Jump to content

Noul Passat - Impresii


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Maine voi conduce si eu noul Passat (este lansarea oficiala la Brasov) - pe "circuitul" de la Tarlungeni (ptr. cine stie), adicatelea fara trafic aditional!

Yeah baby !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DANNY VW

    36

  • bigman

    16

  • Michael

    15

  • Vlad MHL

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

Noul Passat, la Geneva si in Bucuresti in acelasi timp

Noul Pasat, prezentat in 1 martie la Geneva, este deja disponibil in Romania!

La lansarea pe piaţă, modelul beneficiază de cinci variante de motorizare. Modelul de bază are preţul de 16.213 euro. Vanzarile in Romania incep la 1 martie.

Bucuresti, 28 februarie 2005 - Volkswagen Passat a ajuns la cea de-a şasea generaţie, iar noul model va fi lansat pe piaţa din Romania la inceputul lui aprilie. Maine, 1 martie vor începe vânzările în avans.

La început noul Passat va oferi cinci variante de motorizare. Trei vor fi pe benzină - 1.6 l 102 CP, 1.6 FSI 115 CP şi 2.0 FSI 150 CP. Pentru prima dată la modelele Passat, acestea vor beneficia de injecţie directă omogenă. Celelalte două propulsoare vor fi pe motorină: 1.9 TDI 105 CP şi 2.0 TDI 140 CP. La toate cele cinci versiuni de motorizare, Volkswagen va pune la dispoziţie o cutie de viteze manuală. Pe parcursul anului 2005, va fi disponibilă şi cutia de viteze automată.

Noul Passat va putea fi comandat în patru nivele de echipare: Trendline este versiunea de bază, cu un înalt standard de confort, utilitate şi siguranţă. Comfortline va creşte la capitolul funcţionalitate, dotări şi confort. Sportline este o versiune mai dinamică a noului Passat, în timp ce nivelul de echipare Highline poziţionează noua creaţie a grupului Volkswagen în partea superioară a clasei de mijloc.

Noul Passat are o serie de carcateristici unice pentru segmentul din care face parte şi care se întâlnesc doar la autovehiculele de lux: grila radiatorului cromată, designul interior de înaltă clasă şi elementele de siguranţă sporita. La toate se adauga elementele funcţionale - cum ar fi frâna de parcare (cu senzor de proximitate), sistemul inovativ de pornire şi blocare sau deschiderea automată a portbagajului.

Chiar şi aşa, noul model Volkswagen Passat rămâne o maşină accesibilă. La lansarea pe piaţă, varianta Trendline cu motor 1.6 102 CP este disponbilă pentru un preţ de 16.213 euro, cea cu 2.0 FSI costă 17.764 euro, în timp ce motorizările diesel au preţuri de pornire de 17.255 euro pentru 1.9 TDI, respectiv de 18.850 euro pentru 2.0 TDI. (Toate preturile sunt fara TVA)

Passat - continuarea unei poveşti de succes

Prima generaţie a modelului Passat a fost construită la uzinele Volkswagen din Emden, în urmă cu 32 de ani. Passat a devenit produsul grupului Volkswagen cu cel mai mare succes după Golf şi Beetle. Peste 13 milioane de vehicule au fost construite din 1973, ceea ce înseamnă că în fiecare zi au fost livrate in medie 1.150 de modele Passat, timp de trei decenii. Mai mult, anul trecut s-a ajuns ca în fiecare zi lucrătoare să fie livrate 2.700 de maşini din acest model. Cele mai importante pieţe europene pentru Passat sunt Germania, Italia, Franţa şi Marea Britanie, în timp ce China şi SUA sunt ţările cu cele mai mari vânzări din afara "Bătrânului continent".

