Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

Ai mai jos versiunea in germana.Acum traduc in engleza si daca iti merge asta in germana o pun si pe cea in engleza.

1.copie folderul 03G-906-021-BMM.xls in folderul C:\Ross-Tech\VCDS\Labels\User

2.schimba extensia .xls cu .LBL ( sa fie asa:03G-906-021-BMM.LBL )

3.Asta e tot. :icon_thumleft:

Succes.



Folderul 03G-906-021-BMM.LBL  se poate dechide cu NOTEPAD

03G-906-021-BMM.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam.

Mare domn!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. Sa -mi spui daca iti merge ca sa-ti dau versiunea engleza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jeanbacuta

Sunt datele recomandate de producator.Vezi in imagine.Ce am incercuit cu rosu ( xxx-xxxx-xxx-.LBL) iti atata datele care le-am incercuit cu verde.

O zi buna!

post-74110-0-26947300-1367489261_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles, Iti multumesc ! 

 

O seara buna ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde este pozitionat crankshaft sender la passat B6 2.0 tdi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie / arbore cotit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG poate fi in cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Stie cineva cum pot scapa de eroarea asta?

 

1 Fault Found:
005785 - Powertrain Data Bus
               P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 229638 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 21:08:59

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.39 V
                    Bin. Bits: 11001000
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 0.0

Readiness: 0 0 0 0 1

 

 

Pe ros tech scrie:

 

18107/P1699/005785 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics
Possible Symptoms
  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON - se refera la semnalizare?? daca da functioneaza ok
  • Cruise Control not working - NU AM CRUISE CONTROLL

Possible Causes
  • Wiring and/or Connector(s) from/to Steering Wheel Electronics (J527) faulty -nu am comenzi pe volan - iar celelalte (semnalizari/ stercatoare faza lunga functioneaza ok.)
  • Cruise Control System Switch (E45) faulty -cum spuneam nu am.
Possible Solutions
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Steering Wheel Electronics (J527) -ce conectori?
  • Check/Replace Cruise Control System Switch (E45) - nu am
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai codat calculatorul cu CRUISE CONTROL si cu COMENZI VOLAN, dar tu nu le ai pe masina.

Tre sa verifici, si sa faci alta codare !

Verifica si vezi daca am dreptate sau nu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MIL este martorul de la motor, cel galben.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Malfunction Indicator Light - corect.... martorul modulului respectiv.

 

Eroarea, pe ce module o gasesti stocata ? daca nu ai CC, atunci codeaza modulele pe care gasesti eroarea asta, in mod corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cobrax2

 

 

1.copie folderul 03G-906-018-DT.xls in folderul C:\Ross-Tech\VCDS\Labels\User

2.schimba extensia .xls cu .LBL ( sa fie asa:03G-906-018-DT.LBL )

3.Asta e tot.

Succes.



Apoi poti sa il deschizi cu notepad ca vezi datele recomandate pentru fiecare Group.

03G-906-018-DT.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O întrebare : daca am activat cornering pe proiectoare de ce atunci cand virez se aprinde un bec din interiorul farului si nu proiectorul? Pași de activare i-am respectat cu sfintenie, si am verificat si rasverificat sa fie conform cu ceea ce scrie aici pe forum la DIY. Ceva păreri, sau indrumari daca aveți? Sper sa nu fie o magarie aceasta întrebare. Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo ai la Byte 23 sigur ai selectat turn light via fog light?

 

Ca poate e turn light via high beam light.

Modificat de xDaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca am bixenon? Stiu sigur ca nu am selectat via high beam. Doar via fog lights

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 cu bi-xenon au lampi de cornering integrate in faruri cu becuri separate H7 si nu e necesar sa activezi cornering pe proiectoare. Probabil ca ceva circuite se bat cap in cap din moment ce ai activat functia de cornering pe proiectoare si te-as sfatui s-o dezactivezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha deci! Amu is linistit. Mă duc sa sterg setarea. Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

e pacat ca la masinile cu bixenon adaptativ, sa pui cornering pe proiectoare - asta se face doar la cele cu faruri stock....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sunt un "grossen idioten". Am remarcat eu greșit, eu facusem DRL via fog light :)) Doamne ce bolovan is. Si eu tot căutăm si bifam la cornering. Mii de scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornering pe faza lunga, nu e deranjant..? Am incercat si eu, dar parca e prea deranjat, mai ales seara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Florin sublinia faptul ca e pacat sa faci cornering pe proiectoare (la cei care au bi-xenon, cornering-ul pe faza lunga iese din discutie, nu se poate de nici un fel si oricum ar fi o tampenie dupa parerea mea) daca masina vine din fabrica dotata cu bec (H7) in farul bi-xenon, pentru aceasta functie de cornering. Eu din cate am observat nu este deranjant deloc in momentul in care se aprinde becul pentru iluminare "colt", oricum iluminarea nu este atat de puternica precum la faza lunga din becurile cu halogen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa ai dreptate, din cate imi amintesc am facut ceva la cruise control chiar dupa ce am cumparat cablul de diagnoza (cand inca eram invatacel).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa va intreb daca, dupa ce ați facut procedura pentru directie sa fie mai ușoară sau mai tare daca mă pot exprima așa, ați observat ceva diferente notabile ? Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!