Jump to content

problema ciudata


boond
 Share

Postare recomandată

sa incep prin a zice ca i-am desfacut corpul farfalar (carburatorul) pur si simplu sa ii verific flansa si daca tot era dat jos l-am curatat si cu putin carburol.pun toate sus....toate ok masina merge perfect.alimentez si dupa vreo 2 ore in care sa zic a stat masina si am facut vreo 10 km incep problemele.adik se pune in bot knd o accelerez puternic.chiar si in mers se pune in bot.

daca apas ffff finut pedala de acceleratie da sa moara motorul.ma gandesc sa fie cumva apa in benzina si sa nu am eu nici o problema sau......sa fi aparut ceva.specific ca relantiul imi sta ok iar de pornit porneste la sfert.problemele au inceput dupa ce am alimentat.s-a mai batut cineva de problema asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca problema a aparut intimplator chiar dupa ce ai facut tu operatiunea...asta in cazul in care ai montat bine la loc toate cele...sa nu fi pus ceva si sa traga aer fals pe undeva..sau sa se fi crapat vreun furtun..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa incep prin a zice ca i-am desfacut corpul farfalar (carburatorul) pur si simplu sa ii verific flansa si daca tot era dat jos l-am curatat si cu putin carburol.pun toate sus....toate ok masina merge perfect.alimentez si dupa vreo 2 ore in care sa zic a stat masina si am facut vreo 10 km incep problemele.adik se pune in bot knd o accelerez puternic.chiar si in mers se pune in bot.

daca apas ffff finut pedala de acceleratie da sa moara motorul.ma gandesc sa fie cumva apa in benzina si sa nu am eu nici o problema sau......sa fi aparut ceva.specific ca relantiul imi sta ok iar de pornit porneste la sfert.problemele au inceput dupa ce am alimentat.s-a mai batut cineva de problema asta???

Mai dasfa o data carburatorul iar cand il montezi asigurate ca totul este bine strans.Pentru ca in mers piesele motorului vibreaza agresiv si daca nu ai strans bine ceva pe la carburator s-a slabit si sa miscat si e suficient sa iti faza figuri,iar inainte sa termini montatu toarma putina motorina/benzina ca atunci la pornire sa nu traga aer ca ramane pe conducte si greu iasa :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema...........Am un golf 2l 116 cp si are turometru pana la 7000 rpm iar pe rosu intra la 6000 si un pic si mie de la un timp imi taie benzina la 5.200 rpm.

poate sa ma ajute si pe mine cineva? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E interesant ce spui tu, mai ales ca motorul tau are puterea maxima la 5400 rpm deci ar trebui sa ajunga lejer un pic peste turatia respectiva. Pot fi mai multe cauze dar din ce am vazut asemanator ti-as recomanda sa verifici in prima faza filtrul de benzina sa nu fie cumva infundat si din cauza aceasta sa nu ofere debitul de benzina care este necesar la turatia asta. Numarul 2 care l-as propune ar fi pompa de benzina in sine.

Totodata motorul la turatia respectiva are nevoie si de aer (de aici rezulta filtrul de aer)... si evacuare in parametri (aici e un singur lucru: catalizatorul. Am vazut masini cu catalizatoare infundate care nu depaseau 3500 rpm, poate fi un semn ca e obosit la tine).

Filtrele poti sa le verifici usor, sunt ieftine de inlocuit... restul ramane de vazut.

Bafta! Totodata nu iti recomand sa mergi la turatiile respective prea des. Totusi sunt o gramada de piese care au o vechime...

Later edit: Acum am observat ca am scris filtu de motorina in loc de benzina... Sper ca s-a inteles.

Modificat de preghicialex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT SI EU AM PROBLEME PE BAZA DE ALIMENTARE CAND O ACCELEREZ INCET PE LA 1400 DE ROT/MIN INCEPE SA ISI FACA DE CAP SINGURA INCEPE SA SE TREZE SINGURA SI SA SACDA SINGURA IN TURATIE, TINAND PEDALA LA ACELSAI NIVEL , LA RELANTI MERE SUPERB MOTORUL DAR IL ACCELEREZ BRUSC MERE BINE . APROPO SI VARIAZA ROT/MIN SE APRINDE BECUL DE ULE SI IMI SUNA UN DIFUZOR IN BORD CA SI ATENTIONARE SPER SA MA PUTETZI AJUTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@boond la fel am facut si eu acu 3 sapt, am curatat admisia + injector (motor 1.6 injectie monopunct) si au inceput problemele. adik, consum f mare, cca 15 - 18 la suta, nu se tura, si mai multe nebunii. am schimbat sonda lambda, am imprumutat de la o alta masina capac delco + fise, si dupa o sapt de teste, nimic. ultima varianta a ramas sa cumpar niste bujii noi. zis si facut, 200.000 pe un set, le-am montat, se de atunci, merge brici.

cam acelasi lucru zic sa faci si tu. in ce fel au fost afectate, nu stiu, caci cele vechi, le-am schimbat cu altele de pe o masina care mergea ceas, si la mine nu mergeau, si viceversa, adik ale mele pe masina cealalta, mergeau ceas.

acum..... la concluzia asta am ajuns.

incearca si tu cu un set de bujii noi, poate o fi la fel ca la mn.

mult succes la treaba, sa ne tii la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@boond la fel am facut si eu acu 3 sapt, am curatat admisia + injector (motor 1.6 injectie monopunct) si au inceput problemele. adik, consum f mare, cca 15 - 18 la suta, nu se tura, si mai multe nebunii. am schimbat sonda lambda, am imprumutat de la o alta masina capac delco + fise, si dupa o sapt de teste, nimic. ultima varianta a ramas sa cumpar niste bujii noi. zis si facut, 200.000 pe un set, le-am montat, se de atunci, merge brici.

cam acelasi lucru zic sa faci si tu. in ce fel au fost afectate, nu stiu, caci cele vechi, le-am schimbat cu altele de pe o masina care mergea ceas, si la mine nu mergeau, si viceversa, adik ale mele pe masina cealalta, mergeau ceas.

acum..... la concluzia asta am ajuns.

incearca si tu cu un set de bujii noi, poate o fi la fel ca la mn.

mult succes la treaba, sa ne tii la curent

apropo de bujii eu am luat bujii bosch(facaturi cred) am fat 40 nu 20 cum a dat colegul dar se pare ca masina merge mai bine cu NGK-yrile ei decat cu astea de le-am pus acum asa ca am ramas tot la cele vechi pana o sa iau altele mai bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine
sal am si eu o problema...........Am un golf 2l 116 cp si are turometru pana la 7000 rpm iar pe rosu intra la 6000 si un pic si mie de la un timp imi taie benzina la 5.200 rpm.

poate sa ma ajute si pe mine cineva? :)

Probabil ce se intampla la tine se datoreaza faptului ca intervine senzorul de detonatie.Poate fi defect(putin probabil) sau poate fi chestiune de aprindere anticipata sau intarziata.Ca idee zic sa pui benzina buna si sa controlezi avansul, asta dupa ce in prealabil ai facut o diagnoza sa vezi ce erori poate avea motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!