692_passat320.jpg374_passat320.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 150cp este puterea maxima la care se poate opta pentru noul Passat? Cand apare si ceva motor adevarat pe Passat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan mtorizarile sunt cele enumerate mai sus. Varful va fi un 3.2 FSI 255CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cotidianul din 1 martie 2005: "Noul Volkswagen Passat, prezentat în avans. Fanii Volkswagen din România vor putea face comenzi începând de azi. Prezentarea în premieră mondială a noului Passat va avea loc la Salonul de la Geneva pe 3 martie. Producătorul german a adus Passat la a şasea generaţie".

http://www.cotidianul.ro/index.php?a=3671&shift=1

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Spre bucuria noastra Romania are privilegiul sa inceapa deja listele pentru Passat si dupa cum s-a spus exista deja cateva masini aduse (bine ascunse de okiul nostru momentan)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Andi TDI de pozele de mai sus! Una o am chiar pe desktop.

Despre New Passat au aproape numai cuvinte de lauda. Le-au luat fata multora (parerea mea). Singurele lucruri care imi plac mai putin sunt fetele usilor si volanul. Fetele parca erau mai frumoase la fostul, dar cred ca m-a voi obisnui repede cu ele. Volanul ar fi meritat unul ceva mai spectaculos pentru ca plansa de bord, consola centrala sunt destul de spectaculoase dupa parerea mea, iar daca mai sunt si cu insertii de lemn si partea inferioara +tapiteria bej (piele macar partial, adica Highline) arata a lux indiscutabil cred, bineinteles trebuie vazut si in realitate.

Ce nu imi mai place este imbunarea fetelor usilor fata cu plansa de bord, usa parca e dreapta ca o scandura, mergea putintel imbinaj (vezi s-class), dar ce sa mai vorbesc de 5-series care e la fel la imbinare, dar interiorul mult mai auster. Cam atat ar fi critica care cred ca a fost foarte usoara si sunt doar opinii personale, poate altii nu au nici o problema cu elementele astea.

Ce e de laudat: daca stopurile spate sunt ca in pozele care le am imi plac la nebunie, sunt super, imi plac mult cei 4 “ochi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cotidianul ADEVARUL din 3 martie 2005:

"Noul Passat se vinde in Romania inainte de lansarea mondiala din Elvetia. Pret de baza - 16.213 euro, fara TVA.

Marti, cu doua zile inainte ca masina sa fie lansata in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva, Porsche Romania a inceput sa comercializeze pe piata romaneasca cea de-a sasea versiune a lui Volkswagen Passat. Modelul beneficiaza de cinci variante de motorizare: trei pe benzina - 1.6l 102 CP, 1.6 FSI 115 CP si 2.0 FSI 150 CP si doua diesel: 1.9 TDI 105 CP si 2.0 TDI 140 CP. Deocamdata, toate sunt echipate cu cutie de viteze manuala, urmand ca, pe parcursul anului 2005, sa fie disponibila si cutia automata. Noul Passat va putea fi comandat in patru niveluri de echipare: "Trendline", "Comfortline" si "Sportline" si are o serie de caracteristici unice pentru segmentul din care face parte: grila radiatorului cromata, designul interior si elementele de siguranta. La acestea se adauga elemente de ordin functional - frana de parcare (cu senzor de proximitate), sistemul de pornire si blocare sau deschiderea automata a portbagajului. Pretul porneste de la 16.213 euro pentru "Trendline" (motor 1.6 102 CP). Motorizarile diesel au un pret de pornire de 17.255 euro pentru 1.9 TDI, respectiv 18.850 euro pentru 2.0 TDI (preturile nu includ TVA). Prima generatie a modelului Passat a fost construita la uzinele Volkswagen din Emden, in urma cu 32 de ani. Passat a devenit produsul grupului Volkswagen cu cel mai mare succes, dupa Golf si Beetle. Din 1973 incoace au fost construite peste 13 milioane de VW Passat."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot despre prezentarea noului Volkswagen Passat scrie si cotidianul EVENIMENTUL ZILEI din 3 martie 2005, sub titlul Volkswagen, "masina populara" de 45.000 de euro (referindu-se la pretul modelului de top pentru Occident).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru lungimea postului si va rog spuneti-mi daca am facut ceva gresit ca m-am alarmat serios cu chestia asta care apare acum in profilul meu “Warn 0%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am alarmat serios cu chestia asta care apare acum in profilul meu “Warn 0%
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michael, multumesc mult pentru ca m-ai linistit si ai fost si foarte prompt. Ai presupus corect, eu nu var warn-ul celorlalti, ci numai pe al meu si de aceea eram ingrijorat, iar acum nu mai vad nici warn-ul meu! Nu stiu ce se intampla? Si gata am incheiat ca nu vreau sa fiu OFF-Topic!

