea profilate ,excelente daca esti suit la volan ,da' pina te sui te cam chinui ;

-bila neagra , oglinzile n-au pozitia de rabatare electrica ,desi e highline ;

-porbagajul e imens si chestia cu deschisul din telecomanda e beton (laser ,frate);

-bordul e demential , albastru ala cu aluminiu iti da impresia de bord de avion ;

-geamurile din spate sunt mici ,iti dau senzatia de limuzina de lux ,usile se deschid foarte larg ;

-reglarea electrica a scaunelor e doar pentru spatare (restul e manuel ) ,rusine ,ei scriu electric pe sase directii;

-volanul se regleaza manuel ;

-plus , are in portiera soferului ,suport de umbrela :)

-stergatoarele de parbriz sunt excelente , se regleaza dupa debitul ploii ,le-am incercat pe o furtuna nashpa , am gasit din greseala pozitia de automat :)

eventuale intrebari ,sunt disponibil !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DANNY VW

    36

  • bigman

    16

  • Michael

    15

  • Vlad MHL

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai faruri cu xenon sau halogen??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai faruri cu xenon sau halogen??

<{POST_SNAPBACK}>

Halogen :( , ca si asa m-a dus destul de sus pretul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca nu ai ales xenon,nu mai vorbesc de cele bi-xenon adaptive!Oricum auzim ca farurile pe halogen la Golf V cel putin au obtinut rezultate mult mai bune decat niste adversari cu xenon.Sursa un Master Test mai vechi din AMS!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bigman Castrol TXT 50501 iti trebuie tie. La Castrol scrie chiar pe bidon mare cat toate zilele TXT 50501 Tdi fur pumpe-duse motoren - ca sa pastram patentul neamtzului :lol: E uleiul cu norma 50501 pentru toate masinile PD de la VW. Costa putin peste 500mii/litru si se gaseste la orice magazin care se respecta.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat pe alt forum, dar eu spun ca e bine sa paste si aici...

----------------------------------

Eu am condus foarte multe masini la viata mea. Si puternice si stabile si slab motorizate si putin stabile.

Am facut un test drive cu noul Passat 2.0 TDI 140CP... Echipare Highline...

Sunt foarte multumit de rezultat. Motorul e decent, nu e nici puternic, nici prea slab. E corect.

Acum dupa ce citisem problemele de care vorbeste cineva mai sus, relativ la stabilitate si dupa ce, asa cum am spus, am discutat cu unul din cei mai buni redactori auto din Romania, stiam ce trebuie sa incerc ca stabilitate.

Eu nu pot sa pot sa spun decat ca NU sunt dezastruoase efectele.

Nu e BMW, nu e Honda Accord, nu e Subaru Legacy, nu e Mazda 6 sau Ford Mondeo, masini de aceeasi clasa, recunoscute pentru stabilitatea lor, si cu care mai am experienta.

Dar nici rau nu e, cu siguranta. Spatele pare foarte usor si probabil masina e lunga pentru ampatamentul care-l are. Spre exemplu, ampatamentul este cu putin mai mic decat al BMW E90 dar masina e mai lunga cu mai mult de 20cm.

Dar eu spun ca nimic dezastruos. Cel putin daca nu vrei sa o iei pe serpentine intr-un mod super sportiv, nu e nimic care sa sperie.

Si la franare puternica, spatele da o senzatie ca ar vrea sa protesteze, dar nu o face.

Pe centura, chiar la iesirea din Pipera, pe sensul care vine de la Otopeni, sunt niste santuri adanci in asfalt, probabil de la caldura. Ei bine, se comporta exemplar pe aceea portiune... Am franat in diagonala pe ele, am tras de volan. Nici o problema. Toate aproximativ la 60-80 km/h.

La 80 km/h sau ceva mai mult, am tras violent de volan de la o margine a drumului pe cealalta. Nici o supriza, nici aici. Nici la franare intr-o asa manevra, nu se simte nimic nasol. Spatele da semne ca nu e chiar BMW, incepe sa suiere cauciucul, dar nimic dramatic.

Vroiam sa incerc o franare in curba la 100-120 km/h si sa vad ce se intampla. Nu am avut din pacate unde. Dar sunt confident ca NU va fi dramatic. Nu va fi senzatie de BMW dar nici nu o sa iasa intr-un copac.

Insonorizarea TDI-ului e OK, pentru unul care prefera benzina, exact din motive fiind sonorul motorului. Puntea spate nu pare zgomotoasa, cel putin daca compar cu vechiul Passat.

Suspensia mi se pare o imbunatatire fata de vechiul Passat, cel putin la cum imi aduc eu aminte.

As da banii clar pe masina asta, fara nici o problema. Are un pret corect, are prestanta si merge OK. Oricum astept motorul 2.0 TDI de 170 CP si sistemul keyless. Poate si scaune ventilate si cu sezutul mai lung. Dar in rest, toate bune.

Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistem keyless???Pai nu se rezuma la acel modul de pornire???

@Gorrocs: Intr-adevar yummy la greu!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistem keyless???Pai nu se rezuma la acel modul de pornire???

