Jump to content

problema motor?


DieselJunior
 Share

Postare recomandată

Salut ,

Sunt nou pe acest forum si de curand am cumparat un VW Golf IV second-hand. Are 57000km (dar sunt sigur ca are mai mult) iar singura problema pe care o are scoate cam mult fum . De exe am mers pe autostrada cu 120km/h si totul este OK dar cand o las mai moale iese o groaza de fum in spate . Am observat, cand accelerez si intra turbo in functiune totul este Ok mai rau este cand accelerez pana intra turbo. Am schimbat tot ce inseamna filtru. Daca aveti o sugestie sau ati patit la fel va rog sa-mi da-ti un sfat . Mentionez ca este vorba de un 1,9 TDI 66kv 90cp.

Modificat de DieselJunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Sunt nou pe acest forum si de curand am cumparat un VW Golf IV second-hand. Are 57000km (dar sunt sigur ca are mai mult) iar singura problema pe care o are scoate cam mult fum . De exe am mers pe autostrada cu 120km/h si totul este OK dar cand o las mai moale iese o groaza de fum in spate . Am observat, cand accelerez si intra turbo in functiune totul este Ok mai rau este cand accelerez pana intra turbo. Am schimbat tot ce inseamna filtru. Daca aveti o sugestie sau ati patit la fel va rog sa-mi da-ti un sfat . Mentionez ca este vorba de un 1,9 TDI 66kv 90cp.

Nu sunt guru, poate se gaseste altcineva sa te lamureasca mai bine (andi?) dar din cate stiu eu e normal sa scoata fum daca-i dai talpa sub turatia de cuplu maxim (~1900rpm) si nici nu este bine sa faci asta pt ca soliciti foarte mult axul turbinei. Poate vorbesti cu cineva de pe-aici care are un VAG-COM sa-ti faca o scanare sa vada daca e ceva in neregula... pe langa asta, daca motorul are mult mai multi km decat scrie pe bord, se va vedea asta.

P.S. sunt 66kW nu kV, care sunt egali cu 90CP :D

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"La pagube iremediabile ale turbinei, ruperea axului poate sa apara si de la solicitarile gen surge. Acestea supratureaza brusc turbina si induc un cuplu de frangere daca ii pot zice asa in ax. Si cand se rupe acel ax si mai e si la o turatie de peste 100.000 rpm se da cu capu' de toti peretii carcasei." La asta ma refeream mai devreme cu solicitarea axului turbinei.

Arunca un ochi aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=5221

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce an este masina? stii codul de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce an este masina? stii codul de motor?

<{POST_SNAPBACK}>

masina este din 2002 codul este ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai turbina cu geometrie variabila, deci turbina este tot timpul in sarcina nu intra la un moment dat... trebuie facut un road-test sa loghezi grupurile 8, 10, 11... sa vedem ce parametri nu sunt in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine am programare la Augsburg, sa vad ce gasesc la motor. Adevarul, eu sunt benzinar ( numai bmw-uri pana acum) si se poate sa am un stil mai aiurea pentru un diesel dar totusi ma uit la alte TDI-uri si nu scot asa de mult fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca Augsburg vor detecta corect problema... Pot fi (doar sugestii):

Avans la injectie (echivalent cu avansul la aprindere de la benzinare) setat incorect - mecanic

Debitmetru pe duca (ar trebui sa traga greu peste 100)

Galerie de admisie colmatata

Injectoare care nu mai pulverizeaza corect sau deschid prea devreme sau nu inchid total

Oricum nu te speria, astea sunt chestii generale. Trebuie neaparat sa faci o scanare de erori si parametrii statici PLUS UN TEST IN MERS - ceea ce ma indoiesc ca cei de la Augsburg vor face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa te duci cu incredere la Augsburg.. sunt profi!

Nu ma pricep cine stie ce insa cred ca poate fi din caza ca o calci aiurea.. Pt ca altfel trebuia sa scoata si mai mult at cand o accelerai tare.

PS: acum ceva timp auzisem ca daca scoate fum negru papa mult ulei -- deci motor neintretinut corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa te duci cu incredere la Augsburg.. sunt profi!

Nu ma pricep cine stie ce insa cred ca poate fi din caza ca o calci aiurea.. Pt ca altfel trebuia sa scoata si mai mult at cand o accelerai tare.

1. El zice ca-i scoate fum cand o lasa mai moale, ceea ce nu e normal.

2. La augsburg nu-i vor face toate verificarile pe care le-ar putea face cu VAG-COM-ul, in special un log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa te duci cu incredere la Augsburg.. sunt profi!

<{POST_SNAPBACK}>

Bullsh*t! (excuse my french) :o

Poate ca in multe domenii sunt profi... dar eu stiu cel putin 3 cazuri in care au recomandat uleiuri nepotrivite (ulei pt non-pd pt motoare pd, ulei prea gros etc). Eu zic sa rogi pe cineva cu VAG-COM de pe forum sa iti faca o diagnoza, eventual poti posta aici logurile si codurile de eroare. Vei scapa mai ieftin si ai sanse mai mari sa afli ce e in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au bulit caseta de directie. Maimuta care lucra la directie a pus cred ca o cheie franceza sau un cleste puternic DIRECT pe zona de lucru a cremalierei.. asa i-a venit lui in capul acela de ..... om neprofesionist

Mi-a zgariat cremaliera si asta la randul ei a ciupit lent dar sigur semeringul de presiune de ulei si a trebuit sa imi reconditionez caseta.. 1,4MLei garnituri, 0,6MLei uleiul, 2,8MLei manopera, 3zile (27-30 ore de munca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
DieselJunior

[Am rezolvat problema si nu datorita unui service ci de unul singur cu ajutorul prietenilor nostri americani de la TDICLUB.COM. Mai pe scurt am curatat injectoarele !

Modificat de DieselJunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!