Jump to content

Martor EPC si CHECK ENGINE aprinsi in acelasi timp


pmi
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

Sunt din Bucuresti, am un Golf IV, 2001, 1.4-16v, AXP. La pornirea la rece, porneste doar cu acceleratie la fund, destul de greu si ramane aprins EPC si check engine. Chiar daca ajunge apa la 90 grade, turatia este 1000. Dupa ce se incalzeste motorul, daca opresc si pornesc, porneste usor, EPC se stinge si merge absolut normal (check engine ramane aprins). Daca se raceste motorul, exact aceleasi simptome. La scanare, indica G028 daca am retinut bine, oricum era senzorul de turatie. L-am schimbat, cu toate acestea are aceleasi simptome. Cred ca am observat bine, daca pornesc cu rotile in miscare nu porneste chiar calda. 5 ore au fost verificate electric toate cablurile si nu au nimic. S-a mai confruntat cineva (auzit) cu asa ceva?

Multumesc.

Modificat de pmi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda defecta...

clapeta acceleratie plina de jeg(ulei ars+praf) ----curata urgent !

si incearca sa o lasi o ora fara baterie...dupa care pui bornele la loc...

filtru aer de verificat....etc

PS la mine facea la fel de la sonda lambda de pe galerie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi calculatorul?

Clapeta e curata, filtrul este in limite normale 3000km (de ce ar face doar la rece).

Sonda lambda defecta nu ar fi trebuit s-o semnaleza VAG-COM-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.....inca un coleg cu aceeasi problema ca a mea (chiar daca eu am polo...exact aceeasi chestie).

Cum curat si eu clapeta aia ?

Modificat de george d.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se demonteaza plasticele care sunt deasupra motorului, si in dreapta la injectie se curata cu ceva. Nu stiu exact. Am vazut cum a facut un tip la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta se poate curata si acasa fara a merge la service. Referinte aveti aici, iar aici un tutorial cu poze cum se executa operatiunea. Ce este necesar dupa: un VagCom pt adaptarea clapetei dupa ce se curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati: un drum absolut necesar, aceleasi simptome. Dupa o ora si ceva pauza, a pornit ca in zilele bune si s-a stins inclusiv check engine! Se poate sa fi fost de la benzina? Am pus o perioada OMV 100, apoi Rompetrol de 95 aditivata 37900 (am inteles ca este EURO 4). Ultimii 20 l Mol 98. Sa fi fost benzina proasta la Rompetrol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu va sugerez sa nu mai bagati nimic de la rompetrol.... nu e prima problema de genul asta de care aud de la oameni care alimenteaza de-acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sugestie. Asa voi face. Sper sa fi fost de la benzina doar. Nu imi explic insa eroarea de la VAG-COM si simptomele in general.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o saptamana am avut aceeasi problema ...... cautat, masurat colo colo ... treaba este ca masina nu mai pornea ... intr-un final am gasit .... buba era mai mare ....dupa o torsionare relativa a cablajului ECU acesta a recunoscut intr-un final senzorul de turatie si masina a pornit si mers super ok .....cautat ceva lipituri reci dar nimic .....diagnosticul a fost ECU defect......cu mai multa rabdare si atentzie e tare posibil insa sa gasesti defectiunea ,,,,,succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era de la benzina. Iar a facut la fel. De data asta insa dupa vreo 20 min de mers in oras, am oprit si am pornit si s-au stins toate, inclusiv check engine! Dupa ce se raceste motorul iar o ia razna.

Nu mai stiu ce sa mai incerc/testez!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.....inca un coleg cu aceeasi problema ca a mea (chiar daca eu am polo...exact aceeasi chestie).

Cum curat si eu clapeta aia ?

Salut!

Sa iti spun cum mi-au curatat mie clapeta:au luat un spray special si ai dat pe clapeta iar dupa aceea m-au pus sa accelerez puternic motorul cateva secunde, in mai multe reprize . Se pare ca a mers, era lacrima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Aceasi problema cu "check engine" nu se mai stinge.

Ce probleme pot aparea daca circul cu masina cateva zile?

problema de la ce ar putea fi?

Sonda lambda, catalizator...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu Check Engine am patit-o si eu la fostul Golf IV 1.6 16v si era de la benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema cu "check engine" nu se mai stinge.

Ce probleme pot aparea daca circul cu masina cateva zile?

problema de la ce ar putea fi?

Sonda lambda, catalizator...?

Ai pus Vag-Com-ul pe ea? "check engine" se aprinde din muuuulte cauze :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie numai de la benzina... :lol:

Astept pana joi la intalnire poate vine cineva cu Vag-Com-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar merge si un throttle body alignment. Am gasit martorul aprins la un polo zilele trecute si doar asa am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut

cand ploua f tare afara de ex azi 23.06.2009 se aprind martorii in bord EPC si CHECK ENGINE

sau cand dau drumu la incalzirea in oglinzi...se aprinde epc-ul dupa un timp

martorii se aprind in mers, dupa ce opresc masina unde am treaba..si pornesc iarasi dupa cateva zeci de minute .....ramane aprins doar check engine..care dupa o perioada un pic mai lunga de stat masina dispare si acesta la pornire

masina se comporta normal....dar e foate enervant si stresant sa ii vad in bord si sa nu stiu de la ce sunt aprinsi

care e cauza ??

de scanat nu pot pt ca ei se sting pana ajung undeva sa ii scanez...si eroarea nu ramane....nu e prima data cand mi se intampla

ce e de facut...?

-poate sa fie oare o eroare din cauza bateriei?

masina e din 2003...bateria e pe masina din fabrica, ma gandesc ca sunt mai multi consumatori cand ploua...si sa nu fie asta o cazua...