Multam’ mult inca o data!

Cat despre Passat B6 am vazut pe topic-ul dedicat Skodei ca Speedfreak e in decizia de a cumpara Octavia2 sau noul Passat si a postat preturile pentru nivelele de echipare care erau (dupa cum spunea el) cu 500-800 in plus pentru Comfortline si 3400 pt. Highline (numai asta am retinut eu, parca zicea si de sportline, da nu mi-a intrat in cap) bineinteles peste trendlina care e baza. Deci pt. 2.0 TDI 140 cp care e 18.850 E CIP Trenline, inseamna ca Highline-ul DDP ajunge pe undeva pe la 26.500 E (cred ca 3400 E se referea tot la CIP) si rezulta de aici ca fata de .DE avem pretul mai mic cu vreo 2600 E (aprox). In .DE costa in plus 565 E filtrul de particule astfel ca 2.0 Highline e 29100 fara filtru si 29.665 cu filtru. Asta cu filtru e direct in lista cu motorizari ca pret, nu stiu de ce nu au pus filtru la optiuni si nu stiu ce importanta are in materie de norme de poluare pentru ca vreau sa cred ca indeplineste Euro 4 fara filtru. Ieri inca nu era aparuta lista de preturi pe site-ul PoRo www.volkswagen.ro pentru Ro, sper sa vida cat mai curand.

Pe Speedfreak l-a invitat cineva acolo sa posteze aici informatii despre new Passat si il invit si eu si ceilalti presupun, deci Speedfreak te asteptam cu pareri mai ales ca l-ai si vazut pe uriasul PASSAT. :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai iata preturile...acum le poate vedea oricine.

http://www.volkswagen.ro/ro/doks/preis_pdf/20.pdf

Parerea mea este ca sunt foarte bine ajustate...raportat la echipare si la preturile anterioare.

Si da...din pacate Golf 5 e o masina scumpa daca te raportezi la Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamanalul CAPITAL din 9 martie 2005 publica un articol referitor la Salonul auto de la Geneva, sub titlul:

"Salonul auto la care VW Passat a devenit masina premium. La Geneva, constructorii germani si-au propus sa bulverseze ierarhiile auto"

In cuprinsul articolului se arata ca "fiind o editie aniversara, au fost anuntate premiere mondiale foarte multe. E vorba, in primul rand, de noul Volkswagen Passat, o masina care va bulversa cu siguranta multe ierarhii, inclusiv pe piata auto din Romania, atat prin dotarile oferite, cat si prin pretul foarte scazut. Cu toate ca, asa cum ii spune si numele, Volkswagen este masina poporului, ultimul model este din zona premium, la un pret destul de mic pentru acest segment. Specialistii apreciaza ca aceasta miscare a constructorului german este logica si menita a face loc pe piata modelului Skoda Octavia".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitandu-ma la www.volkswagen.ro(primul link catre Passat), am ramas uimit. Masina arata FOARTE bine. Pretul este si mai "bine". :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Puteti sa ma ajutati cu o explicatie? Ctind mai multe articole despre noul passat am regasit acest lucru: "One real indicator of outstanding quality is the static torsional stiffness. It is 57 percent greater than the very good value for the previous model and is now the best figure in this class." Poate cineva sa imi explice ce influente are aceasta "torsional stiffnes = rigiditatea la torsiune"?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este rigiditatea la solicitarile torsionale ale caroseriei.

Trenul de rulare prin intermediul suspensiei transmite caroseriei o parte din energia de atenuare a socurilor (cealata parte o transforma in caldura). Cu cat caroseria este mai rezistenta la solicitarile torsionale cu atat geaometria trenului de rulare ramane neafectata.