<{POST_SNAPBACK}>

Nu. Acelasi sistem de pe Tuareg si Phaeton. Cheia sta in buzunar.

Tocmai am aflat ca in saptamana 41 este disponibil pentru comandat noul motor de 170 CP si din saptamana 45 sunt disponibile scaunele ventilate si sistemul radar. Kessy este disponibil deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super daca mai afli noutati despre noi dotari sa postezi!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de chestia asta cu stabilitatea.. m-am jucat cu un passat 2.0tdi de la midocar si cu esp intr-adevar nu iti pune nici un fel de probleme.. insa cand am scos espul si am facut o mica bruscare.. s-a dus bine de fund.. si sincer sa fiu skoda care o conduc acum nu mi-a dat impresia asta.. in fine mie mi-a placut efectul.. si l-am contracarat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de chestia asta cu stabilitatea.. m-am jucat cu un passat 2.0tdi de la midocar si cu esp intr-adevar nu iti pune nici un fel de probleme.. insa cand am scos espul si am facut o mica bruscare.. s-a dus bine de fund.. si sincer sa fiu skoda care o conduc acum nu mi-a dat impresia asta.. in fine mie mi-a placut efectul.. si l-am contracarat..

<{POST_SNAPBACK}>

E o masina de 1600 si de kile , hombre , spatele fiind mai inalt ,portbagajul imens ,daca nu a avut si greutate pe spate e normal sa faca asa daca o bruschezi ,dar ma intreb unde ai reusit s-o faci sa fuga de spate ca la toate bruscarile mele (pe asfalt) , a mea n-a reusit sa derapeze ,cu ESP cuplat , dar care n-a semnalizat ca a lucrat.

Nu stiu cum sunt modelele mai vechi ,dar la asta daca lucreaza ,pilpiie in bord martorul de ESP.

Stabilitatea masinii dupa parerea mea (2000 si de km facuti cu Passat 2.0 TDI ) este impecabila.

Impresia mea e ca merge ca pe calea ferata , ti-e frica tie sa iei viraje la viteze prea mari , dar mi se pare destul de greu s-o duci la limita (trebuie sa fii putin nebun si sa nu fie masina ta B) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

well .. sunt sigur ca in viraje sta bine.. asta a fost si feelingul meu, eu am spus ca am bruscat-o, ceva in genul testul elanului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bigman: Franarea la Passat cum ti se pare!Ma refer aici incepand cu primele franari la rece si dupa o folosire mai intensa,daca opreste la fel sau da semne de fadding???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bigman: Franarea la Passat cum ti se pare!Ma refer aici incepand cu primele franari la rece si dupa o folosire mai intensa,daca opreste la fel sau da semne de fadding???

<{POST_SNAPBACK}>

Dupa cum am mai spus , frinarea uneori te lasa pe ginduri.

Nu poti sa spui ca nu e eficienta , dar frineaza prea lent dupa gustul meu si pedala e cam tare. De fadding nu poate vorba , frineaza si rece si calda cam la fel.

Ce e misto ca frina electrica de parcare actioneaza si ca frina de picior daca exista defectiune pe circuitul (electric cred) frinei de picior .

Frina de mina (cam face galagie) se deblocheaza automat la plecarea in rampa , dupa ce motorul trage putin de masina , pac ,se deblocheaza progresiv.

Nu poti elibera frina electrica decit daca apesi pedala de frina de picior.

Nu porneste decit daca-i calci ambreiajul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Azi a aparut noua lista de preturi August 2005 pentru Passat B6.

Au aparut in lista:

  • keyless entry
  • 2.0 TDI 170 CP
  • 4motion (doar pe cateva motorizari)

Nu a aparut inca ACC si 3,2 V6 FSI.

Daca mai sunteti interesati de alte detalii, spuneti-mi. E un PDF de 533 Kb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

sti forumul permite atasare de fisiere zip / pdf etc. poti sa-l pui la un post

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, dar aparent sunt prea mari... Am incercat. Culmea e ca acum a mers... Ce sa spun... Probabil am fost obosit.

A aparut si MP3...

Modificat de modeleromy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

mp3 e o dotare care era si cazul sa apara la VW. Seat o au de peste un anisor bagata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat oricum. In cazul navigatiei cu DVD, sistemul implicit este DOAR cu radio. CD, doar daca cumperi si CD-Changer in torpedou. Iar in acest caz MP3 iese din discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E fumusel passatul nou. Interiorul imi place mai mult decat exteriorul. La aspect pe ansamblu e ok.

Nu stiu insa care a fost cu ideea cu manerele alea proeminente. Cam uratzele dupa gustul meu. Parca le-au copiat de la Megane (ultimul model) Pentru secolul asta as fi asteptat ceva mai finutz.

La fiabilitate ramane de vazut cu trecerea timpului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiabilitate... ai vazut ca toti tind exagerat de puternic catre societatea de scurt consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare. eu tot nu pot downloada lista noua de preturi. va rog mult poate sa-mi trimita cineva pe mail ? mospantagruel@yahoo.com . mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!