-pot sa mai fie bobinele de inductie?...care tot la fel sunt oadata cu masina din 2003 ...la umezeala sa faca figuri/?am verificat,nu sunt umflate

martorii nu se aprind imediat cum ploua ...ci dupa un timp de mers de vreo cateva zeci de minute...asa dintr-o data pac. de pomenesti cu ei in bord

daca a mai avut cineva porblema asta...si stie care este cauza sa imi spuna si mie va rog

bafta

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata ce s-a aprins check engine eroarea ramane stocata in memorie asa ca poti face o scanare oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut mie mi s-a aprins prima data doar check engine. Am dus-o in service si mi-au schimbat sonda lamba. Am adus-o din service dupa 50 de km s-a aprins EPC, dupaia s-a stins si s-a aprins check engine. Am dus-o iara a tinut-o o saptamana, mi-a schimbat bujii, filtru de benzina si mi-a curatat galeriile. Mi-a gasit ceva defect la ceva calculator de la sistemul de evacuare, unul nou mi-a spus ca costa 19 milioane si ca incearca sa-mi inlocuiasca senzorul in el. L-a inlocuit mi-a luat o gramada de bani si dupa 250 de km EPC si check engine raman amamdoua aprinse. Aveti careva o idee? Va rog ajutati-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca postezi si tu erorile care apar, adica rezultatul unei testari te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare,

am un golf 4, 1.6, 16 valve, an 2001, variant. In urma unei probleme la hayon am ajuns sa umblu la sigurante, unde aveam una arsa. Am pus contactul pentru a verifica cu lampa de control toate sigurantele. ''meseriasul'' care m-a ajutat a mutat sigurante prin panou astfel ca atunci cand am vrut sa plec murea motorul. Ii dadeam cheie si dupa 1-2 sec motorul murea. Am mai umblat la sigurante icon_evil.gif si apoi am reusit sa pornesc dar mi s-au aprins ESP si check. Cineva mi-a spus ca e din cauza ca am umblat la sigurante cu contactul pus si daca iau borna de la baterie eroarea ar trebui sa dispara, asta daca nu este intradevar o problema. este adevarat acest lucru? oricum cred ca ar trebui sa o pun pe diagnoza pentru orice eventualitate... a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Golf 4 1,6 benzina16 valve.

Porneste intotdeauna  si functioneaza bine.Dupa un timp se aprinde martorul Check engine si EPC.In momentul cand se aprinde EPC,ralanti-ul o ia razana(oscileaza si motorul nu functioneaza rotund),motorul nu trece de 2500 calcat la maxim(pe loc)si nu are putere.Opresc contactul si pornesc din nou,se stinge martorul EPC dar ramane check engine aprins si functioneaza normal o perioada.Am observat ca daca conduc normal,cu pedala acceleratie constant/lin apasata(mai la relantiu),se aprinde mai repede martorul EPC.daca conduc turat,cu peste 3000 de ture si conduc agresiv,se aprinde EPC mai rar.Pe VDCS imi da :

Thursday,01,March,2018,10:12:51:00001
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 17.8.0.1 (x64)
Data version: 20170721 DS276.2
www.Ross-Tech.com


VIN:    License Plate: 1.03
Mileage: 218400km-135707mi   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   Mileage: 218400km-135707miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-034-AZD.clb
   Part No: 036 906 034 BH
   Component:  MARELLI 4MV       3773  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 59B8B5F8C319738EAD-4B4A

4 Faults Found:
17962 - Throttle Actuator (J338) 
            P1554 - 35-10 - Conditions for Basic Settings not Met - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller 
            P1545 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71) 
            P1155 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28) 
            P0321 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0103  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 00028 000 00000
   VCID: 2C563C2C8C0B362606-5178

3 Faults Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 A
   Component: 27 AIRBAG VW5  01   0006  
   Coding: 12855
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 356019480F4177EE69-4B18

1 Fault Found:
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 
            32-00 - Resistance Too High

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 825 A
   Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09   
   Coding: 01113
   Shop #: WSC 00186  
   VCID: 2642CE04C2E70C76D0-5178

   Subsystem 1 - Part No: IMMO
   Component: IDENTNR: VWZ7Z0Y3071133         
   IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y3071133       

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 70EEE85C30A312C67A-515A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 0406B48C141B1E66AE-4B18

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
   Component: 4E Tõrsteuerger. FS0002F  

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
   Component: 4E Tõrsteuerger. BF0002r  

   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HL0002r  

   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HR0002r  

1 Fault Found:
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 
            35-00 -  - 

End-------------------------(Elapsed Time: 05:13)--------------------------
 

 

Primele 4 erori au disparut dupa stergere.Au ramas si persista:

3 Faults Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

Am scos afara sensorul acceleratie laterala si ESP(de pe coloana volanului)si problema cu check engine si EPC persista.

Nu pot face setarea de baza la  G85 nu ma lasa.

Filtru aer schimbat,clapeta acceleratie curata.

Au vreo legatura astea cu EPC si simptomele descrise?

Ce ma sfatuiti,de unde sa incep?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

REZOLVAT!

Am curatat din nou clapeta acceleratie,EGR,sensor aer.Am inlocuit senzor ESP si acceleratie laterala(de pe coloana volanului),am facut adaptarile corespunzatoare si acum masina functioneaza normal,fara martori aprinsi deocamdata.

Ralanti-ul e cam mic(cca600 rot/min)dar am inteles ca la benzinare nu se poate regla cu VCDS.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru.Stefan

Salutare...mi s.a aprins martorul "check engine" si urmat de mesajul asta "gas scaric officina"...de la ce ar putea fii?..si daca este vreo urgenta...daca ma poate ajuta cineva cu vreun sfat,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!