O caroserie "moale" cu o rigiditate torsionala scazuta se deformeaza (in majoritatea cazurilor elastic dar peste un anumit prag deformarile devin plastice adica caroseria nu-si mai reia forma initiala). Odata cu "deformarea" caroseriei se modifica si punctele de sprijin ale trenului de rulare si asa masina isi schimba comportamentul rutier (poate deveni instabila in curbe sau pe carosabil alunecos/umed)

Tot din deformarile caroseriei ornamentele din interior/capitonajele/etc se slabesc si incep in timp sa emita zgomote neplacute.

Cu cat rigiditatea torsionala a unei caroserii este mai mare cu atat fenomenele descrise sunt mai putin deranjante.

P.S. Rigiditatea torsionala este diferita de rigiditatea de impact care caracterizeaza comportamentul automobilului in caz de accident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Passat - varu' A4, in pericol

"Imagini cu noul Passat am tot vazut. Si noi am prezentat cateva. Altfel stau lucrurile in realitate insa.

Puteti sa ma credeti pe cuvant. Noul Passat este tare de tot, asa ca nu-l vad prea bine pe varu' A4 in ceea ce priveste vanzarile viitoare. Si asta desi constructorul din Wolsburg a tinut sa mentioneze, cu ocazia conferintei de presa de la Geneva, ca Volkswagen e Volkswagen si Audi, Audi. Eu as spune mai degraba ca noul Passat e Audi. Uitati-va numai la partea frontala, la calandrul dintr-o bucata, care pleaca de la nivelul capotei motorului si coboara in stil Audi pana la marginea inferioara a parasocului fata. Apoi, analizati putin forma farurilor. Nu seamana cu cele ale noului A4 (facelift)?

La toate acestea se adauga elementul noutate, grija pentru detaliu si designul reusit al partii posterioare. Rezultatul: o berlina ambitioasa, dinamica si excelent finisata. Mai mult, am auzit ca in Romania pretul de baza al noului Passat va porni de la 16.000 de euro (CIP). Vezi ce faci, Audi! Vezi ce faci cu concurenta!"

Sursa: Romania Libera, Ghidul Auto, 11 martie 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miine trebuie sa depun acetele pentru leasing pentru un passat 2.0/140CP Confortline, dar inca nu am batut in cuie lista de optionale. Poate ma ajutati voi.

Optionale sigure ar fi: - climatronic, jante aliaj, radio CD (8 incinte acustice) fiindca in standard au doar 4 incinte si toate pe fata, alarma si volan 3 spite piele +schimbator viteze piele.

Problema mea este daca sa ii mai iau si pachetul vizibilitate I care costa 204 EUR CIP, care ar in principal senzorul de ploaie, functie "comming home, leaving home" si senzor lumina. Vreau sa imi spuneti cei care aveti asa ceva pe masina cit de utile sunt aceste functii.

Va multumesc s astept un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul de vizibilitate l-am vazut pe golful V al lui gorrocs si este pe cat de folositor pe atat de frumos ca design. Eu spun ca merita.

Ca optionale, eu as mai pune xenon si scaune incalzite. Pentru fata mi se pare foarte utila cutia DSG. Alegerea ta e foarte buna. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat. Cit despre cutia automata, eu o prefer pe cea manuala ca imi da senzatia de mai mare independenta decit cea automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cit despre cutia automata, eu o prefer pe cea manuala ca imi da senzatia de mai mare independenta decit cea automata.

<{POST_SNAPBACK}>

DSG nu este orice cutie automata. As spune ca iti da o suficient de mare independenta, atat timp cat performantele (si consumul) sunt foarte apropiate de cele ale unei cutii manuale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as conduce o masina cu DSG si pe urma mi-as da seama daca imi doresc acest optional si daca sunt dispus sa dau banii pe DSG. Personal votez pentru DSG! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut oameni buni sunt si eu nou pe aici si ma intereseaza mult subiectul asta si l-as ruga pe @elikratos sa ne spuna si noua cum e noul passat la condus, daca l-a condus, si daca merita valva care se face pe seama lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!