Jump to content

Octy 1.8 T RS


insanity
 Share

Postare recomandată

Salut, am o mica problema. Indiferent de treapta de viteza in care sunt, cand calc acceleratia brusc pana la fund masina parca se ineaca, si urca foarte greu pana in 4000 de ture, merge intrerupt si imi da in nas. Dupa 4000 trage f bine. Daca plec de pe loc f tare, nu-mi mai da in nas si merge excelent pana a capatul lu' a 5-a. Sa fie bujii? Sa fie bobine?

O sa-i fac o diagnoza sa vedem ce zice. Aveti idee ce ar putea fi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, las-o mai moale cand face asa.

Cel mai probabil bobinele sunt de vina... Ar fi posibil si de la bujii daca nu mai sunt NGK-uri. Daca schimbi bobinele, ia-ti 4 odata (OEM neaparat).

Fa-i o diagnoza, dar cred ca iti va da "misfire" intr-unul dintre cilindri. Martorul de la motor clipeste cand cand ai aceste simptome?

Multa bafta!

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu i-am facut o diagnoza, azi ma duc sa iau bujii OEM binenteles (denso nu prea fac treaba). Sper sa fie asta problema, mi-e teama sa nu fie un furtun ceva ca pana le iei la mana pe toate sa vezi care e spart o iei razna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus NGK platinum, am schimbat bobinele si tot intrerupe cand accelerez... azi o sa-i mai fac o diagnoza sa vad poate apare ceva nou... orice idee e bine venita.

Martorul motor e aprins tot timpul din cauza ca nu mai am catalizator de cand am schimbat evacuarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexPredaGTi

Personal am intampinat problema asta in 2 cazuri diferite : primul pe 1.8 T atunci problema venea de la debitmetru , insa avea fluctuatii si la relanti , si a doua pe 2 l tfsi , din cauza unei bujii .

Succes .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema, in urma diagnozei vag, se pare ca este alternatorul. Cine s-ar fi gandit la asta? Incarca f slab nu depaseste 13 V, de aici si impresia ca ar fi bujie sau bobina... sper sa reusesc sa-l schimb maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, am schimbat alternatorul. Masina a mers aproape impecabil 24 de ore. Acum este iar la mecanic cu aceeasi problema, merge intrerupt, da rateuri, am bagat-o pe vag si alternatorul nu incarca. E clar ca este altceva in neregula de nu functioneaza bine alternatorul. Sper sa fie un cablu de plus ceva... va tin la curent cu ce se mai intampla. Oricum am tras o concluzie un alternator care nu incarca bine are aceleasi simptome ca o bobina, ca o bujie, ca un debitmetru sau a doua sonda lambda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se simte o mica senzatie de intrerupt doar la relanti. cam din 20 in 20 de secunde pica si urca cu 100 de rot/min turatia (mai des si mai accentuat cand e pornit AC-ul.

De la ce firma si cat te-a costat schimbarea evacuarii ? Ce ai schimbat de fapt ? inteleg ca oricum nu mai ai a 2-a sonda lambda, neavand catalizator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca si o curatare a throttle body-ului...

Legat de relanti, eu am fluctuatii de cand am masina si nu cred ca le voi rezolva vreodata. Ideea e ca am, doar la relanti, misfire pe cilindrul 4, nu destule cat sa stocheze un cod, doar daca ma uit pe grupul 016 pe vag-com vad cum counterul de misfire creste incet incet. Am pus bujii noi, am schimbat bobinele intre ele, am schimbat bujiile intre ele, tot am. Momentan nu stiu ce sa-i mai fac, poate doar sa schimb si injectoarele intre ele...

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema cu mersul intrerupt a avuto si fratele meu la o alta masina si a fost datorita unei supape fisurate :icon_thumright: poti sa verifici compresia pe fiecare piston iar daca ai una fisurata sau care nu inchide bine scade repede pe acel piston,la el mergea fara sa intrerupa doar daca o tinea accelarata dupa 3000rot/min, alt fel mergea numai intrerupt, avea insa zile in care nu se intampla nimic si mergea ff bine, dar cand o apuca .......... .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe de alta parte, eu am avut 4 fisurate si masina mergea la fel de bine ca dupa ce le-am inlocuit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, am schimbat alternatorul cu altul pe care il aveam. Evident ca si cel pe care il aveam era stricat :salut:

Am zis sa fac din doua stricate unu bun, nu a mers nici asa pt ca unu e valeo si altul bosch, unul avea diodele stricate altul releul. :blah:

Acum imi incarca, dar masina tot mai intrerupe din cand in cand... ma gandesc ca e din cauza caldurii... cand e rece merge ok, cand e cald merge aiurea uneori...

Am curatat clapeta de acceleratie, si eu speram sa fie problema tot de acolo. Mi-am luat intercooler marit si dupa ce o sa-l montez sper sa dispara problema asta, sau poate ca am un furtun fisurat si pierd presiune, nici nu mai stiu.. sper sa-i dau de cap :blah:

:salut: Ma intrebase cineva de evacuare, din turbina pleaca un downpipe de la THS, si apoi vine toata evacuarea de la milltek. Sonda a doua o am pe masina chiar daca citeste niste valori mai mari decat poate ea sa inteleaga :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!